Details van de beoordeling

Autobandencollectief
Auto onderdelen

oplichters

Beoordeling 
 
3.3

Vorige week 2 banden verkeerd besteld (verkeerde maat) Nou, direct tot 6 keer toe proberen te bellen, vervolgens verschillende tickets (mails) verstuurd om de bestelling te annuleren. Dag later en hoop frustraties verder, eindelijk antwoord:" annuleren niet meer mogelijk"
Banden kwamen precies 2 dagen na bestelling binnen. (Toch nog iets positiefs)
Vanaf dat moment heb ik een parttime Job erbij gekregen! Ik heb wel tig tickets verstuurd en bellen is gewoon één grote grap! Soms krijg je wel een bericht terug waar je NIKS aan hebt.
Na het lezen van andere reviews van mensen die de banden retour gestuurd hebben en geld nooit hebben terug gekregen, lijkt t mij verstandiger om ze dan maar zelf te verkopen.

Ik heb helaas veel te laat de reviews gelezen..

Ik heb in de tussentijd 2 andere banden proberen te bestellen bij BANDENCONCURRENT die zijn helemaal kansloos!
Besteld en betaald, vervolgens mailen ze: niet op voorraad" en nooit meer wat van ze vernomen!
Hun zijn pas echt onmogelijk te bereiken! Ik ben dus in één week tijd tot twee keer toe opgelicht.. Geld kwijt, veel belkosten, tijd en frustraties! Had ik maar gewoon in een winkel banden gekocht, dit is gewoon totaal tijd/geld verspilling..

NOOIT MAAR DAN ECHT NOOIT BIJ DEZE GASTEN BESTELLEN!

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review