Details van de beoordeling

Bandenconcurrent
Auto onderdelen

Slechte levering

Beoordeling 
 
2.5

Beste Bandenconcurrent,

Ik ben diep teleurgesteld in jullie service. Vorige week dinsdag heb ik namelijk een bestelling geplaats voor 2 nieuwe banden en woensdag had ik contact gehad bij de garage bij mij in de buurt voor het monteren en uitlijnen van de auto, aangezien ik de auto heel de dag achter moest laten bij P. Bot in Vlaardingen wilde ik van garage wisselen dus belde ik jullie kantoor op voor een adreswijziging.
Helaas was dat niet meer mogelijk bij DPD omdat de banden die dag opgehaald zouden worden.
Vrijdag kreeg ik de bevestigingsmail dat de banden op maandag bij de garage geleverd zouden worden.
Dus ik heb vanmorgen mijn fietsje achterin de auto gedaan en vanmorgen om 0845u de auto bij de garage gezet en ik in die k*#@%te regen naar huis gefiets en kwam helemaal doorweekt thuis.
Thuis éénmaal opgedroogd en opgewarmd ging de telefoon, het was de garage: "goedemorgen, uw auto is al uitgelijnd maar de banden zijn nog NIET GELEVERD en zal naar verwachting rond 1600u zijn"
Dus ik ben de auto heel de dag kwijt en moet mijn dochter vanmiddag in de regen op de fiets naar tennis brengen.
Dit wou ik ff kwijt en jullie ook een klant!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 3

Beyo op 28 December 2017

Hoi
Jou eigen schuld voor paar euro s niet gunnen aan garage waar jij banden monteer bestel jij helemaal van dat soort bedrijven en verwacht jij dat goed gaat jij hebt nog jou banden gekregen jij moet blij zijn er zijn mensen die 6 maanden wachten ik maak iedere keer mee

Reageer op deze review