Details van de beoordeling

Bandenconcurrent
Auto onderdelen

perfecte organisatie

Beoordeling 
 
4.5

4 banden besteld, 2 dagen uitloop van levering maar dan worden er maar 2 geleverd, op pakbon staat duidelijk 4 stuks dus zending geweigerd, volgende dag nog een levering van 2 stuks, men ziet dat op de status de eerste geleverde set op depot in Best staat, een zeer NIET gemotiveerde chauffeur staat je aan te gapen alsof hij water heeft zien branden als je aangeeft of er wel nagedacht word binnen dit concern om die andere set dan ook mee te nemen zodat ik 4 banden krijg, deze zeer NIET gemotiveerde chauffeur geeft aan dat dat hem niet echt boeit.
Toch maar de tweede levering geaccepteerd anders heb ik helemaal niks, voertuig staat al 2 dagen op de brug op afspraak voor een apk, maakt ze allemaal niets uit, ze doen zijn best alleen het lukt ze gewoon niet. afwachtend op de eerste geweigerde levering, maar ben bang dat dat terug naar duitsland gaat.
Even een tip voor de leverancier: ZET OP DE PAKBON DAT HET OM EEN DEELLEVERING GAAT !!!!!
Dan hoef ik ook NIET na te denken wat er aan de hand is, net zoals die chauffeur die NIET of KAN nadenken wat logica is.
Transportkosten moet je LAAG houden, maar dan moet je wel kunnen NADENKEN over hoe transport werkt..DIT WERKT ABSOLUUT NIET!!
Deze bestelling heeft dus 3 transporten gekost.
Ga vooral zo door.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review