Details van de beoordeling

Bandenconcurrent
Auto onderdelen

niet doen ! wees gewaarschuwd

Beoordeling 
 
2.0

Ik ga het kort samenvatten voor de mensen die nog nooit eerder bij bandenconcurrent hebben besteld. Begin er niet aan voor die 10 euro minder dat je betaalt krijg je alleen maar gezeik van.

Bij mij is het als volgt gegaan ze willen eerst de band laten bezorgen bij een montagepartner die niet meer bestaat . Na 2 afleverpogingen zie ik op track en trace staan dat die terug was naar depot, dus ik bel bandenconcurrent op en vraag hoe dat nou zit. Ik krijg te horen dat die garage mee gestopt is en dat ze een andere montagepartner voor mij hebben , dus dat vond ik prima .

Vervolgens is het 3 weken verder de band is nog steeds niet binnen . Dus ik bel ze op en zeg dat ik het order wil annuleren met pijn en moeite leek het wel of het gelukt was . Ik kreeg namelijk een bevestiging , omdat ik er nadrukkelijk naar bevestiging vroeg. In de bevestiging stond nadat we de band terug hebben word het geld gecrediteerd.

Oke nu komt het mooiste gedeelte paar dagen later krijg ik een mail van bandenconcurrent. We hebben goed nieuws de band is bezorgd . Dus ik denk weet je wat ik laat het gewoon erop zetten ben ik van al het gezeik af. Kom ik bij de garage aan wat blijft er is helemaal geen ventiel meegestuurd waar ik wel voor heb betaald en ja hoor na afloop krijg ik te horen dat ik ook nog is moet 10 euro moet afrekenen voor de montage .

DIt heb ik dan maar afgerekend , omdat ik verder niet veel opties had . Ik raad echt iedereen af om wat bij bandenconcurrent wat te bestellen begin er niet aan ....goedkoop is duurkoop

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review