Babywalz reviews & ervaringen

www.babywalz.de
 
3.8 (16)
BabyWalz

16 Babywalz reviews

9-10 punten
 
(2)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(4)
1-3 punten
 
(9)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
2.5

3 weken geleden iets besteld. Na 2 keer contact opgenomen te hebben (waar ze aan mij vertelden dat het product onderweg was) vanochtend een mail ontvangen dat het product is uitverkocht!!! Nu ook nog 5 dagen wachten tot het geld is terug gestort.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Afrader!!!

Beoordeling 
 
2.8

Nog nooit ben ik zo "opgelicht" door een bedrijf.
Product van 150,- bij jullie besteld, na drie weken niet binnen gekomen. Ik bellen bellen bellen, niemand die mij verder kan helpen en word van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk krijg ik een mail dat m'n pakket kwijt is, of ik hem nog wil hebben. Pakket werd dus opnieuw verzonden. Deze komt 2 weken later netjes binnen, product helaas niet wat ik ervan verwacht en dus terug gestuurd. Na drie weken WEER geen bevestiging ontvangen niks. Ben nu al twee weken elke dag met jullie aan het bellen en weer krijg ik nergens antwoorden op. Uiteindelijk krijg ik van de week een mail waarin mijn klantenoverzicht zou staan, geen overzicht te vinden in deze mail.. SLECHT! Ondertussen hang ik net weer op van een heel kwaad telefoon gesprek want er is nog steeds niemand anders waarmee ik kan worden doorverbonden die mij meer kan vertellen, ik moet maar weer mailen. Jullie snappen zelf wel dat dit echt niet zo werkt, onklantvriendelijk! NOOIT MEER IETS BESTELLEN OP DEZE WEBSITE. Ondertussen lopen de telefoon kosten ook lekker hard op zo, die zitten ondertussen rond de 50 euro. Belachelijk!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Marieke op 02 Mei 2016

Al wel geld retour? Ik ben ook al twee weken ermee bezig. Hebben ze me een betaalbewijs gestuurd dat het geld zou zijn overgemaakt, maar het is gewoon een printscreen van het programma waar ze mee werken...
Ik heb geen geld ontvangen niks...

Femke op 13 Mei 2016

Ja inmiddels heb ik mijn geld terug! Na 50 telefoontjes en ik ben echt heel kwaad geworden aan de telefoon. Heeft tijd geduurd. Heb geëist dat ik iemand "hogers" wil spreken, maar dat kon natuurlijk niet. Toen heb ik heel internet vol gezet met recensies en toen kreeg ik ineens heel snel reactie (wel via de mail). Hoop voor je dat het bij jou ook goed komt! Echt heel slecht bedrijf!

Marieke op 13 Mei 2016

Dat heeft inderdaad geholpen die slechte recensies. dat heb ik ook gedaan en ineens had ik mijn geld terug.
toen kon het wel via een spoedoverboeking...

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte service. Staat niet op de website dat ze een levertijd van 7 dagen hebben; er staat direct leverbaar. Zeer onvriendelijk geholpen aan de telefoon. Niet bij bestellen!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Onlangs een box gekocht, waarvan de boxplaat beschadigd was.Plaat zat onverpakt in de doos.
Verzocht om alleen een nieuwe boxplaat te leveren. ; dit was niet mogelijk. De gehele box moest per post geretourneerd worden. Ook was de box niet meer leverbaar. Omdat dit pakket groot en zwaar was en niet door post nl opgehaald kon worden heb ik telefonisch verzocht alsnog een boxplaat te sturen. De telefoondistrict stond mij geïrriteerd te woord en zei dat dit de regels waren en niet anders en brak onverhoopt de verbinding.Vervolgens een mail gestuurd om tot een passende oplossing te komen. Babywalz hield voet bij stuk.Gezien de reacties van klanten die ik heb gelezen, vraag ik me af of ik deze box moet retourneren, omdat het ook onzeker is of het betaalde aankoopbedrag wel terugbetaald wordt. Dit is de eerste, maar zeker de laatste keer dat ik bij dit bedrijf een aankoop doe!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Beste babywalz
Weken geleden heb ik een grote bestelling bij u gedaan die niet compleet geleverd is. Er miste een blouse in mijn pakket. Hierover heb ik telefonisch contact met u opgenomen. De blouse zou van mijn initiële rekening verwijderd worden en nagezonden worden met nieuwe rekening. Nu heb ik al diverse malen wederom telefonisch contact met u opgenomen omdat u mij toch tweemaal een blouse in rekening brengt die ik slechts eenmaal heb ontvangen. Telefonisch contact resulteert alleen maar in herhaaldelijk dezelfde foutieve overzichten die ik van u mag ontvangen. Hoe gaan we dit met spoed oplossen??? Dank u

JB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.3

WAT EEN ROT BEDRIJF IS BABYWALZ!

Op 28-4 bestelde ik ballonnen van Cars. Helaas bleken deze belachelijk lelijk te zijn. De ballonnen stuurde ik omstreeks 3-5 retour. Op 12-5 neem ik contact op met Babywalz om te vernemen of mijn retour in goede orde is ontvangen. De werknemer bevestigt telefonisch dat mijn retour is ontvangen en het resterende bedrag wordt gecrediteerd. Mooi dus niet!

Op 6-6 krijg ik een brief dat ik een betalingsachterstand heb en daarbij komen nog eens aanmaaningskosten.
Uiteraard bel ik gelijk de klantenservice. De medewerkster maakt een notitie voor het hoofdkantoor. Inmiddels een week later heb ik nog steeds niks gehoord.

Waardoor ik zonet weer zelf heb gebeld. Er is weer een notitie gemaakt...voor raad eens wie...jazeker het hoofdkantoor. Met andere woorden ik kan op mijn volgende brief wachten met aanmaaningskosten.

Door de waardeloze klantenservice adviseer ik jullie geen artikelen te bestellen bij Babywalz. Ga liever opzoek naar een beter alternatief!

KD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Zojuist een maxi cosi besteld erg enthousiast maar later las ik alle reacties en recenties.....
Maak me toch wel een beetje zorgen aangezien het erg negatief is!!

Iemand ervaringen hoe het nu is bij baby-walz.nl?
Zou zuur geld zijn!!

Wel factuur ontvangen..

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Op 23-09-2013 een walkietalkie besteld met de mededeling dat op 25-9 het pakket aan mij verstuurd is. Tot op heden nog niks ontvangen en jammer dat mijn zoon geen walkietalkie kreeg op zijn verjaardag. (28-9) Via de link ' online volgen ' is de status: verzending wordt voorbereid door verzender. Er wordt du glashard gejokt door Baby-walz en zal hier nooit meer iets bestellen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Slechte webwinkel. Tasjes bij hen besteld en betaald, maar krijg na een week en brief dat ze deze helemaal niet kunnen leveren. Vervolgens zijn ze onduidelijk of het betaalde bedrag wordt teruggestort. Klantenservice geeft aan dat ik maar een week moet wachten of ik iets teruggestort krijg en anders weer bellen. Tasjes blijken in gewone winkel de helft goedkoper te zijn.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Wij zijn benieuwd naar jouw Babywalz ervaring

Babywalz bied modieuze kleding voor moeders en baby‘s online aan in haar webshop. Babywalz heeft categorien als verzorging & voeding, wonen & slapen, speelplezier, autostoeltjes & kinderwagens. Dit alles koop je eenvoudig in de webwinkel van Babywalz.

Wat is uw ervaring met Babywalz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Babywalz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Babywalz reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee