Details van de beoordeling

BabyValue Wordt beoordeeld door redactie
BabyValue
Kinderkleding webshops

Oplichters BabyValue

Beoordeling 
 
1.0

Na een bestelling te hebben geplaatst en betaald, zou mijn bestelling binnen 24 uur verzonden worden. Toen ik na 3 dagen nog steeds niks binnen had ben ik maar eens gaan mailen met Baby Value. Er werd mij verteld dat de bestelling verzonden was en het de dag daarna wel bezorgd moest worden. De volgende dag uiteraard helemaal niks ontvangen, en na weer een mail te hebben gestuurd was ditmaal het antwoord dat er iets fout was gegaan met mijn bestelling en die nog steeds in het magazijn stond van Baby Value. Nu zouder er problemen zijn met het verzenden en ze konden mij niet vertellen wanneer het wel verzonden zou gaan worden. Ik kreeg nu wel de keus om mijn geld terug te laten storten, nadat ik dus eerst meerdere leugens over wel/niet verzenden als antwoord had gekregen. Uiteraard wilde ik direct mijn geld terug om mijn bestelling alsnog ergens anders te plaatsten waar ze wel de klant op de eerste plek hebben staan. De credit nota had ik binnen 10 minuten in mijn email zitten, alleen nu een week later heb ik nog steeds het bedrag niet op mijn rekening staan. Uiteraard heb ik dit direct per email gevraagd, en nu is het antwoord dat de credit noto op de administratie ligt en ze niet kunnen vertellen wanneer dit afgehandeld gaat worden. Op de facebook pagina van Baby Value melden zich steeds meer mensen die een bestelling hebben geplaatst en betaald, maar die niks ontvangen hebben. Het is nu dus tijd om deze firma te stoppen, en mensen te waarschuwen voor deze oplichters.

MW
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review