Details van de beoordeling

Babyentiener
Kinderkleding webshops

Bijzonder waardeloze service...

Beoordeling 
 
1.5

Bij Baby & Tiener (Sliedrecht) ben je hartstikke welkom om een flinke klap geld uit te geven. Je krijgt een bak koffie, een koek en wat adviezen. En ze hebben heel veel ruimte om allerlei producten te etaleren en te demonstreren.

So far, so good.

Je besluit een complete kinderkamer aan te schaffen, een kinderwagen en eoa matrasje. Alles bij elkaar een kleine € 2000. De verkoopster beloofd je tijdens het gezamenlijk invullen van wat formulieren dat de maandag erna (bezoek was op zaterdag) duidelijk zal zijn wat de exacte leverdatum gaat worden.

Op maandag geen contact. De gehele week, geen contact. Week erna, niets! Dan maar zelf contact opnemen. Er is een probleem. Een kast die hoort bij de complete kinderkamer is niet te leveren. De rest staat allemaal al klaar, maar, de kast dus niet. Helaas moet je dan op dat moment zelf bedenken dat het misschien een idee is om alles dat binnen is alvast te leveren, en erna de kast te leveren.

Het meisje dat ik aan de lijn had begon toen aan de zin dat dit wel 2 maal bezorgkosten met zich mee zou brengen…het duurde niet lang voordat dat uit dr hoofd gepraat was.

De complete zooi wordt geleverd (mooi volgens planning overigens) maar er blijken 4 linker ladegeleiders bij te zitten en 2 rechter. En bij een commode met 3 lades is dat knap lastig.

Weer bellen met de klantenservice van Baby & Tiener. In eerste instantie werd geadviseerd om de commode verder in elkaar te zetten en te wachten tot het onderdeel opgestuurd zou zijn en dit dan alsnog te plaatsen. Dit is echt een ruk-advies, want dan moet de gehele commode weer uit elkaar. In ieder geval, of ik een formulier in wil vullen op de website voor het ontbrekende onderdeel. Je verwacht dat dat onderdeel 2 dagen later op de mat ligt, maar dit duurt helaas 2 weken.

Het toeval wil dat het onderdeel de vrijdag wordt bezorgd, en de maandag erop de ontbrekende kast!

Al met al kunnen dit soort dingen gebeuren, maar, wat het meest steekt is de ongeïnteresseerde, lakse en hautaine houding van de medewerkers van de klantenservice. En daarom ook deze review.

Als ik een advies mag geven op basis van mijn eigen ervaring: Lekker langsgaan en de spullen die ze aanbieden goed bekijken, je volledig laten informeren, pak nog een bak koffie en een lekkere koek….en als je thuiskomt mooi die spullen via internet bestellen bij een andere zaak. Of, op zoek gaan naar een zaak die wel de reviews krijgt waaruit blijkt dat de service ook ná een aankoop nog doorleeft.

PS Was ik maar zo wijs om eerst via Google ‘Baby en Tiener ervaring’ in te tikken…want het staat werkelijk vol met klachten. Ik zou er eens wat mee gaan doen B&T!

PPS Inmiddels alles in elkaar kunnen zetten, als je IKEA gewend bent dan is dit toch wat lastiger allemaal. 1 gat niet goed voorgeboord en daardoor een beschadiging 

RD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review