este mensen,
Ik review niet zo snel, mits ik erg tevreden ben. Dan laat ik dat ook graag weten. Bij een negatieve ervaring laat ik het rusten. Maar wat ik bij baby en tiener heb ervaren kan ik niet laten rusten. Ik voel me verantwoordelijk om mijn ervaring overal te melden en de consument te informeren over mijn zeer slechte ervaring met baby en tiener.
Ik weet niet hoe het er aan toe gaat in hun winkel in Sliedrecht of Capelle, maar laat je niet verleiden door hun webshop. Betaal een paar tientjes meer en voorkom ellende. De service die ik heb mogen ontvangen is walgelijk en teleurstellend. Nooit zo boos geweest. Ik heb een Luma bad-set en een waskussen besteld. Na wat vertraging heb ik de bad-set ontvangen, maar deze was beschadigd. Om lang verhaal kort te houden. Na heel veel mailtjes (mailtjes die ik later als niet verzonden moet beschouwen etc) en telefoonverkeer heb ik uiteindelijk het product zelf moeten brengen. Ook heb ik uiteindelijk zelf een nieuwe badset moeten ophalen. De oplossing kwam ook vanuit mijn kant. Want het bezorgen zou voor mijn gevoel nooit gebeuren.
Inmiddels waren we twee maanden verder. De waskussen hebben we nooit ontvangen. Deze heb ik dan ook per mail geannuleerd. Ik zou binnen 10 werkdagen het bedrag terug krijgen. We zijn nu ruim een maand verder en heb nog niets ontvangen. Kortom ik wordt al maanden aan het lijntje gehouden. De communicatie is bagger en iedereen heeft weer een ander verhaal. Oplichters zijn het. Wees gewaarschuwd en denk tien keer na voordat je online gaat shoppen bij baby en tiener!
Ik zal dan ook nooit meer een product via baby en tiener bestellen. En zal ook iedereen hierover informeren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.