Babyentiener

www.babyentiener.nl
Babyentiener

BabyenTiener.nl Megastore bestaat al meer dan 60 jaar. Via de webshop Babyentiener.nl wordt een groot assortiment aan baby en tiener producten ter verkoop aangeboden.deze online webshop heeft Baby & Tiener ook 2 offline vestigingen waar u de producten kunt bekijken en/ of afhalen. Babyentiener biedt alles aan voor tijdens de zwangerschap, pasgeboren baby's, peuters, kleuters en tieners. U navigeert makkelijk in de webshop en bestellen bij Babyentiener is eenvoudig.

De voordelen van BabyenTiener.nl

  • Grote collectie
  • Bekende merken;
  • Lage prijzen
  • Jarenlange ervaring
  • Veilige online betaalmethodes
  • Snelle levering

Babyentiener ervaringen

23 reviews voor Babyentiener

 
(2)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
 
(2)
 
(20)
Gemiddeld 
 
2.4
 
2.8
 
1.9
 
1.7
 
3.1
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Bob
Gemiddeld 
 
2.3

Absoluut niet betrouwbaar

Zoals eerder door andere bezoekers vermeld. Een waardeloze winkel met een zeer slechte communicatie afdeling.
Je besteld iets betaald en hoort vervolgens helemaal niks meer. Nou dan denk je laat ik eens bellen. Vervolgens sta ik een half uur in de wacht en krijg niemand aan de telefoon. Mail sturen. Je krijgt geen eens een reactie.
Ik heb het gevoel opgelicht te zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Roy

Slechte winkel !!!!

Zeer zeer zeer slechte service
OPLICHTERS 2.0!!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Baron
Gemiddeld 
 
1.5

Slechte service ooit

Zeer slechte zaak, onmogelijke openingstijden, slecht te bereiken, en aller slechtste en onbeschofte service die ik ooit heb meegemaakt.

Gehele babykamer besteld, ging niet goed met de bestelling, montage waren ze vergeten erbij te plannen.
Afdeling Webshop kon niet in het systeem van planning. Daarnaast zijn ze amper telefonisch te bereiken, vervolgens naar de dichtstbijzijnde winkel gereden, in de winkel konden ze ook niet in hun systeem kijken van de webshop en de planning. Hele slechte zaak dit.
Niemand weet iets van elkaars afdeling en schuiven het probleem constant bij de klant!

Nog nooit zo'n slechte winkel meegemaakt, ik hoop dat ze gauw gaan verbeteren of over de kop gaan zodat ze niet nog meer mensen lastig vallen hiermee.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Hatice
Levering 
 
2.0

Slechtt zeer slechtt

Geen communicatie
Verkeerde product geleverd
Niet meegeholpen met het veranderen van product
Na weken nog steeds geen buggy
Ik zou noooiiitt meeer bestellen bij hun.

Onvriendelijk..geen service..lange levertijd..

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Aretha rechards
Gemiddeld 
 
4.5

Bestelling 100164075

Heel slecht communicatie en levering tijd , klantenservice ook.
Product bestel betaal her bedrag zou binnen 2-3 dagen binnen zijn omdat het via overboeking is gedaan ik 2 dagen derna bel mijn werd gezeg het bedrag is binnen u gaat een bevestiging mail krijgen ? Niets gehad ? Een week derna bel ik weer waarom heb ik nog geen bevestiging mail en wanneer krijg ik mijn product ? Werd gezegd 2-3 weken Ok. 2de bel ik weer waarom heb ik geen bevestiging mail en wanneer komt mijn product ? Ik te horen krijg mevrouw gaat gaat langer duren u krijg het over 5-6 weken? Ik boos werd aan de telefoon want niemand heeft mijn gecontacteerd of gemail dat het langer gaat duren? Ik een klacht heb ikgedien online en werd mijn gezegd van ja omdat het niet meer op voorraad is ? Terwijl toen ik online bestelde het voorraad stond? En zelf toen zei me dat zeiden ik weer online ging kijken het daar nog steeds voorraad stond maar goed? En ook in me email schreef dat ik nog steeds mijn bevestiging mail niet binnen heb dat het bedrag binnen is ? Want het gaat om een bedrag van 1259€ voor mijn kinderwagen en tas ? Ik werd terug gemail Wij begrijpen uw reactie. Vermoedelijk is het door de drukte erbij ingeschoten om een bevestiging te sturen dat de betaling ontvangen is.
Wij kunnen niets anders dan u onze excuses aanbieden. ( dit stuurde hun naar mijn toe)

5-6 weken verder. Dit zou mijn laaste week zijn dat mijn kinderwagen van 1259€ binnen zou zijn , heb nog steeds geen mail gehad van wanneer ze het gaan brengen ? Ook al is vandaag maandag en volgens hun zou ik het voor vrijdag in huis hebben ? Ik hoor dan al een mail binnen te krijgen welke datum ze komen en als ik thuis ga zijn? Nee hoor nog niets ? Ik ze vandaag weer gemaild heb en ik wacht nu weer op antwoord?

Heel absurt echt communicatie naar mijn toe over mijn bestelling heel slecht ? Niets wat op de site staat geschreven wordt gedaan?
Ik bedoel als her later is dan normaal contacteer mij dan weet ik het ? Want zo staat dat op de site geschreven? Waar staan die rechtlijnen dan voor ?

Eerste ervaring met baby & tiener store en was heel slecht ? Dat is heel JAMMER.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Roy den Outer
Gemiddeld 
 
1.5

Bijzonder waardeloze service...

Bij Baby & Tiener (Sliedrecht) ben je hartstikke welkom om een flinke klap geld uit te geven. Je krijgt een bak koffie, een koek en wat adviezen. En ze hebben heel veel ruimte om allerlei producten te etaleren en te demonstreren.

So far, so good.

Je besluit een complete kinderkamer aan te schaffen, een kinderwagen en eoa matrasje. Alles bij elkaar een kleine € 2000. De verkoopster beloofd je tijdens het gezamenlijk invullen van wat formulieren dat de maandag erna (bezoek was op zaterdag) duidelijk zal zijn wat de exacte leverdatum gaat worden.

Op maandag geen contact. De gehele week, geen contact. Week erna, niets! Dan maar zelf contact opnemen. Er is een probleem. Een kast die hoort bij de complete kinderkamer is niet te leveren. De rest staat allemaal al klaar, maar, de kast dus niet. Helaas moet je dan op dat moment zelf bedenken dat het misschien een idee is om alles dat binnen is alvast te leveren, en erna de kast te leveren.

Het meisje dat ik aan de lijn had begon toen aan de zin dat dit wel 2 maal bezorgkosten met zich mee zou brengen…het duurde niet lang voordat dat uit dr hoofd gepraat was.

De complete zooi wordt geleverd (mooi volgens planning overigens) maar er blijken 4 linker ladegeleiders bij te zitten en 2 rechter. En bij een commode met 3 lades is dat knap lastig.

Weer bellen met de klantenservice van Baby & Tiener. In eerste instantie werd geadviseerd om de commode verder in elkaar te zetten en te wachten tot het onderdeel opgestuurd zou zijn en dit dan alsnog te plaatsen. Dit is echt een ruk-advies, want dan moet de gehele commode weer uit elkaar. In ieder geval, of ik een formulier in wil vullen op de website voor het ontbrekende onderdeel. Je verwacht dat dat onderdeel 2 dagen later op de mat ligt, maar dit duurt helaas 2 weken.

Het toeval wil dat het onderdeel de vrijdag wordt bezorgd, en de maandag erop de ontbrekende kast!

Al met al kunnen dit soort dingen gebeuren, maar, wat het meest steekt is de ongeïnteresseerde, lakse en hautaine houding van de medewerkers van de klantenservice. En daarom ook deze review.

Als ik een advies mag geven op basis van mijn eigen ervaring: Lekker langsgaan en de spullen die ze aanbieden goed bekijken, je volledig laten informeren, pak nog een bak koffie en een lekkere koek….en als je thuiskomt mooi die spullen via internet bestellen bij een andere zaak. Of, op zoek gaan naar een zaak die wel de reviews krijgt waaruit blijkt dat de service ook ná een aankoop nog doorleeft.

PS Was ik maar zo wijs om eerst via Google ‘Baby en Tiener ervaring’ in te tikken…want het staat werkelijk vol met klachten. Ik zou er eens wat mee gaan doen B&T!

PPS Inmiddels alles in elkaar kunnen zetten, als je IKEA gewend bent dan is dit toch wat lastiger allemaal. 1 gat niet goed voorgeboord en daardoor een beschadiging 

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Jesper Docter
Gemiddeld 
 
1.0

Niet kopen, waardeloos bedrijf

Hier geen spullen kopen. Konden de beloofde spullen niet leveren en waren daarna te beroerd om hierover terugkoppeling te geven (zelfs het afdelingshoofd, ene Seth). 4 weken gewacht op een kinderkamer die niet geleverd kon worden

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
dennis
Gemiddeld 
 
2.3

Slechte service

erg slechte service, de bestelling kwam te laat, was beschadigd en vies. Ook ontbraken er delen van de bestelling en is de klantenservice ronduit onvriendelijk en brutaal, niks kopen hier.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Suus
Gemiddeld 
 
1.0

niet bestellen bij deze webwinkel

Op de website staat bij het door mij te bestellen artikel dat de levertijd 1-2 werkdagen is. Twee dagen later krijg ik een mail met de mededeling dat artikelen normaal gesproken binnen 5 werkdagen (bij het artikel staat 1-2) geleverd worden maar mijn artikel is niet op voorraad en komt dus later. Wanneer kunnen ze niet zeggen. Ik baal enorm want ik heb vooraf betaald (achteraf betalen kost 2.50!!!!!) Ik bestel vaak on line maar dit slaat echt alles. De informatie op de website klopt niet, ze laten je vooraf betalen (achteraf betalen is duur en bij andere webwinkels vaak gratis) en vervolgens sta je met lege handen en grote onwetendheid...

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Tom Wolters
Gemiddeld 
 
1.0

Bezorgafspraak en afspraken nakomen? Helaas niet bij Baby en Tiener

Zaterdag 2 april een aantal artikelen besteld. We zouden maandag 4 april gebeld worden voor een bezorgafspraak. Maandag 4 april niets vernomen. Donderdag 7 april gemaild met een statusverzoek. Hierop een zeer kort en onvriendelijk antwoord dat producten pas in week 16 verwacht worden. Naast dat we u hierover niet informeerde waren moeten wij vervolgens nog eens twee weken wachten.

Vorige week (16) weer contact opgenomen, want niets vernomen. Wederom het zelfde verhaal! Maandag 25 april zouden we worden gebeld met een bezorgafspraak. Je raadt het al... Ze belde niet. Vandaag wederom gebeld en nogmaals werd ons op geheel onempatische wijze verteld dat de items niet binnen zijn en waarschijnlijk volgende week(!) verwacht worden. Op het verzoek om op de hoogte gehouden te worden van de status kon niet worden ingegaan. Medewerkster gaf aan dat we alleen gebeld zouden worden als de items binnen zouden zijn. Met andere woorden gaf ik nog aan, het kan dus goed zou zijn dat we op volgende maand nog niet gebeld zijn en daar moeten we het maar mee doen...

Vervolgens maar een klacht ingediend, maar daarop ook snel een korte onvriendelijke reactie.

Al met al: niet bestellen hier!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
  • Bugaboo
  • Joolz
  • Koelstra
  • Maxi-Cosi
  • Mutsy
  • Quinny
Productgroepen
  • autostoeltjes
  • boxen
  • babykamers
  • buggy's
  • campingbedden
  • kinderstoelen
  • kinderwagens
  • tienerkamers
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.