Euroflorist reviews & ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.3 (47)
Euroflorist

47 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(7)
 
(36)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
56 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde
Beoordeling 
 
4.8

Bloemen worden stelselmatig niet op het opgegeven adres bezorgd. Ik kies er bewust voor niet bij de buren te laten afleveren. Vervolgens worden ze daar wel afgeleverd. En de bloemist laat niet eens een briefje achter dat de bloemen elders zijn bezorgd.
Dit is nu meerdere keren gebeurd.
Volgens de klantenservice bepaalt de bloemist hoe hij bezorgt. Ik heb aangegeven dat ze dan de optie om te kiezen niet op de website moeten zetten. Daar wordt niet op ingegaan. Je kunt niet op de informatie van de website vertrouwen. De website is dus onbetrouwbaar.
Als je aangeeft dat je wilt dat er voor de aflevering wordt gebeld gebeurt ook dat niet.
Ik was een regelmatige klant. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Patricia op 22 April 2013

Het is niet de fout van de organisatie, maar van de bloemist.
De bloemist mag zelf bepalen hoe het boeket bezorgd wordt. Ook kan het boeket afwijken van het door u opgegeven boeket. dit heeft te maken met de bloemen die de bloemist op dat moment heeft. bent u het niet eens met de bezorgwijze van de bloemist, kunst u beter de bloemist hier op aanspreken dan de organisatie.

Reageer op deze review

SCHADALIG BEDRIJF, LEVEREN ANDER BOEKET DAN BESTELT

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb een heel leuk boeketje gezien en besloot een XL boeket te nemen, omdat mijn moeder het zo moeilijk heeft gehad wilde ik haar dit jaar extra verwennen. Het koste incl verzendkosten 42 euro, dit is voor een student voor een bosbloemen veel geld. De bloemen kwamen pas om 7 uur 's avonds aan helaas, maar daar doe ik niet zo moeilijk over. Toen mijn moeder de bloemen had aangenomen en naar binnen liep, schrok ik. Ik zei meteen dat er een vergissing moet zijn en dat dit de verkeerde bloemen zijn. Ik vond het zo erg, want ik vond de bloemen niet eens mooi. Ik weet dat er bij bloemisten altijd vermeld staat dat de bloemen wat kunnen afwijken, maar hoe ver kunnen ze hiermee komen? Ik heb gelijk op de site een mail gestuurd met de foto van de onlinebloemen en wat er daadwerkelijk geleverd is. Ik kreeg een niet-klantvriendelijke mail terug, waarin ze alleen vermelden dat mijn klacht is afgewezen, omdat zij vinden dat het wel ongeveer de zelfde bloemen zijn. Toen ik de klachten op internet zette met de foto's, kwam ik heel veel klachten tegen over Euroflorist die erg veel op mijn klacht lijken. Zij hanteren een regel dat de bloemen 20% mogen afwijken en zij vinden dat mijn boeket minder afwijkt. Ik heb ze opnieuw gemaild om te vragen of ze het nogmaals wilden bekijken en dit keer heb ik duidelijke cirkels gezet om de bloemen die erin gedaan zijn die er niet in horen. Ook was dit absoluut geen XL boeket (hierover ook veel klachten op internet over Euroflortist). Toen ik dit op internet ook op trustpilot.nl en klacht.nl plaatste, werd ik gebeld door een manager van Euroflortist. Hij gaf aan dat hij het erg vond, dat dit zo is gelopen en wilde voor mij nog een keer nagaan of er iets gedaan kon worden. Hij belde mij terug en zei dat ze er niks aan kunnen doen en ze nog steeds vinden dat de bloemen binnen die 20% zitten. Ook was ik volgens hen misleidend met de foto omdat de bloemen daar nog 'verpakt' zijn. Toen ik de bloemen 'uit de verpakking' had gehaald, zag het er nog erger uit dan op de 'misleidende' foto. Want dan zag je de hele grote groene bladeren aan de onderkant die moesten opvullen voor de bloemen die er niet in zijn gedaan. Hij zei dat er misschien beter gecommuniceerd had kunnen worden en besloot bij 10 euro kortingsbon te geven, nadat ik al had vermeld dat ze mij als klant kwijt waren. Ik heb het niet aangenomen, omdat ik daar nooit meer wat wil bestellen! Ik heb eerder bloemen besteld bij een ander bedrijf, namelijk Topbloemen.nl. Zij hadden veel groen en weinig bloemen bezorgd. Toen ik dit aanhad zeiden zij dat het nog wel binnen de regels viel, maar om mij als klant tevreden te houden, stuurden mij een nieuw boeket. Hiermee verlies je geen klanten. Ik vertelde dit aan Euroflorist en zei dat ze niks doen met de klachten die op internet staan, hierop reageerde de manager: 'Dat doet geen enkel bedrijf'. Ik schrok daarvan, dus in plaats van het voorbeeld te zijn denken ze, wij doen het ook niet. Wat niet eens waar is want op klacht.nl zijn er hoge oplossingspercentages aanwezig bij heel veel bedrijven. Het enige wat ze gebruikten om het goed te praten was: 'Dit boeket gaat om de rozen en de rozen zijn geleverd daar gaat het om'. BELACHELIJK, hoe kan dit nou!! Als ik alleen rozen zou willen, zou ik die veel goedkoper om de hoek zelf halen! Ook waren de rozen niet van dezelfde grootte als op de internet foto. Ze zijn al zo duur en denken als ze 1 bloemsoort niet kunnen leveren dat ze maar kunnen toevoegen wat ze willen! Dus je kan niet vertrouwen op wat je besteld hebt , dat je dat ook werkelijk krijgt. Ik zei tegen de manager dat ik het belachelijk vind dat zij producten online zetten die ze niet kunnen leveren en zeker wel konden bellen om te melden dat de bloemen die ik wilde er niet waren, zodat ik zelf kon kiezen wat voor boeket ik daarvoor in de plaats wilde, of mijn bestelling had kunnen annuleren. Hij reageerde met: 'Ja, en wanneer moet dat dan? wanneer 1 bloemsoort al mist, 2 of 3? dat is heel lastig te bepalen. Wat een onzin, als mijn boeket gaat afwijken hoor je dat te melden vind ik! Als laatst zei ik tegen de manager dat ik het schandalig vind dat zij winst boven de klanttevredenheid stellen en ze zo veel klanten zullen verliezen. Ook meldde ik dat ik dit zeker mond-tot-mond door zal vertellen en ook op internet zal delen, omdat ik niet wil dat andere mensen hetzelfde meemaken. Hierop reageerde de manager met: 'Ik laat mij niet bedreigen'. Welke bedreiging? Dus je vind het een bedreiging, terwijl je niks fout heb gedaan in jouw ogen? Maar goed, voor mijn moeders verjaardag had ik zeker wel andere dingen kunnen doen met die 42 euro en vind het heel jammer dat ik haar niet heb kunnen verrassen met een mooi groot boeket zoals ik dat gewild had. Nou ik al deze recenties hier lees vind ik Euroflorist nog schandaliger dan ik al vond dat ze NIETS doen met de ontevreden klanten. NOOIT MEER EUROFLORIST!!!!!!!!

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

slecht en onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
3.5

boeket om medeleven te betuigen. Vetzoek bloemen volgende dag te bezorgen. bij check bleek dit niet mogelijk. En pas dag later.
slechte ervaring om zelf te ontdekken dat dit t geval was. Dat ik niet geinformertd werd dat t niet mogelijk was om op gewenste datum te leveren. Dan had im andere oplossing kunnen zoeken. Gelukkig is t gelukt o. binnen 2 u via fleurop een oracht boeket op tind te laten bezorgen. Giedkoper ook. Voor mij nooit meet Euroflorist.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klacht lelijk boeket

Beoordeling 
 
1.3

Twee dezelfde bestellingen geplaatst voor Moederdag. Het eerste boeket zag er mooi uit en leek op de afbeelding die online stond. Daarentegen was het tweede boeket totaal een ander verhaal. De omvang van het boeket en de bloemen kwamen niet eens in de buurt van het andere boeket. Terwijl ik twee keer hetzelfde had besteld. Meteen een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het een ‘verrassing’ boeket is en omdat het roze bloemen bevat voldoet. Waarom dan een afbeelding plaatsen ter indicatie en eronder schrijven ‘die absoluut in de smaak zullen vallen’?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Regiobloemist geeft 100% tevredenheidsgarantie en versgarantie op alle producten.
Nou, dus niet in mijn geval. Rouwboeket besteld, rozen waren met bruine randjes en bladeren gescheurd. Mijn vrienden spraken er ook schande van. Okay, het is gebeurd, misschien heeft de bloemist ook 'oude' bloemen gekregen...? Maar hoe euroflorist (de klantenservice) het probeert op te lossen....echt niet-klantvriendelijk. Probeert mij af te schepen met dat rozen meestal bruine randjes hebben, dat 'hoort' zo. Alle andere rouwboeketten zagen er nog nog gaaf uit, behalve die van mij, maar dat 'hoort' dus zo?? Euroflorist neemt mijn klacht niet serieus, iedere keer als ik iets probeer te zeggen, wordt het weggepraat. De foto's die ik heb laten zien, zijn volgens euroflorist niet gelijk aan wat mijn klacht is...er staan toch duidelijk dorre stukken op... En de klant is toch koning? Ik vind de benadering van Euroflorist echt dominant. En er staat toch op hun site: "Regiobloemist geeft 100% tevredenheidsgarantie en versgarantie op alle producten" Ik ben NIET 100% TEVREDEN!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Buget

Beoordeling 
 
1.0

gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

boeket voor verjaardag met kaart

Beoordeling 
 
1.0

Had ik hier maar eerder gekeken. Bestel je een boeket voor een verjaardag wordt het gewoon niet bezorgd. Ik ben echt laaiend.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Zeer slechte beoordeling voor Euroflorist

Ik heb bloemen besteld om dit vervolgens elders te laten bezorgen, de bloemen zijn tot op heden niet aangekomen.
Na verschillende berichten gestuurd hierover, heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen van Euroflorist. Wel een noreply mail, dat i.v.m. De coronacrisis een reactie op zich laat wachten. De coronacrisis moet geen excuus zijn om geen communicatie te hebben met de klant. Er is ook geen andere mogelijkheid om alleen via de chat contact te zoeken. En dat werkt dus niet.
Ik advies om geen bloemen te bestellen bij Euroflorist.
En nu maar afwachten of er een reactie komt. En het bedrag van de bloemen.......?

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwbouquet

Geen ordebevestiging ontvangen en geen bevestiging van bezorging. Rouwbouquet is niet bezorgd. Slechte service, GEEN bloemen hier bestellen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

GROOT besteld - mini gekregen

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

klacht geleverd boeket

Beoordeling 
 
3.5

Totaal ander boeket geleverd dan besteld. Ik had een kleurrijk tulpenboeket besteld en er werd een totaal ander boeket afgeleverd, waar nog geen één tulp inzat! Het geleverde boeket komt niet eens voor in hun aangeboden boeketten! Na gereclameerd te hebben, kreeg ik als antwoord: "jammer dat we dat niet van te voren geweten hebben, we kunnen er nu niets meer aan veranderen". Hoe moet ik weten wat voor een boeket zij gaan leveren. Toevallig dat ik een bedankje ontving met foto van het boeket vd ontvanger. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Euroflorist.

92963500_1048031545577216_4575870346275586048_n
SS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kopenhagen De Luxe

Beoordeling 
 
3.3

Gisteren een boeket besteld voor mijn vrouw, had er bij vermeld : "gelieve te leveren voor 8u".
Boeket ontvangen om 19u. Maar dat is nog geen probleem, het boeket lijkt in nergens op wat op de site staat.
Ik ga dit dan ook op facebook delen, want dit is pure oplichting!
Echt een, hoe moet ik dit gaan zeggen, triestig boeketje, en dan nog voor een lekkere prijs ....
Weg met die euro-oplichting-florist !

GH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Euroflorist op 21 Oktober 2015

Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Wij zijn onlangs op de hoogte gesteld van het bestaan van deze reviewpagina.
Wij hebben direct een account aangemaakt om te kunnen reageren op uw klacht, maar kunnen hier niet zien
om welke order het gaat.

Graag willen wij onderzoeken wat hier mis is gegaan. Indien u ons een mail kunt sturen op info@euroflorist.nl
waarin uw ordernummer of betalings-ID is vermeld dan kunnen wij wellicht achterhalen wat er is gebeurd.

Omdat het al een tijd geleden is geweest dat dit is voorgevallen kunnen wij echter niet garanderen dat de
bloemisten hiervan nog administratie hebben.

Service Desk Nederland

Reageer op deze review

Roze bloemistenboeket

Beoordeling 
 
2.8

Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Echt een slecht bedrijf!

Beoordeling 
 
2.3

Echt een slecht bedrijf! Na veel zoeken heb ik eindelijk voor Bleu de floral xl gekozen. Het lijkt me een mooie bucket voor bruiloftfeest van mijn beste vriendin die ik niet voor kon aanwezig zijn. Inplaats van blauw en paarse bloemen zoals de naam ook aangeeft heeft de vriendin van mij een witte Bucket ontvangen die meer geschikt is voor nabestaanden van iemand die overleden is! Helemaal geen vrolijke bucket maar wel een saaie! Ik werd erg teleurgesteld toen ik de bloemen zag en contact opgenomen met de klantenservice van euroflorist. Ze wilden per email reageren en hebben aangegeven dat ze mijn teleurstelling wel begrijpen en dat het idd niet de bedoeling was. Via email heb ik te horen krijgen dat de bloemen meer waarde hebben dan wat ik heb besteld! En ze begrijpen dat in mijn cultuur witte bloemen anders betekenen. Ik kreeg 5 euro aangeboden die niks voor mij gaat betekenen omdat ik erg teleurgesteld ben en het de laatste keer is dat ik via hun site bloemen ga bestelen!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

teleurgesteld!

Beoordeling 
 
2.0

Graag had ik hier een leuke en positieve recensie kunnen schrijven, helaas ...
De eerste keer dat ik online bloemen bestelde, maar helaas ook de laatste keer, althans toch bij Euroflorist.
Ik bestelde een zachtwit boeket (Medium) en deze werd niet geleverd de dag waarop afgesproken.
Daags nadien maar even gebeld, blijkt dat de bloemist zich vergist had van datum, goed, dat kan gebeuren.
Ze gingen dezelfde dag nog in de voormiddag geleverd worden en de bloemist ging mij contacteren om te horen of er iemand thuis was. (dat werd mij toen gezegd).
Helaas .. moest ik rond 12u45 nog eens terugbellen, daar ik nog niks had gehoord. Toen ik zei dat ik de bloemist nog niet gehoord had, kreeg ik als antwoord dat men me dit nooit gezegd had .... Stond ik even met mijn mond vol tanden! Is dat de manier waarop Euroflorist met zijn/haar klanten omgaat??? Toen ik daarop zei dat dit dan ook de eerste en laatste keer was dat ik via hen bloemen bestelde, was het even stil aan de telefoon. Geen reactie ... en dat zegt voor mij al genoeg!

Men beloofde me opnieuw dat het in orde zou komen.
En het kwam ook "in orde", maar ik had een boeket besteld met o.a. lelies, maar er was geen enkele lelie te bespeuren ...? Dan had ik evengoed een ander boeket kunnen kiezen lijkt me, want ik herkende het niet echt ... Ook al kan ik begrijpen dat men niet krak hetzelfde boeket kan maken, maar enkele basisbloemen zouden toch moeten mogelijk zijn als men dat beloofd??

Op zich alle respect voor de bloemiste, die zich aan de telefoon uitgebreid excuseerde voor de laattijdigheid...
Jammer dat het zo liep, want het is een handige website om te bestellen, maar was de volledige weg tot het ontvangen van de bloemen maar zo handig en goed....

Ik vind het althans allesbehalve een eerlijke service !!

Mvg,
een teleurgestelde klant

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb bij u een boeket bloemen besteld voor een bedrag van bijna 71euro. Had dus verwacht dat ik voor zo'n bedrag ook echt een luxe boeket laat bezorgen door u dienst.

Echter is het boeket zeer tegengevallen en ben zeer teleurgesteld. 


Opsomming van de tegenvallers:

1. Boeket neigt meer naar een kleine boeket in plaats van de bestelde "middel grote" boeket. 

2. Kaart is met de hand geschreven, het lijkt net of een klein kind van 10jr oud dit geschreven heeft. Had verwacht dat het met de computer verwerkt zou worden.

3. Een paar bloemen waren gesloten wat wil zeggen moeten nog bloeien. zo'n boeket is voor 10euro verkrijgbaar bij de AH en daar hoef je echt geen 71euro voor te betalen. 

Echte schande! Heb een klacht ingediend maar daar hebben ze niks mee gedaan. Ze verplichten mij om een geschreven kaart maar als positief te zien en als iets persoonlijks. Het is persoonlijk als ik het zelf zou schrijven en niet een kind van 10jr en ook nog 's met een verkeerde tekst.

Al met al een service van NUL !!


* advies: koop liever wat anders voor degene die je blij wenst te maken in plaats van een boeket v 71euro wat 10x niks is.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

zeer ontevreden

Beoordeling 
 
1.0

Mijn bloemen werden gewoon niet geregeld, uren proberen bellen maar niet binnengeraakt, en per mail was de reactie ook echt bedroevend - ik zit weeral uuuuuuren te wachten. Kortom: ga vooral ergens anders bestellen, want Euroflorist is een ramp! Trekt echt op niks!

Mvg
Nora Eeckels

NE
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Euroflorist op 21 Oktober 2015

Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Wij zijn onlangs op de hoogte gesteld van het bestaan van deze reviewpagina.
Wij hebben direct een account aangemaakt om te kunnen reageren op uw klacht, maar kunnen hier niet zien
om welke order het gaat.

Graag willen wij onderzoeken wat hier mis is gegaan. Indien u ons een mail kunt sturen op info@euroflorist.nl
waarin uw ordernummer of betalings-ID is vermeld dan kunnen wij wellicht achterhalen wat er is gebeurd.

Service Desk Nederland

Reageer op deze review

NIETS GELEVERD

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op donderdag 26-03 een grote bos bloemen besteld met Belgische pralines voor mijn moeder die vandaag jarig is. Er is NIETS geleverd!! Het zijn gewoon oplichters!!
Bestel hier niets a.u.b., want hier mogen ze gewoon niet mee wegkomen. Zie alle andere slechte reviews.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwstuk en boeket

Beoordeling 
 
1.0

Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Rouwboeket

Beoordeling 
 
1.0

Spijt!!!
Rouwboeket besteld met condoleance kaart wat ten eerste niet op het opgegeven adres was afgeleverd maar in het (rouwcentrum). Bij navraag aan de nabestaanden hebben zij geen rouwboeket van ons gezien. Verschillende keren gebeld met Euroflorist maar ze blijven zeggen dat het in het rouwcentrum is afgegeven. Telefonisch contact gehad met het rouwcentrum maar zij hebben geen rouwboeket ontvangen op de datum dat het bezorgd zou worden!!! Echt schandalig hoe Euroflorist hier mee omgaat!!!! Op mail reageren ze al helemaal niet! Had ik eerst maar de recensies gelezen om hier te bestellen!!!Dus bij deze bestel hier nooit maar dan ook nooit bloemen!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
56 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Euroflorist ervaring

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 702 8100

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal