Euroflorist reviews & ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.3 (47)
Euroflorist

47 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(7)
 
(36)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
45 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Jammer

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb gisteren een boeket laten bezorgen naar mijn jarige vriendin. Helaas lijkt wat ze ontvangen heeft niet op wat op de site afgebeeld werd. Zij heeft een minder kleurrijk boeket ontvangen, er zitten veel meer bladeren en groen in dan verwacht.
Niet zoals ik had verwacht helaas!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Vreemd dat iedereen zomaar publiek een melding kan plaatsen zonder controle vooraf.

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Adria op 05 September 2013

Dat is juist goed, want zo worden niet alleen maar de goede reviews eruit gefilterd.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Als bloemist zijnde vind ik het apart dat er zoveel gehaat wordt op de organisatie. Het fout van de verkeerde levering, en afwijking van boeket licht aan de plaatselijke bloemist die het boeket bij u leverd. Als u ergens niet te vreden over bent kunt u gewoon contact op nemen met de bloemist. Ook speelt de verzorging van het boeket een rol. Schuin afsnijden, de bloemen op een schone vaas zetten met de juiste hoeveelheid bloemenvoeding is van groot belang! Om extra lang plezier van uw bloemen te hebben wordt aangeraden om de 2 a 3 dagen het water te vervangen en de bloemen weer schuin aan te snijden. kijk, als dit soort instructies niet worden opgevolgd gaat het welzijn van de bloemen natuurlijk niet ten goede.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Adria op 05 September 2013

"Gewoon contact opnemen" en dan?? Het wordt toch niet naar tevredenheid opgelost door Euroflorist. Allerlei discussies krijg je als klant, dat je denkt "hoe durven ze zulke dingen te zeggen..."? Onbeschoft, echt waar.

Patricia op 26 September 2013

U kunt toch naar de bloemist gaan die het product heeft geleverd?/ Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me. Dan kunt u met de bloemist overleggen wat er mis is. De organisatie Euroflorist zou je moeten zien als order bedrijf. Zij sturen jou bestelling door naar de bloemist. Dus in deze zin kan de organisatie niet veel doen. misschien klanten vriendelijker benaderen maar meer niet. Wat betreft de rozen uit het rouwstuk hier boven. De buitenste blaadjes zijn de schutblaadjes die zijn altijd wat in gescheurd en bruin.andere bruinen plekken duinen op waterschade en daar is de bloemist wel te degelijk aansprakelijk voor.

Linda de Nijs op 13 Maart 2014

Als Euroflorist niets meldt, geen enkel contact opneemt, en niet reageert, en dus niet duidelijk is wie de bloemist is KAN je geen contat opnemen! Mijn boeket was bezorgd, maar door wie dat weet ik niet. En dat wilde ik mijn schoonmoeder ook niet vragen, die had al genoeg ellende, ziekte en operaties voor de boeg , die ga je niet storen met dat soort vragen, voor haar totaal niet belangrijk in haar situatie. Daarnaast koop ik bij Euroflorist, niet bij de bloemist! Dat is hetzelfde als leverancier - winkel bij ondeugdelijk product. De winkel moet het oplossen, al verwijzen ze 100x naar de leverancier, ZIJ moeten dan contact met leverancier zoeken, niet de klant!

Reageer op deze review

GROOT besteld - mini gekregen

Beoordeling 
 
3.8

Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?

Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

te weinig keuze om te feliciteren.

Beoordeling 
 
3.0

Voor meer geld is toch mogelijk om meer te schijven op de felicitatie kaartje.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Herfst boeket

Beoordeling 
 
5.3

Herfstboeket voor iemand in Peize. Telefonische service was zonder meer prettig en vriendelijk 2x. Levering ging niet helemaal goed. Verkeerde adres en maandag winkel dicht terwijl voor maandag was afgesproken. Prijs 32.50, vonden wij veel te hoog voor wat je kreeg. Grootte was heel gemiddeld en met relatief goedkope bloemen samengesteld. Wel mooie opmaak. Wij hadden voor dit geld meer verwacht.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos !

Beoordeling 
 
1.7

Wat je besteld lijk in de verste verte niet op wat je krijgt
op de site hele mooie bos in werkelijkheid een armoedig bosje!
Zou het ontvangen in een mooie mand kreeg een plastic pot.
Afhandeling hier van is ook nog es rond uit slordig gegaan en niet zoals het hoord
Dus beter koop je bloemen in echte bloemenwinkel waar je bij staat en niet hier !!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Euroflorist op 21 Oktober 2015

Beste Klant,

Excuses voor de late reactie. Wij zijn onlangs op de hoogte gesteld van het bestaan van deze reviewpagina.
Wij hebben direct een account aangemaakt om te kunnen reageren op uw klacht, maar kunnen hier niet zien
om welke order het gaat.

Graag willen wij onderzoeken wat hier mis is gegaan. Indien u ons een mail kunt sturen op info@euroflorist.nl
waarin uw ordernummer of betalings-ID is vermeld dan kunnen wij wellicht achterhalen wat er is gebeurd.

Omdat het al een tijd geleden is geweest dat dit is voorgevallen kunnen wij echter niet garanderen dat de
bloemisten hiervan nog administratie hebben.

Service Desk Nederland

Reageer op deze review

Klacht lelijk boeket

Beoordeling 
 
1.3

Twee dezelfde bestellingen geplaatst voor Moederdag. Het eerste boeket zag er mooi uit en leek op de afbeelding die online stond. Daarentegen was het tweede boeket totaal een ander verhaal. De omvang van het boeket en de bloemen kwamen niet eens in de buurt van het andere boeket. Terwijl ik twee keer hetzelfde had besteld. Meteen een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat het een ‘verrassing’ boeket is en omdat het roze bloemen bevat voldoet. Waarom dan een afbeelding plaatsen ter indicatie en eronder schrijven ‘die absoluut in de smaak zullen vallen’?

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Rouwbloemen besteld

Beoordeling 
 
2.3

Dom, dom, achteraf ga je pas opzoek naar revieuws en dan lees je dit allemaal.
Ik hoop dat mijn reactie en afhandeling van EuroFlorist wat positiever zal zijn, ik zal dat hier dan ook laten weten.
Ik had een rouwarrangement bestel opgebouwd uit witte rozen en canna lelies, ze werden verstuurd naar Amerika.
Omdat het voor een zeer dierbaar persoon is heb ik er een 'groot' stuk van laten maken en was daarvoor 135 euro kwijt, maar dat maakt niet uit.
Ik was zeer geschokt toen ik de foto zag van het geleverde, een boeket. Wel de juiste bloemen, maar een opgemaakt stuk is altijd meer handenarbeid en dus ook duurder, betreffende bloemist in Amerika had zich er wel heel gemakkelijk vanaf gemaakt.
Ik heb EuroFlorist aangeschreven en wacht op hun reactie.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Bloemen waren te laat en na een paar dagen hingen ze al. Ik bestel hier nooit meer!

RW
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Patricia op 22 April 2013

Dit is niet de fout van de Organisatie, maar van de bloemist. Heeft u de bloemen wel goed schuin aan gesneden? de juiste hoeveelheid chrysal toegepast en de vaas schoon gemaakt? De fout licht natuurlijk niet altijd bij de bloemist. Het is spijtig dat de bloemen een dag te laat was, zoals ik al aangaf kunt u het beste de bloemist hier op aanspreken.

Reageer op deze review

Boeket

Beoordeling 
 
2.8

Twee boeketten besteld. In twee verschillende plaatsen. 1 was prachtig de andere leek in de verste verte niet op wat ik besteld had. Ik had een ‘veld vol rozen’ tbesteld, een boeket met allemaal pastelkleurige rozen. Ik kreeg een boeket met van alles waaronder gerbera’s en idd een verdwaalde roos. Klacht ingediend. Antwoord: rozen waren niet op voorraad dus is er een ander gelijkend boeket gemaakt. Ik had bij de bestelling aangegeven om te bezorgen zo laat mogelijk op de dag, anders de dag erna. Boeket is binnen 15-20 minuten bezorgd, dus was vooraf al gemaakt. Mn telefoonnummer stond erbij; ze hadden even kunnen overleggen . Ze hadden de bloemen de dag erna kunnen bezorgen; als de bloemen weer op voorraad waren. Maar niks van dat alles. Gewoon het eerste de beste roze boeket gepakt en bezorgd. Ik ken de bloemist toevallig, de Nobel in Zoetermeer. Die zouden rond 2 uur smiddags geen rozen meer hebben gehad. Geloof er niks van.
Maar op de site klacht ingediend, 0 reactie, gebeld, ze gingen het bij de bloemist voorleggen, reactie dat de rozen op waren en dat de bloemist een zo goed mogelijk gelijkend boeket heeft gemaakt. Gezegd dat dit niet kan in 15 minuten incl bezorgen. 0 reactie. Erg slecht. Ik ga voortaan weer naar topbloemen.nl

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

rozen

Beoordeling 
 
1.5


Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.

Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)

Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!







X
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rouwboeket

Beoordeling 
 
1.0

Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.

Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.

Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.

We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.

We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.

CB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Pioenrozen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte kwaliteit bloemen, bezorgd op het verkeerde adres. Geen geld terug, de oplossing is nog een vuilnisbak boeket.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Boeket bloemen van 60 Euro

Beoordeling 
 
1.0

Totale afzetterij. Boeket van 225 Euro is bij ontvangst nog geen 2 tientjes waard. Verlept ook nog bijna direct. Klantenservice reageert alleen door te zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en het zo hoort. Als je met een kluitje in het riet gestuurd wordt zou je daar nog meer aan hebben. Dit bedrijf is schandalig bezig. Pas op mensen!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bloemen

Beoordeling 
 
1.0

Zeer slechte ervaring. Bloemen voor Valentijn ontvangen. Afgeleverd bij de buren. Bij aflevering stonden ze er al niet te fris bij de volgende dag waren de bloemen al verwelkt en verlept. Heb mail gestuuurd met foto's, ontvangstbeveistiging ontvangen dat er een reactie komt binnen 24 uur. Geen enkele reactie ontvangen, nogmaals een mail verstuurd, maar hetzelfde verhaal. Telefonisch niet bereikbaar. Dit gaat om bloemenonline.nl, maar wordt ook verstuurd door Euroflorist. Geen bloemen kopen hier!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

boeket voor verjaardag met kaart

Beoordeling 
 
1.0

Had ik hier maar eerder gekeken. Bestel je een boeket voor een verjaardag wordt het gewoon niet bezorgd. Ik ben echt laaiend.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Buget

Beoordeling 
 
1.0

gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Roze bloemistenboeket

Beoordeling 
 
2.8

Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

bloemen met vaas

Beoordeling 
 
1.0

Bloemen besteld voor ernstig zieke voor €46,94 op 3 april. Bloemen werden volgende dag bezorgd (tamelijk laat in de avond). Op het bezorgmoment zagen de bloemen er nog toonbaar uit, mijn zus heeft ze netjes schuin afgesneden. De dag erna was het boeket al in treurige staat en heeft mijn zus ze weggehaald uit de kamer: alle bloemen hingen slap en sommige bloemen hadden al bruin verdorde blaadjes. De dag erna zijn ze weggegooid, iedereen was er triest van. Ik heb foto's ervan bewaard en ze opgestuurd naar euroflorist op 7 april met een klacht. Wel een bevestiging hiervan ontvangen, maar verder niets.
Ik zou denken dat ik hiervoor wel een vergoeding zou mogen ontvangen. Dit is weggegooid geld geweest en een grote blamage voor euroflorist! Op 8 april heb ik maar een ander boeket laten bezorgen via een goede bloemist, die me werd aangeraden door familie. Mijn vertrouwen in bloemenbezorg-organisaties is volledig weg!

image4
W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
45 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Euroflorist ervaring

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 702 8100

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal