Cosmox reviews & ervaringen

www.cosmox.nl Wordt beoordeeld door redactie
 
2.5 (28)
Cosmox

28 Cosmox reviews

 
(2)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
 
(4)
 
(22)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

teleurstelling !

Beoordeling 
 
1.5

Cosmox.be is DOOD , de vertrouwde service van voor het faillisement en de overname is geschiedenis !

enkele dagen geleden voor het eerst sinds periode voor faillisement weer 2 blu-rays besteld.
zondagavond besteld en de voorraadstatus gaf aan dat ze in voorraad zijn. tegen maandagavond en dinsdagmorgen bleef er staan 'in behandeling' en voorraadstatus van de 2 blu-rays plots gewijzigd naar 3-5 werkdagen. Sinds gisterenavond is de status op mijn cosmox.be profiel gewijzigd in 'verzonden' , maar tot op vandaag geen mail ontvangen van verzending. Ik belde deze middag met cosmox en volgens hen was het pakje reeds verzonden sinds maandagavond(= moment wijziging voorraadstatus waarover ik sprak), ze vroegen of het pakje niet bij de buren ligt en konden mij ook geen traceernummer geven of enige relevante info over waar het pakje percies is/reeds verzonden? ze zeiden dat indien ik tegen zaterdag nog niets heb, ik opnieuw contact moet opnemen.
Zo'n slechte service, ik wilde nog 1x opnieuw de kans geven aan cosmox om zich te bewijzen door iets aan te kopen. Maar nu blijf ik zoals voorheen 100% trouwe BOL.COM klant, daar is er pas service en geen problemen.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Spookrekeningen

Beoordeling 
 
2.8

Cosmox blijft rekeningen en aanmaningen sturen terwijl ik allang heb betaald en zelfs een betalingsbewijs heb gestuurd.
Via de mail blijven ze om informatie vragen dat ik al meerdere keren heb gegeven. Ze hebben hun administratie slecht voor elkaar. Bovendien staan ze je zeer onvriendelijk te woord.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

mourits op 28 November 2014

Zelfde probleem al 10 maanden bezig
Te belachelijk

Webcare Cosmox op 01 December 2014

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Mijn excuses hiervoor. Is het probleem al voor u opgelost? Zo niet, wil ik het graag voor u doen. Wat zijn uw juiste klantgegevens? U kunt dit doorsturen via mail of Facebook.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review

oplichters!!!!!!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben volledig teleurgesteld en verontwaardigd in Cosmox! In mei heb ik een aantal dvd-boxen besteld voor mijn blinde vader. Op hun website stond dat deze dvd's Nederlands gesproken waren, maar eenmaal thuis bleek dit niet te kloppen! Ik heb toen gebeld en er is mij verzekerd dat ik de dvd's kon terugsturen en mijn geld zou terug krijgen. Drie maand verder heb ik nog steeds geen geld ontvangen! Ondertussen wel al heel wat telefoontjes en mails verstuurd, maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Steeds beloven dat ik mijn geld zal terugkrijgen, maar eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet meer in... als ik de vorige reacties lees, weet ik dat ik niet de enige ben, die slachtoffer is geworden van deze wanpraktijken! Ik wil het hier niet bij laten en de eerste stap is de internetombudsman contacteren!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geld niet terug!

Beoordeling 
 
1.8

Zo'n 2 maanden geleden bestelde ik een boek bij cosmox en betaalde direct. ongeveer een week later ontving ik het bericht dat de bestelling geannuleerd werd omdat het boek niet meer geleverd kon worden. Ik zou mijn geld binnen de 14 werkdagen teruggestort krijgen op mijn rekening. Een maand later nog steeds geen geld. Dan maar een mail gestuurd. Als antwoord kreeg ik de mededeling dat ik geduld moest hebben. Nu , een paar weken later, krijg ik het bericht dat ik een tegoed krijg op mijn acount omdat ik zogezegd mijn rekeningnummer niet heb doorgestuurd terwijl ze dit gevraagd hadden. Ik heb de mails nogmaals doorgelezen maar dit stond er niet in. Dus nogmaals een mail gestuurd met rekeningnummer en mededeling dat ik nooit nog iets zal bestellen bij deze oplichters.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Sjoerd K op 28 Januari 2015

Beste Suzy,

Allereerst excuses dat het zo gelopen is. Kunt u mij uw klantnummer doorgeven, dan kan ik er wat spoed achterzetten om dit op te lossen.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd K
Webcare

Reageer op deze review

terugbetaling

Terugbetaling ontvangen waarvoor dank!

PC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Prima webshop, nooit afleveringskosten en prima op tijd! Voor mij alleen Cosmox als ik boeken bestel. Ik raad deze webwinkel altijd aan aan vrienden en kennissen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Eerst ervaring en dan oordelen. Dank jullie wel cosmoxteam. Ik bestelde gisteren voor 16h en vandaag op 9 mei 2014 om 14h30 stond er al een knappe vriendelijke korier aan onze deur. Ben enorm tevreden. Ik zou zeggen,doe zo verder. Veel vriendelijke groetjes.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

Boek besteld op 5 januari 2014 bij Cosmox; betaald en bedrag is ook afgeschreven. Boek nooit ontvangen; tweemaal email bericht daarover gestuurd afgelopen maand via de Cosmox website. Nooit reactie gehad. Tweemaal gebeld naar Cosmox klantenservice nummer; langdurig gewacht terwijl er op het bandje werd gesproken dat je verbonden was met de ECI telefoondienst (?!). Tenslotte maar opgelegd omdat het te lang duurde; beide malen. Vroeger vrij veel besteld zonder problemen maar nu dus nooit meer vanwege deze bedroevende service. Hoewel ik niet precies weet wat nu te doen laat ik het er niet bij zitten; geld incasseren en niet leveren valt volgens mij onder fraude en daar houd ik niet zo van.

PR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bestelling kerstkado

Beoordeling 
 
4.0

Op 17-12-14 heb ik een receptenboek besteld en op 27-12 nog niets ontvangen. Bij nabellen blijkt het artikel pas in april geleverd te kunnen worden. Schandalig dat je daar geen bericht over krijgt, temeer omdat het een Kerstkadootje was.
Nu afwachten hoe lang het gaat duren voor het geld gestorneerd wordt.

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Sjoerd K op 28 Januari 2015

Geachte mevrouw de Leeuw,

Jammer dat u het cadeau niet op tijd heeft kunnen ontvangen. Kunt u mij uw klantnummer doorgeven zodat ik de status van de terugbetaling kan nakijken?

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kasius
Webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

wat een oplichters! 3 blu-rays besteld, betaald maar nooit aangekregen.
dus aan degene die twijfelt om te bestellen bij cosmox: pak uw centjes die ge graag wilt spenderen en gooi ze gewoon op straat, dan heeft iemand anders er nog iets aan en die dieven niet! of bestel ergens anders.....

NL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service!!!

Beoordeling 
 
3.3

Dvd besteld die de volgende dag geleverd zal worden. Volgende dag bevestiging gekregen, maar geen dvd. Volgens NLpost-track&trace zou het al op die dag geleverd zijn. Gebeld en mijn zei dat ik nog een dagje moest wachten. Volgende dag nog niets ontvangen. Klantenservice gebeld, maar een na kwartier in de wachtstand de hoorn erop gegooid. Dan maar naar Eci contactformulier gestuurd. Antwoord gekregen maar nog steeds geen dvd!!! Zin nu 4 dagen verder en nog steeds niets ontvangen, maar wel al betaald! Wat een zeer slechte service! Dit was mijn laatste bestelling bij Cotsmox. Volgende keer maar weer bestellen bij Bol.com. Is veel betrouwbaarder!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

onbetrouwbaar

Beoordeling 
 
2.7

In juni 2014 een CD besteld en betaald. In juli opgemerkt dat de status in afwachting was gewijzigd in geannuleerd. We zijn ondertussen eind september en na herhaaldelijke mails nog steeds het vooraf betaalde bedrag niet ontvangen!

PC
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Petra Cabooter op 30 September 2014

Beste,

De bestelling werd geplaatst op naam van Wilfried Cabooter - klantnummer 200068013.

Webcare Cosmox op 30 September 2014

Geachte mevrouw Cabooter,

Wat vervelend dat u uw terugbetaling tot op heden niet heeft ontvangen. Aan de hand van uw naam kan ik de status en uw klantgegevens niet inzien. Ik wil het graag voor u oplossen. Kunt u mij uw juiste gegevens melden? Dit kunt u doen via de mail, Facebook Coxmox of Twitter.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3

DVD's besteld met Visa. Wat zie ik heb ze al dus onmiddellijk de dag zelf geannuleerd. 78.95euro was al van mijn Visa rekening, super vlug zou ik zeggen. Wacht nu al twee maanden op mijn centen. Wat is dat voor een bedrijf die geld inpikt van zijn klanten maar teruggeven is een ander paar mouwen!

MM
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vreselijk irritant

Beoordeling 
 
2.3

Al weeeeeken wacht ik op levering van bestelde BluRay's die maar in backorder blijven staan. Krijg enkel reactie als je op hun Facebook pagina je klachten post.....
Verschillende mails en telefoontjes later blijkt dat hun nieuwe belofte - zijnde levering mid augustus - weer niet is verwezenlijkt. Vreselijk irritant en vooral... klachten over Cosmox en hun leveringen stapelen zich op.
Sinds het faillissement en take-over zijn ze echt een ramp geworden. Vele klanten zullen noodgedwongen overschakelen als ze zich niet snel gaan herpakken !

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bestellen

Beoordeling 
 
2.3

Ik vond het bestelproces lastig, en omdat het lang duurde heb ik uiteindeiljk geen bestelling geplaatst.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Voor het eerst een boek besteld, nooit meer. Waardeloze service en klantenservice. Na lang wachten aan de telefoon eindelijk iemand die ik kan spreken. Ongeïnteresseerd werd ik te woord gestaan. Bestelling kon nergens terug gevonden worden. Gegevens waren bij hun niet bekend. Wel een orderbevestiging per mail ontvangen met ordernummer en betaling oer acceptgiro. Dame van de klantenservice bleef volhouden dat er niet per acceptgiro betaald kan worden, nee hoor dit kan nooit mevrouw. Bij terugkoppeling van haar woorden naar mijn orderbevestiging bleef ze aangeven dat het allemaal een groot probleem is. Heel onbetrouwbaar allemaal, bestelling, voor 21.30 besteld volgende dag geleverd, nog altijd niet ontvangen. Al met al, geen bestelling ontvangen, geen stap verder gekomen bij de ongeïnteresseerde klantenservice en maar hopen dat ik geen aanmaning krijg voor een niet geleverd artikel!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

bestelling cd

Beoordeling 
 
2.0

ik bestelde op 21 december een cd (geen alledaagse) om cadeau te doen met oudejaar met een levertijd van 3-5 werkdagen en hij stond vermeld als leverbaar. Daar mijn bestelling vandaag 29 december nog steeds in behandeling staat en ik op de site van cosmox nu zie dat die cd ondertussen als ' niet bestelbaar ' geregistreerd staat nam ik contact op en daar vermeld men dat hij dus niet leverbaar is en beloofde men onmiddellijk om het geld terug te storten (afwachten als dit dan direct en correct zal gebeuren).Waarom wordt er dan reclame gemaakt dat als er iets niet op tijd kan geleverd worden men je hiervan onmiddellijk op de hoogte brengt ? Niets van aan dus. Mijn conclusie heb de eerste keer bestelt bij cosmox maar zal meteen ook de laatse keer zijn aangezien ik op betrouwbare info had gerekend als mijn bestelling er niet op tijd zou kunnen zijn ik daar melding van zou ontvangen zodat ik op tijd iets anders kon bestellen wat nu niet meer op tijd kan.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Sjoerd K op 28 Januari 2015

Beste Maddy,

Excuses dat u niet de juiste informatie heeft gekregen via onze website. Wij proberen altijd de juiste informatie weer te geven op onze website. Helaas kan dit door voorraadveranderingen wel eens niet kloppen.

Ik hoop dat u alsnog een cadeau heeft kunnen vinden en hopen in de toekomst geen problemen als deze meer te ervaren.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kasius
Webcare

Reageer op deze review

centen kwijt en geen boek

Beoordeling 
 
2.0

Mijn ouders hebben op 10-12-2014 een boek besteld maar nooit ontvangen. Het geld was overgeschreven maar niet meteen gevonden bij Cosmox(.be). Na veel heen- en weer mailen, bevestigt Cosmox het geld ontvangen te hebben maar het boek was nog steeds niet opgestuurd. Vele weken later nog steeds geen boek. Mijn ouders vragen om het geld terug te storten maar geen gehoor. Zo reken je inderdaad géén verzendkosten aan... Geen verzendkosten dus maar ook geen service. Af te raden.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

kurt op 28 Januari 2015

Beste, ondertussen heeft de Lisanne van de klantendienst met mij contact opgenomen. Ik hoop dat de terugbetaling nu snel geregeld wordt.
Vriendelijke groet en bedankt voor de snelle reactie.
Kurt

Sjoerd K op 02 Februari 2015

Beste Kurt,

Vervelend dat het zo is gelopen. Kunt u mij het klantnummer van uw ouders doorgeven, dan kan ik even het een en ander nakijken.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd K
Webcare

Reageer op deze review

Penoza

Beoordeling 
 
1.8

Wij hebben penoza afleveringen besteld. Voor 16.00 besteld volgende dag in huis. Nou 2 dagen verder nog niets ontvangen. We kunnen geen contact formulier opsturen en telefoonnummer doet het niet. Beetje vaag.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Cosmox presenteert producten "op voorraad" terwijl dat niet zo is, eenmaal het bedrag overgemaakt wacht je als klant de maximaal afgesproken levertijd (10 werkdagen) zonder bericht van Cosmox dat het product niet leverbaar is, vervolgens mag je achter terugbetaling van het overgemaakt bedrag aan.
(voor meer info: zie Kieskeurig reviews van Cosmox).

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Morena op 09 Mei 2014

Als ik al deze ervaringen lees hou ik mijn hart al vast voor wat komen gaat. Indien ik zo een ervaring moet meemaken stap ik terug over bij BOL.COM. Zone stad,1 en 8,Smallville 9 zouden de dag nadien leverbaar zijn bij cosmox. Niet dus. Bol is daar echt correct in. Bang afwachten vandaag.

Morena op 09 Mei 2014

Waar wat jullie zeggen,ze reageren plat als je een e-mail verstuurd. Ik wou cosmox eens proberen,het blijft bij 1 keer. Blijf liever het bolleke trouw.

Karl op 09 Mei 2014

Gelijk heb je Morena, er kán natuurlijk wel eens iets misgaan met een bestelling, maar Cosmox stelt zich daarna arrogant op, met dergelijke minachting voor je klanten zal je het niet lang redden, Cosmox.

Reageer op deze review
29 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Cosmox ervaring

Cosmox is een internetshop met meer dan 500.000 boeken. Ook CD’s, DVD’s en games zijn in het assortiment van Cosmox opgenomen. Cosmox berekent géén verzendkosten! Heeft u ervaringen met het online kopen van boeken of andere producten op Cosmox.nl? Deel uw Cosmox recensie online met de bezoekers van ReviewSpot.

Wat is uw ervaring met Cosmox ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Cosmox hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Cosmox reviews lezen.