Details van de beoordeling

Cosmox Wordt beoordeeld door redactie
Cosmox
Entertainment & ontspanning

Slechte service en gebrekkig systeem

Beoordeling 
 
1.0

Vorige week donderdag besloten hier 2 boeken te bestellen. Tijdens het registreren ging het al fout: hij bleef foutmeldingen geven over mijn wachtwoord. Toen ik belde kreeg ik te horen dat er soms storingen zijn. Maar toen niet. Hij zou mijn emailadres laten checken of het daar misschien mis ging. Dit kon wel een aantal dagen duren. Ik wou bij jullie bestellen omdat jullie binnen 24 uur konden leveren (gezien de boeken mee moesten naar de Dominicaanse Republiek). Ik moest het maar elders bestellen, want bij jullie ging dat niet lukken op die termijn.
Vervolgens lukte het me even later alsnog om erin te komen, dus de boeken besteld. Zouden VRIJDAG geleverd worden. Bij het bestellen heb ik duidelijk het adres van mijn schoonouders gebruikt als afleveradres. Ik heb dit letterlijk gekopieerd van hun website.
Vandaag ontvang ik een mail dat de bestelling geannuleerd is ivm onjuist adres. Toen ik belde, bleek er een letter in de postcode onjuist te zijn. A. ik heb gekopieerd, dus ik heb duidelijk RB en geen HB ingetikt en B. is het zoveel moeite om dit donderdag of vrijdag al te checken?
En nee, niet even iemand die belt en zegt 'joh adres klopt niet, maar ik heb het opgezocht en verzend het alsnog'. Nee ik moet nu OPNIEUW gaan bestellen, want het andere bedrag wordt al teruggestort (ben benieuwd wanneer dat gestort wordt trouwens!).

De service is bizar slecht, de website werkt niet goed (continu dat wachtwoordprobleem, vandaag weer). Maar als ik een beetje rondlees op internet had ik hier duidelijk nooit moeten bestellen. Ben benieuwd of die 2 goede beoordelingen hier toevallig medewerkers zijn!

Jullie hebben mij geen moment nog 'vertrouwen' gegeven ofzo. Dus nu geen andere keus dan de boeken elders te bestellen. (en dan nog de kosten voor het verzenden naar de Dominicaanse op me nemen, gezien het niet meer meekan in het vliegtuig!).

Bedankt voor het laten inzien dat service echt een dieptepunt kan hebben!

RD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Rody de Groot - Schreuder op 21 Juli 2015

200927176

Sjoerd K op 22 Juli 2015

Beste heer/mevrouw de Groot,

Wat vervelend dat uw ervaring met Cosmox zo is geweest. Graag ontvang ik uw klantnummer, ik wil graag kijken wat er gebeurd is.

Groet,

Sjoerd

Reageer op deze review