bol.com

www.bol.com
 
4.0 (128)
Bol.com

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

bol.com ervaringen

128 beoordelingen voor bol.com

 
(10)
 
(13)
 
(14)
 
(37)
 
(54)
Gemiddeld 
 
4.0
 
5.2
 
3.4
 
2.7
 
4.8
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Anil
Gemiddeld 
 
1.0

No credibility......Very bad experience.

No credibility......Very bad experience. Ordered PS4 for my Son's christmas gift. Delivery date was 23rd Dec and it never arrived. What we got on 23rd Dec was an email stating they will NOT be able to deliver. Disappointment experience, will never recommend

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op Januari 02, 2018

Thank you for contacting us about your order, I would like to take a look. Unfortunately, I can not find your personal account. Would you like to send a message to Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. and refer to this review? Then you will be contacted.

Kind Regards,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
helen
Gemiddeld 
 
3.8

Bagger.com

bestelgemak is enige positief punt, daarna is het bagger qua aflevering : bol.com verstuurd het erg laat en vergeet tijdoig aan te geven dat tijd en aflveradres gewijzigd kan worden, vervolgens kan het helemaal niet meer: het pakket rot weg op sorteercentrum !

(wordt minimaal 5 dagen, ben al 2 dagen binnen en kan afleveradres niet eens wijzigen !!!), live chat werkt niet, robot werkt niet tel;efonisch: veel excuses (op mijn kosten want nummer blijkt NIET gratis zoals werd gemeldt!!)
kortom: eens maar NOOIT meer

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op Januari 02, 2018

Beste Helen,

Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
Jo
Gemiddeld 
 
3.8

Klantenbedrog

We hebben onlangs een tv gekocht via de website van Bol.com. Op hun website staat duidelijk en expliciet vermeld dat bij aflevering het oude apparaat wordt meegenomen. Dat gebeurt echter niet. Dit is niet alleen klantenbedrog maar ook nog eens oneerlijke concurrentie. Aanvankelijk wilden we de tv bij Coolblue bestellen, maar de meeneem service van Bol gaf de doorslag.

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op December 29, 2017

Beste Jo,

Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
Atuzcu
Gemiddeld 
 
3.3

Eigen actievoorwaarden niet nakomen

Op site op 20 december: laptop voor 449 actie geldt tot 26 december. Even wachten op salaris en op 24 december willen bestellen. Is hij ineens 20 euro duurder terwijl er toch echt stond dat de prijs geldt tot 26 december. Anders had ik hem van de spaarrekening betaald maar wilde geschuif met geld (en zoeken van een random scanner) voorkomen. Via telefoon en Twitter DM is zeer moeizaam want er komen alleen maar ontwijkende antwoorden en gelieg over ' niet kunnen nakijken van de prijshistorie' terwijl ze dit wanneer het in mijn nadeel is (nog geen halfjaar geleden) wel kunnen. Geen oplossing, geen toegeven van voorliegen. Laatste bestelling bij bol voorlopig. Mensen lokken met aanbiedingen en dan wanneer het salaristijd is snel de prijzen verhogen om mensen nog wat extra's uit de zak te kloppen. Zonder de eigen actievoorwaarden te respecteren.

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op December 27, 2017

Beste klant,

Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en te refereren aan deze e-mail? Op deze manier kunnen wij uw klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
Ronnie K
Gemiddeld 
 
2.0

Zeer slechte service

Hi toppers van de klantenservice van Bol.com, dit niet meer willen reageren op mijn berichten via de website!

Afgelopen zaterdag heb ik een televisie bij jullie besteld, blijkbaar via een externe verkoper. Diezelfde verkoper reageert op mijn e-mail bericht met de tekst "Veel kijkplezier" terwijl mijn mail ging over wanneer de televisie geleverd wordt.

Wanneer ik bij jullie vraag wat de status is geeft Samantha van de klantenservice aan dat ik de televisie maar moet annuleren en bij jullie zelf kan bestellen (Dit kon afgelopen zaterdag niet). Prima, annuleer ik de bestelling en plaats ik de bestelling nog een keer, dit keer voor 50 euro meer. Want een tegemoetkoming zit er van jullie kant namelijk niet in.

Wat denk je wat..? Precies! Verhogen jullie 5 minuten nadat het chat gesprek afgelopen is de prijs van de televisie even met 300 euro. Terwijl ik deze dus al in mijn winkelmandje had staan. Als je dan een een nieuw chat venster opent, krijg je doodleuk het antwoord; "We begrijpen dat het vervelend is echter kunnen we je niet helpen." En sluiten jullie de chat.

Is dit tegenwoordig de nieuwe werkwijze hoe jullie met "klanten" omgaan?

Was deze beoordeling nuttig? 

Mina van bol.com op November 30, 2017

Beste Ronnie K,

Je klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en te refereren naar deze review? Op deze manier kunnen wij je klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Mina van bol.com op November 30, 2017

Beste Ronnie K,

Je klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en te refereren naar deze review? Op deze manier kunnen wij je klantgegevens achterhalen en wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Reageer op deze review

Peter van der Slikke

Negatief productreview wordt door Bol.com niet geplaatst

Via Bol.com hebben wij een geurtje van DKNY bij Dropshipping besteld en binnen enkele dagen ontvangen. Geurtje bleek oud en verlopen te zijn. Hier direct op gereageerd, maar er volgde geen respons. Toen heeft mijn vrouw na 1,5 week de klantenservice (prima behandeling) gebeld, die op hun beurt met Dropshipping contact opnamen. Die beriep zich er op dat de termijn voor een klacht was verstreken. Dat er binnen 2 dagen via een productreview wel degelijk gereageerd was (hiervoor heeft dit bedrijf blijkbaar geen interesse) mocht niet baten. Vanzelfsprekend wilden wij via een productreview op de website van Bol.com potentiële kopers op dit 'risico' wijzen, maar tot onze spijt (en na twee pogingen) wordt deze niet geplaatst. Kan dit zomaar?

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op November 20, 2017

Beste Peter,

Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
Patrick
Gemiddeld 
 
5.3

Volgende dag in huis onzin

Er wordt geadverteerd met vandaag besteld morgen in huis. Grootste onzin, al meerdere keren langer moeten wachten. Nu dus weer. Vrijdag besteld en zou vandaag afgeleverd worden. Weer niet gebeurd. Helaas is bestelling vertraagd zeggen ze dan bij bol . Lieg niet en zeg gewoo. Dat het maandag pas wordt geleverd.

Antwoord klantenservice

Beste Patrick,

Dit is niet de service die je van ons kunt verwachten. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Kiki van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
W.J. van den Brink

Cadeaukaart "verlopen": voel me opgelicht en bestolen

Net geprobeert met een cadeaukaart van bol.com die ik een tijdje terug van iemand had gekregen (als cadeau :-) ) iets te bestellen op de bol.com -site: na invullen van nummer en pincode kreeg ik de melding dat de kaart was "verlopen", niet meer geldig of wat. Gebeld met bol.com om te vragen hoe ik nu mijn geld terug krijg: niet dus, geen geld terug.

Ik voel met opgelicht en bestolen: hoezo mag dit soort onzin en hoezo wil bol.com zijn klanten zo behandelen?

Was deze beoordeling nuttig? 

Milly van bol.com op Oktober 23, 2017

Beste klant,
Vervelend dat uw cadeaukaart is verlopen, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen met het nummer van uw cadeaukaart naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Reageer op deze review
Hifi fan
Gemiddeld 
 
1.8

Slechte service en levering Bol

Helaas wederom een zeer slechte ervaring met Bol.com. Men gaat tegenwoordig blijkbaar vooral voor snel geld en stelt daar een steeds slechtere service tegenover:
- Beloofde snelle levertijden worden niet nagekomen
- Communicatie is zeer gebrekkig, reacties duren meer dan een dag en dan krijg je ook nog een standaard antwoord
- Klachten worden niet serieus genomen en een inhoudelijke reactie is er al helemaal niet
- UPC als bezorgservice is een aanfluiting, pakketjes zijn niet traceerbaar en de informatie klopt van geen kanten, pakket komt zwaar beschadigd aan en de medewerker van de afhaallocatie geeft aan dat dit inmiddels standaard is bij bol.com.

Kortom, inmiddels een derderangs webshop met slechte service. Ik retourneer de zaken en bestel het wel bij een zaak als Coolblue die weet wat service is.

Antwoord klantenservice

Beste Hifi fan,

Zoals eerder aangegeven komen we graag met je in contact. Stuur een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereer aan deze review. Er wordt zo dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
sv
Gemiddeld 
 
1.0

Bol com komt schade vergoeding niet na

ijn Klacht

Bol.com
t.a.v CEO Huub Vermeulen
Papendorpseweg 96,
3528 BJ Utrecht
Tel 088 7126131

Datum : 6 oktober 2017.
Kenmerk : CASE:52329077
Onderwerp: Directe schade minimaal 1250euro

Geachte Huub Vermeulen algemeen directeur Bol.com

Naar aanleiding van het telefoongesprek inzake het compensatievoorstel,
en gelet op het feit van uw eerdere mondelinge mededelingen hier omtrent had ik mogen aannemen dat ik een artikel mocht uitzoeken ter compensatie van de door mij geleden schade.

Ik zocht een artikel uit welke voorst ver onder het geleden schade bedrag van 1250 euro lag, mede om daarmee snel de kwestie af te ronden.

Echter toen ik gebruik maakte van uw voorstel veranderde Bol.com acuut de voorwaarden.
Bol.com wilde de kwestie in eens afdoen met een cadeau bon. Ik vroeg om een compensatie een (compensatie betekend dat je iemand schadeloos stelt)

U heeft mondeling toegeven dat de procedure die ik moest volgen om de inktcartridge weer aan de praat te krijgen niet redelijk was, als je klanten werkzaamheden laat uitvoeren die een monteur hoort te doen, dan bestaat er een groot risico dat het fout gaat.

De stappen procedure met de inktcartridge had niet mogen plaats vinden en daar was u het met mij over eens. Als de service van Bol.com in orde was geweest had ik gewoon de inktcartridge kunnen terug sturen en was deze schade niet ontstaan. Deze schade is een direct een gevolg van deze 'louche' procedure. Ook is deze schade niet te verhalen op de verzekering waar u het nu op af wilt schuiven

U beweerd dat mijn compensatie verzoek te hoog is, ik zocht een goedkope tv uit voor 240 euro. Volgens u staat dit niet in verhouding met de geleden schade.

Ik heb daarom Huitema woning inrichters gevraagd wat de kosten bedragen om mijn gordijnen te vervangen. (en dan zit je ook nog met kleur verschil omdat de gordijnen niet meer matchen met andere gordijnen)

Huitema raamt deze kosten ongeveer op 1050 euro. Tel daarbij op de schoonmaak kosten welke ik en mijn vrouw zelf hebben uitgevoerd maar waarvoor een bedrijf zeker 250 euro zou vragen. Dan kan ik niet anders concluderen dat ik zeer redelijk ben geweest in mijn verzoek.
U heeft laten weten te twijfelen over de hoogte van schade.
We kunnen daarom een schade taxateur in schakelen, maar de kosten daarvoor bedragen minsten 600 euro en deze komen voor uw rekening.


Mijn eis, ik wil uiterlijk voor woensdag 10 oktober antwoord op deze brief, en de andere brieven, mocht er geen bevredigende oplossing komen dan draag ik de zaak over aan mijn advocaat.


In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

S verblijvende te O
Nuttig

Was deze beoordeling nuttig? 

helen op December 30, 2017

https://meld.nl/melding/juridisch-meldpunt/consumentenrecht/

Reageer op deze review

Faan
Gemiddeld 
 
5.3

Slechte service bol.com

Ik heb pas een xiaomi redmi note 4 gekocht bij bol.com die in de aanbieding was. Wat blijkt? Sturen ze mij een tweedehands telefoon ( niet eens de goede kleur) en oplader. Op het scherm en op de screenprotector zitten allemaal krasjes. De oplader zit helemaal onder de krassen en plekjes. De audio input doet het ook niet.
En toen ik de telefoon voor het eerst opstartte stonden er nog allemaal applicaties aan.
Nu wil ik deze retour zenden, zeggen ze dat deze telefoon niet meer geleverd kan worden. Dus ik kijk op de site, staan er nog allemaal advertenties van deze telefoon. Maar deze zijn allemaal veel duurder want ze zijn niet in de aanbieding.
Ze proberen zo gewoon geld te verdienen door te doen of het een aanbieding is. Dan sturen ze je een tweedehands telefoon op en als je het retour zend kan je mooi de nieuwprijs gaan betalen. Makkelijk geld verdienen.
Ik vind gewoon dat ik recht heb dat ze mij een goed werkende telefoon opsturen. Maar dit willen ze niet. Ik vind dit heel jammer en raad jullie dus zeker niet aan om een telefoon in de aanbieding te kopen. Ik word hier gewoon bedrogen. Erg jammer.

Antwoord klantenservice

Beste Faan,

Dit is niet de service die je van bol.com mag verwachten! Graag kom ik nog even met je in contact, helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Indien gewenst, stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en verwijs naar deze review, er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Stein
Gemiddeld 
 
3.0

Foutje? Ja. Naleveren? Nee.

Bol.com levert geen voordeelpak maar een enkelpak. Kan gebeuren. Elk ander bedrijf levert dan de overige pakken direct na, maar bij Bol.com duurt het tot nu toe al 18 dagen om uit te zoeken of het klopt, of ze het kunnen naleveren en hoe ze het kunnen naleveren, en reageren ze niet meer op mijn e-mails. Ondertussen ligt mijn geld bij Bol.com en de producten ook. Ik voel me bedrogen en bestolen. De klantenservice is waardeloos: eerst de boel ontkennen, nu gewoon niet meer reageren. Lekker makkelijk. Schaam je, Bol.com!

Antwoord klantenservice

Beste klant,

Uw klacht ben ik al eerder tegengekomen op een andere klachtensite. Gisteren is er een mail verstuurd om een telefonische afspraak in te plannen en tot een passende oplossing te komen. Graag ontvang ik een reactie op de door mij verstuurde mail.

Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Pawel.K
Gemiddeld 
 
1.0

erg slecht

Na het bestellen van Xbox limited edition 22.08.2017 en betalen.bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is.Maar geld verzameld en het antwoord van de service, sorry kunnen wij u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service ??Ik denk niet !!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Meijers
Gemiddeld 
 
8.8

Onder de indruk van Bol.com

Wij zijn verschillende keren heel goed geholpen door de klantenservice. Bol.com doet er alles aan om een probleem, dat niet eens door hen zelf is gecreëerd, op te lossen. Hierbij gaat het o.a. om een vermist artikel, een artikel met gebreken, spoedzending. De telefonisten zijn stuk voor stuk erg behulpzaam en denken mee naar de juiste oplossing. Je voelt je echt klant. Onze zoon kreeg zelfs een persoonlijke kaart en een cadeautje voor zijn verjaardag en het ongemak, van Meredith! Heel lief! Ga zo door Bol.com!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Michel
Gemiddeld 
 
7.0

Prima service voor boeken

Prima service! Snel en makkelijk bestellen

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Richard
Gemiddeld 
 
7.8

Verduistering door Topdeals en bol.com

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

Was deze beoordeling nuttig? 

Femke van bol.com op Juni 27, 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
Esther Bouman
Gemiddeld 
 
2.5

schandalig

We hadden op vrijdag een koelkast besteld, omdat die van ons ermee opgehouden was en we dus dringend een nieuwe nodig hadden. Voor 23:59 besteld,morgen in huis werd gemeld.
Zaterdag bericht dat het niet ging lukken. Hun extern leveringsbedrijf (Dynalogics) had sorteerproblemen. Pinksteren natuurlijk, dus kon pas dinsdag geleverd worden. Uitgelegd dat we een etentje hadden( voor 7 mensen!) op zondag en dus heel veel eten erin hadden liggen wat we dan weg konden gooien. Kon niet eerder geleverd worden, maar er zou wel een vergoeding/tegemoetkoming geregeld worden voor de schade.
Dinsdag berichtje dat de bestelling vertraagd was en pas woensdag kon komen. Woensdag weer een vertragingsmelding. Gebeld met bol.com, enige wat ik kon doen is wederom via Dynalogics online nieuwe afspraak inplannen voor donderdag en het beste ervan hopen. Dus ik hang op met Bol.com, ga naar de link in de email van Dynalogics om die afspraak opnieuw in te plannen, staat er dat dat niet meer kan, omdat deze reeds geannuleerd is. Ik weer aan de telefoon met BOL, krijg ik te horen dat het leveringsbedrijf zodanig sorteerproblemen heeft, dat ze daarom waarschijnlijk bestellingen hebben geannuleerd en dat zij er verder ook niks aan kunnen doen. Komt geen koelkast meer. -Krijg ik dan op zijn minst nog wel die schadevergoeding voor al dat bedorven eten? -Dat ligt niet bij ons mevrouw, dat moet u maar met Dynalogics regelen.
Inmiddels 6 dagen zonder koelkast en dan dat bericht, als het nou om een bijzettafel ofzo ging, maar zonder koelkast is even wat anders toch? Schandalig dit!
Voorheen ook wel eens dingen bij hen besteld zonderproblemen, maar na deze ervaring zal het wel even duren voor ik daar weer wat bestel, als ooit al.
Nu bij oa.nl besteld. Zij zeggen( na telefonisch bevestiging te hebben gevraagd) dat zij wel morgen wel kunnen leveren. We wachten het af. Maar de ervaring met hun klantenservice was in elk geval al een stuk hoopgevender.

Was deze beoordeling nuttig? 

Femke van bol.com op Juni 12, 2017

Beste Esther,

Wat ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met de levering van de nieuwe koelkast en dat de bestelling nu geannuleerd is. Graag kijk ik nog even met je mee, maar aan de hand van dit bericht kan ik helaas jouw gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
garnicservice
Gemiddeld 
 
2.5

Laat eigen klanten in de kou staan

Schuilt zich achter de externe verkoper
bied geen oplossing aan
oplossing komt van fabrikant AEG zelf

Was deze beoordeling nuttig? 

Antwoord klantenservice op Mei 01, 2017

Beste Garnicservice.

Zojuist heb ik gereageerd op een eerdere melding. Aan de hand van dat bericht heb ik jouw gegevens gevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
Danielle
Gemiddeld 
 
1.0

Slecht teleurstellend

Een hoverboard van 359,- stuk geleverd, ik gaf aan een nieuw board te willen ontvangen ipv nu al reparatie. 2,5 week gaat er over heen en het is dat ik zelf contact op neem met bol.com. Inmiddels gereapareerd, eind van de week komt hij terug.. dit was niet de afspraak. Eenmaal terug maken we de doos open, de schroefjes lagen overal en nergens door de doos, en het board was levens gevaarlijk hij tolde hard in het rond, het gaat maar net goed. Weer terug gestuurd, met de opmerking dat ik m'n geld terug wil aangezien we het vertrouwen totaal kwijt zijn. Deze is toegezegd door een medewerker van bol.com. Maar wat krijgen we te horen? Het zicht termijn is verlopen... hu??? Dit gaat niet over zicht, dit is een ondeugdelijk apparaat, waar geen vertrouwen meer in is. bol.com staat niet voor en oplossing open. Het erge is dat m'n dochter deze voor haar verjaardag heeft gekregen, en zelf geld bij gelegd heeft en dus lang gespaard heeft, we zijn 2 maanden verder en nog geen cadeau en geen 359,- retour. Het gekke is dat bol.com het afschuift op dit bedrijf ik koop toch bij bol.com?? Ik hoopt dat bol.com dit leest dat ze toch het geld over maken op mijn tekening zodat m'n dochter eindelijk een cadeau kan kopen Achteraf kan je beter in het zichttermijn je spullen terug sturen zonder te melden dat hij stuk is.
We zijn erg teleurgesteld dat geen gulden middenweg word gezocht waar iedereen wat mee kan. Ik bestel dus ook nooit meer wat. We wachten nog steeds op de track en tracé en daarnaast komen ze afspraken. Ket na, zoals beloven dat het geld retour komt en mij terug te bellen n.a.v. Een terugbel afspraak..

Antwoord klantenservice

Beste Danielle,

Wat vervelend dat je hoverboard kapot is en dat de reparatie niet goed is verlopen. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet opzoeken. Indien gewenst, stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereer aan dit bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Carolina
Gemiddeld 
 
1.0

Koop nooit een i-phone bij Bol.com

Bol.com is geen goed adres om apparatuur te kopen of een i phone. Koop deze spullen niet via Bol.com.

Wij zijn zo 'stom' geweest twee dure i phone's via Bol.com te bestellen. Voorheen bestelden we altijd meteen bij Apple. Mijn i phone raakte na 8 maanden al van slag. Ik had meteen naar een Apple store kunnen gaan maar vanwege de garantie moest alle 'communicatie' via Bol.com lopen. Ik heb vele vele mails gestuurd en we hebben diverse keren gebeld. Er waren problemen met find my i -phone en via Bol.com kregen we instructies die we moesten uitvoeren. Ik ben niet zo technisch maar heb alles volgens instructie gedaan. Geen antwoord of vage antwoorden en afwimpel-mailtjes. Later bleek dat mijn i- phone ondanks alle pogingen en verwijderen nog steeds aan stond. Maar bij ons op het scherm was hij onvindbaar. We namen foto's van het scherm. Zeven weken later (!) kregen we opnieuw een vage link. Weer alles gedaan. Nee weer niet juist. WAT in hemelsnaam? Maar in de tussentijd vergaten ze te antwoorden en konden ze ons niet helpen met juist advies. Contact met Apple kon niet want Apple nam géén contact op met klanten volgens Bol.com. Ik betaalde twee maanden mijn abonnement voor niets en kon amper iets beginnen zonder mijn telefoon. Had zelfs een nieuwe goedkopere phone moeten kopen door deze ellende. Uiteindelijk hebben we via de helpdesk van Apple instructies gekregen om de i phone die we verwijderd hadden NOGMAALS te verwijderen. Dat ging via 1 manier en was nogal ingewikkeld volgens de heel vriendelijke jongen van de helpdesk. Hoe hadden wij dit ooit moeten weten als we niet rechtstreeks contact hadden gehad? Bol.com is tussenleverancier en ik had voorheen alle vertrouwen want altijd prima maar dit is voor ons echt een aanfluiting. Hadden we maar eerder via Apple helpdesk gebeld. Sterker nog, hadden we maar meteen dáár de i-phone gekocht. Ik lees op internet de ene klacht na de andere over de klantenservice van Bol.com (i.t.t. bijvoorbeeld Coolblue) en dan met name over de apparatuur en printers, computers. We hebben de telefoon nog steeds niet terug. Ik geef daarom 1 ster. Een trieste ster.

Was deze beoordeling nuttig? 

Imro van bol.com op Januari 02, 2017

Beste Carolina,

Wat vervelend dat je jouw telefoon nog steeds niet terug hebt. Dit is niet de service die je van bol.com kunt verwachten.

Ik ben jouw klacht al online tegengekomen en ik wil graag met je in contact komen. Zou je een e-mail kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren aan deze klacht? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.