bol.com

 
4.1 (116)

Bol.com is Nederlands grootste webwinkel wat betreft Nederlandse en Engelstalige boeken. Daarnaast levert Bol.com tegenwoordig een enorm assortiment aan artikelen uit diverse andere productcategorieën. Elektronica, DVD's, CD's, Speelgoed etc. kan men goedkoop bij Bol.com online bestellen. Men kan er vanuit gaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Bol.com is vooral bekend van BOL.COM Boeken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht en men kan geen producten afhalen. Hoe zijn jouw ervaringen met bol.com? Deel je bol.com review hieronder.

bol.com ervaringen

116 reviews voor bol.com

 
(10)
 
(12)
 
(12)
 
(33)
 
(49)
Gemiddeld 
 
4.1
 
5.3
 
3.4
 
2.7
 
4.9
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Levering
Service
Prijs
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Gemiddeld 
 
7.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Speeltje vibrator

Prachtige vibrator voor mijn vrouw gekocht omdat mijn jonge heer nogal klein is. Bevalt haar prima. Willem Spoelstra Burgum

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
7.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Verduistering door Topdeals en bol.com

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

Was deze beoordeling nuttig? 

Femke van bol.com op Juni 27, 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

schandalig

We hadden op vrijdag een koelkast besteld, omdat die van ons ermee opgehouden was en we dus dringend een nieuwe nodig hadden. Voor 23:59 besteld,morgen in huis werd gemeld.
Zaterdag bericht dat het niet ging lukken. Hun extern leveringsbedrijf (Dynalogics) had sorteerproblemen. Pinksteren natuurlijk, dus kon pas dinsdag geleverd worden. Uitgelegd dat we een etentje hadden( voor 7 mensen!) op zondag en dus heel veel eten erin hadden liggen wat we dan weg konden gooien. Kon niet eerder geleverd worden, maar er zou wel een vergoeding/tegemoetkoming geregeld worden voor de schade.
Dinsdag berichtje dat de bestelling vertraagd was en pas woensdag kon komen. Woensdag weer een vertragingsmelding. Gebeld met bol.com, enige wat ik kon doen is wederom via Dynalogics online nieuwe afspraak inplannen voor donderdag en het beste ervan hopen. Dus ik hang op met Bol.com, ga naar de link in de email van Dynalogics om die afspraak opnieuw in te plannen, staat er dat dat niet meer kan, omdat deze reeds geannuleerd is. Ik weer aan de telefoon met BOL, krijg ik te horen dat het leveringsbedrijf zodanig sorteerproblemen heeft, dat ze daarom waarschijnlijk bestellingen hebben geannuleerd en dat zij er verder ook niks aan kunnen doen. Komt geen koelkast meer. -Krijg ik dan op zijn minst nog wel die schadevergoeding voor al dat bedorven eten? -Dat ligt niet bij ons mevrouw, dat moet u maar met Dynalogics regelen.
Inmiddels 6 dagen zonder koelkast en dan dat bericht, als het nou om een bijzettafel ofzo ging, maar zonder koelkast is even wat anders toch? Schandalig dit!
Voorheen ook wel eens dingen bij hen besteld zonderproblemen, maar na deze ervaring zal het wel even duren voor ik daar weer wat bestel, als ooit al.
Nu bij oa.nl besteld. Zij zeggen( na telefonisch bevestiging te hebben gevraagd) dat zij wel morgen wel kunnen leveren. We wachten het af. Maar de ervaring met hun klantenservice was in elk geval al een stuk hoopgevender.

Was deze beoordeling nuttig? 

Femke van bol.com op Juni 12, 2017

Beste Esther,

Wat ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met de levering van de nieuwe koelkast en dat de bestelling nu geannuleerd is. Graag kijk ik nog even met je mee, maar aan de hand van dit bericht kan ik helaas jouw gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Laat eigen klanten in de kou staan

Schuilt zich achter de externe verkoper
bied geen oplossing aan
oplossing komt van fabrikant AEG zelf

Was deze beoordeling nuttig? 

Antwoord klantenservice op Mei 01, 2017

Beste Garnicservice.

Zojuist heb ik gereageerd op een eerdere melding. Aan de hand van dat bericht heb ik jouw gegevens gevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Slecht teleurstellend

Een hoverboard van 359,- stuk geleverd, ik gaf aan een nieuw board te willen ontvangen ipv nu al reparatie. 2,5 week gaat er over heen en het is dat ik zelf contact op neem met bol.com. Inmiddels gereapareerd, eind van de week komt hij terug.. dit was niet de afspraak. Eenmaal terug maken we de doos open, de schroefjes lagen overal en nergens door de doos, en het board was levens gevaarlijk hij tolde hard in het rond, het gaat maar net goed. Weer terug gestuurd, met de opmerking dat ik m'n geld terug wil aangezien we het vertrouwen totaal kwijt zijn. Deze is toegezegd door een medewerker van bol.com. Maar wat krijgen we te horen? Het zicht termijn is verlopen... hu??? Dit gaat niet over zicht, dit is een ondeugdelijk apparaat, waar geen vertrouwen meer in is. bol.com staat niet voor en oplossing open. Het erge is dat m'n dochter deze voor haar verjaardag heeft gekregen, en zelf geld bij gelegd heeft en dus lang gespaard heeft, we zijn 2 maanden verder en nog geen cadeau en geen 359,- retour. Het gekke is dat bol.com het afschuift op dit bedrijf ik koop toch bij bol.com?? Ik hoopt dat bol.com dit leest dat ze toch het geld over maken op mijn tekening zodat m'n dochter eindelijk een cadeau kan kopen Achteraf kan je beter in het zichttermijn je spullen terug sturen zonder te melden dat hij stuk is.
We zijn erg teleurgesteld dat geen gulden middenweg word gezocht waar iedereen wat mee kan. Ik bestel dus ook nooit meer wat. We wachten nog steeds op de track en tracé en daarnaast komen ze afspraken. Ket na, zoals beloven dat het geld retour komt en mij terug te bellen n.a.v. Een terugbel afspraak..

Antwoord klantenservice

Beste Danielle,

Wat vervelend dat je hoverboard kapot is en dat de reparatie niet goed is verlopen. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet opzoeken. Indien gewenst, stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereer aan dit bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Koop nooit een i-phone bij Bol.com

Bol.com is geen goed adres om apparatuur te kopen of een i phone. Koop deze spullen niet via Bol.com.

Wij zijn zo 'stom' geweest twee dure i phone's via Bol.com te bestellen. Voorheen bestelden we altijd meteen bij Apple. Mijn i phone raakte na 8 maanden al van slag. Ik had meteen naar een Apple store kunnen gaan maar vanwege de garantie moest alle 'communicatie' via Bol.com lopen. Ik heb vele vele mails gestuurd en we hebben diverse keren gebeld. Er waren problemen met find my i -phone en via Bol.com kregen we instructies die we moesten uitvoeren. Ik ben niet zo technisch maar heb alles volgens instructie gedaan. Geen antwoord of vage antwoorden en afwimpel-mailtjes. Later bleek dat mijn i- phone ondanks alle pogingen en verwijderen nog steeds aan stond. Maar bij ons op het scherm was hij onvindbaar. We namen foto's van het scherm. Zeven weken later (!) kregen we opnieuw een vage link. Weer alles gedaan. Nee weer niet juist. WAT in hemelsnaam? Maar in de tussentijd vergaten ze te antwoorden en konden ze ons niet helpen met juist advies. Contact met Apple kon niet want Apple nam géén contact op met klanten volgens Bol.com. Ik betaalde twee maanden mijn abonnement voor niets en kon amper iets beginnen zonder mijn telefoon. Had zelfs een nieuwe goedkopere phone moeten kopen door deze ellende. Uiteindelijk hebben we via de helpdesk van Apple instructies gekregen om de i phone die we verwijderd hadden NOGMAALS te verwijderen. Dat ging via 1 manier en was nogal ingewikkeld volgens de heel vriendelijke jongen van de helpdesk. Hoe hadden wij dit ooit moeten weten als we niet rechtstreeks contact hadden gehad? Bol.com is tussenleverancier en ik had voorheen alle vertrouwen want altijd prima maar dit is voor ons echt een aanfluiting. Hadden we maar eerder via Apple helpdesk gebeld. Sterker nog, hadden we maar meteen dáár de i-phone gekocht. Ik lees op internet de ene klacht na de andere over de klantenservice van Bol.com (i.t.t. bijvoorbeeld Coolblue) en dan met name over de apparatuur en printers, computers. We hebben de telefoon nog steeds niet terug. Ik geef daarom 1 ster. Een trieste ster.

Was deze beoordeling nuttig? 

Imro van bol.com op Januari 02, 2017

Beste Carolina,

Wat vervelend dat je jouw telefoon nog steeds niet terug hebt. Dit is niet de service die je van bol.com kunt verwachten.

Ik ben jouw klacht al online tegengekomen en ik wil graag met je in contact komen. Zou je een e-mail kunnen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren aan deze klacht? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Bedroevende service

Een bestelling die moest toekomen de woensdag voor Kerstmis wordt pas geleverd de dinsdag na Kerstmis. Volgens de website van bol.com moet je met hen contact opnemen indien de levering twee dagen na elkaar vertraagd is. Ik heb dit ook gedaan, maar meer dan tijdverlies was dit niet. Er werd geen enkele poging ondernomen om mijn bestelling nog voor Kerst te leveren. Moraal van het verhaal: heb je je pakketje graag op tijd, bestel het dan niet op bol.com want anders krijg je later zeker spijt !

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Didi van bol.com op December 29, 2016

Beste Bart,

Erg vervelend om te lezen dat je bestelling niet optijd is gekomen voor kerst. Helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan te refereren naar deze review? Dan wordt er spoedig contact met je opgenomen.

Groet, Didi van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Levering 'volgende dag' duurt bijna een week. Bedroevende service !

Een bestelling die moest toekomen de woensdag voor Kerstmis wordt pas geleverd de dinsdag na Kerstmis. Volgens de website van bol.com moet je met hen contact opnemen indien de levering twee dagen na elkaar vertraagd is. Ik heb dit ook gedaan, maar meer dan tijdverlies was dit niet. Er werd geen enkele poging ondernomen om mijn bestelling nog voor Kerst te leveren. Moraal van het verhaal: heb je je pakketje graag op tijd, bestel het dan niet op bol.com want anders krijg je later zeker spijt !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

slechte service

bestelling geplaatst art voor 159 euro - betaald - bevestigd - werd verstuurd - nooit aangekomen - gemeld à Bol.com - nadine melding dat art opnieuw zou worden geleverd - 1 dag voor leverdatum bericht dat levering toch niet kan doorgaan - artikel zou bij hun leverancier A uitverkocht zijn - alternatief (andere ref ) voorgesteld voor 549 euro !! - of beter nog : hebben we interesse om het oorspronkelijk artikel via een van de andere leveranciers van bol.com te bestellen à 298 euro ! - PARDON ???!!
Dus we bestellen art 1 bij BOL.COM à 159 euro dat wij nadien via BOL.COM aangeboden krijgen à 298 euro ! klantendienst meerdere malen gebeld met info dat we dit niet kunnen aanvaarden: wij hadden oorspronkelijk een bevestigde bestelling à 159 euro - dat deze onderweg 'kwijt' is niet ons 'probleem' - vraag voor commerciele tegemoetkoming op die 298 euro en dan liefst in de richting van de 159 euro => niet mogelijk zo blijkt - ze kunnen ons niet helpen - geld wordt teruggestort binnen de 5 dagen .... einde verhaal ? uiteindelijk komen ze terug met een compensatie van 10 euro
BELACHELIJK ! -
kortom : ze kunnen wel leveren uit voorraad maar daarvoor moeten we wel extra 140 euro ophoesten, sorry 130 euro (bijna de 10 euro compensatie vergeten te vermelden)

@ BOL. COM gemeld dat voor ons slechts 1 aanvaardbaar voorstel mogelijk is nl. :
neem Uw verantwoordelijkheid op in deze zaak en lever het artikel aan de oorspronkelijk prijs van 159 euro - zoals tot 2x toe bevestigd werd dat levering zou worden uitgevoerd.
Maar krijgen als uiteindelijk antwoord : ''wij kunnen helaas niets meer voor U doen ''
Toch bedankt , Mr de verantwoordijke klantendienst van Bol.com !!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Didi van bol.com op December 27, 2016

Beste Mvr. Heselmans,

Bedankt voor je melding. Dit klinkt inderdaad als een vervelende situatie. We kunnen je gegevens zo niet vinden, maar als je een e-mail stuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met een verwijzing naar deze review komen we zo spoedig mogelijk bij je terug.

Groet, Didi van bol.com

Imro van bol.com op December 28, 2016

Beste mevr. Heselmans - Sommen,

Dit is absoluut niet de service die u van bol.com kunt verwachten. Ik wil graag met u in contact komen om een gepaste oplossing/compensatie te bespreken.

Zou u een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren aan deze review? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Groet,
Imro
bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Mooi niet 'volgende dag in huis'

Speciaal mijn keuze gemaakt voor een artikel dat de volgende dag bezorgd zou worden. Een ander artikel, wat mij beter leek, had een levertijd van 2-3 werkdagen, dus daar niet voor gekozen. Nou, mooi dat het er de volgende dag niet was. Ik had het dinsdagavond besteld, en pas donderdag kreeg ik een mailtje van bol.com met 'uw bestelling is onderweg'. Echt belachelijk. Maken ze veel bombarie over 'voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis', maar dat is dus niet zo. Zeg dan niets. Dit is zo misleidend, en ik snap niet dat ze dat mogen zeggen. Zo kan ik het ook (of elke willekeurige website). Gewoon kreten roepen, kopers trekken, en dan je belofte gewoon niet nakomen (waarschijnlijk staat er een escape in de kleine lettertjes).

Was deze beoordeling nuttig? 

Didi van bol.com op November 28, 2016

Beste Petra,

Dit klinkt niet als de bedoeling, erg vervelend voor je dat je bestelling te laat is gekomen. Graag kom ik hierover nog met je in contact. Helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en daarin te refereren naar deze review. Dan neemt er spoedig iemand contact met je op.

Groet, Didi van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Schandalige service van bol.com

Dinsdag pakketje besteld op bol.com. Woensdag werd dit defect geleverd. Woensdag dus weer opneiuw besteld. Dit zou vrijdag komen, aangezien er niemand thuis was ging ik ervan uit dat dit zaterdag geleverd kon worden. Dit was niet het geval. Ik moest het pakketje voor zondag hebben omdat het om een cadeautje ging. Na gebeld te hebben met bol.com werd er tegen ons gezegd dat het dan alsnog zaterdag zou komen en hiervan nog een mail van zou krijgen. Zaterdag nog niets gehoord en uiteindelijk maar WEER gebeld. Er was niets bekend van dat het vandaag alsnog zou komen. En werd mij gezegd dat het helaas niet geleverd kom worden naar mijn wens. SCHANDALIG. Dit word aan mij beloofd en vervolgens blijkt er helemaal niets van waar te zijn. Ik raad aan niets meer op bol.com te bestellen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Didi van bol.com op November 28, 2016

Beste Sinterklaas,

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met de levering van je bestelling. Graag kom ik hier nog met je over in contact. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan te refereren naar deze review? Dan neem er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

Groet, Didi van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De grootste klucht van het internet

Bestelling gedaan voor de eerste keer. Bestelling wordt geaccepteerd met achteraf betalen. Enkele uren later volgt de mededeling : "bestelling geannuleerd wegens openstaande bedragen op het leveradres" . Ondanks het feit dat men de levering eerst goedkeurde weigert bol.com de levering uit te voeren zoals voorzien in de oorspronkelijke bestelling. Dat zij incasso doen van openstaande bedragen is volledig te begrijpen, zij werken echter enkel op leveradres en niet op naam. Zij weigeren halsstarrig te leveren => doorgestuurd naar rechtbank.

Was deze beoordeling nuttig? 

Roos van bol.com op November 08, 2016

Beste Rudy,

Een collega heeft inmiddels contact met je gezocht bij andere site. Mocht je alsnog contact willen zoeken dan kan je een bericht sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereren aan dit bericht. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
Roos van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Tweedehandsboek

Hallo,

Ik heb 8 dagen geleden een tweedehandsboek besteld bij Bol.com. Bij de bestelgegevens stond levertijd: 1-8 dagen. Echter kreeg ik op de 8ste dag (laatste dag) dat mijn boek binnen kon komen een bericht dat de bestelling is geannuleerd.
Nu moet ik wachten tot ik mijn geld weer terug krijg (hoelang gaat dit duren?) en moet ik vóór volgende week een boek hebben voor school... Ik ben een student dus heb het niet erg breed.. ik kan geen andere goedkoop tweedehands boek vinden.
Ik hoop dat ik een boek vind voordat school begint. Door bol.com moet ik nu stressen om een boek te krijgen voor volgende week.
Oh ja om daar nog aan toe te voegen heb ik savonds gebeld naar de klantenservice.. Want ja die is 24 uur bereikbaar.. zeggen ze. Na bijna 45 minuten in de wacht te hebben gestaan (beltegoed bijna op) heb ik het maar opgegeven.
Ik raad iedereen af op bij bol.com te bestellen...

Besteld product
Antwoord klantenservice

Beste Gerna,

Wat vervelend dat je zo veel stress hebt vlak voordat je weer naar school moet. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! Ik kijk graag met je mee voor een oplossing, maar daar heb ik iets meer gegevens voor nodig. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je bestelnummer en een verwijzing naar deze review op reviewspot.nl? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Ons e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groet, Jade van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 

Ines op Augustus 29, 2016

Hallo Gerna,
Ik heb een soortgelijk probleem; na een boek te hebben geannuleerd bij bol.com heb ik erg veel problemen gekregen om het geld terug gestort te krijgen. Ik heb 50 euro betaald en dat is voor mij erg veel geld. Na 2 weken heb ik het nog steeds niet en er wordt beweerd dat ik deze 50 euro nooit heb betaald. Ik ben benieuwd hoe het bij jou is afgelopen.

Met vriendelijke groet,
Ines

Jade van bol.com op Augustus 29, 2016

Beste Ines,

Voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ik wil het graag nogmaals bekijken om te zien of ik nog iets voor je kan betekenen. Wil je een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je bestelnummer en een verwijzing naar reviewspot? Alvast bedankt!

Groet, Jade van bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

onbetrouwbaar

Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis:
trap er niet in
na twee dagen nog niets ontvangen.

Was deze beoordeling nuttig? 

bol.com op Augustus 18, 2016

Beste Rick,

Balen dat je bestelling niet op de verwachte dag is ontvangen. Heb je het inmiddes al wel ontvangen?

Als ik nog iets voor je mag betekenen, stuur dan een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je naar dit bericht refereert, neem ik contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

BOL.com levert tablets waarvan de dozen al zijn geopend

Dinsdag 26 juli bestel ik een tablet. Deze komt keurig op woensdag 27 juli binnen. Wat blijkt er zit een flinke deuk in de doos en de zegel van de doos is verbroken. Ik stuur de tablet op donderdag 28 juli retour. Vervolgens moet ik wachten tot vrijdag 5 augustus tot mijn geld weer is terug gestort. Dit in tegenstelling tot de belofte om het geld binnen 3 werkdagen na retourzending weer op mijn rekening te hebben.
Dinsdag 9 augustus bestel ik toch maar weer de tablet, ik zit immers vast aan €150,- cadeaubonnen, waarvan €10,- als goedmaker van de vorige keer. Wederom komt de tablet keurig op woensdag 10 augustus binnen. Wat schetst mijn verbazing; wederom is de zegel van de doos gebroken. Wederom krijg ik dus een tablet waar al iemand aangezeten heeft.
Beste BOL.com is het nu echt niet mogelijk om iets goeds te leveren? Gisteravond heb ik direct gebeld en gevraagd of mijn cadeaubonnen in geld om gezet kunnen worden omdat ik gewoon niet meer bij jullie wil bestelen.
Deze vraag werd voorgelegd aan het hoofdkantoor. Ik zou vandaag worden terug gebeld. Om 14u ben ik nog steeds niet gebeld. Ik kreeg toen te horen dat het in geld om zetten van cadeaubonnen niet gebeurd. Ik vroeg om een tegenvoorstel. Ik zou voor de avond worden teruggebeld. Uiteindelijk zelf maar om 19u gebeld. Wederom krijg ik te horen wat ik allemaal moet doen. Ja wat de KLANT MOET DOEN, dus niet wat jullie doen VOOR de KLANT op het moment dat jullie iets slechts bezorgen. Wederom moet ik wachten tot donderdag 18 augustus of vrijdag 19 augustus totdat ik mijn geld terug heb. Waarschijnlijk gaat het jullie om bureaucratische redenen niet lukken om de cadeaubonnen om te zetten in geld. Het is te belachelijk voor woorden dat ik zelf constant contact met jullie moet opnemen en dat jullie mij niet tegemoet komen. Wat een enorm slechte klantenservice BOL.com. Jullie zijn veranderd in een bureaucratische bende waarbij de KLANT niet meer centraal staat. Ohja; tijdens mijn laatste gesprek werd de verbinding verbroken door een medewerkster. Voor mij geen BOL.com meer!

Was deze beoordeling nuttig? 

bol.com op Augustus 15, 2016

Beste jaco,

We hebben jouw bericht gelezen en in behandeling genomen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Schandelijk klantenbeleid!

en bestelling geplaatst voor 23u van 2 stukken op voorraad voor een bedrag van boven de 200€. Na vijf dagen zonder afhandeling neem ik contact op met bol om uitleg te krijgen aangaande de bestelling. Alle paraplu's gaan open en men gooit de bal in het kamp van de vervoersmaatschappij (UPS-Kiala). Daar heb ik als klant van bol geen enkele boodschap aan, temeer dat ik UPS langs geen kanten kan bereiken.
Uiteindelijke speelt bol het klaar om mijn pakketten op twee verschillende plaatsen te deponeren met maar liefst 85km afstand van mekaar. Gezien ik het materiaal dringend nodig heb beslis ik maar om de zaken zelf op te halen om nog meer problemen te voorkomen.
Voor mij dus NOOIT meer brol.com.

Was deze beoordeling nuttig? 

Emma van bol.com op Juli 18, 2016

Beste Pol,

Als het goed is heb je inmiddels contact gehad met mijn collega Margot. Als er nog vragen zijn kun je bij haar terecht. Nog een fijne dag toegewenst.

Groet, Emma van bol.com

Pol Callens op Juli 18, 2016

Bol.com heeft uiteindelijk ingezien dat er bij mij van alles is fout gegaan en dat dit mij veel overlast heeft bezorgd.
Ondertussen heeft de klantendienst mij gecontacteerd en aandachtig aanhoord.
Om mijn ontevredenheid te compenseren, heeft men mij bedacht met een commerciële geste waar ik perfect kan mee leven. Bedankt bol.com.

Emma op Juli 19, 2016

Beste Pol,

Wat fijn om te horen dat alles goed is afgelopen. Ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Groet, Emma van bol.com

Reageer op deze review

Cadeau bonnen inwisselen

Goede middag,

Drie week geleden geprobeerd twee artikelen tebestellen met twee bol.com cadeaubonnen.
Niet gelukt de bonnen waren volgens zeggen niet geactiveerd.
Begin deze week weer bested, systeem gaf aan dat de bonnen met het totaal bedrag zouden worden verrekend, niet dus. De tweeartikelen ontvangen, met de totaalprijs.
Contact opgenomen en geprobeerd een nieuwe factuur te ontvangen, dit kon niet, want zo werkt hun systeem niet. Advies was om alles te retourneren en de bestelling opnieuw te plaatsen.
Dus het bestelde in huis, maar weer terugsturen.
Vele keren contact gehad voor een oplossing, maar niet gelukt, stuur maar terug.
Inmiddels een mail gestuurd naar de klantenservice met alle gegevens, ook zijn die bij hun bekend.
Nu maar afwachten, of er na eindeloos bellen een oplossing komt.
Ik ben nieuwsgierig of er nu een adequate oplossing komt, het betalen via een nieuwe factuur, met een correct eindbedrag.

groet
Bert

Was deze beoordeling nuttig? 

bol.com op Juli 06, 2016

Beste Bert,

Is je inmiddels een oplossing geboden? Zo niet, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en refereer naar dit bericht. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Jolanda vanbol.com

Reageer op deze review
Service 
 
1.0

retourneren???

Tot nu toe nog nooit geen problemen gehad met Bol.com, maar ik heb ook nog nooit eerder iets moeten retourneren. Vandaag wou ik mijn kookplaat retourneren maar omdat we dit via hen van een externe verkoper aankochten, trekken ze gewoon hun handen hier van af. Ik moest zelf de verkoper contacteren. Zij kunnen hier blijkbaar niets voor doen. in tegenstelling tot Bol.com. Was de service bij Electromania veel beter. Dit zal dan ook mijn laatste aankoop bij Bol.com zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 

bol.com Webcare op Juni 13, 2016

Beste Sabine,

Dank voor je review. Graag kijk ik nog even mee wat hier is gebeurd. Helaas kan ik je bestelling zo niet vinden. Wil je anders wellicht een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan te refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Dank en groet, Tony - bol.com

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf! Niet bestellen mensen!

Op zaterdag 03-06 een aircooler besteld die zou worden geleverd op 04-06, niet geleverd, log in op mijn post nl track and trace komt de bestelling ineens op 06-06 wederom niet geleverd! zou de bestelling op 07-06 komen, tevens niet geleverd! nu moet de bestelling morgen 08-06 komen maar weet zeker dat ook die niet zal worden geleverd aangezien op de track and trace site duidelijk staat dat mijn pakket alleen in aangemeld bij post nl maar nog niet bij post nl is afgegeven, ronduit schandalig slecht bedrijf dit! Nu heb ik gemaild met klanterservice en wil nu mijn besteding bedrag van €209 terug zien, zo niet zal ik gerechtelijke stappen moeten ondernemen. Het product mag bol.com zelf houden blijkbaar willen ze klanten alleen geld afhandig maken en niks leveren.

Voor mensen die bij bol.com wat zouden willen bestellen niet doen dus! ze gaan er met je geld vandoor en leveren niks!
Het is 2016 mensen dat je zo'n slechte service en levering aan je klanten aanbied is gewoon schandalig en slecht, zegt enorm over veel over de kwaliteit van bol.com, ronduit slecht dus! gelukkig zijn er bedrijven zoals wehkamp.nl en coolblue.nl waar klanten, kwaliteit en levensbetrouwbaarheid wel centraal staan!

Nogmaals wacht de reactie van klantenservice af, en hou natuurlijk in de gaten of mijn besteding bedrag inderdaad word terug gestuurd anders zullen er gerechtelijke stappen worden genomen, er is tevens een handtekening voor ontvangst nodig, die ik natuurlijk niet heb kunnen geven aangezien bol.com het product niet verzend maar het geld wel aftroggelt.

NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF MENSEN! oplich***!!!

Antwoord klantenservice

Hoi Daniël,

Heel vervelend dat er zoveel onduidelijkheid bestaat omtrent je bestelling en het terugstorten van je betaling. Ik wil je graag helpen maar hiervoor heb ik niet de juiste gegevens. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het bestelnummer te sturen in een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met in de titel een verwijzing naar deze review, neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet, Margot van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 

Daniël Dekker op Juni 07, 2016

Update: bol.com heeft contact met mij opgenomen via de telefoon.
bol.com heeft toegegeven dat mijn bestelling gewoon niet verzonden is door hun, maar annuleren kan blijkbaar niet, want de bestelling staat op verzonden ook al is die niet verzonden, of terwijl heel lang oplich*** verhaal, het gesprek is opgenomen en zal als bewijs worden aangeleverd mocht ik besluiten gerechtelijke stappen te ondernemen. Nu is mij beloofd dat morgen 08-06 GEGARANDEERD! mijn bestelling word geleverd en ik die mag weigeren en binnen 3 dagen zal mijn geld worden terug gestort.

Net zoals de levensbetrouwbaarheid, staat de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid bij bol.com op een heel laag pitje. We wachten nog af aangezien mij is GEGARANDEERD door bol.com dat morgen mijn bestelling zal worden geleverd, en ik die dus zal weigeren, en mijn geld terug zal zien, zo niet zal alles aan een jurist worden overgedragen.

NOGMAALS MENSEN NIET BESTELLEN BIJ BOL.COM ZIJN ECHT oplich***!!

Daniël Dekker op Juni 08, 2016

Update 2: Ondanks dat bol.com mij gisteren GARANDEERDE dat vandaag mijn bestelling zal worden geleverd, wederom niks natuurlijk! Waardeloos Bedrijf! Schandalig Slecht!

Pol Callens op Juli 13, 2016

Aangaande uw update 2 moet ik dit volledig bijtreden. Schandalig klantenbeleid, voor mij dus eveneens waardeloos geworden. Bestel daar NOOIT meer. Liever terug om de hoek bestellen en meer betalen, daar moet met veel meer inspanningen doen om zijn klanten te behouden en respecteert men zijn klanten wel nog.

guy op Augustus 11, 2016

bij mij hetzelfde, bestel een stofzuiger 199 euro, 3 dagen later niks geleverd, contact opgenomen met klantenservice zeggen ze daar dat pakje verzonden is, ik zeg dat het niet waar is via track and trace , dan komen ze met een ander verhaal dat er iemand binnen 3 dagen contact ging opnemen met mij, wat ook niet is gebeurd, ik heb mijn betaald bedrag teruggevraagd, eens kijken hoe lang dat zal duren, voor mij ook nooit meer, oplich***ij

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Koop ergens anders

Twee maanden geleden telefoon gekocht. Na een update van fabrikant werkt die opeens niet meer. Met garantie opgestuurd, kreeg week later een mailtje dat ik voor reparatie meer moet betalen dan voor het toestel. Die door update van fabrikant kapot is gegaan. Ik natuurlijk niet mee akkoord en heb nu spijt van dat ik daar heb besteld. De eerste en de laatste keer dat ik daar besteel. Service is slecht, krijg mail dat er iets aan gedaan wordt en vervolgens paar dagen later een negatie van de eerst mail. Heb nu meerdere mails van hun binnen en nog steeds geen duidelijkheid over wat er moet gedaan worden. Uiteindelijk besloten om afstand te doen van dit telefoon en bedrijf. De enig wat ik zeker weet is dat ik iedereen dit bedrijf afraad. Er zijn genoeg betere bedrijven die ook daadwerkelijk mee willen werken. Zonde voor geld maar tenminste de gedoe met dit bedrijf is afgelopen.

Antwoord klantenservice

Hoi Thomas,

Ik herken je melding van een andere website. Nogmaals wil ik benadrukken dat ik het heel vervelend vind dat je er niet uitgekomen bent met onze klantenservice. Stuur je de gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met een vermelding naar één van de reviews? Dan neemt er zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om de zaak nogmaals te bekijken.

Groet, Margot van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 

Tomasz op Juli 14, 2016

Jullie "klantenservice" heeft al enkele weken geleden de melding afgesloten. Op dit moment heb ik hetzelfde telefoon via andere bedrijf besteld. Door de slechte service van jullie "specialisten" ben ik al klaar met bol.com. Eenvoudig probleem en ik kreeg een rekening van 260 euro terwijl de telefoon nieuw 230 kost. Waar bleef jullie logica tijdens het versturen van de factuur? Daar door ben ik niet akkoord gegaan met de factuur en jullie vonden het onnodig om mij verder te helpen. Maar ja maakt niets meer uit. Les geleerd. Nooit meer bij bol.com bestellen.

Pol Callens op Juli 14, 2016

Beste Thomas, het antwoord dat de klantendienst van bol jouw heeft geformuleerd is een courante mail met telkens dezelfde bewoordingen en dito "zogenaamde" nieksbeduidende excuses. Ik heb daar persoonlijk meer dan mijn buik van vol. Het slechtste e-commerce bedrijf waar ik al heb gekocht. Voor mij NOOIT geen bol meer.

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

misleiding over afleverdatum / tijdstip

Televisie besteld op vrijdag 6 mei en die zou de volgende dag (zat. 7 mei) tussen 9 en 11 worden bezorgd. Oppas geregeld want we waren op dat moment niet in thuis. Tijdens de 'oppas-uren' werd de tijd veranderd in: tussen 10.00 en 13.30 u.
14.00 u geen tv / 16.00 geen tv. 's avonds 22.00 u nog steeds geen t.v. Verschillende keren gebeld met Bol.com. 's Avonds 22.00 u voor de laatste keer gebeld en ik zou een kwartier later een e-mailtje met hoe of wat. e-mailtje: Leveringen druk druk druk ivm moederdag, zou nu pas de volgende werkdag, dus op maandag 9 mei worden afgeleverd. Zijn we niet thuis dus dat wordt daarna weer aangeven waar je het wilt afhalen.
Als je zo met jet klanten omgaat ...
Wat een flut tent, de volgende keer kopen we bij Coolblue. Die komt wel de afspraken na.

Antwoord klantenservice

Beste MJ vd Haak,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalde. We proberen natuurlijk alles volgens afspraak te leveren, maar helaas is dat bij jou niet gelukt. Als je ons een e-mail stuurt met daarin een verwijzing naar deze review en je bestelnummer, dan neem ik graag nog even contact met je op. Het e-mailadres is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met vriendelijke groet, Jade van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 

MJ vd Haak op Juli 14, 2016

Na nogal wat heen en weer gebel is het toch nog goed gekomen en is Bol.com ons tegemoet gekomen, waarvoor dank.

Pol Callens op Juli 14, 2016

Beste MJ vd Haak, Mijn ervaring met bol is schandelijk slecht. Nooit deed ik een bestelling met een bedrijf dat zo de vloer dweilt met zijn kanten. De antwoorden van de klantenservice zijn steeds met identieke bewoordingen : "Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalde", " het is erg vervelend, wij bieden onze welgemeende excuses in naam van gans het team", "dat je geen bestelling meer wil plaatsen is heel begrijpelijk"enz... VERWERPELIJK!

Pol Callens op Juli 14, 2016

Ik heb een 4-tal keer gebeld en een paar mails gestuurd. Bij mij werd de schuld telkens afgeschoven op de vervoermaatschappij. Een tegemoetkoming voor een verplaatsing van 160km die ik heb moeten doen om een op een verkeerde plaats afgeleverd stuk te gaan ophalen omdat ik het dringend nodig had, is er niet gebeurd. Dat kennen ze daar niet.

Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.5
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bestelling niet ontvangen

Ik heb woensdag een hoesje besteld . Zou die vrijdag ontvangen. Ik heb totaal niks gekregen. Of het nog gaat toekomen weet ik niet. Waarom beloven morgen aan huis als er niks van waar is

Antwoord klantenservice

Beste Chaima,

Dat klinkt niet zo best. Ik zoek graag voor je uit waar dat mis is gegaan en hoe we zo snel mogelijk jouw bestelling bij je thuis kunnen laten bezorgen. Zou je een mailtje willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin een verwijzing naar deze review + je bestelnummer?

Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Groet, Jade van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Totaal geen service

Een maand geleden wat besteld bij een externe verkoper via Bol. Bestelling nooit binnen gehad en de verkoper van Beautydoc neemt geen contact op om het op te lossen. Reageert niet op e-mails en houdt Bol en mij aan het lijntje. Hoor nu al een maand lang dat ik nog even geduld moet hebben maar de kosten gaan wel omhoog omdat ik voor iets moet betalen wat ik nooit heb ontvangen. Externe verkoper zou een maand geleden een onderzoek starten, krijg nu weer te horen dat er weer een onderzoek gaat komen, dit na een maand.
Bestelling is via een medewerker van Bol geannuleerd en vertelde mij dat de zaak daarmee gesloten zou zijn. Maar de verkoper mailt dat hij de bestelling opnieuw heeft verstuurd in plaats van te annuleren. Heb geen bericht of track and trace van gehad. Nu start Bol weer een onderzoek (wat ik nu een maand lang te horen krijg) Krijg ook niemand anders te spreken dan de eerste lijners en allemaal hebben ze verschillende verhalen over het spreken van iemand die er meer mee kan. Wanneer kan ik dit hoofdstuk afsluiten? Als ik vraag hoe lang het nog kan duren, zeggen ze als het onderzoek is afgerond en wanneer dat precies is weten we niet. We moeten wachten tot de verkoper contact met ons opneemt. Dat doet de verkoper al een maand niet en de afspraken die gemaakt zijn komt hij niet na. Iedere keer gaat hij het onderzoek starten en moet Bol wachten totdat hij contact opneemt, wat nooit gebeurt.
Er is mij meerdere keren belooft dat ik gebeld zou worden maar ook dat is niet gebeurt door Bol.
Zo een spijt dat ik bij ze heb besteld, heb het gevoel dat ik behoorlijk in de steek ben gelaten door Bol.
Alles hebben ze genoteerd maar er wordt niks opgelost.
Een maand van het kastje naar het muurtje gestuurd worden en of je nog even geduld hebt. Mijn geduld is nu echt op omdat ik niet serieus wordt genomen! Helemaal als je maand lang te horen krijgt dat ze niks voor je kunnen doen op DIT moment!
Mensen wees gewaarschuwd want je kunt niets bewijzen dat je niets hebt ontvangen!
Ik ga ook mijn verhaal ook niet nog eens mailen want alles staat genoteerd in het systeem en de gesprekken heb ik opgenomen.
Ze kunnen alleen het bestelnummer krijgen en zelf het verhaal lezen.
Diep teleurgesteld!!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gemiddeld 
 
3.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Een maand lang geduld hebben en dan nog een paar dagen en nog een paar dagen.

Een maand geleden wat besteld bij een verkoper via Bol. Bestelling nooit binnen gehad en de verkoper van Beautydoc neemt geen contact op om het op te lossen. Reageert niet op e-mails en houdt Bol en mij aan het lijntje. Hoor nu al een maand lang dat ik nog even geduld moet hebben maar de kosten gaan wel omhoog omdat ik voor iets moet betalen wat ik nooit heb ontvangen. Verkoper zou een maand geleden een onderzoek starten, krijg nu weer te horen dat er weer een onderzoek gaat komen, dit na een maand. Bestelling is via Bol geannuleerd maar de verkoper zegt dat hij de bestelling opnieuw heeft verstuurd. Heb geen bericht of track and trace van gehad. Nu start Bol een weer een onderzoek (wat ik nu een maand lang te horen krijg) Krijg ook niemand anders te spreken dan de eerste lijners en allemaal hebben ze verschillende verhalen over het spreken van iemand die er meer mee kan. Wanneer kan ik dit hoofdstuk afsluiten? Als ik vraag hoe lang het nog kan duren, zeggen ze als het onderzoek is afgerond en wanneer dat precies is weten we niet. We moeten wachten tot de verkoper contact met ons opneemt. Dat doet de verkoper al een maand niet en de afspraken die gemaakt zijn komt hij niet na. Iedere keer gaat hij het onderzoek starten en moet Bol wachten totdat hij contact opneemt, wat nooit gebeurt.
Zo een spijt dat ik het via hun heb besteld, heb het gevoel dat ik behoorlijk in de steek ben gelaten door Bol. Alles hebben ze in genoteerd maar er wordt niks opgelost. Een maand van het kastje naar het muurtje gestuurd worden en je bent zo machteloos!

Was deze beoordeling nuttig? 

Jordan op April 21, 2016

Ik heb de klantenservice gebeld en daar kennen ze u niet.
Mijn bestelnummer is 8706513710

Jordan op April 22, 2016

Bericht dat ik contact moest opnemen met Jolanda, gebeld met Bol en daar kennen ze geen Revieuwspot en geen Jolanda?? Kreeg na een tegoedbon van €5 euro en nog als extra een tegoedbon van €10 euro maar zie geen €10,- euro tegoed op mijn account. Wel ben ik ook nog mijn airmails kwijt.

Een poging gewaagd en mijn telefoonnummer en bestelnummer doorgegeven via de mail en nog niets mogen vernemen. Dus weer in afwachting voor hoelang nog is mij een raadsel. Jammer had nog enige hoop door het bericht dat ik contact moest opnemen maar voel mij nu helemaal radeloos en nog meer in de maling genomen!!
Ze kennen geen Jolanda maar kunnen mij niet vertellen hoe lang ik nog moet wachten op het onderzoek want het dossier is overgedragen???
Aan wie overgedragen dan? Hoop toch niet aan een deurwaarder?
Waar ben ik aan ooit aan begonnen?? Stress en geen antwoord.


Jammer

bol.com op April 25, 2016

Beste Jordan,

Wat jij een pech zeg, met je bestelling. Ik wil je graag helpen en heb daarvoor je bestelnummer nodig.
Als je aan de klantenservice aangeeft dat je op deze website hebt gereageerd en je vraagt naar mij, dan hebben wij contact en ga ik kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jolanda

bol.com op April 26, 2016

Gelukkig hebben we elkaar gesproken en zijn we tot een oplossing gekomen.
Bedankt voor het fijne gesprek,
Jolanda

Reageer op deze review

keiharde onbarmhartige handelswijze

Mijn broer is vanwege verslechterde gezondheid (hersenbloeding) niet meer in staat om zijn administratie nog langer zelfstandig te verrichten. Ik heb op zijn verzoek de administratie ter hand genomen en heb bij een eerste inventarisatie gezien dat een aantal (recente) rekeningen niet tijdig betaald waren, waaronder een tweetal van Bol.com. Ik heb gepoogd een betalingsregeling te treffen, maar ving bot. Een niet serieus te nemen reactie van de klantenservice daar bleef het bij. Ik moest betalen want zo'n systeem werkt automatisch! en dan ben je dus overgeleverd aan de meedogenloze incassobureaus. Men heeft geen enkele clementie getoond.


Antwoord klantenservice

Beste Leon,

Het spijt me dat je niet de service hebt gekregen die je van ons zou mogen verwachten. Ik kom hier graag over met je in contact zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Zou je een e-mail willen sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met het betreffende bestel- of klantnummer van je broer en daarbij willen refereren naar je review op Reviewspot? Ik hoop je snel te spreken. Alvast bedankt en een fijne dag.

Groet,
Kirsten van bol.com

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en simpel.nl betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon.nl bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop bax shop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.