bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
265 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Siemens KG36N2XEA - iQ300 - Koel-vriescombinatie

Beoordeling 
 
10.0

Zoveel slechte reviews, dat verdient Bol.com gewoon niet. Ik ben zelf al vanaf het begin vaste klant van Bol.com en ben uiterst tevreden over deze webshop. Ja er gaat wel eens iets fout maar dat is door Bol.com altijd netjes opgelost. Zeker sinds Bol.com is overgenomen door Ahold is de service echt verbeterd.
Ik wil als voor beeld wel mijn laatste aankoop reviewen. Ik heb een Siemens koel-vriescombinatie besteld afgelopen zondag. Deze is vandaag netjes geleverd door PostNL-extra. Werd uitgepakt, op zijn plaats gezet; oude werd meegenomen en alle verpakkingsmaterialen werden ook meegenomen.
Een paar uur na mijn aankoop zondagavond kwam deze koel-vriescombinatie in de aanbieding op de website. Van 699,-- naar 625,-- en met Select (waar ik ook lid van ben) zelfs nog goedkoper. Na een telefoontje met Bol.com werd het prijsverschil netjes aan me teruggegeven in de vorm van een cadeaubon van 107 euro. Dit is gewoon een top-service.
Ik koop zo'n beetje alles bij Bol.com; van koffiebonen tot witgoed en van blu-rays tot een Oled tv.

Ik snap best dat de negatieve ervaringen het meest blijven hangen, maar bedenk je ook dat 99,9 % van je bestellingen wel goed gaat bij Bol.com. Ik ken genoeg andere webshops (grote namen) waar vaker bestellingen de mist ingaan en waar het serviceniveau vervolgens bedroevend is!

Bedankt Bol.com!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 20 Oktober 2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Ray! Heel veel plezier met je nieuwe koelkast! ?

Reageer op deze review

My go to website to order a product online

Beoordeling 
 
10.0

Used Bol.com to order multiple products (from personal care to electronics) over the last 7 years, never had any issues. Good recommendation!

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verduistering door Topdeals en bol.com

Beoordeling 
 
7.8

Sony RX10 III besteld via Topdeals en ontvangen. Na 3 dagen laat ik de camera vallen: lens en display bekrast en gedeukt. In overleg met de verzekeringsmaatschappij gaat de camera naar Topdeals. Ontvang een offerte voor reparatie van de lens. Ik vraag of ze ook het display willen offreren. Al drie weken geen enkele reactie. Meerdere mails richting Topdeals en bol.com. Geen enkele reactie. Ze tot 24 juni de tijd gegeven de camera te retourneren, anders laat ik mijn gerechtsdeurwaarder de waarde van de camera incasseren en doe ik aangifte wegens verduistering.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Femke van bol.com op 27 Juni 2017

Beste Richard,

Zojuist heb ik gereageerd op jouw bericht op een ander forum. Graag kijk ik met je mee. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Reageer op deze review

Topbedrijf

Beoordeling 
 
10.0

Ben een erg tevreden klant bij bol.com. Meer dan 100 bestellingen gedaan, en er is nog iets substantieels misgegaan. Bij een enkel probleem goed geholpen door de klantenservice. Vind erg prettig dat ik er bijna alles kan kopen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Juni 2015

Hi Ellen,

Dank je wel voor je positieve review!

Groet,
Marieke van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Bol.com is een fantastische webwinkel!
De meeste producten heb je (als je voor 23 uur ) besteld de volgende dag al in huis!
Boven de 20 euro is de levering gratis en kan je kosteloos retourneren!
De bezorgdienst post.nl in Nederland en tnt express delivery services in Belgie zijn snel en correct.
De betaling is gemakkelijk en op bol.com kan je je pakket volgen.
Dus niks op aan te merken bol.com is veel beter dan de meeste andere webwinkels!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 3

Natasja op 23 December 2014

Hoe lang werk je al bij bol.com. Denk je nu werkelijk dat iemand dit gaat geloven. Als iets op voorraad is gaat het vrij goed. Is iets niet op voorraad, dan liegt men van wel, int je geld en laat je dna weken in het ongewisse of er ooit nog iets gaat komen en daarna doet men er weken over om geld terug te storten. Maar dat weet je zelf als medewerker ook natuurlijk. Raak je je baan soms kwijt als je weigert een positieve mail op verschillende sites ta plaatsen als tegenwicht tegen de waarheid?

youssef op 24 December 2014

wat heb je besteld dan ? En geld het ook voor telefoons als je ze voor 23 uur besteld morgen in huis?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Gewoon goed! Iedere keer weer!!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 4
Reageer op deze review

Meer dan geweldig !

Beoordeling 
 
9.8

Ik ben al 16 jaar klant van Bol.com en heb daar zo ongeveer alles besteld wat je maar kunt bedenken. Boeken, computers, strijkbouten, telefoons en meer.
Ze zijn een tikkeltje duurder dan anderen maar, maar....
Die service, die service. Echt niet meer normaal, zo goed !
Ik zou er een boek over kunnen schrijven.
Daar waar tegenwoordig klanten er niet meer toe doen, verkopers onbeschoft zijn en niemand meer achter zijn product blijkt te staan bewijst Bol.com elke keer maar weer dat hun klantenservice een 10 verdient.

Vriendelijk, to the point, oplossings gericht en nooit defensief.

Het is werkelijk een verademing en daarvoor betaal ik graag een paar eurotjes meer.

Dik en dik verdiend. Jammer dat ik niet punten mag geven.

En is dit een eerlijke en oprechte beoordeling ?

Hell yes !

MH
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Bol.com op 02 Juli 2021

Enorm bedankt voor je complimenten, Mike! Doet ons heel goed om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij doen onze uiterste best om je zo tevreden te houden! ?

Reageer op deze review

top

Beoordeling 
 
9.8

Altijd goede service en als er iets mis gaat fijn en behulpzaam in oplossingen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

NOOIT MEER BOL.COM!

Beoordeling 
 
5.0

2 dingetjes besteld à €26.70. Levering zou volgende dag plaatsvinden. Met volgen T&T ineens pakket (zogenaamd) afgeleverd; in werkelijkheid dus niet. De bezorger spreek ik omdat er iets afgeleverd wordt bij de buren. 'Nee ik heb niets voor u". Het blijkt wel afgevinkt te zijn, hij gaf toe dat er een fout is gemaakt. Bus doorgezocht, niets te vinden. Tot op heden nog steeds geen pakket, noch geld terug. Reactie Bol is dat er een onderzoek loopt. Dit is voor ons de derde keer. NOOIT MEER BOL.COM!

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 13 December 2019

Beste Fr,

Dank voor je bericht. Zou je het bestelnummer of je klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

Met recht KlantenSERVICE!

Beoordeling 
 
9.0

Een van de weinige bedrijven die ik zou aanbevelen. Goed bereikbaar en goede service. Menselijke benadering. Heel erg op de klant en de relatie, top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Klacht wordt niet opgelost

Beoordeling 
 
4.8

Waar vroeger bol.com een prima Webshop was valt dit nu tegen.
Misleidende informatie op de website over levertijden.
Als je een klacht indient wordt deze niet goed gelezen. Ook wordt er geen oplossing geboden.

Gelukkig komen er steeds meer alternatieve webshops die wel weten wat klantenservice is.

Antwoord klantenservice

Hi Paul,
Jouw bericht, roept bij mij vragen op.
Graag kom ik met je in contact over wat jij schrijft. Stuur even een e-mail naar klantenservice@bol.com en zet erin dat je een bericht op reviewspot hebt geschreven. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Me vriendelijke groet,
Jolanda

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Samsung Galaxy S3

Beoordeling 
 
8.0

Heb een nieuwe telefoon gekocht. Ging best goed en totaal geen problemen. Dit komt omdat deze direct bij Bol.com is besteld en niet via een ander bedrijf die ook producten verkoopt via Bol.com.

Alleen de cashback via Samsung ging niet erg makkelijk. Is wel opgelost gelukkig.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

bol.com Webcare op 28 April 2015

Beste Dennis,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je telefoon.
Ook top dat het inmiddels is gelukt met de cashback door Samsung.
Al met al begrijp ik dat je tevreden bent en daar zijn we blij mee.
Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Snelle service

Beoordeling 
 
9.3

Zo snel had ik ook niet verwacht maar kreeg zojuist de email dat mijn retour goed was ontvangen en ze maken in 3 werkdagen het geld terug over naar mijn rekening. Hieronder veel negatieve reacties maar van mij en andere ook positieve reacties

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

bol.com Webcare op 02 April 2015

Beste Peer,

Hartelijk dank voor je postieve beoordeling. Ik ben blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Met vriendelijke groet,
Marieke van bol.com

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Ik bestel al meer als 10 jaar bij Bolcom. Altijd netjes op tijd en de prijs is prima. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

IK
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review

Parfum

Beoordeling 
 
4.3

Net als veel internetbedrijven zijn ze goed totdat er iets fout gaat. Dan leer je snel hoe goed ze werkelijk zijn. Vandaag voor de tweede maal een bestelling die volgens de partner vandaag geleverd wordt, maar de distributeur weet nergens van. Vervolgen met bol.com contact opgenomen (chatbot) en wat blijkt, het wordt ergens gedurende de week maar onbekend wanneer. Toch maar even gebeld met bol.com die vervolgens proberen de “partner” te bereiken maar dat lukt niet. Advies bol.com; ze schrijven de partner aan en ik moet maar afwachten. Annuleren en restitutie van de betaling gaat niet. En dus net als de vorige keer, gewoon waardeloos,niet transparant en klantonvriendelijk. Tip; neem de gok maar niet rond de feestdagen. Geld kwijt en geen of te laat product ;(

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 10 November 2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Magimix Nespresso

Beoordeling 
 
6.8

Een Nespresso koffiezet gekocht: Dit toestel ter reparatie aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Hun oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

RP
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 07 Februari 2022

Beste Rick,

Dank voor je review. Ik neem je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Xbox series 's met gratis fifa 22

Beoordeling 
 
6.3

Hele slechte ervaring gehad....

Op zondag 3 oktober een xbox series 's met gratis Fifa 22 besteld en de Dinsdag erop in huis.
Echter gelijk na openen van de doos viel me op dat Fifa 22 er niet bij zat.
Gelijk die avond contact gezocht met bol via de Chat.
Daar wordt eerst vermeld dat ik het spel zelf in het winkelmandje toe had moeten voegen?????
Dat slaat natuurlijk nergens op.... En dat bleek ook zo... De medewerkster gaf even daarna ook aan dat ze fout zat en dit antwoord niet correct was.
Ze kon zien dat ik fifa 22 niet bij mijn bestelling had zitten ten tijde van het plaatsen van de bestelling.
Volgens haar kont het spel automatisch in je winkelmand tijdens het bestellen, dus ze zei letterlijk... De afdeling zegt dat u het zelf uit 't winkelmandje hebt verwijderd....
Nou wat ik toen dacht zou ik hier niet neerzetten, maar ik werd dus keihard beschuldigd.
Ik heb deze Chat ook verlaten en was van plan om die avond telefonisch contact op te nemen.
Zo gezegd zo gedaan.... Het hele verhaal uitgelegd aan de medewerker... En deze gaf me het gevoel mij te begrijpen en zei zelfs nog... Je zou wel gek zijn als je dat spel zelf uit je mandje gooit.... Nou dat dacht ik dus ook.... Er zou zsm een mailtje mijn kant opkomen.

Dat mailtje kwam vandaag... Ik citeer...
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.

Als je de xbox in je winkelwagen plaatst gaat hij automatisch mee.
dus het kan zijn dat je het spel zelf verwijderd hebt.

Ik ga voor het missende spel een cadeaubon uitschrijven waar je eventueel zelf de fifa 22 mee kan kopen. De cadeaubon kun je bij je eerst volgende aankop toepassen bij het afrekenen.

Ik hoop dat ik jou zo voldoende geholpen heb.

Met vriendelijke groet,

Nog geen kwartier later 't volgende mailtje...
Beste meneer xxxxx

Mijn excuus dat ik je het volgende moet vertellen.

De mail die je zojuist van mijn collega hebt gekregen is onjuist. Mijn collega had geen cadeaubon mogen aanmaken en deze cadeaubon is ook door de afdeling die hierover gaat eruit gehaald.

Zij blijven aangeven dat we niks voor je mogen betekenen omdat zij blijven volhouden dat je het artikel zelf verwijderd hebt uit je winkelmandje.

De cadeaubon is dan ook verwijderd en is niet meer te gebruiken. Mijn excuus nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Remco

Serieus.... Dit slaat toch alles.....
Ik heb ze 'in 't kort' terug gemaild dat ik zwaar teleurgesteld ben dat ze op deze manier met vaste klanten omgaan.... Echt schandalig... Voor mij geen Bol meer...

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 12 Oktober 2021

Beste Remco,

Dank voor je review. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

goede service

Beoordeling 
 
9.0

product was helaas beschadigd maar super snel een nieuwe geleverd

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 16 Juni 2021

Super fijn dat je zo snel een nieuwe hebt gekregen. Ik wens je veel plezier met je bestelling, Erik! ?

Reageer op deze review

Retourzending en cadeaukaart

Beoordeling 
 
6.3

Twee maten besteld: 70 euro aan cadeaukaarten ingewisseld en ruim 100 euro via ideal betaald.
Na retourzending van de verkeerde maat (waarover ik al contact moest opnemen: deze bleek wel door PostNL te zijn afgeleverd maar ergens bij Bol.com rond te ‘zwerven’), bleek dat het teveel betaalde bedrag alleen maar op mijn bol.com account kon worden gezet en niet terugbetaald. Wonderlijke redenatie. Als het geheel met cadeaukaarten zou zijn betaald, dan snap ik dat er geen contant geld kan worden teruggegeven, maar in dit geval vind ik het volslagen belachelijk en zeer onredelijk dat ik mijn geld niet gewoon terugkrijg. Slechte zaak!!

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Topservice

Beoordeling 
 
9.5

Ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met Bol.com. Van alle bestellingen die ik heb geplaatst is het maar 1 keer voorgekomen dat ik een pakket niet heb ontvangen. Dit heb ik gemeld en ze hebben mij gelijk een nieuw pakket gestuurd.

Verder is het heel prettig dat je hen altijd kunt bereiken als er iets is. De service vind ik fantastisch.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
265 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee