bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (293)
bol.com ervaringen

293 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(160)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
72 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Naadloos ondergoed

Beoordeling 
 
4.0

Naadloze onderbroeken van polyester besteld die ik al eerder gekocht had. In goed vertrouwen pakket geopend. Onderbroeken waren niet naadloos en van katoen. Pakket terug gestuurd kreeg direct een mail van een speelgoed fabrikant (?) geen geld terug verpakking is geopend. Ik heb door de plastic zak heen kunnen zien dat dit niet de goede onderbroeken waren. Pure misleiding dus en Bol.com doet er tot heden niets aan. 4 keer gebeld en telkens is beloofd dat het goed gaat komen vanwege de misleidende informatie. Bol.com zou terug bellen maar is tot heden niet gebeurt. Onderbroeken waren gelijk niet meer leverbaar. Toch een teken aan de wand. Jammer dat Bol.com zich inlaat met dit soort verkopers en dan hun verantwoordelijkheid niet neemt

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 06 Juli 2023

Beste Adrie,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Adrie op 10 Juli 2023

Bovenstaande is opgelost.

Paula op 28 Juli 2023

Hi Adrie. Kwam jouw pakket ook bij Lin’s Lingerie uit België vandaan? Ik heb een soortgelijke klacht. ?

Paula op 28 Juli 2023

Hi Adrie Kun jij ook doorgeven hoe dit is opgelost?

Reageer op deze review

Drone + Game

Beoordeling 
 
3.0

Op 29 november 2022 heb ik een order geplaatst (order nummer 1528165271) welke bestaat uit 3 producten (waaronder 2 dvd's en 1 elektronica). Volgens PostNL is deze op 1 december geleverd zonder dat hier een handtekening is geplaatst. Helaas is dit pakket niet aangekomen.

PostNL gesproken en die geeft aan contact op te nemen met de verzender (Bol.com in dit geval). Bol beweerd dat PostNL zegt dat het pakket is geleverd. Ons pakket is niet geleverd en bezorger weet het ook niet. Wij krijgen zowat dagelijks pakketjes van o.a. PostNL en het gaat altijd goed. Nog nooit hebben wij problemen ervaren met PostNL en zijn zeer tevreden over haar diensten. Echter zegt Bol dat jullie beweren dat pakket is geleverd wat niet het geval is.

FD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 29 December 2022

Goedendag Fleur,

Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht in behandeling genomen via klachtenkompas.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Parfum

Beoordeling 
 
4.3

Net als veel internetbedrijven zijn ze goed totdat er iets fout gaat. Dan leer je snel hoe goed ze werkelijk zijn. Vandaag voor de tweede maal een bestelling die volgens de partner vandaag geleverd wordt, maar de distributeur weet nergens van. Vervolgen met bol.com contact opgenomen (chatbot) en wat blijkt, het wordt ergens gedurende de week maar onbekend wanneer. Toch maar even gebeld met bol.com die vervolgens proberen de “partner” te bereiken maar dat lukt niet. Advies bol.com; ze schrijven de partner aan en ik moet maar afwachten. Annuleren en restitutie van de betaling gaat niet. En dus net als de vorige keer, gewoon waardeloos,niet transparant en klantonvriendelijk. Tip; neem de gok maar niet rond de feestdagen. Geld kwijt en geen of te laat product ;(

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 10 November 2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Kussens

Beoordeling 
 
3.5

Super slecht bedrijf aan het worden!
Mijn retour staat allang vermeld als ontvangen!
Maar omdat hun partner het nog niet heeft verwerkt, laten ze je gewoon nog betalen!
Ik heb dit allang retour gestuurd, en gebeld na een kwartier wachten wordt ik eruit gegooid!
Terug gebeld, maar niet gerust gesteld, want ze moeten twee dagen wachten op een bevestiging van hun partners!
Ik zeg kom op bol.com zon groot bedrijf gaat toch voor zijn klant dit goed regelen?

Antwoord klantenservice

Beste Martje,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Hue accessoires

Beoordeling 
 
4.0

Op 22 september 2021 heb ik bestelling 1270345406 geplaatst. Deze order is helaas niet bezorgd bij ons. De TT link van PostNL gaf aan dat er vertraging was, vervolgens gaf de link aan dat deze bezorgd is bij de buren, kort daarna dat het niet bij de buren maar bij een PostNL locatie was bezorgd, na het verversen van de pagina was het opeens opgehaald. Nog even verder stond er weer bij ophaalpunt en dan opeens opgehaald.

Tijdens dit proces van hierboven heb ik een chat gestart met Bol en de mederwerker die meekeek (top persoon die mij top heeft geholpen overigens) vond het ook vreemd en vroeg mij even af te wachten. Dagen tot weken afwachten was er helaas nog steeds geen pakketje in (eigen) handen. Dan moest ik telkens gaan wachten omdat het 'hogerop' besproken zou worden.

Maanden verder en ik heb niets gehoord. Ik start een chat vandaag 27 december 2021 en krijg te horen dat er is besloten dat ik het pakketje heb ontvangen en dus niets kan doen. Belachelijk en onacceptable!

NC
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 27 December 2021

Beste N. Cetiner,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht via klachtenkompas in behandeling genomen. Vanochtend heb je een e-mail ontvangen met meer informatie omtrent een terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Several items

Beoordeling 
 
3.0

I bought a few items and I was satisfied with everything, and they arrived faster than other services I've used efore.
But they delivered two of the same item, when I was promised, through customer service, one of them would be canceled. So now I am forced to run an errands for this company, and return the item, because they won't come pick it up, even though they told me it wouldn't arrive. And if I don't, they'll charge me for it. I contacted customer service, and I'm just being denied, and told that they don't save chat transcripts, so they don't know what I was told.
This company does not respect your money, and if you're unlucky like me, they might just threaten you to run errands for them, so they don't have to spend money fixing their own mistakes.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 16 November 2021

Hi Angryman,
4Thank you for your review. We have processed your complaint via Trustpilot.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Reageer op deze review

Philips 4k beeldscherm

Beoordeling 
 
4.8

Ik had een Philips beeldscherm kapot, lijnen in beeld door pixels die niet werken. Ik had beeldscherm opgestuurd voor reparatie, kreeg hem een maand later terug. Er zou een nieuw lcd scherm in gemonteerd zijn, na openen doos bleek dat een zwaar beschadigd beeldscherm terug heb gekregen met daarin een groot rood getal op het scherm dat continu zichtbaar is.
Het beeldscherm zou voor het retourneren naar mij gecontroleerd worden en was goedgekeurd maar mijn ogen zagen de gebreken al bij het openen van de doos.
Ik had mijn beeldscherm volledig en extra stevig ingepakt voor verzending.
Ik kreeg mijn beeldscherm terug zonder bescherming en lag los in de doos met een metalen voet erop, alleen het minst belangrijke onderdeel was goed ingepakt de stroomkabel.
Na contact met klantenservice moest ik 5 werkdagen wachten voor een reactie van de reparatie service na 5 werkdagen nog niks gehoord. Contact gezocht met klantenservice ik moest nog maar wachten of weer opnieuw aanbieden ter reparatie.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 28 Oktober 2021

Beste Twan,

Gisteren hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar zijn en tot een gewenste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Garmin 935

Beoordeling 
 
4.5

De nieuwe smartwatch heeft nooit 100 procent gewerkt. Ik moest hem dus opsturen. Na eerst 2weken verloren te zijn in distributie centrum, is het daarna 2 weken verloren geweest bij herstelling. Met als gevolg, lange wachttijden. Er zijn dus gevolgen voor de iets lagere prijs en dat is geen service. Koop hier geen electronica.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 08 Oktober 2021

Beste Jef,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

cadeaubon

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb een digitale cadeaubon cadeau gegeven. De begunstigde heeft de mail van Bol.com echter per ongeluk verwijderd. Volgens Bol.com dikke pech.
Onzin vind ik. Zij hebben de mail verstuurd naar begunstigde met code cadeaubon. Niet zo moeilijk om te checken of de bon werkelijk niet gebruikt is en de mail nogmaals te versturen.
Zeer slechte, ik bedoel, geen service!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 21 September 2021

Beste M. van Belle,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Bol.com misleidt klanten

Beoordeling 
 
3.5

Kopen bij bol.com is de laatste tijd geen pretje meer, want stel je een vraag aan de webcare en ze komen er niet direct uit, dan roepen ze maar wat en gaat het zelfs zo ver, dat je onbeschoft geholpen wordt. Ook zijn de meningen onderling nooit hetzelfde.
ik kocht er een hanglamp, wat later een tafellamp bleek te zijn..kocht er ooit ook een wifi camera, waar geen wifi op bleek te zitten en heel vaak gebeurde het dat pakjes niet OF veel te laat aankwamen. Wat betreft het laatste geval, met de lamp heb ik de lamp aan de deur geweigerd, maar door een fout bij DPD werd de lamp elders in de straat aangeboden, omdat wij niet thuis waren. Wat roept Bol.com dan doodleuk?.. Wanneer ik de lamp niet van plan ben om naar een afhaalpunt te brengen, dan blijft de factuur open staan en kan ik een incassobureau op mijn dak krijgen en waren ze gewoon bot, onbeschoft en zeer klantonvriendelijk. Dat ik niet voor de zoveelste keer naar een afhaalpunt wilde, kwam door al dat geblunder bij Bol, plus de DPD had mij al laten weten, dat Bol het pakket ook zou kunnen laten ophalen. Moet ik dan de dupe worden, omdat zij foute foto`s en specificaties plaatsen op hun site? Ook heb ik het pakket aan de deur geweigerd, moet ik dan nog ter verantwoording worden geroepen en 3..moet ik me als loopjongen van Bol laten gebruiken?... Nee dus en volgens het ACM sta ik ook volledig in mijn recht. Het ACM had het zelfs over misleiding! Het hoofdkantoor van Bol ziet hun klanten slechts als een nummer. Ik waarschuw dus een ieder...koop niet bij Bol en maak van alles screenshots en foto`s mocht je dit toch van plan zijn!

GR
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 03 April 2021

Beste G. Rensen,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Bol.com op 03 April 2021

Beste G. Rensen,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Achteraf betalen

Beoordeling 
 
4.5

Sinds een 3 weken kan ik niet meer achteraf betalen. Contact met bol opgenomen en door kreeg ik de mededeling dat hun systeem dit doet en willekeurig klanten dit ontneemt. Kan begrijpen als een klant niet betaald er dan wordt ingegaan op dit middel. Echter, ik ben geen wanbetaler en geen achterstand met betalingen. Zodra een product(en) binnen komt en in goede orde is maak ik het direct over. Kreeg ook allerlei excuses dat het soms niet anders kan en sommige bedrijven dit graag willen. Echter mijn vrouw besteld hetzelfde product en kan wel achteraf betalen.? Antwoord van bol.com is, dan bestel je het toch op het account van je vrouw. Hoezo klantvriendelijk en niets willen of kunnen oplossen. Misschien het systeem eens na laten kijken, lijkt wel een eigen leven te leiden tot ergernis van klanten. Ik was overigens niet de eerste met deze klacht kreeg ik te horen via een medewerker aan de telefoon. Maar oplossen gaat niet. Vele jaren met tevredenheid gekocht, maar hier blijkt maar weer ga dan lekker ergens anders kopen ( zo komt het over

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 31 December 2020

Beste Roelof,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Shady 3rd party sellers

Beoordeling 
 
4.0

WARNING: Facilitates transactions by disreputable sellers - shipping used or damaged goods which they position as new via Bol. No help from Bol to rectify the problem, despite Bol processing the transaction on behalf of third party.

Would recommend CoolBlue or a more reputable merchant.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 28 November 2020

Hi jason,

356/5000
Thanks for your message. I would like to ask you to send an email to customerservice@bol.com with the description of the complaint and an order number / customer number. You can also reach us by telephone on: 030 310 4999. As soon as we have received the email from you, we will contact you as soon as possible.

Sincerely,
Chantal from bol.com

Reageer op deze review

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
4.8

Product gekocht tav 80 euro en 50 euro aanbetaald. Artikel ging na 1 dag stuk waarop ik het retour leverancier heb gezonden. Deze nam contact op en stelde voor een nieuwe voor de helft van de prijs op te sturen. Hiermee akkoord gegaan en kreeg 10 euro retour. Nu blijft Bol.com mij rekeningen sturen. Zij reageren niet op e-mails en nemen ook geen telefonisch contact op. Nu zelfs een incasso bureau in geschakeld dit was mijn laatste bestelling bij Bol.com. Wat een slechte service

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 03 November 2020

Beste W. Oldenkamp,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Slechte ervaring met Bol.com reparatie

Beoordeling 
 
3.3

Op 21 december 2019 een laptop van 1.751,99 euro gekocht
Eerste 4 maanden niks mee aan de hand tot Midden April

Mijn Werk is verhuisd naar een nieuw pand en daar kregen wij dus ook nieuwe hardware (docking stations etc)

Deze nieuwe docking stations werden aangesloten via usb c
(Ik heb hiervoor nog nooit de usb c poort gebruikt dus heb ik dit niet kunnen testen)
Gelijk bij de eerste keer inpluggen kreeg een BSOD (Blue screen of death) Nog nooit eerder gebeurd bij deze laptop.

Na het opnieuw opstarten van de laptop heb ik het nogmaals geprobeerd dit ging goed tot ik wat zwaarder werk begon te doen de laptop werd warm en viel alweer in een BSOD. Ook merkte ik dat mijn trackpad niet goed werkte als de laptop warm werd.

Ik heb de laptop daarna aangemeld voor reparatie ivm dat ik anders niet goed kan werken

1e Reparatie
Windows is opnieuw geïnstalleerd en het probleem is niet gevonden
Dus toen dacht ik oké het is een software fout

Laptop terug thuis en jawel de zelfde fout nogsteeds,
Bol.com gebeld en die gaven aan dat ik de laptop nogmaals moest opsturen

Zo gezegd zo gedaan laptop voor de 2e keer opgestuurd
En je raad het al.. Weer niks mis!
Ik kreeg in de beschrijving terug dat de Touchpad niet werd herkend (Hoe dan alle drivers zijn door hun zelf geinstalleerd en hij werkte wel alleen niet wanneer de laptop warm was)

Over de USB C poort hetzelfde verhaal geen problemen gevonden bij het testen van een usb-c to hdmi adapter.

Laptop weer terug laten komen en zelf maar weer opnieuw geïnstalleerd en geupdate, volgende dag op werk getest en ja hoor nogsteeds problemen met de Usb-c en muis.

Weer gebeld en kreeg het advies om een andere docking station te proberen (had ik al gedaan maar goed ik heb minstens nu 20 docking stations in mijn laptop gehad en allemaal hetzelfde probleem bij wat zwaardere taken.

Bol.com gebeld en weer opgestuurd.
Nu ligt hij voor de 3e keer bij de reparatie dienst
En wederom geen fout gevonden.

Ik heb gebeld en verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik graag een werkende laptop terug wil. Dit was niet mogelijk en ik moest het hiermee doen want de reparateur had verteld dat er niks mee aan de hand was.

gelijk daarna nog een keer gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik precies moest opschrijven wat ik er mee deed wanneer de fouten doorkwamen

Lang verhaal kort

Zwaar gebruik freezed of krijgt de laptop blue screen
20 Verschillende docking stations geprobeerd
en de laptop wel minstens 5 keer opnieuw geinstalleerd

Vervolgens krijg ik een mailtje terug dat ik een andere docking moet testen (HOE DAN LEZEN JULLIE DIT WEL! heb toch duidelijk aangegeven dat ik er al 20 heb getest)

Weer gebeld en de medewerker ging dit navragen

Na 1 dag een mail terug dat ik de software moet controlleren (SERIEUS! Staat ook in mijn vorige mail dat ik de laptop al 5x opnieuw heb geinstalleerd en geupdate.

Nu begon ik boos te worden het was telkens een ander excuus
Bol.com gebeld en verteld dat dit opgelost moest worden
WAS NIET MOGELIJK de reparateur heeft hier de hoge hand dus wat de reparateur zegt is ook zo, het enige wat ze voor mij kunnen betekenen is een cadeaubon van €20 euro
en ik kon contact opnemen met Asus

Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord bij een laptop van bijna 1800euro

Asus gebeld (waren de meest botte mensen waar je een gesprek mee kunt hebben) en die geven mij aan dat hun de reparatie hebben gehad en dat hij 12 uur lang is getest. dus ik vraag ook bij zwaar gebruik
Ik kreeg geen ja maar ook geen nee het enige wat ik kreeg was.

Het werkt zover wij hebben getest

Met deze informatie weer Bol gebeld een een passende oplossing geëist. Dit werd eindelijk opgenomen bij iemand die boven de klanten service staat.

Maar alsnog werd ik gebeld met de mededeling dat ik akkoord moest gaan met de cadeau bon
En dat er geen andere oplossing is
Bij een laptop van bijna 1800 euro

NH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 01 September 2020

Beste Noah,

Vanmiddag hebben wij contact gehad met elkaar. Bij deze sluiten wij je bericht.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van bol.com

Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

Bestel wat bij Best Deal Club NL, via Bol.com. Je krijgt je product niet op tijd geleverd. Als je dan afziet van het product, wordt het gewoon voor je deur gedeponeerd, waar iedereen het zo kan weghalen. Jij mag er dan voor opdraaien als het weg is want redenatie van Best Deal club is, eerst product retour of anders geld weg. Dit wordt ondersteund door Bol.com

MP
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 01 September 2020

Beste Mike,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com

Reageer op deze review

Slecht!

Beoordeling 
 
4.5

Bestel je een Philips TV staat de bezorger van Postnl aan de deur met een Monitor dus meteen retour gedaan bel je bol.com zeggen ze heb je wel een tv besteld daarna zien ze dat het wel zo is. Is de tv ineens uitverkocht (dag erna 50 euro duurder) kan je wachten op je geld krijg je een mailtje dat ik het product heb geweigerd terwijl hun de fout hebben gemaakt nog geen excuses of een kortingscode helemaal niets terwijl ik die week voor meer als 1000 euro heb besteld!

Antwoord klantenservice

Beste Patricia,

Dit bericht is gelezen en er wordt contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geen fan meer

Beoordeling 
 
3.3

Korte feedback : alles oké zolang er niets misloopt. Vanaf het ogenblik dat er een probleem opduikt, staat men voor een grote elektronische "muur" zonder mogelijkheid tot contact. Was vroeger fan maar nu definitief afgehaakt.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 28 April 2020

Beste Patrick,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
3.0

Mijn ervaring met de service van Bol.com is behoorlijk negatief. Meerdere keren contact gehad met de service afdeling, de laatse keer over een ebook wat niet naar behoren op mijn ebook verscheen. Omdat ik na de (blijbaar) 30 dagen termijn hierover belde, krijg ik geen nieuw exemplaar. Wat me vooral stoorde is de wijze waarop de serviceafdeling (zowel telefonisch als later per email) mij als klant me alleen verwijten maakte dat ik niet eerder contact opnam. En best wel agressief daarin was. Voor mij geen bol.com meer.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 10 Maart 2020

Beste Witkamp,

Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com

Reageer op deze review

Bol.com weigert terugbetaling

Beoordeling 
 
3.5

Bol.com weigert terugbetaling na retourneren een product dat ik besteld heb. klantenservice reageert nergens meer op via Twitter, Facebook, Chat, Mail, Telefonish weigert de klantenservice mij te woord te staan. Met andere woorden ik ben mijn 649€ kwijt.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

Verschrikkelijke klantenservice

Beoordeling 
 
4.3

Ik had een versterker besteld en die kwam kapot aan toen werd er aan de telefoon verteld dat ik moest retourneren en opnieuw moet bestellen. Tegen de tijd dat ik me geld terug had was de versterker 60 euro duurder. En bol.coms antwoord daarop was letterlijk ja jammer is een verkoper van ons. Je hebt niet bij ons gekocht.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
72 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee