C&A

www.c&a.nl
 
4.7 (83)
C en A

C&A online shop: Bij C&A online kunt u nu tegen zeer lage prijzen fantastische mode items kopen. Bij C en A koopt u modieuze kleding van bijzonder goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. In de C&A online shop vindt u o.a. Kinderkleding, C&A Mode, C&A Kleding & Schoenen.

C&A Vlaggetjesweken

Tijdens de C&A vlaggetjesweken worden er ook in de C&A shop online enorme kortingen gegeven op het gehele assortiment. De C&A vlaggetjesweken worden op TV en de Radio flink gepromoot. De vlaggetjesweken worden ook online flink gepusht door C&A Nederland. Grote concurrenten van de online shop zijn Mango en Wehkamp.

C&A ervaringen

83 beoordelingen voor C&A

 
(10)
 
(17)
 
(6)
 
(22)
 
(31)
Gemiddeld 
 
4.7
 
4.9
 
4.0
 
3.9
 
6.1
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Kirstin
Gemiddeld 
 
4.8

Online service benedenmaats

De website is ontzettend traag en de opgegeven filters werken vaak niet. Ik zocht op kleding in maat 74, maar meer dan de helft van de kleding was niet leverbaar in de opgegeven filter.

Tevens vind ik het niet erg klantvriendelijk dat je alsnog 4,95 verzendkosten moet betalen als je voor bijna 200,- kleding koopt.

De optie om het te laten leveren in de winkel is fijn, maar moet het echt 1,5 week duren voordat het er is?
3 Dagen na de bestelling kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg is en pas 6 dagen dáár weer na bericht dat het in de winkel ligt. Bijelkaar duurde het dus 9 dagen. Veel te lang.

Jullie webshop laat flinke steken vallen en ik denk dat dit jullie in de huidige digitale tijdperk veel klanten gaat kosten.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rutgertje
Gemiddeld 
 
3.0

Kipsmurrie?

Ik heb hier laatst een jas gekocht en ik kreeg kipsmurrie in de plaats, dat is toch vreselijk! De levering was wel snel waardoor ik snel deze slechte review kon schrijven dus koop geen jassen hier!

Gr rurgertje blauwhorst

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Vannecke Freddy

Hemd aangekocht met uitgelopen vlekken

Hemd aan gekocht 14 december .
Thuis uit de verpakking gehaald en gezien dat er uitgelopen kleurvlekken
op waren van in de fabriek.
18 December terug naar C&A Middelkerke gegaan.
Antwoord was het is van stylo of van te strijken wat helemaal niet waar was.
Die mevrouw was helemaal niet klantvriendelijk.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Houtman
Gemiddeld 
 
3.0

Slechte service en super slechte online bestel- beleid

Jullie online beleid is ver uit deze tijd.
Duurt te lang.
Zit er een minimum bestelbedrag aan vast. Als ik extra bestel om aan het bedrag te komen en vervolgens gelijk terug geef in de winkel hebben jullie toch veel meer werk en administratie eraan! Slaat nergens op.
Levertijden erg lang. Duurt 2 weken dat je het kan komen ophalen in de winkel!!!!
Als je belt, krijg je mensen aan de lijn die als een robot een tekst voor hun neus hebben die ze continu herhalen. Maar helpen en mee denken kunnen ze niet. Super super super slechte service.
Als je naar een leiding gevende vraagt, bestaat er niet. Krijg je niet aan de lijn.
Als je vraagt om terug gebeld te worden, zal door geven maar kunnen ze niet beloven. Wordt je ook niet terug gebeld trouwens.
Heb een artikel terug gestuurd, bij nader inzien wil ik toch nog een artikel terug geven. Bel ik voor een retourformulier of iets, moet ik zelf het factuur uitprinten. Ik zeg dat ik geen printer heb en of jullie willen uitprinten en opsturen naar mij. Is absoluut niet mogelijk. Ik moet maar zelf een oplossing zien te vinden. Jullie hebben zelf niet een printer om voor mij te printen en verwachten dat ik er een thuis moet hebben.
Innovatie en service is ver te zoeken. Als jullie zo doorgaan belanden jullie waar V&D is belandt.
Klanten service denkt absoluut niet mee. Helpt niet. Verkoopt alleen nee!
Lees overal de reviews, op jullie eigen Facebook of op http://www.reviewspot.nl/c-en-a-online. Alleen maar klachten over jullie online service en online beleid. Waarom geven jullie geen antwoord? Waarom geen verbetering? Waarom geen oplossing??

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
G.H. de Roos-Bakker

Bezorgklacht

Kreeg op 30-11-2017 mailtje de de bestelling onderweg was naar filiaal Heerenveen. Helaas is dit een wassen neus, want vanmorgen werd meegedeeld dat dat niet betekend dat het daadwerkelijk was verzonden naar Heerenveen, maar eerst naar Hengelo en dan doorgaat naar Heerenveen. Met andere woorden pas als het in Hengelo aankomt duurt het nog minimaal 4 tot 7 dagen voor het in Heerenveen aankomt. Hoe is dit in godsnaam toch mogelijk in deze moderne tijd. Door medewerkster werd eerst meegedeeld dat je per mail klacht kon indienen en later corrigeerde zij zichzelf en nu is het alleen maar mogelijk om klacht schriftelijk in te dienen en niet per mail want dan komt hij bij service -afdeling en wordt hij verder niet behandeld. Het is te triest voor woorden om vast te moeten stellen dat een bedrijf zo slecht georganiseerd is en dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij iets besteld hebben bij de webshop van C & A. Mijn advies is om de telefonisten in ieder geval te leren om geen voorgeprogrammeerd antwoord te geven, maar meedenken om hoe lossen wij onze missers op. In ieder geval zijn jullie geslaagd om een Sinterklaasavond te verpesten, waarvoor mijn dank.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

klant

als ik dit geweten had

Spullen zijn zeer lang onderweg winkel slecht bereikbaar telefonische( Keuzemenu)
Als ik dit geweten had dan had ik nooit iets online besteld bij C&A
Slechtste webshop waar ik ooit iets gekocht heb.
En waar ik tot nu toe nog niets geleverd van heb gekregen.


Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
wijgergangs

ongedierte in kleding

onlangs besteld bij C&A online een damesspijkerbroek.
Na opening van de verpakking en de broek uitgepakt bleek bij openvouwen van de broek 2 levende grote onbekende
insekten of beesten op de broekspijp aanwezig te zijn.
Helaas vergeten geen foto te maken door de schrik,broek meteen uitgewassen.
Na bellen met de klachtenservice een kortingsvoucher van 5 euro aangeboden,die nog niet ontvangen is.
Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat 2 levende insekten of beesten in een broek aanwezig kunnen zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Willy Cllaes

Klacht client tegen c& a

Bedankt voor mijn kortingsbon van 20percent voor mijn verjaardag.Ik Ben reeds in de winkel geweest voor mijn aankopen te doen,met de kortingsbon met code,maar de winkelbediende kon niet ingaan op mijne bon .Dit is alleen voor online bestellingen.Ik ben echt verontwaardicht.Wij kopen nooit online,maar altijd in de winkel,in de demerstraat in Hasselt,dus als ik het goed begrijp krijg ik nu niets voor mijn verjaardag.Kan die bon niet vervangen worden ,door een bon om alsnog mijn verjaardag te verzilveren inde winkel .Graag antwoord .
Groetjes van een tevreden klant.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Amber
Gemiddeld 
 
3.0

Zelfde gaten

Broek gekocht bij C&A in Delft die plotseling kapot ging midden op de broek bij het achterwerk, dit gebeurde een week later op Texel, daar kregen wij een nieuwe mee omdat het een bekend probleem was, helaas is de bon niet meer aanwezig, maar nu is het weer gebeurd dus ik vind de kwaliteit van spijkerbroeken niet goed

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Van der Doodt Alain
Gemiddeld 
 
3.0

C&A online

mijn ervaring met C&A online is ondermaats
de bestelling werd te laat geleverd waardoor ik zelf naar de winkel moest om op tijd nieuwe kleren te hebben voor een prive activiteit
De winkel waar de levering zou gebeuren, liet niets weten dat de bestelling was aangekomen
Na zelf contact te hebben opgenomen, kwam ik te weten dat het geleverd was
ik heb de bestelling geannuleerd wegens te laat,deze is dan ook bevestigd geweest
Ruim een maand later lag de bestelling nog steeds in de betreffende winkel,ondanks meerdere emails naar de klantendienst, met de vraag naar de retour en terugbetaling.

Op de laatste mail kwam eindelijk reactie dat de retour zou opgestart worden
We zijn nog in opwachting wat betreft de terugbetaling

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Fennie
Gemiddeld 
 
1.0

Ontzettende slechte service

Het personeel is niet klantvriendelijk. Ze wilden niet eens helpen om een goede maat van een bepaald kledingstuk te vinden. Ze kijken je weg, als je met een vraag naar ze toekomt.
Bovendien heb ik een keer een broek ingeleverd en kreeg niet genoeg geld terug. Toen ik daar wat van zei, zei de kassamedewerkster dat zij daar niks aan kon veranderen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Luyckx
Gemiddeld 
 
5.3

Terug betaling

Terug betaling duurt erg lang !
Bedrijfs voering niet meer van deze tijd.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
hj

alsof de spullen onder mijn neus uit mijn winkelmandje werden gepakt

De start van de uitverkoop leek me mooi moment om de webshop van C&A eens te proberen. Wat een drama, terwijl ik aan het winkelen was, verdwenen één voor één de spullen uit mijn winkelmandje. Ik kon me niet voorstellen dat iemand het op prijs zou stellen als je mandje wordt leeggehaald in een stenen winkel terwijl je aan het winkelen bent, maar bij de webshop is het blijkbaar wel normaal. Ik ben afgehaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Gaby van Kerkvoorde
Gemiddeld 
 
2.5

Slechte service

Ik heb kleding online besteld en helaas niet kunnen ophalen omdat ik plotseling in het ziekenhuis terecht kwam. Dit was pure overmacht. Aangezien het filiaal zo dom was de kleding niet naar het depot terug te sturen, kan ik niets meer bestellen omdat ik boven een bepaald limiet zit. Ik had het liefst nooit meer bij C & A besteld, maar aangezien mijn man zomerkleding nodig heeft en alleen de maten van C & A past, kan het niet anders.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Van Merwijk
Gemiddeld 
 
1.0

Verschrikkelijk slechte service

Kleding besteld en naar een C&A-filiaal laten sturen. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat het daar voor me klaar lag. Toen ik echter in het filiaal was aangekomen, bleek dat niet zo te zijn. De dagen erna ben ik tot vier keer toe langsgeweest om te kijken of mijn bestelling er inmiddels al was, maar tevergeefs.

Het bedrijf Click & Collect, dat de webshopbestellingen afhandelt, is een vreselijk slecht bedrijf, waar het winkelpersoneel van C&A zelf ook over klaagt, aangezien zij de boze reacties van de klanten voor de kiezen krijgen.

Uiteindelijk bleek dat mijn bestelling niet alleen veel te laat, maar ook bij het verkeerde filiaal was afgeleverd. Een medewerker van het correcte filiaal heeft het daar eigenhandig voor me opgehaald en mij telefonisch laten weten dat ik het eindelijk op kon halen. Alle lof dus voor het C&A-winkelpersoneel, maar service van de webshop is miserabel. Bestel dus niks online bij C&A!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Helena Clybouw

C&A Oostende

Al ben ik uiterst tevreden over de service in C&A Kapellestraat Oostende toch heb ik al jaren een opmerking.
Wie ouder word met grotere maten heeft minder keuze. Eind juni zocht ik lichte zomerbroeken, draag ik ALTIJD, gezien ik zwaar verbrand ben en lichte losse broeken zoek voor de zomer in vrolijke kleurtjes of effen. Vond ik niet in maat 48-50. Vrolijke kleurige stofjes peppen je op. De verkoopster zei: misschien tijdens de solden. Maar ik woon niet in Oostende, dus kan ik er niet elke week gaan zien. 2 weken geleden met de eerste warmte heb ik er gevonden, maar wie niet kan naaien moet dan de tijd krijgen om iemand te zoeken die de broeken kan inkorten. Dus tijdverlies. Hopelijk vinden we volgend jaar in de maand mei al kleurige losse broeken die we voor onszelf kunnen aanpassen. Weet ook vrouwen met dikke bovendijen, knie-operaties verdragen geen spannende kledij. NU de winkel uitgebreid is vinden wij ouderen hopelijk wat extra grote maten, kleurig, deftig en tijdloos.
Vriendelijke groeten, Helena Clybouw

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
henny lamberts

broeken

ik ben in veldhoven c en a gaan winkelen en de service geduld was 100%.
ik wist de maten voor mijn broeken niet en zij nam de tijd om dat uit te zoeken.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Hillien
Gemiddeld 
 
8.0

Vriendelijk en vlot

Vorige week een bestelling geplaats via c en a site. De betaling verliep wat moeizamer, de bevestigingsemail kwam later waardoor ik niet zeker wist of de betaling goed was gegaan.
toen ik mijn bestelling ophaalde in de winkel in kampen werd ik echt heel vriendelijk geholpen alles werd uitgelegd over de bestelling en eventuele retournering.
Echt super! Bedankt voor alle goede service.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Yvonne
Gemiddeld 
 
3.3

Eerste en helaas laatste keer.

Omdat ze in de winkels mijn maat niet hadden, heb ik via de website van c&a meerdere dingen besteld. Alles leek prima, achteraf betalen is mogelijk dus ideaal. Al snel een bevestiging dat mijn pakket verzonden is, super. Maar bij het openen zag ik meteen dat het niet mijn bestelling was, maar van iemand uit Duitsland. Alle papieren zijn natuurlijk ook in het Duits. Ik heb meteen gebeld met de klantenservice, die reageerde erg netjes en duidelijk; gelijk retourneren. Maar, mijn bestelling zal ik natuurlijk nooit zien. Ik kan natuurlijk altijd opnieuw bestellen hoor! Nou, dat zit er voor mij niet in. Nu nog afwachten of ik straks niet alsnog een rekening krijg van "mijn bestelling". Ik kan er niet veel positiefs over zeggen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Af124
Gemiddeld 
 
9.0

Top

Ik las de reviews pas nadat ik had besteld, dus ik maakte me zorgen, maar dat bleek onterecht. Na de bestelling via iDeal te hebben betaald (direct bij bestellen) kreeg ik een bevestigingsmail van C&A webshop. Alles klopte. Binnen 24 uur een email van PostNL dat de zending was aangemeld. PostNL heeft mij tevens goed op de hoogte ve zending (aanmelden, leveringsmoment en "bezorger onderweg". Binnen 48 uur (er zat 2e Pinksterdag tussen) werd alles keurig (en volledig conform bestelling) op mijn huisadres geleverd. Ik zeg: aanrader!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Canda
Productgroepen
kleding

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.