Details van de beoordeling

greetz
Cadeaus

Niet geleverd

Beoordeling 
 
2.5

Voor onze trouwdag heb ik een taart met kaart besteld bij Greetz. Alle bestellingen die wij tot nu toe gedaan hebben bij Greetz (en dat zijn er een hoop) zijn altijd netjes aangekomen, en ja soms wel eens te laat.
Vandaag is de taart met kaart helaas niet bezorgd terwijl de bezorger zegt van wel.
De bezorger van het bezorgbedrijf heeft ook (naar alle waarschijnlijkheid gezien de handtekening vaker bij zendingen stond) zelf getekend.
Bij het bezorgbedrijf zijn ze alles behalve vriendelijk. Het is nu een getouwtrek van welles nietes. We hebben camerabewaking hangen met datum en tijd, en de beelden zijn veilig gesteld. Zolang Greetz samen blijft werken met deze bezorgdienst zijn ze mij als klant kwijt.

DK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Dennis K. op 07 Augustus 2017

Ik heb gelukkig goede ervaringen met het contact met Greetz.
Ik heb steeds 1 iemand als aanspreekpunt gehad en mails en telefoontjes werden snel behandeld en opgenomen.
Mijn mening is dan ook dat Greetz een andere bezorgdienst moet benaderen. Want ze leveren wel, het komt alleen niet aan...
Erg jammer allemaal.

Jacqueline mulder op 07 Augustus 2017

Het zou mijn ervaring kunnen zijn. Ik heb nu twee keer geprobeerd een verrassing te laten bezorgen maar het gaat steeds mis. Er is inderdaad sprake van een logistieke puinhoop, maar ook bij greetz zelf mankeert er nogal wat.
Probeer ze maar eens te pakken te krijgen.
Voor mij nooit meer Greetz

Reageer op deze review