Conrad

www.conrad.nl
Conrad

Conrad.nl is een grote consumentenelektronica-webwinkel met een assortiment variërend van computers, laptops, audio- en video-appratuur tot modelspoorbanen en autoaccessoires. Met honderdduizenden artikelen is het assortiment zeer uitgebreid. Het bedrijf rekent geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 20,-. Dit geldt overigens alleen voor bestellingen die met iDeal worden betaald.

Conrad Electronic Benelux is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Met het hoofdkantoor in Duitsland en vestigingen in diverse andere landen is Conrad Europa's grootste multi-channel aanbieder van elektronische producten met meer dan 14 miljoen klanten in heel Europa.

Ontvang 10% korting bij Conrad (geen minimumbestelbedrag)

Wanneer je je vandaag inschrijft voor de Conrad nieuwsbrief nieuwsbrief ontvang je 10% korting op je eerste bestelling! Dat kan aardig oplopen. Een minimumbestelbedrag is niet vereist. Je kunt je heel eenvoudig inschrijven op deze pagina, waarna je een bevestigingsmail van je welkomskorting ontvangt.

Conrad ervaringen

8 reviews voor Conrad

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(4)
1-3 punten
 
(2)
Gemiddeld 
 
4.6
Bestellen 
 
5.4
Levering 
 
3.9
Service 
 
3.1
Prijs 
 
5.9
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
M.h.Bosch
Gemiddeld 
 
4.0

Betrouwbaar.......?

Bestelling geplaatst bij Conrad. Op de website staat duidelijk een afbeelding van 2 klossen met 100 meter draad. Bij levering krijg je 2 klosjes met 10 meter draad........lekker betrouwbaar. Via email contact met klantenservice opgenomen......geen enkele reactie. Klant neemt telefonisch contact op.........reactie klantenservice over website afbeelding......ja dat kan gebeuren.....sorry. Blijkbaar mag dit......je zet een foto van een Mercedes op je website en je levert een Trabant. Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice van Conrad.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Miguel
Gemiddeld 
 
3.3

Absolute onwil tot wijziging

Bestelling geplaatst; bij bevestigingsmail gezien dat leveradres niet goed stond.
Per onmiddellijk via verschillende kanalen contact genomen om dit te laten wijzigen naar facturatie adres.
Dus nauwelijk 5 minuten na plaatsen bestelling.
Absoluut onmogelijk.
Geen enkele wijziging mogelijk.
Moet je maar "laten weigeren en terugsturen", en dan "crediteren we dat wel".
Anno 2017; de digitale wereld. Absoluut onbegrijpelijk.
Absolute afrader, gezien de klantvriendelijke alternatieven.
Ondertussen alternatief product besteld bij bol.com - die zijn wel klantgericht.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Fons Laan
Gemiddeld 
 
2.0

vaag, traag en autistisch

fietscomputer besteld. Géén bevestiging daarvan ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail of ik iets vergeten ben, want er zit nog iets in mijn boodschappenmandje. Geantwoord dat ik het product al gekocht heb en het ordernummer vermeld. Gevraagd om duidelijkheid. Géén antwoord, maart weer een mail met de vraag of ik misschien iets vergeten ben. Vervolgens ontvang ik een ontvangstbevestiging met een heel ander ordernummer. Via een app gevraagd hoe het er nu mee staat. Ik krijg als antwoord dat ik wellicht deze avond nog een TT code krijg. Ik ben benieuwd of er nu iets komt, maar ook wát er komt.
Als ik de andere reviews bekijk, zie ik vaak hetzelfde chaotische beeld terug.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
J v Oirschot
Gemiddeld 
 
3.0

Slechtste service ooit!

Veel problemen met bestelling, hierover enkele weken geleden een klacht ingediend en tot op heden geen enkele reactie gekregen.
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Conrad!

Was deze beoordeling nuttig? 

Conrad Electronic Benelux BV op Maart 13, 2017

Beste heer/mevrouw van Oirschot,

Wat vervelend om te lezen dat er van alles is misgegaan met uw bestelling. We ontvangen uw gegevens graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat wij kunnen kijken wat er verkeerd is gegaan. Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Andrea
Conrad Webcare

Reageer op deze review
hoi
Gemiddeld 
 
10.0

hallo

Goede kwalliteit

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Menno
Gemiddeld 
 
4.0

Op voorraad? echt niet!

Op 09-04-2015 een UbiQuiti Nanostation Loco M2 besteld, op de website stond deze op voorraad.
Reden dat ik bij Conrad bestel was dus de aanwezige voorraad.

Op 16-04-2015 gebeld dat ik de bestelling wil annuleren, omdat ik niet blij ben met de gang van zaken (op site op voorraad terwijl dit dus helemaal niet klopt, misleiding dus)

Ik krijg doodleuk te horen dat ik de bestelling niet kan annuleren omdat zij het speciaal voor bij hebben besteld bij hun leverancier. Hoogst verbaasd zeg ik niet akkoord te gaan en toch wil annuleren omdat ik inmiddels het product al besteld en geleverd heb gekregen (dank WiMood!).

Ik kreeg het advies om Conrad toch te laten leveren en het pakket te weigeren, het probleem is dat ik niet thuis ben overdag (ja ik werk mensen!) en het dus niet kan weigeren.

Helaas kwamen we er niet uit, het was Conrad's way or the highway.

Net na het gesprek op 16-04 krijg ik een email dat het product in is gepakt en bezorgd gaat worden.

Toeval bestaat niet, blijkbaar heeft de bestelling ergens 'vast' gestaan en door mijn belletje is deze bestelling bekeken en doorgezet.

Vervolgens kom ik de dag erna thuis en is mijn pakketje met veel moeite in mijn groene brievenbus gepropt (ik heb niet getekend!). Met kwaaie zin heb ik het pakket direct retour gezonden met grote letters RETOUR AFZENDER erop.

Toen kwamen de aanmaningen (ik had betalen middels acceptgiro gekozen).. ik denk : het pakketje zal vast onderweg zijn.

Tot ik op 09-06 wordt gebeld door een meneer van Conrad waarom ik mijn rekening nog niet voldaan had, nadat ik het verhaal had uitgelegd wilde hij dat ik een bewijs van verzending overleg met Conrad. Dat wordt lastig, want ik heb het pakket afgegeven aan de balie PostNL richting Antwoordnummer 50360 en ik heb daar geen bewijs voor ontvangen.

Dan was het dus mijn probleem volgens deze meneer, ik heb aangegeven niet akkoord te gaan omdat ik het product voor het verzonden was wilde afbestellen omdat Conrad veel te lang heeft gewacht met verzenden.
Ik moest maar terug naar de PostNL balie om te kijken of het pakket daar nog stond, uiteraard wel gedaan maar uiteraard nergens meer te vinden.

Meneer zou zelf ook nog kijken voor een oplossing en zou nog contact hebben met me.

Sindsdien radiostilte, tot .......

Ja hoor, incassobureau IMNederland komt in de lucht, of ik even heel snel de rekening wil betalen.. inmiddels hebben zij er ook al 40 euro bovenop gedaan.

Ik heb zojuist betaald, want ik ga me er niet meer boos over maken. Geleerd heb ik wel : niet meer bestellen bij deze club. Niet oplossingsgericht, Conrad heeft altijd gelijk.

Natuurlijk had ik ook kunnen zeggen dat ik het pakket niet had ontvangen (ik heb immers nooit getekend voor het pakket), maar ik ben zo niet en wil het goed en eerlijk oplossen.

Goed .. dan krijg je dus dit als resultaat : goed geld betaald voor een hoop irritatie, maar geen product.

Was deze beoordeling nuttig? 

Webcare Conrad op Juli 09, 2015

Goedemiddag, je hebt het pakket terug gestuurd zonder een bewijs/code te hebben ontvangen. Echter hebben wij deze wel nodig om het pakket na te kunnen kijken en het geld terug te kunnen storten. Bij ons is niets binnen gekomen. Misschien zou je aan PostNL kunnen vragen of zij een code voor je kunnen achterhalen door de plaats, dag en tijd door te geven dat het pakket gescand is. Hopelijk gaat dit lukken. Succes!

Webcare Conrad op Juli 10, 2015

Goedemorgen, we hebben contact gehad met PostNL en zij kunnen waarschijnlijk het pakket voor je opzoeken.

Reageer op deze review
Luc
Gemiddeld 
 
2.3

Lange levertijd... Duur... Slechte Service... Onduidelijke Website

Er stond "op voorraad" bij het artikel. Het blijkt dus NIET op voorraad te zijn. Het wordt over 14 dagen! wee rop voorraad verwacht. De normale levertijd van 4 dagen tot soms een week of langer is eigenlijk al niet meer van deze tijd, maar word nu wel erg onacceptabel.

De website is niet echt duidelijk en overzichtelijk te noemen. Soms staan er Duitstalige handleidingen bij een product.

Prijzen zijn te hoog... Op andere plaatsen zijn dingen regelmatig (veel) goedkoper te krijgen.

Op e-mail wordt niet altijd correct gereageerd, of wordt duidelijk je vraag ontweken.

Dus mensen, wil je zaken doen met een service gericht bedrijf met goede prijzen dan moet je zeker niet bij Conrad zijn.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Vervoort
Gemiddeld 
 
8.0

Conrad is een erg fijne webshop en hetassortiment is mega uitgebreid! Bestellingen zijn vaak al de volgende dag of de dag erop in huis. Ze hebben echt superveel op electronica gebied. Het hoofdkantoor van Conrad zit in Zwolle geloof ik maar ik weet niet of je daar ook kunt afhalen. Misschien weet iemand anders dat?

Was deze beoordeling nuttig? 

bullshit review op Augustus 03, 2017

misschien handig om dit soort nep reviews te verwijderen

Reageer op deze review

Algemene informatie

Merken
Diversen
Productgroepen
  • Gereedschap
  • computer
  • multimedia
  • hobby
  • auto accessoires
  • laptops
  • electronica
Levertijd
2 tot 3 werkdagen
Verzendkosten
€ 4,95 (geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 20,- en betaald met iDEAL of credit card)
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • doorlopende machtiging
Telefoonnummer
088-4285490 (lokaal tarief + eventuele kosten mobiele provider)

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.