Cosmox

www.cosmox.nl
 
2.5 (28)

Cosmox is een internetshop met meer dan 500.000 boeken. Ook CD’s, DVD’s en games zijn in het assortiment van Cosmox opgenomen. Cosmox berekent géén verzendkosten! Heeft u ervaringen met het online kopen van boeken of andere producten op Cosmox.nl? Deel uw Cosmox recensie online met de bezoekers van ReviewSpot.

Cosmox ervaringen

28 reviews voor Cosmox

 
(2)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(0)
 
(4)
 
(22)
Gemiddeld 
 
2.5
 
2.9
 
1.8
 
1.7
 
3.7
Bekijk alle reviews Meest gewaardeerde reviews
Heeft u al een account?
Beoordeel alleen die aspecten waar u een mening over heeft:
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Peter
Gemiddeld 
 
3.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slechte service!!!

Dvd besteld die de volgende dag geleverd zal worden. Volgende dag bevestiging gekregen, maar geen dvd. Volgens NLpost-track&trace zou het al op die dag geleverd zijn. Gebeld en mijn zei dat ik nog een dagje moest wachten. Volgende dag nog niets ontvangen. Klantenservice gebeld, maar een na kwartier in de wachtstand de hoorn erop gegooid. Dan maar naar Eci contactformulier gestuurd. Antwoord gekregen maar nog steeds geen dvd!!! Zin nu 4 dagen verder en nog steeds niets ontvangen, maar wel al betaald! Wat een zeer slechte service! Dit was mijn laatste bestelling bij Cotsmox. Volgende keer maar weer bestellen bij Bol.com. Is veel betrouwbaarder!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Peter
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Penoza

Wij hebben penoza afleveringen besteld. Voor 16.00 besteld volgende dag in huis. Nou 2 dagen verder nog niets ontvangen. We kunnen geen contact formulier opsturen en telefoonnummer doet het niet. Beetje vaag.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
R. de Groot - Schreuder
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte service en gebrekkig systeem

Vorige week donderdag besloten hier 2 boeken te bestellen. Tijdens het registreren ging het al fout: hij bleef foutmeldingen geven over mijn wachtwoord. Toen ik belde kreeg ik te horen dat er soms storingen zijn. Maar toen niet. Hij zou mijn emailadres laten checken of het daar misschien mis ging. Dit kon wel een aantal dagen duren. Ik wou bij jullie bestellen omdat jullie binnen 24 uur konden leveren (gezien de boeken mee moesten naar de Dominicaanse Republiek). Ik moest het maar elders bestellen, want bij jullie ging dat niet lukken op die termijn.
Vervolgens lukte het me even later alsnog om erin te komen, dus de boeken besteld. Zouden VRIJDAG geleverd worden. Bij het bestellen heb ik duidelijk het adres van mijn schoonouders gebruikt als afleveradres. Ik heb dit letterlijk gekopieerd van hun website.
Vandaag ontvang ik een mail dat de bestelling geannuleerd is ivm onjuist adres. Toen ik belde, bleek er een letter in de postcode onjuist te zijn. A. ik heb gekopieerd, dus ik heb duidelijk RB en geen HB ingetikt en B. is het zoveel moeite om dit donderdag of vrijdag al te checken?
En nee, niet even iemand die belt en zegt 'joh adres klopt niet, maar ik heb het opgezocht en verzend het alsnog'. Nee ik moet nu OPNIEUW gaan bestellen, want het andere bedrag wordt al teruggestort (ben benieuwd wanneer dat gestort wordt trouwens!).

De service is bizar slecht, de website werkt niet goed (continu dat wachtwoordprobleem, vandaag weer). Maar als ik een beetje rondlees op internet had ik hier duidelijk nooit moeten bestellen. Ben benieuwd of die 2 goede beoordelingen hier toevallig medewerkers zijn!

Jullie hebben mij geen moment nog 'vertrouwen' gegeven ofzo. Dus nu geen andere keus dan de boeken elders te bestellen. (en dan nog de kosten voor het verzenden naar de Dominicaanse op me nemen, gezien het niet meer meekan in het vliegtuig!).

Bedankt voor het laten inzien dat service echt een dieptepunt kan hebben!

Was deze beoordeling nuttig? 

Rody de Groot - Schreuder op Juli 21, 2015

200927176

Sjoerd K op Juli 22, 2015

Beste heer/mevrouw de Groot,

Wat vervelend dat uw ervaring met Cosmox zo is geweest. Graag ontvang ik uw klantnummer, ik wil graag kijken wat er gebeurd is.

Groet,

Sjoerd

Reageer op deze review
Paulien
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
3.0

bestellen

Ik vond het bestelproces lastig, en omdat het lang duurde heb ik uiteindeiljk geen bestelling geplaatst.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Rich
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ebook kopen maar is niet te downloade, klantenservice blijft stil

Via deze winkel een ebook gekocht. En volgens de info op de site was het een ebook geschikt om via ibooks te openen en gebruiken. Ook stond erbij vermeld direct te downloaden. Maar na betaling was het boek niet te downloaden via ipad, kreeg telkens een foutmelding van de site.

Telefonisch contact opgenomen alwaar de klantenservice me eerst zegt; ja, maar meneer het duurt 48 uur voordat u een ebook kunt downloaden? Niet volgens hun eigen site!
Maar drie dagen later nog niets kunnen downloaden maar al wel betaald.
De klantenservice vond het vervelend maar reageren daarna niet meer op mijn mails. Wil zo onderhand het betaalde bedrag wel terug maar helaas, ze reageren niet meer.

Fijn zo'n webwinkel. Zit er aan te denken ook aangifte te doen.

Verschrikkelijke winkel en zal deze zeker niet aanraden maar mensen eerder waarschuwen.
Klantenservice doen ze niet aan zo lijkt het

Was deze beoordeling nuttig? 

Rich op April 01, 2015

Mijn klantnummer 200834257
er was een incidentnmr aangemaakt (150330-000543) maar daarvan is de status opgelost.
Maar opgelost is het niet

Cosmox Webcare op April 01, 2015

We vinden het spijtig om te horen dat je zo over ons denkt, graag zou ik je om je klantnummer willen vragen om het probleem op te lossen. Het is zeker niet onze intentie om u zo in het gewisse te laten, waarvoor mijn excuses.

Graag verneem ik het klantnummer van je.

Vriendelijke groet,

Peter W-Webcare

Cosmox Webcare op April 01, 2015

Hoi Rich,
Heb je een email gestuurd met de uitleg van jouw foutmelding.

Groet,
Peter

Reageer op deze review

Kurt
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

centen kwijt en geen boek

Mijn ouders hebben op 10-12-2014 een boek besteld maar nooit ontvangen. Het geld was overgeschreven maar niet meteen gevonden bij Cosmox(.be). Na veel heen- en weer mailen, bevestigt Cosmox het geld ontvangen te hebben maar het boek was nog steeds niet opgestuurd. Vele weken later nog steeds geen boek. Mijn ouders vragen om het geld terug te storten maar geen gehoor. Zo reken je inderdaad géén verzendkosten aan... Geen verzendkosten dus maar ook geen service. Af te raden.

Was deze beoordeling nuttig? 

kurt op Januari 28, 2015

Beste, ondertussen heeft de Lisanne van de klantendienst met mij contact opgenomen. Ik hoop dat de terugbetaling nu snel geregeld wordt.
Vriendelijke groet en bedankt voor de snelle reactie.
Kurt

Sjoerd K op Februari 02, 2015

Beste Kurt,

Vervelend dat het zo is gelopen. Kunt u mij het klantnummer van uw ouders doorgeven, dan kan ik even het een en ander nakijken.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd K
Webcare

Reageer op deze review
Suzy
Gemiddeld 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Geld niet terug!

Zo'n 2 maanden geleden bestelde ik een boek bij cosmox en betaalde direct. ongeveer een week later ontving ik het bericht dat de bestelling geannuleerd werd omdat het boek niet meer geleverd kon worden. Ik zou mijn geld binnen de 14 werkdagen teruggestort krijgen op mijn rekening. Een maand later nog steeds geen geld. Dan maar een mail gestuurd. Als antwoord kreeg ik de mededeling dat ik geduld moest hebben. Nu , een paar weken later, krijg ik het bericht dat ik een tegoed krijg op mijn acount omdat ik zogezegd mijn rekeningnummer niet heb doorgestuurd terwijl ze dit gevraagd hadden. Ik heb de mails nogmaals doorgelezen maar dit stond er niet in. Dus nogmaals een mail gestuurd met rekeningnummer en mededeling dat ik nooit nog iets zal bestellen bij deze oplichters.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sjoerd K op Januari 28, 2015

Beste Suzy,

Allereerst excuses dat het zo gelopen is. Kunt u mij uw klantnummer doorgeven, dan kan ik er wat spoed achterzetten om dit op te lossen.

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd K
Webcare

Reageer op deze review
maddy
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

bestelling cd

ik bestelde op 21 december een cd (geen alledaagse) om cadeau te doen met oudejaar met een levertijd van 3-5 werkdagen en hij stond vermeld als leverbaar. Daar mijn bestelling vandaag 29 december nog steeds in behandeling staat en ik op de site van cosmox nu zie dat die cd ondertussen als ' niet bestelbaar ' geregistreerd staat nam ik contact op en daar vermeld men dat hij dus niet leverbaar is en beloofde men onmiddellijk om het geld terug te storten (afwachten als dit dan direct en correct zal gebeuren).Waarom wordt er dan reclame gemaakt dat als er iets niet op tijd kan geleverd worden men je hiervan onmiddellijk op de hoogte brengt ? Niets van aan dus. Mijn conclusie heb de eerste keer bestelt bij cosmox maar zal meteen ook de laatse keer zijn aangezien ik op betrouwbare info had gerekend als mijn bestelling er niet op tijd zou kunnen zijn ik daar melding van zou ontvangen zodat ik op tijd iets anders kon bestellen wat nu niet meer op tijd kan.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sjoerd K op Januari 28, 2015

Beste Maddy,

Excuses dat u niet de juiste informatie heeft gekregen via onze website. Wij proberen altijd de juiste informatie weer te geven op onze website. Helaas kan dit door voorraadveranderingen wel eens niet kloppen.

Ik hoop dat u alsnog een cadeau heeft kunnen vinden en hopen in de toekomst geen problemen als deze meer te ervaren.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kasius
Webcare

Reageer op deze review
marja de leeuw
Gemiddeld 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

bestelling kerstkado

Op 17-12-14 heb ik een receptenboek besteld en op 27-12 nog niets ontvangen. Bij nabellen blijkt het artikel pas in april geleverd te kunnen worden. Schandalig dat je daar geen bericht over krijgt, temeer omdat het een Kerstkadootje was.
Nu afwachten hoe lang het gaat duren voor het geld gestorneerd wordt.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sjoerd K op Januari 28, 2015

Geachte mevrouw de Leeuw,

Jammer dat u het cadeau niet op tijd heeft kunnen ontvangen. Kunt u mij uw klantnummer doorgeven zodat ik de status van de terugbetaling kan nakijken?

Ik verneem graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Kasius
Webcare

Reageer op deze review
jeroen
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen Geld terug

Twee scheurkalenders besteld en meteen betaald via internet bankieren. Volgende dag is de bestelling geannuleerd ivm niet meer leverbaar. Zou mijn geld teruggestort krijgen. Mail gestuurd geen antwoord gekregen. Vervolgens gebeld, heel lang in de wacht eindelijk iemand aan de lijn. Deze persoon zou het gaan regelen, maar helaas nog steeds niets ontvangen. Weer gaan bellen en nu zijn ze niet meer bereikbaar. Vervolgens nogmaals een mail gestuurd en nog geen Geld of reactie.

Ik zou zeggen... Mooie site voor zulke oplichters.

Was deze beoordeling nuttig? 

Sjoerd K op Januari 28, 2015

Beste Jeroen,

Vervelend dat op deze manier gaat. Excuses voor de late reactie. Kunt u mij uw klantnummer doorgeven, dan zal ik er voor zorgen dat het opgelost word, als het al niet opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd K
Webcare

Reageer op deze review

mourits
Service 
 
1.0

bedankt

Idd mail ontvangen bedankt voor het oplossen .
Alleen jammer dat het op deze manier moet

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Hilde
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

krijg geld niet terug!!

Ik bestelde op 10 november dure skylanders voor mijn zoon, zodat ik ze zeker zou hebben voor sinterklaas. Ik betaalde deze onmiddellijk via internetbankieren. De dag erna kreeg ik een mail om mijn bestelling te annuleren wegens niet meer leverbaar. Ik zou het geld binnen de 7 dagen terug krijgen gestort. Drie weken en twee mails later, nog steeds niets. Ik vind dit absoluut onaanvaardbaar en laat het hier ook niet bij, maar ondertussen raad ik iedereen af bij Cosmox te bestellen. Dit kan gewoonweg NIET!

Was deze beoordeling nuttig? 

Hilde Leekens op December 02, 2014

Beste

Klantnummer: 142697291
Het zou fijn zijn moest dit zeer snel worden opgelost.

Mvg

Webcare Cosmox op December 02, 2014

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat u de terugbetaling nog niet heeft mogen ontvangen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Wat zijn uw klantgegevens? Ik wil dit incident graag voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
je en m mourits
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

spook factuur incasso bedreiging

Al maanden bezig met een rekening die ik betaald heb en volgens hun niet .
Al tig mails verstuurd geen reacties terug
Bellen heeft ook geen zin .
Ze zeggen ja je hebt betaald en toch bedreigd met een incasso bureau

Gek wordt je er van

Was deze beoordeling nuttig? 

Webcare Cosmox op December 01, 2014

Geachte heer/mevrouw Mourits,

Wat vervelend dat u een onterechte maning ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak. Wat zijn uw klantgegevens? Ik kijk het graag voor u na.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

mourits op December 01, 2014

120194782. Zou het fijn vinden als u contact op neemt met mij. Bvd

Webcare Cosmox op December 01, 2014

Geachte mevrouw Mourits,

Wat vervelend dat u geen reactie ontvangt. In onze correspondentie kan ik nalezen dat u op 21-11-2014 en 27-11-2014 bericht heeft ontvangen dat het voor u is opgelost. De verwerking hiervan neemt een paar dagen in beslag. De berichten zijn naar een Hotmail adres verstuurd. Kan dit kloppen?

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
michel van casteren
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

waardeloos

4 Weken geleden dvd besteld. Levertijd 4weken zoals in de prehistorie. Nu plots geannuleerd omdat de leverancier niet kan leveren. Cosmox-website gecontroleerd, dvd is nog gewoon te bestellen!! geld is natuurlijk al geincasseerd door cosmox. Nu afwachten of mijn geld wordt gecrediteerd maar als ik de reviews zo lees houd ik mijn hart vast.
Nooit meer iets bestellen bij deze zaak!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Webcare Cosmox op December 01, 2014

Geachte heer van Casteren,

Wat vervelend dat u lang heeft moeten op uw terugbetaling? Heeft u ondertussen het bedrag mogen ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
Petra Cabooter

terugbetaling

Terugbetaling ontvangen waarvoor dank!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

petra cabooter
Gemiddeld 
 
2.7
Bestellen 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

onbetrouwbaar

In juni 2014 een CD besteld en betaald. In juli opgemerkt dat de status in afwachting was gewijzigd in geannuleerd. We zijn ondertussen eind september en na herhaaldelijke mails nog steeds het vooraf betaalde bedrag niet ontvangen!

Was deze beoordeling nuttig? 

Petra Cabooter op September 30, 2014

Beste,

De bestelling werd geplaatst op naam van Wilfried Cabooter - klantnummer 200068013.

Webcare Cosmox op September 30, 2014

Geachte mevrouw Cabooter,

Wat vervelend dat u uw terugbetaling tot op heden niet heeft ontvangen. Aan de hand van uw naam kan ik de status en uw klantgegevens niet inzien. Ik wil het graag voor u oplossen. Kunt u mij uw juiste gegevens melden? Dit kunt u doen via de mail, Facebook Coxmox of Twitter.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
Anna
Gemiddeld 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Spookrekeningen

Cosmox blijft rekeningen en aanmaningen sturen terwijl ik allang heb betaald en zelfs een betalingsbewijs heb gestuurd.
Via de mail blijven ze om informatie vragen dat ik al meerdere keren heb gegeven. Ze hebben hun administratie slecht voor elkaar. Bovendien staan ze je zeer onvriendelijk te woord.

Was deze beoordeling nuttig? 

mourits op November 28, 2014

Zelfde probleem al 10 maanden bezig
Te belachelijk

Webcare Cosmox op December 01, 2014

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat u onvriendelijk te woord bent gestaan. Mijn excuses hiervoor. Is het probleem al voor u opgelost? Zo niet, wil ik het graag voor u doen. Wat zijn uw juiste klantgegevens? U kunt dit doorsturen via mail of Facebook.

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Migaisa M.
Webcare

Reageer op deze review
Bert
Gemiddeld 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

teleurstelling !

Cosmox.be is DOOD , de vertrouwde service van voor het faillisement en de overname is geschiedenis !

enkele dagen geleden voor het eerst sinds periode voor faillisement weer 2 blu-rays besteld.
zondagavond besteld en de voorraadstatus gaf aan dat ze in voorraad zijn. tegen maandagavond en dinsdagmorgen bleef er staan 'in behandeling' en voorraadstatus van de 2 blu-rays plots gewijzigd naar 3-5 werkdagen. Sinds gisterenavond is de status op mijn cosmox.be profiel gewijzigd in 'verzonden' , maar tot op vandaag geen mail ontvangen van verzending. Ik belde deze middag met cosmox en volgens hen was het pakje reeds verzonden sinds maandagavond(= moment wijziging voorraadstatus waarover ik sprak), ze vroegen of het pakje niet bij de buren ligt en konden mij ook geen traceernummer geven of enige relevante info over waar het pakje percies is/reeds verzonden? ze zeiden dat indien ik tegen zaterdag nog niets heb, ik opnieuw contact moet opnemen.
Zo'n slechte service, ik wilde nog 1x opnieuw de kans geven aan cosmox om zich te bewijzen door iets aan te kopen. Maar nu blijf ik zoals voorheen 100% trouwe BOL.COM klant, daar is er pas service en geen problemen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
emmy
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

oplichters!!!!!!!!!

Ik ben volledig teleurgesteld en verontwaardigd in Cosmox! In mei heb ik een aantal dvd-boxen besteld voor mijn blinde vader. Op hun website stond dat deze dvd's Nederlands gesproken waren, maar eenmaal thuis bleek dit niet te kloppen! Ik heb toen gebeld en er is mij verzekerd dat ik de dvd's kon terugsturen en mijn geld zou terug krijgen. Drie maand verder heb ik nog steeds geen geld ontvangen! Ondertussen wel al heel wat telefoontjes en mails verstuurd, maar ik word gewoon aan het lijntje gehouden. Steeds beloven dat ik mijn geld zal terugkrijgen, maar eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet meer in... als ik de vorige reacties lees, weet ik dat ik niet de enige ben, die slachtoffer is geworden van deze wanpraktijken! Ik wil het hier niet bij laten en de eerste stap is de internetombudsman contacteren!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sarah9200
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vreselijk irritant

Al weeeeeken wacht ik op levering van bestelde BluRay's die maar in backorder blijven staan. Krijg enkel reactie als je op hun Facebook pagina je klachten post.....
Verschillende mails en telefoontjes later blijkt dat hun nieuwe belofte - zijnde levering mid augustus - weer niet is verwezenlijkt. Vreselijk irritant en vooral... klachten over Cosmox en hun leveringen stapelen zich op.
Sinds het faillissement en take-over zijn ze echt een ramp geworden. Vele klanten zullen noodgedwongen overschakelen als ze zich niet snel gaan herpakken !

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Emma Kleijn
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos bedrijf. Heel ver van vandaan blijven!!! In januari dit jaar een boek en kalender besteld en betaald via IDEAL. De kalender werd weken te laat geleverd en het boek is nooit gekomen. Kalender weer op tijd geretourneerd en klantenservice gebeld dat ik het boek wou annuleren. GELD NOOIT MEER TERUG GEHAD! Tot op de dag van vandaag ben ik bezig met bellen en het indienen van klachten. Geld is beloofd meerdere malen terug te storen, maar dit is nooit gebeurd. Dit zijn de grootste oplichters die je je maar kan bedenken.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Sandra Blok
Gemiddeld 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

WAARDELOOS!!! DVD's besteld en gelijk betaald via IDEAL. Ik zou het de volgende dag in huis hebben. Na een week nog niks. Waardeloze service en klantenservice. Na lang wachten aan de telefoon eindelijk iemand die ik kan spreken. Ongeïnteresseerd werd ik te woord gestaan. Bestelling kon nergens terug gevonden worden. Gegevens waren bij hun niet bekend. Wel een orderbevestiging per mail ontvangen met ordernummer. Deze dame zou het uitzoeken en terug bellen. Na een week nog niks. Ik weer bellen. Hetzelfde verhaal. Stelletje dieven!!! Ik ben eens gaan kijken op internet en wat blijkt, ik ben niet de enigste gedupeerde. Het internet staat er vol mee!! Ik laat het hier niet bij zitten kan ik u melden. Als ik deze week niks meer hoor stap ik naar de ombudsman of opgelicht.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Morena
Gemiddeld 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Eerst ervaring en dan oordelen. Dank jullie wel cosmoxteam. Ik bestelde gisteren voor 16h en vandaag op 9 mei 2014 om 14h30 stond er al een knappe vriendelijke korier aan onze deur. Ben enorm tevreden. Ik zou zeggen,doe zo verder. Veel vriendelijke groetjes.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Kimberly
Gemiddeld 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Voor het eerst een boek besteld, nooit meer. Waardeloze service en klantenservice. Na lang wachten aan de telefoon eindelijk iemand die ik kan spreken. Ongeïnteresseerd werd ik te woord gestaan. Bestelling kon nergens terug gevonden worden. Gegevens waren bij hun niet bekend. Wel een orderbevestiging per mail ontvangen met ordernummer en betaling oer acceptgiro. Dame van de klantenservice bleef volhouden dat er niet per acceptgiro betaald kan worden, nee hoor dit kan nooit mevrouw. Bij terugkoppeling van haar woorden naar mijn orderbevestiging bleef ze aangeven dat het allemaal een groot probleem is. Heel onbetrouwbaar allemaal, bestelling, voor 21.30 besteld volgende dag geleverd, nog altijd niet ontvangen. Al met al, geen bestelling ontvangen, geen stap verder gekomen bij de ongeïnteresseerde klantenservice en maar hopen dat ik geen aanmaning krijg voor een niet geleverd artikel!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Maryns Martine
Gemiddeld 
 
2.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

DVD's besteld met Visa. Wat zie ik heb ze al dus onmiddellijk de dag zelf geannuleerd. 78.95euro was al van mijn Visa rekening, super vlug zou ik zeggen. Wacht nu al twee maanden op mijn centen. Wat is dat voor een bedrijf die geld inpikt van zijn klanten maar teruggeven is een ander paar mouwen!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Lees meer reviews

Vergelijk webshop reviews en koop betrouwbaar online

Reviewspot verzamelt webwinkel beoordelingen en geeft in een handig overzicht de review score per webshop weer. U kunt dus snel en eenvoudig zien of een webwinkel betrouwbaar en bestellen veilig is. In de categorie gsm staan de belangrijkste Nederlandse gsm webshops. Bekijkt u de belsimpel ervaringen en mobiel.nl reviews van die grote gsm shops maar eens of ontdek of Cool Blue en Simpel betrouwbaar zijn. U kunt verschillende aspecten van deze webshops bekijken. Eenvoudig kunt u bijvoorbeeld de betaalmogelijkheden van mode webwinkels zoals wehkamp, pabo of amazon bekijken. U kunt reviews en beoordelingen van Nederlandse aanbieders van een goede opleiding zoals nha opleidingen of Laudius danwel reviews over elektronica shop baxshop lezen. Maar natuurlijk kunt u ook zelf een webshop beoordelen en uw positieve ervaringen of klachten delen. Online winkels kunnen gratis hun shop aanmelden op Reviewspot en een onbeperkt aantal reviews en beoordelingen verzamelen. Online winkels kunnen daarnaast gratis gebruik maken van de review widgets. Het beste advies, betrouwbare beoordelingen, recensies, klantbeoordelingen & ervaringen met Nederlandse webshops, u vindt het op Reviewspot.nl! - Copyright © 2010 - 2016.