Details van de beoordeling

second love.jpeg
Dating

let op

Beoordeling 
 
1.0

Deze site gaat vooral over dikke vrouwen boven de vijftig. Hun overgewicht belet hun verwachtingen zeker niet. De corpulente dames van boven de vijftig schromen niet hun droombeeld waar te willen maken. Ze verwachten dat een jonge god ze traditioneel verwend, maar dan eerst een dineetje in een fijn restaurant met bubbles. Jij betaalt. Dan mag seks wel met maar respect voor hun eigen relatie natuurlijk. Als we urenlang gepraat hebben over de problemen in hun huwelijk of relatie, mag wel wat sex. Je kan al aanvoelen dat je bijna een blinddoek moet voordoen als je zover gezakt bent om die afspraak daadwerkelijk in te vullen. Deze site verziet in de onwaarschijnlijke dromen van dikke dames. Het is duur maar vooral zielig saai en je wilt gewoon niet in de situatie geraken. Als dit de optie voor second love is dan zou je met die ervaring beter castratie overwegen zelfs als je een BBW fetish zou hebben. Deze dames hebben saaie pretenties en gefrustreerde bedoelingen.
Ze dromen in hun slaap. Als het gevoel hebt dat je echt belazerd wil worden koop dan een tweemaands premium abonnement in een aanbod dat echt anders is, dan dat het aanbod waarmaakt, neem een abonnement. Ik denk dat niemand ziet te wachten op dames met overgewicht die overspannen eisen hebben. Ik geef deze site een 1. Het staat je vrij om het te proberen. Ik zou er niet instinken. Er valt hier niks te vinden of te winnen. Tenzij je een liefhebber bent ban financieel masochisme

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review