Details van de beoordeling

Medpets
Dieren

Onbetrouwbare medische adviezen, onbetrouwbare productreviews

Service 
 
1.0

Zeer negatieve reacties plaatst medpets niet bij de productreviews op de medpetssite. De 'dierenarts' van Medpets geeft domme en soms zelfs onverantwoorde adviezen. Op mijn vraag over een middel met hoog alcoholpercentage kreeg ik het advies het eerst op een warme lepel te doen zodat de alcohol zou verdampen voor ik het aan mijn kat gaf. Maar alcohol wordt juist veel sneller opgenomen als het verwarmd wordt aangeboden (en verdampt pas bij 78 graden)! Dit wist ik echter nog niet en mijn kat kreeg dus erg sterke en nare effecten van de alcohol door dit advies; hij werd heel angstig en verward! Het middel werd ook aangeraden door deze 'dierenarts' terwijl bij navraag bleek dat het hele middel nooit was getest of onderzocht op enige (bij)werking en er helemaal niets bekend was van de effecten van dit middel! Dit gaat overigens om de 'Puur'producten: die zijn geen van allen getest en zeer negatieve ervaringen hierover worden ook niet geplaatst bij de reviews op medpets (eigen ervaring: ik heb het 4x geprobeerd te plaatsen en het werd alleen geplaatst toen ik het had afgezwakt). Ga dus ALTIJD naar je eigen dierenarts en vertrouw niet op dit soort 'dierenartsen'. Geloof ook de productreviews op de site van medpets niet: ze konden mij zelfs niet garanderen dat die zeer positieve reacties bij 'Puur' niet van de producent zelf waren.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 16 4
Reageer op deze review