Zooplus reviews & ervaringen

www.zooplus.nl
 
4.2 (91)
Zooplus

91 Zooplus reviews

 
(10)
 
(5)
 
(10)
 
(30)
 
(39)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

STRUCTUREEL SLECHTE DIENSTVERLENING EN VERTRAAGDE LEVERING!!! (tov concurrentie)

Beoordeling 
 
1.0

1. SLECHTE DIENSTVERLENING (tov concurrentie)
De dienstverlening is bijzonder slecht. De klantenservice (per email en per telefoon) is niet klantvriendelijk, ze luisteren niet, zijn niet bereid te verbeteren, m.a.w.: pure arrogantie. Dit klinkt wellicht als een emotionele reactie, echter dat is het niet. Ik heb zeer veel online besteld (o.a. bij Huisdierplein.nl, bol.com, Tims.nl enz.), en af en toe gaat er wel iets fout. Echter dan is het aan de klantenservice om dat op een passende manier op te lossen. IN VERGELIJKING MET HUN CONCURRENTEN is de dienstverlening van Zooplus bijzonder slecht. Tijdens de telefoongesprekken met hun heb ik daar ook een melding van gemaakt, echter dan is hun reactie dat zij alleen hun eigen beleid belangrijk vinden, niet dat van concurrenten. Dat zij hierdoor klanten verliezen, maakt hun niet uit is hun standpunt.

2. ALTIJD VERTRAAGDE LEVERING (tov concurrentie)
In tegenstelling tot andere webshops (die dierenartikelen verkopen), is de levertijd van Zooplus 1-2 werkdagen, terwijl veruit het merendeel van de concurrenten binnen 1 werkdag leveren. Mijn bestelling was pas na DRIE WERKDAGEN geleverd. Toen ik daar na dag 2 over belde, werd mij verteld dat ik nog maar 1 dag hoefde te wachten (on time delivery vinden zij niet belangrijk, dit terwijl hun levertijd al per definitie langer duurt dan de concurrentie). Er werd niet onderzocht wat de oorzaak was, er is daar geen terugkoppeling over gegeven door Zooplus. Elke vorm van verantwoordelijkheid nemen, of je inleven in de situatie van de klant ontbrak bij Zooplus.

WAAROM Zooplus geen levertijd van 1 werkdag kan garanderen? Daar ben ik naderhand achtergekomen. Het ANTWOORD: omdat het mogelijk is dat de producten uit DUITSLAND verstuurd moeten worden, daar de producten niet in het magazijn in Tilburg beschikbaar zijn. Deze uitleg en info is niet beschikbaar op de website, en zal de klantenservice in NL ook niet vertellen. Door de klantenservice in Duitsland te bellen, ben ik tot deze info gekomen.

CONCLUSIE:
De (per definitie) langere levertijd icm de slechte klantenservice (tov concurrenten) betekent dat het niet waard is om bij Zooplus te bestellen. Omdat ik 3 personen heb gesproken, waarvan de klantenservice slecht was, en het niveau van de reactie per email tevens bijzonder matig was, is het duidelijk dat het hier NIET om een INCIDENT gaat, maar om een bedrijfscultuur. Er zijn meer dan voldoende andere dierenwebshops die prijstechnisch en qua klantenservice en dienstverlening beter zijn. Dit was mijn eerste bestelling bij Zooplus, en het zal tevens mijn laatste bestelling zijn. Ik raad iedereen af bij Zooplus te bestellen, tenzij je irritatie, ergernis, en ongeduld leuk vind, echter dat verwacht ik bij de meeste mensen niet.

BELANGRIJK
Uit de duizenden recensies blijkt dat zeer veel mensen klagen over de levertijd van Zooplus. In de recensies wordt door de Zooplus klantenservice verteld dat als gevolg van DRUKTE de bestelling is vertraagd. Dit is mogelijk een oorzaak, echter (zoals hierboven ook aangegeven), een andere oorzaak is dat veel producten uit DUITSLAND moeten komen, hetgeen de klantenservice in NL kennelijk niet mag melden aan de klant. Per definitie zorgt dat voor een langere levertijd!! Als je je bestelling binnen 1-2 werkdagen verwacht te ontvangen, bestel dan NIET bij Zooplus!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 10 0

Maria op 13 December 2018

De spullen komen regelmatig uit Duitsland echter kunnen Nederlanders sinds kort niet meer bij Zooplus.de bestellen. Zooplus.de levert in de hele Europese Unie maar niet meer in Nederland. Nederlandse klanten hebben Zooplus.de in het begin groot gemaakt en kunnen nu doodvallen. Ik betaal wel 5 euro meer voor een zak voer bij de concurrent.

Reageer op deze review

waardeloze klanten'service'

Beoordeling 
 
1.8

We zijn al 6 jaar vaste en trouwe klant bij Zooplus. De laatste tijd gaat er echter van alles mis. Bestellingen komen kapot aan. Sinds kort is er van alles mis met de website en is het niet meer mogelijk om via je mobiele telefoon te bestellen?? Ik heb een vol winkelmandje staan die ik niet kan bestellen. Hierover gemaild met klantenservice. Reactie; bel ons. 3 keer meer dan een half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk ben ik niet geholpen. Ik moest later maar weer terugbellen. Aangegeven dat zij mij nu wel een keer kunnen bellen; nee dat kunnen ze niet. Nog 3 keer gemaild hierna ZONDER reactie. Erg klantonvriendelijk en asociaal. Dat wordt dus na jaren overstappen naar een andere leverancier.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

L-p Gabriëls op 05 Oktober 2019

Ben zwaar teleur gesteld over zooplus !!! en hun handelen naar de klant toe !!!
-----------------------------------------------------------------
Ben al +- 10 jaar trouwe klant met een gemiddelde van +- 200a250 euro per maand . (( Maar dat zal voor hun niet voldoende zijn )) . De ene maal leveren de dag nadien , en langs de andere kant lukt het hun niet na 7 dagen , of zijn de dozen ergens geopend , maar daar hebben ze dan geen gehoor na , als men dan vraagt waarom de bestellingen zoveel keer verwisselen van leverancier, krijgt men geen antwoord , maar telkens een standaard uitleg en beloven wel dat ze na 2 dagen leveren . En de klant maar wachten en wachten , maar niets gebeurt er , zelfs weet ik niet eens waar nu mijn bestelling is en voor wanneer ze nu eens leveren .
Al gaat het hier om een grote hoeveelheid nat eten !!! Wie durft dit nu nog aan zijn geliefde dieren geven !!! ...
Vandaar heb ik het gehad met hun geklungel en onkunde.
Van mijn kant zal ik deze instantie nergens meer aanbevelen , want bij deze manier van handelen stel ik me wel ernstige vragen .
Het is best jammer dat men zo met hun klanten omgaan , moest het bij een hogere instanties aankomen zou wel iets veranderen , maar wat kan men nu verwachten van gewone bediende , voor hun telt de klant niet eens , als er maar voldoende omzet is !!!
Dat men dit nu moet meemaken na zolang daar klant te zijn is bijzonder jammer gewoon .

Reageer op deze review

Domme communicatie

Beoordeling 
 
6.8

De meest domme antwoorden op mijn vragen!! Of antwoord op wat ik helemaal niet vroeg!

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte levertijd

Beoordeling 
 
5.5

Ik bestel al een aantal jaar bij Zooplus omdat mijn katten op dieet staan, bij Zooplus ben ik het voordeligst uit. Helaas heb ik de afgelopen 5 keren te lang moeten wachten op mijn bestelling. De levertijd wordt iedere dag met een dag vertraagd, waardoor er uiteindelijk een extra week overheen gaat, wordt een beetje vervelend.

Verder zijn de producten prima.

AV
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

De beste dieren webshop!

Beoordeling 
 
10.0

Goed hondenvoer voor een goede prijs! Veel voorraad! Vaak gratis dingen bij je bestellen met speciale codes.
Als er iets niet goed was (wat niet vaak voorkomt) dan wordt er snel via de mail gereageerd en, indien nodig, gecompenseerd. Ik ben dus zéér tevreden over de klantenservice!
Via het spaarprogramma heb ik al een hele hoop kunnen besparen, dus dat is zeker een aanrader!
De bonusshop mag wel eens met wat leukere dingen geupdate worden ;) maar dat is een persoonlijke mening. Top dat je je punten ook kunt doneren aan goede doelen en dat je via de Facebook pagina kunt zien dat het goed besteed wordt!
Ik ben een trouwe, tevreden klant!

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Al jaren zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.0

Ik bestel al jaren tot grote tevreden de spullen voor mijn dieren hier.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

lange levertijd

Beoordeling 
 
4.0

Ik ben nu zo n 3 a 4 jaar klant geweest, nu zijn de levering van de laatste 3 zendingen vreselijk. Bij het bestellen blijft staan levertijd 1 a 3 dagen. Totdat je hebt besteld, dan krijg je een mailtje dat de bestelling een week onderweg is omdat het uit duitsland moet komen. Als je hierover mailt, krijg je als antwoord dat de levertijd 1 a 3 dagen is, en met uitzondering 5 werkdagen, dan is het toch heel toevallig dat 3 bestelling over een half jaar, alle 3 uitzonderingen zijn. Erg jammer omdat in deze levering zelfs kvv zit. Ons geduld is op, en wij zullen naar een ander gaan.

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Voor katten geen Dietendag

Service 
 
1.0

Vorige week mailtje gehad van Zooplus met speciale aanbiedingen voor honden vanwege Dierendag. Maar ik heb poezen, en niks geen aanbieding voor katten. Gevraagd aan Zooplus of ze ook nog aan poezen denken. Nee dus, het verantwoordelijke team heeft daat niet voor gekozen. Voor Zooplus geldt dus alleen Dierendag voor honden. Slechte service!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Niet achteraf betalingen doen!!!

Heb in mei een bestelling geplaatst. Geen bevestigingsmail ontvangen en na een paar dagen ontving ik een pakje. Geen factuur erbij, alleen maar de bestelde artikelen. Wist ook niet hoe ik moest betalen want inloggen bij zooplus lukte ook niet.... afwachten dan maar tot ik een herinnering kreeg. In juli ontving ik direct een 1e aanmaning. Vervolgens gebeld en ze zouden het uitzoeken en terugbellen. Niets gehoord en gisteren ontving ik een 2e aanmaning. Weer gebeld en daarin werd mij verteld dat ik in mei gewoon had moeten betalen. Gaat alleen een beetje moeilijk zonder gegevens.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klanten worden als 2 keus aangezien

Beoordeling 
 
3.5

Ik bestel al jaren katten eten voor +- 150 euro / maand ! De laaste tijd moet ik steeds langer en langer wachten op mijn bestelling ! Als men nu vraagt waar de bestelling blijft krijg je een antwoord wat ze zelf niet eens geloven !!! En laten het uitschijnen dat altijd de andere er schuld aan hebben , bij hun is het nu heel normaal dat je een week moet wachten op een bestelling . Wat ik me afvraag wat gebeurt er allemaal in die week met het eten en hoe gaat men hiermee om , daar het om natte voeding gaat ! Maar de medewerkers van zooplus stoort het niet als zij hun geld maar hebben is het voor hun goed , en de klant moet zoveel mogelijk zwijgen ! Jammer dat zo verhalen nooit bij de directie komen ,enkel maar bij 2a3 rangs medewerkers die er helemaal geen zin in hebben , het zou zeker anders verlopen , al hoop ik via deze weg iets te bereiken .
Ik zal deze winkel niet aan andere aanbevelen , want op deze manier maak je geen vrienden .

LG
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Super Slechte service

Beoordeling 
 
3.0

Misleidende marketing op de website.

20 Kg Royal canin gekocht. Actie was nu met GRATis led pointer.

Producten ontvangen maar GEEN ledpointers. Dus ik netjes bellen met klantenservice, bleef meneer voet bij stuk houden dat het mijn eigen schuld was en ik de producten vanuit de aanbieding serie moest selecteren en naar mijn shoppingcart moest plaatsen. Er worden dus voor een en dezelfde product gebruik gemaakt van 2 verschillende artikelnummers. Who the F*#k moet de klant dit weten als dit een herhalingsaankoop is. Er wordt dus alnog niks nagestuurd, het was dus mijn eigen dikke schuld. Ik weet niet welke cursus die medewerker heeft gevolgd maar in iedergeval niet die van klantgericht en klantvriendelijkheid.

Ik koop nooit meer hier!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
2.8

Levering duurt nu al 6 dagen en postnl heeft pakket nog niet ontvangen. Zooplus verwijst naar postnl. Dit is nu al de zoveelste keer dat levering en communicatie hierover slecht is. Oplossingen worden niet geboden, geen Zooplus meer voor ons. Dat is jarenlang anders geweest, maar helaas: dag Zooplus

CD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Margé op 10 Maart 2023

Zooplus wordt inderdaad steeds slechter vooral voor oude vaste klanten ben het ook zat on vier a vijf dagen op voer te moeten wachten

Reageer op deze review

Hondenvoer

Beoordeling 
 
1.0

ALTIJD vertraagde levering, werkelijk altijd. Ongeacht hoe vroeg of optijd je de bestellig plaatst, ze krijgen het altijd voor elkaar om het te laat te bezorgen. Reden voor mij om hier NIET meer dingen te bestellen. Liever iets meer geld uitgeven en via een ander website doen, dan dit.

EA
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.5

slechte klantenservice
Ik heb laatst een dure bestelling geplaatst bij zooplus. Helaas heb ik een fout in mijn bestelling gemaakt en heb hiervoor een bericht gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg een keurige mail terug dat ik mijn verkeerd bestelde product terug kon sturen via de ophaalservice van DHL. Dit heb ik toen ook gedaan. Een week later had ik nog steeds geen geld terug ontvangen en heb opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Deze wil beweren het pakket niet ontvangen te hebben. Ik ben op de site van DHL gaan kijken of dit zo was. Volgens DHL heeft zooplus wel degelijk mijn pakket aangepakt. Ik heb nu nog steeds geen geld terug gehad. Ik hoop wel dat de service gaat verbeteren, want voor mij geen zooplus meer.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

L-p Gabriëls op 05 Oktober 2019

Ben zwaar teleur gesteld over zooplus !!! en hun handelen naar de klant toe !!!
-----------------------------------------------------------------
Ben al +- 10 jaar trouwe klant met een gemiddelde van +- 200a250 euro per maand . (( Maar dat zal voor hun niet voldoende zijn )) . De ene maal leveren de dag nadien , en langs de andere kant lukt het hun niet na 7 dagen , of zijn de dozen ergens geopend , maar daar hebben ze dan geen gehoor na , als men dan vraagt waarom de bestellingen zoveel keer verwisselen van leverancier, krijgt men geen antwoord , maar telkens een standaard uitleg en beloven wel dat ze na 2 dagen leveren . En de klant maar wachten en wachten , maar niets gebeurt er , zelfs weet ik niet eens waar nu mijn bestelling is en voor wanneer ze nu eens leveren .
Al gaat het hier om een grote hoeveelheid nat eten !!! Wie durft dit nu nog aan zijn geliefde dieren geven !!! ...
Vandaar heb ik het gehad met hun geklungel en onkunde.
Van mijn kant zal ik deze instantie nergens meer aanbevelen , want bij deze manier van handelen stel ik me wel ernstige vragen .
Het is best jammer dat men zo met hun klanten omgaan , moest het bij een hogere instanties aankomen zou wel iets veranderen , maar wat kan men nu verwachten van gewone bediende , voor hun telt de klant niet eens , als er maar voldoende omzet is !!!
Dat men dit nu moet meemaken na zolang daar klant te zijn is bijzonder jammer gewoon .

Reageer op deze review

Prima prijzen, snelle levering

Beoordeling 
 
8.8

Zelf bestel ik al enkele jaren, vooral kattegrid, bij Zooplus.
Snel geleverd, veel betalingsmogelijkheden, en vooral met de Crystals voor in de kattebak een prima prijs/kwaliteits verhouding.
Keurig al die zware zakken thuis bezorgd.
Tevens een heel ruim assortiment. En een spaar systeem voor trouwe klanten.
Over het algemeen binnen 1 dag thuis bezorgd. helemaal prima !

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Mijn pakket zou 7 februari geleverd zijn en ik hem niks ontvangen

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb verschillende dingen bestelt voor onze bc en ik heb nog steeds niks ontvangen 7februari zou ik dit blijkbaar ontvangen hebben ik heb helemaal niks ontvangen!!!! En emails verstuurd niks geen enkel reactie!!!!!

Screenshot_20190215-131923
Screenshot_20190215-131938
Screenshot_20190215-131938
E
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Altijd tevreden sinds 2013. Nu niet meer. Misleiding.

Service 
 
1.0

Altijd tevreden geweest sinds 2013. Daarom een spaarplan gekocht om 3 jaar lang 3% korting te krijgen. Regelmatig verblijven wij in spanje en daar wordt de spaarplan-korting ook toegepast. Toevallig waren wij weer in spanje toen het in Nederland gekochte spaarplan afliep, dus in spanje het spaarplan opnieuw gekocht.
Nu wil ik in Nederland bestellen, maar Zooplus Nederland accepteert mijn spaarplan niet.
In de voorwaarden staat dat het spaarplan klantgebonden is. Logisch. Maar nergens staat dat het ook landgebonden is.
Mijn Nederlandse klantnummer is hetzelfde als in spanje. De zoopoints worden ook bijelkaar opgeteld. Het factuuradres is hetzelfde. Alleen het bezorgadres niet.
Maar Nederland zegt doodleuk dat het de bedoeling is om nóg een spaarplan erbij te kopen voor de Nederlandse bestellingen.
Ik peins daar niet over en los daarvan kan dat niet eens.

Gelukkig zijn er meer webshops waar ik mijn producten kan bestellen.

 

MV
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Mijn hele inboedel voor de katten komt bij zooplus weg! Van krabpaal tot het kattenvoer! (Ruim 2 jaar lang al) Snelle levering en spullen worden netjes verpakt verzonden. Goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Kattenbak deksel was (denk door vervoeren pakketten) kapot. Foto toegestuurd naar zooplus en zonder moeilijk te doen kreeg ik een kompleet nieuwe kattenbak toegestuurd. De kapotte hoefde ik niet terug te sturen! Ook een keer een wandbevestiging voor de krabpaal besteld maar de verkeerde maat geleverd gekregen, kon toen kiezen uit of wachten op de goede maat (was tijdelijk uitverkocht) of geld terug. Heb toen geld terug gekozen. De bevestiging hoefde ik niet terug tr sturen aangezien het versturen duurdwr is dan dat de bevestiging kost. Al met al goede service en snelle levering! Zeer tevreden vanuit deze kant!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3

betaalbare prijzen, met name dieetvoer voor katten veel goedkoper als bij de dierenarts.
snelle levering, geweldige service.
twee keer iets kapot gehad aan een aquarium, kreeg zeer snel gratis vervanging
alle lof voor met name de service

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Wij hebben voor onze 2 katten al heel veel besteld bij zooplus en wij zijn zeer tevreden. Een grote krabpaal, natvoer, droogvoer van alles en nog wat. Alles na hooguit 2 werkdagen al ontvangen en nooit dat we wat missen.

LD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
96 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Zooplus ervaring

Bij Zooplus koop je allerlei dierenartikelen en diervoeding. Zooplus heeft een ruime keuze van de bekende merken in haar assortiment. Online bestellen bij Zooplus is een fluitje van een cent. De webshop is handig gecategoriseerd en het bestelproces ziet er makkelijk te begrijpen uit. Indien je je abonneert op de Zooplus nieuwsbrief krijg je de laatste nieuwtjes en leuke kortingen van Zooplus regelmatig per mail.

Zooplus is de dierenwinkel online wat betreft honden, katten, knaagdieren, aquaria etc. Niet alleen voer maar ook speeltjes en dieren verzorgingsmiddelen koop je eenvoudig op zooplus.nl!

Wat is uw ervaring met Zooplus? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Zooplus hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Zooplus reviews lezen.