CoolBlue reviews & ervaringen

www.coolblue.nl
 
3.7 (89)
CoolBlue

89 CoolBlue reviews

 
(8)
 
(6)
 
(11)
 
(19)
 
(49)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
95 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Coolblue; alles voor een grimas

Levering 
 
1.0

TV besteld. Op de afgesproken tijd geen levering. Na contact met klanten service blijkt dat de TV op een onbekend adres door een voor mij onbekend persoon is ontvangen. Zelf hier geen melding van gehad. Tot aan vandaag nog steeds geen TV. Ben er moedeloos van geworden! Nooit meer Coolblue.

HG
Was deze beoordeling nuttig? 34 1

Slimme Sjors op 14 Februari 2017

Volgens mij snapt de heer Gijsberts niet zo goed hoe online bestellen werkt. Laatst kocht ie ook "ineens" 2 banken. Denk dat het gewoon bij de buren staat.

Reageer op deze review

Acer laptop

Beoordeling 
 
3.3

Op 18 december wilde ik een laptop kopen a €699 en betalen met mijn Mastercard.
De aankoop werd geweigerd omdat mijn card niet werd geaccepteerd.
Het bedrag stond wel als gereserveerd op mijn Mastercard rekening.
Via de chat met Coolblue werd ik niet veel wijzer,maar werd mij wel verteld dat binnen enkele dagen de reservering zou worden ingetrokken.
Ik heb daarop nogmaals geprobeerd de laptop te kopen,maar ook de 2e keer werd de aankoop geweigerd.
De 2 reserververingen werden niet ingetrokken ,maar omgezet in 2 betalingen.
Het totaalbedrag van €1398 ben ik nu voorlopig kwijt.Coolblue heeft het bedrag nog steeds niet teruggestort.
Op 6 januari 2022,krijg ik van Coolblue te horen dat er een vermoeden van fraude bestond en dat daarom de aankoop werd geweigerd.
Vreemd is dan wel dat ze hebben toegezegd het bedrag terug te storten,ondanks het vermoeden van fraude.
Ook hadden ze zo kunnen zien dat ik daar al een jaar of 7 klant ben en eerder een aankoop heb verricht met exact dezelfde Mastercard.
Een drogreden dus.
Het is schandalig dat ik nu rood sta ben mijn bank,omdat Coolblue dat geld maar niet terugstort.
Ongelooflijk dat ze dit zomaar ff kunnen bepalen en mij in de problemen brengen.
Zelfs excuses heb ik nog niet van hun kant gehoord.
ICS gaat er nu achteraan,omdat ze ook daar vinden dat Coolbue dit niet kan maken.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

iPad air 4 256 GB

Beoordeling 
 
1.8

De drie maand oude iPad van mijn dochter (die ze nodig heeft voor school, en daarom voor haar aangeschaft) wilde niet meer opladen. Een garantiekwestie zou je verwachten, en zo deden ze het me in de winkel ook doen voorkomen. De volgende dag kreeg ik een mail dat garantie werd geweigerd, want de iPad zou verbogen zijn. Graag €459 euro betalen voorde reparatie.

De tablet sinds dag één in de bij coolblue mee gekochte tablet hoes met toetsenbord! Ik had speciaal gekozen voor een tablethoes aangezien de iPad dagelijks mee moet naar school. Van dit toetsenbord vielen na een week de eerste toetsen af! Deze toetsenbord hoes werd wel netjes omgeruild in de winkel. Nu is de iPad feitelijk kapot en weigert coolblue me service of garantie te bieden, waarbij wordt geschermd met garantiewetgeving die de klant verantwoordelijk stelt om te bewijzen dat het niet door oneigenlijk gebruik is ontstaan. Dit is een tablet van €800, waar ik nu na drie maanden €459 zou moeten gaan betalen om te repareren? Ik ben verdomme gekke Henkie niet!

Ik heb de tablet opgehaald uit de winkel waar ze het gore lef hadden om ook nog eens onderzoekskosten te berekenen! Ik heb gewigerd de kosten te betalen en heb de tablet meegenomen.

HIerna naar de Apple store gegaan, en het issue voorgelegd. De iPad wil niet meer laden. Binnen een paar minuten zat ik bij een Genius en werd vastgesteld dat het inderdaad aan de tablet lag. De Genius heeft de tablet ook grondig geinspecteerd en kon me melden dat deze 'gelukkig niet verbogen was, dus garantie!'. Na ongeveer 20 minuten in de Apple store kon ik met een nieuwe tablet de deur weer uitlopen, chapeau Apple! Jullie hebben opgelost wat coolblue heeft nagelaten!

Jullie zouden je diep moeten schamen om iemand zo met een kluitje het riet in te sturen, en na drie maand weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden!

Heb ook een officiele klacht ingelicht, maar ook daarop ontvang ik niet eens een reactie. Het is werklijk om te janken zo slecht! En breek me de bek niet open over de telefonische 'klantenservice', die werkelijk onbereikbaar zijn tenzij je minimaal een paar uur lang in de wacht wil staan. Alles voor een glimlach? Laat me niet lachen zeg!

Mij zijn jullie kwijt als klant, en ik zal een ieder altijd afraden om gebruik te maken van de 'diensten' van coolblue!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Coolblues service met een traan

Beoordeling 
 
3.0

Coolblues service met een traan,

In augustus hebben we een nieuwe tv gekocht bij coolblue. De levering was okee en twee maanden langen hebben we met veel plezier gekeken naar ons sony kdl toestel. Na twee maanden begonnen de problemen. Het beeld bleef zwart, het toestel ging niet meer aan. Na een lang telefoongesprek waarbij ik meerdere malen in de wacht stond werd besloten de tv op te halen voor reparatie. Rond deze tijd is mijn glimlach al verdwenen.

Na twee weken wachten (en dan schijn je nog mazzel te hebben) ontvangen we de tv terug. De beeldbuis functioneerd naar behoren, maar de helden van de reperatieservice hebben een klein details over het hoofd gezien…..
Een enorme barst in het scherm! Vlekken in het beeld. De 40 inch afmeting is reduceerd tot een maanlandschap van psychidelische kleuren dat alleen entertainend is als je geestverruimende middelen gebruikt.

Dit vermoed ik trouwens wel van de mederwerkers die bij de Klantenservice van coolblue werken. Na voor een tweede maal meerdere minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een jonge man aan de lijn waarvan ik al snel het idee kreeg dat ik beter de pot vaseline op tafel kon zetten, om volgens voorover te bukken.

Ik heb een gerepareerd product gekregen dat er net zo slecht aan toe was als eerder. Op de vraag naar compensatie of de vraag naar een leentoestel werd enkel gereageerd met een optie voor een reparatie verzoek. Als ik een tijdvak wil afspreken kan dit niet en medewerker aan de lijn vind het erg vervelend maar, hij kan zich niet indenken hoe het is. Hij besteld zelf namelijk nooit iets online.

Zal ik voortaan ook maar doen, zeker als ik na mijn gesprek met de Klantenservice een mailtje ontvang waarin staat dat het retourneren van de tv een gewenste oplossing is.

Ik vraag mij af wat voor wensen coolblue nog meer voor mij in vervulling kan laten gaan. En welke waarde coolblue hecht aan de betekenis van het woord medewerken. Ik dacht altijd dat service met een glimlach iets anders inhield dan afgescheept te worden met een Klantenservice die mensen aanneemt die zeggen zelf nooit iets online te bestellen. Lijkt mij dat de HR afdeling zijn diploma bij een pakje boter gewonnen heeft of gekocht bij inholland.

Zowel mijn geduld als mijn kringspier zijn door dit blauwe stelletje incompentente knuppels zover opgerekt dat ik enkel nog wat bestel bij coolblue als ik weer keihard in mijn reet genaaid wil worden.

Ik ga voortaan wel naar een winkel in de buurt.





J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Belofte niet nakomen

Beoordeling 
 
1.0

Apple Oortjes besteld. Zouden de volgende dag worden bezorgd. Geen postbode gezien... zegt Coolblue doodleuk word een dag later bezorgd... gebeld met de klantenservice en die zouden direct nieuwe opsturen en deze zouden 's avonds tussen 18:00 en 22:00 bezorgd worden.. prettig geregeld zou je zeggen. Om 21:00 toch maar voor de zekerheid de klantenservice gebeld omdat ik weer geen postbode had gezien. Ze hadden besloten dat ik maar een dag langer moest wachten. Daar sta je dan op een verjaardag zonder cadeau... En het ergste is natuurlijk dat er op de website geschreeuwd word met "vandaag voor 23:59 besteld is morgen gratis bezorgd". Voor mij kan Coolblue de stampot in ! Bijzonder slecht gedrag van een toko met een bult poehaa.. Kortom "veel beloven, weinig geven doet gekken in vreude leven" Top Coolblue !!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Weigering waarborg GSM

Beoordeling 
 
5.5

Zeer goede website en correcte levering en afhaling, was tot voor kort een trouwe klant. Mijn Motorola G4 Plus viel echter na 20 maanden normaal gebruik uit, weigering van Coolblue om dit onder waarborg te herstellen, 'onherstelbare oxidatie door vochtschade', allemaal volledig mijn schuld natuurlijk.
Vroegen ook 39.95 Euro om mijn nog altijd even onherstelde GSM naar mij terug te sturen.
Geen enkele poging tot zelfs maar een begin van een oplossing. Frustrerend en ergerlijk, zeker omwille van hun 'niet de laagste prijs maar de beste service'-marketingkreet.
Mij zien ze nooit meer terug.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Absoluut geen glimlach

Beoordeling 
 
1.0

Via de "product specialist" informatie opgevraagd via mail. Klopte van geen kant bleek toen het apparaat binnen was(ook nog een dag later dan was beloofd) Moest hem terug sturen dus speciaal naar het postkantoor. Ben daarna naar een BCC winkel gegaan. Heb de juiste informatie gekregen en waren nog goedkoper ook. ging daar wel met een glimlach de deur uit.

NM
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Metabo schuurmachine

Beoordeling 
 
4.5

Wilde graag een schuurmachine(Metabo SRE 4350 TurboTec), en betalen met VVV bonnen. Die moeten worden omgezet online. Echter, dat kan tot maximaal €50,- terwijl ik o.a. een bon heb van €100,-. Klantenservice van Coolblue gebeld of ik in de winkel wel met VVV bonnen kan betalen. Half uur in de wacht met de mededeling dat ik de eerstvolgende klant ben vanwege een storing, maar dat kon de pret niet drukken. Nou, in de winkel met VVV bonnen betalen kon volgens de medewerker. Apparaat besteld en laten bezorgen bij de winkel in Almere.
De volgende dag vol goede moed van mijn vakantieadres op weg naar de winkel in mijn woonplaats. Teleurstelling 1: de verpakking zag er uit of de plaatselijke voetbalclub met de doos had getraind op penalty schieten. Geen verzegeling ook. Doos open gemaakt, apparaat zat onder het stof; naar mijn mening al mee geklust. Ik bestel géén tweede keus maar een nieuw apparaat toch? Winkelmanager doet erg verbaasd en geeft aan dat ik het apparaat gewoon mee kan nemen... "Als hij het niet doet kunt u hem gewoon omruilen". Yeah, Dude... Als jij een nieuwe auto koopt en je krijgt een gebruikte doe je dat natuurlijk ook?
Teleurstelling 2: Ik kan helemaal niet betalen met VVV bonnen. Die kan ik in de winkel voor omzetten, maar dan moet ik daarna eerst even een uur uit mijn neus graven voor ik er over kan beschikken. Waarbij het probleem van maximaal €50,- blijft bestaan. Ik doe niet voor niets moeite om deze dag over de machine te kunnen beschikken, toch?
Conclusie: Kwart tank benzine verspild, nog niet te spreken over de tijd die ik kwijt ben en de parkeergarage die ik mocht betalen. Geen schuurmachine en een illusie armer. Ik was jaren een tevreden klant, maar nu zwaar pissed-off!
Inmiddels de machine ergens anders gekocht... Wel iets duurder maar mooi, nieuw en shiny!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Vaatwasser & Netwerk switch

Beoordeling 
 
3.0

Zelfs 1 ster voor service is al teveel:

In september 2020 een vaatwasser hier aangeschaft en augustus 2021 gaat deze stuk.
Zij zijn nauwelijks bereikbaar. Inmiddels is er al twee maal een monteur bij geweest
en deze kunne het niet oplossen. Het consumentenrecht geeft aan dat de klant 1x een
reparatie moet toestaan en dan is het klaar. Echter hebben zij maling aan het "Nederlandse recht".
Hun protocol is bepalend en al moet er 10x een monteur komen en de klant 10x vrij nemen het apparaat
maanden niet gebruikt kan worden. Tja daar hebben ze maling aan.

Als zogenaamde compensatie een tegoed gehad van €: 30,-- gehad, een netwerk switch was thuis defect
dus een nieuwe switch met deze korting besteld, deze zou de volgende avond door BudBee bezorgd worden.
Helaas dat is bijna een week geleden. BudBee heeft al aangegeven dat deze zoek is. (Ook bij de webshop)
maar Coolblue geeft aan, ondanks de vermissing maar moet afwachten. Deze centen heeft Coolblue dus gewoon ingepikt.

Tja kan de klantenservice nog slechter.... Nee dat is volgens mij onmogelijk!!!

Mijn Advies, Koop bij een ander... De klanten service kan niet slechter!!!

Tevens zijn ze nauwelijks bereikbaar, al meerdere malen als eerste wachtende in de rij gestaan,
maar dan zit je nog 45 minuten te wachten....

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

trekschakelaartruc

Beoordeling 
 
2.8

Trekschakelaar alert bij Coolblue.
Bespaart u zich de ergernis door “aansluiting op trekschakelaar” niet aan te vinken. U betaalt daar € 44,99 voor, terwijl dit niets meer inhoudt dan het aanzetten van een (spat) waterdichte contrastekker op het afgeknipte snoer. Een klusje dat voor iedereen met twee linkerhanden in 5 minuten is te doen.
Bij de concurrent BCC wordt de traditionele wijze van monteren van de machine op een trekschakelaar toegepast met een ononderbroken snoer vanuit de wasmachine naar de trekschakelaar. De wasmachine of droger wordt daarbij in het magazijn voorzien van een nieuw snoer, dat veilig op de trekschakelaar wordt gemonteerd. Voor het aansluiten op trekschakelaar (+ snoerverlenging) vraagt deze leverancier€ 29,95.
Deze manier van installeren was voorheen de enige toegestane manier voor het aansluiten van dit soort apparaten in de badkamer volgens de NEN 1010 voorschriften en in mijn situatie waarbij de stekkers onder de buis van de waterafvoer liggen de enig juiste.
In de contacten met Coolblue medewerkers met backofficeconsult werd mij duidelijk gemaakt dat dit de werkwijze van Coolbue was en dat ik zelf had besloten de dienst aan te vinken. Op mijn klacht over de bijzonder hoge prijs voor het aanzetten van een stekker werd niet ingegaan. Alles voor een grimlach bedacht ik me.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Afzetters

Beoordeling 
 
2.5

Beste Lezer,
Ja de service van Coolblue is goed totdat je apparaat het niet meer doet. Ik heb voor mijn kleinkind een Nintendo Switch gekocht voor €349 en na 2 maanden laad deze niet meer op. Naar Coolblue gegaan en ter reparatie aangeboden na een paar weken krijg ik een mail dat het apparaat ONJUIST IS GEBRUIKT en dat de reparatie niet onder de garantie van 2 jaar valt. Na meerdere mails over en weer moet ik ook nog €40 betalen voor onderzoek kosten als ik het apparaat wil behouden zoniet is het apparaat van €349 van Coolblue. Let op DIT ZN OPLICHTERS en gaan voorbij het menselijke aspect!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

AvV op 22 Februari 2020

Als regelmatige klant gaat u alle perken te buiten met de strekking Dit zijn oplichters.
Geen een ander bedrijf geeft een beter service dan Coolblue dat is mijn ervaring zij staan bij mij hoog in het vaandel

Simon op 11 Maart 2020

Oneens met AvV. Ooit was ik die mening ook toegedaan, maar omdat Coolblue inmiddels zo groot is geworden blijven ze hangen in protocollen waar niet van af wordt geweken. Er is niemand, maar dan ook niemand bij Coolblue die een casus persoonlijk wil of kan bekijken, met als resultaat dat ze mij als klant kwijt zijn en ook de anderen die tussen wal en schip geraken. Persoonlijk heb ik grote bedragen uitgegeven bij Coolblue, en gaf altijd zeer hoog op van hun service, maar het glimlachen is me inmiddels wel vergaan. Niet om het geld, maar om het principe. Iets ter reparatie aanbieden wat correct aankomt(bewijs van), en daarna iets zwaar beschadigt retourneren... met als reactie (in het kort gezegd) red je er maar mee of ga naar een geschillencommissie. Voor mij nooit meer Coolblue! Heb na deze actie van hun een nieuwe tv van meer dan 2000 euro en een zakelijke laptop van net zo'n bedrag elders gekocht. Dat doe je niet zomaar als je positieve ervaringen hebt.

Ik hoop voor AvV dat de ervaring zo blijft, maar vrees het ergste... het is niet meer wat het geweest is.

Reageer op deze review

telefoon

Beoordeling 
 
2.0

Donderdagavond telefoon besteld, levering vrijdag. Kwam niet, geen mail of iets met uitleg verder, niets. Zaterdag en zondag ook niet. en de rest van de weken erop ook niet. Klantenservice is ten alle tijden 'onverwacht druk nu' waardoor je vreselijk veel geduld en belminuten moet hebben wil je iemand spreken. Die iemand weet het dan ook niet en plaatst de order opnieuw. En zo gaat het dagen door. Nooit geleverd, nooit een goeie reden gekregen waarom niet. Na 7 dagen iedere ochtend hetzelfde liedje te moeten horen 'hee raar, het is niet gelukt' permanent gekapt met coolboeh!

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.8

De service met een glimlach geldt alleen voor Coolblue. Voor de klant geldt buk en ontspan, want je wordt van achter genaait. Een Sony tv ging na twee maanden kapot. Tv werd opgehaald, in een tijdsvak. Leen toestel is niet mogelijk. Geld terug ook niet. 3 weken later is de tv terug, MET EEN KAPOT BEELDSCHERM! Op dat moment hoop ik dat er meer mogelijk is. Nee hoor... Nog steeds geen leentoestel, geen geld terug mogelijk en ineens wordt de tv niet meer in een tijdsvak opgehaald. 'Dit is onze oplossing en anders verbreek ik de verbinding' was de reactie van de klantenservice medewerker.
Coolblue is weer een klant kwijt. De service is nog slechter dan de man die het dak van het AZ stadion ontworpen heeft.

I
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Epsons printed bij COOLBLUE DRAMA!!

Levering 
 
1.0

Goedemiddag vorigeweel een Epson printer xp gekocht met een setje extra toner nu zat daar geen gele toner bij. Ik bellen met coolblue daar vertelde ze mij dat het jammer was en dat de gele toner niet nageleverd werd en dat ik maar een nieuwe moest kopen a€ 21.daar ging ik niet mee accoort daarne belde iemand van geenglimlach ene Barbara met 1000x excuus en de gele word nageleverd nou hopen maar nu komt het pakje binnen ziet er een BLAUWE TONER in WANNEER GAAT HEF GOEX BIJ COOLBLUE ? EN WEDEROM GEVEN ZE NIET THUIS! SCHANDE

Antwoord klantenservice

Bedankt voor uw review

TV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

John op 05 Juli 2018

Joh dit is niets vreemd. Als het geld eenmaal binnen is de service beneden peil.zelf ook meegemaakt Alles met een glimlach hahaha geld opstrijken is het belangrijkste bij coolblue

Reageer op deze review

Coolblue laat klant in kou staan

Beoordeling 
 
1.0

Na verhuizing gegevens aangepast naar nieuw adres op de website
Na wijziging bestelling gedaan
Bestelling is echter verstuurd naar oude adres
Contact gehad met servicedesk, zij geven toe dat de volgorde klopt (gegevens wijzigen, bestellen) maar nemen geen verantwoording, het pakket is nu onderweg naar een "leeg adres" en coolblue neemt geen verantwoording. Na jaren trouwe klant is deze ervaring voldoende om Coolblue voorgoed vaarwel te zeggen, Waardeloze service. Nooit meer coolblue, met deze handelswijze zijn ze een trouwe klant voorgoed kwijt, ik hoop dat het die 30 euro waard was

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0

Aantal maanden terug werd mijn wasmachine vervangen met een lease contract bij coolblue. Ze kwamen aan en haalde me wasmachine weg zonder een nieuwe neer te zetten dus vroeg ik waar is mijn nieuwe die ik besteld heb ? Oh mevrouw geen idee wij komen alleen weghalen, ik bellen uit eindelijk heb ik een week moeten wachten op een nieuwe want was iets mis gegaan, kreeg bericht dat dit nooit meer zou gebeuren en er compesatie zou komen , erg fijn met kids in huis maar oke 1 keer een fout te overzien , tot dit weekend! Mijn wasmachine ging stuk 4 dagen terug wij bellen , oh mevrouw wij bestellen direct een nieuwe morgen heeft u onze bezorgers aan de deur dus zorg dat u aanwezig ben , zo doende zat ik sochtends vroeg te wachten maar einde ochtend nog niks ik weer bellen of mevrouw een fout wij zorgen dat hij er morgen is en u word vanmidag nog teruggebeld . Savonds nog niks , weer bellen en wel 3 keer want werd gewoon opgehangen of associaal te woord gestaan door hun personeel . Was niks geregeld en nu vandaag zondag nog geen wasmachine , kids zonder schone kleren en onderbroeken en wij zelf ook. Weer bellen…. Oh mevrouw wat vervelend wij gaan het regelen wachten …. Wachten …. Wachten …. Hallo mevrouw nou donderdag komt de wasmachine. Ik zeg pardon nog een week wachten dit kan niet hoe moet ik dat doen ik begon gewoon te huilen, werd gezegd kan niks doen. Toen vroeg ik oke kan me contract beeindigt worden haal ik em wel bij een andere winkel, ja dit kon wel was alleen al me geld en aanbetalingen kwijt ( vandaag nog €75 aanbetaald nogmaals) dus door al hun fouten kom ik tot de conclusie dat ik met beeindigen door hun fout ook nog is al me geld kwijt ben en anders maar week moet zorgen dat ik door kom. Mag ik vragen wat dit voor service is? Hoe jullie zo met mensen om kunnen gaan? En hoe jullie op deze manier eigenlijk nog mogen bestaan? Tot twee keer aan toe word ik vreselijk belazerd door dit bedrijf en als je belt krijg je te horen moment geduld dan krijgt u 1 van onze specialisten aan de telefoon, nou tot nu toe krijg ik van al het personeel te horen dat ze niks kunnen doen en niks mogen aanpassen en dat hogere personen in het bedrijf nooit met klanten bellen of dingen oplossen. Slecht voor klanten en hun personeel! Vreselijk dit bedrijf en adviseer mensen die van klantvriendelijkheid houden en normale service hier gewoon nooit iets bestellen!

PA
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Telefoon

Beoordeling 
 
1.0

Defecte telefoon ging retour voor reparatie. Communicatie en afhandeling niet goed gegaan. reparatie viel buiten de garantie, maar daar werden we in eerste instantie niet van op de hoogte gebracht. Hier kwamen we pas na 1 uur bellen met klantenservice achter. Wij werden nl. verrast door een telefoon retour in een doos met 4 lossen schroefjes en zonder tekst en uitleg. Klantenservice begreep ons ongenoegen en heeft dit doorgespeeld naar backoffice.
Tot op de dag van vandaag nog geen uitleg gekregen over wat ze nu precies met onze telefoon hebben gedaan en waarom we hem retour hebben met 4 losse schroefjes erbij.
Jammer!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Retour binnen 30 dagen; geld terug????

Beoordeling 
 
3.8

Babyfoon Alecto DVM-200 teruggestuurd zorgvuldig verpakt in de originele verpakking i.v.m. zeer klein bereik. Geld teruggevraagd. Binnen 30 dagen terugsturen geen probleem geeft CoolBlue aan; wel een probleem dus. Van de betaalde 169 Euro kreeg ik nog maar 119 Euro terug omdat de babyfoon "beschadigd" zou zijn. Gevraagd naar foto's van de verpakking om te kunnen beoordelen hoe de beschadiging zou kunnen zijn veroorzaakt. Die waren er niet!!
Een waardeloze afhandeling van CoolBlue!!! Zag later op hun site dat de door mij teruggestuurde babyfoon als gebruikt werd verkocht voor 137 Euro!! Verdienen er dus op en gaan een nieuwe klant doodleuk het inferieure product aanbieden. Mij zijn ze als klant kwijt en waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van deze babyfoon ook.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Alles voor hun gelach, niet die van de klant

Beoordeling 
 
3.0

CoolBlue...inderdaad COOL, ze laten je in de kou staan!
Alles voor een lach..jaja....hun gelach!
Spiksplinternieuwe laptop opgestuurd voor garantie herstel.
- Laptop als een vod terug gekregen (het leek wel of ze ermee hebben getafeltennist), menselijk falen, stablisatie rubber scheef en uitgerekt, vlekken op scherm, residu op de bovenzijde klep/scherm!
- Workorder geen enkele gegeven was correct.
- Meegeleverde ass. kwijt.
- Geen enkele erkenning van hun fouten.
- Servicemedewerkers zeggen maar wat.
- Geen enkele klantenbinding.
- Huidige laptop niet meer leverbaar, 2x waardeloos alternatief aangeboden gekregen.
-Vervolgens zelf een alternatief aangeboden (wat nadelig was voor Coolblue omdat deze hun €300 euro zou kosten), namelijk exact dezelfde laptop alleen met een extra harddisk. Het is tenslotte hun menselijk falen die mij in deze positie heeft gebracht. Mijn laptop was €1000 euro en het alternatief € 1299 euro.
opties qua oplossing:
200 euro zelf bij betalen voor het alternatief of ontbinden of laptop opsturen, door de tafeltennissters laten herstellen en bijgeleverd item wat ze weg hebben gegooid laten voor wat het was.

Uiteindelijk koop laten ontbinden, liever die 200 euro uitgeven bij een winkel die wel zijn verantwoordelijkheid neemt.
Alles waar ze zeggen te staan is aan hun laars gelapt.

De totaal aantal opties:
De eerste optie: 10% terug van het aankoopbedrag!
De tweede optie: Voor het zelfde geld een kwalitatief mindere laptop uitzoeken.
De derde optie: een systeem waar ik weinig nut voor heb qua systeem.
De vierde optie: keuze uit de drie mogelijkheden die ik eerder beschreef... allemaal keuzes waar ik als klant niet minimaal een gelijk systeem voor heb tenzij ik meer dan het verschil moet bijbetalen.
Het beschermvilt: Waarom doet een fabrikant een beschermvilt tussen het scherm en het toetsenbord!? Antwoord: Om het scherm te beschermen...

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Stuur je een windmeter op voor reparatie naar Coolblue

Beoordeling 
 
1.0


Stuur je een windmeter op voor reparatie naar Coolblue
Coolblue heeft foute informatie gegeven. Wat er opgestuurd moest worden
Als ze hem binnen hebben krijgen je een e-mail met de melding
Eerder heb je je product naar ons teruggestuurd voor een reparatie. We hebben het product niet volledig van je ontvangen. Onze reparateur kan het op deze manier helaas niet in behandeling nemen. Dit is een product dat niet wordt gerepareerd. Wij krijgen hier een vergoeding voor.
Ik heb 10x moeten bellen met coolblue.
Om de wind meter terug te krijgen.
Je krijgt de windmeter kapot terug!
Wij hebben hem heel opgestuurd naar Coolblue.
Ik had vertrouwen in Coolblue maar nu niet meer.
Voor mij nooit meer Coolblue!

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review
95 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw CoolBlue ervaring

COOLBLUE verkoopt diverse elektronica en consumenten produkten en sinds haar oprichting in 1999 sterk gegroeid. Cool Blue heeft in de België en Nederland inmiddels meer dan 300 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Voorbeelden van CoolBlue webwinkels zijn Laptopshop.nl, Camerashop.nl, PDAshop.nl en Speelgoedshop.nl.

Bestelt u bij CoolBlue voor 23.59 uur, dan wordt uw bestelling al op de volgende dag gratis bezorgd.

Wat is uw ervaring met CoolBlue? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij CoolBlue hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal CoolBlue reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 010-7988999
Meer info over CoolBlue op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
gratis bezorging
Levertijd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • tablets
  • laptops
  • printers
  • Stofzuigers
  • Computers
  • camera's
  • keukenapparatuur
  • televisies
Merken
Diversen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Ideal