CoolBlue reviews & ervaringen

www.coolblue.nl
 
3.7 (89)
CoolBlue

89 CoolBlue reviews

 
(8)
 
(6)
 
(11)
 
(19)
 
(49)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Reparatie iPhone

Beoordeling 
 
1.0

Jarenlang trouwe klant. Maar na via Apple Support een telefoon ter reparatie aangeboden te hebben nooit meer. Na de reparatie van de achterkant horen bellers mij nauwelijks meer. Dit zou onder garantie gerepareerd worden. Ik word nu als leugenaar neergezet en de verantwoordelijkheid wordt afgeschoven naar Apple. Maar wel 619 euro in hun zak en ik een onbruikbare telefoon. Toen ik boos de winkel uitging vond de teamleider het ook nog nodig om te zeggen dat ik niet terug hoefde te komen. Dáár hoeft hij zich geen zorgen om te maken!

YV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
1.0

Coolblue heeft de afspraak dat ze steeds opnieuw een reminder mogen sturen naar de monteur. Bij iedere mail die ik naar Coolblue stuurde, losten zij niets op. Een excuus en een glimlach, dat kreeg ik wel, maar een oplossing, nee. Uiteindelijk werd mijn case doorgestuurd naar de backoffice en ik zou binnen 2 dagen bericht krijgen. Ik heb nooit een reactie van de backoffice gehad. Ja er kwam uiteindelijk een monteur, na meerdere dagen, maar een excuus of een optie om mee te denken kwam er niet. De klantenservice van Coolblue reageert snel, maar zonder oplossing en oja... Steeds opnieuw die glimlach.
Dat irriteert als je zelf allang geen glimlach meer hebt.

Tip aan Coolblue: zorg voor de glimlach op het gezicht van je klant, niet op de gezichten van je klantenservice! Los het op, in plaats van de klant van het kastje naar de muur te sturen. Zorg voor een vervangend product of een tijdige oplossing.

Tip voor de burger: koop je wasmachine a.u.b. bij een lokale winkel!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wasdroger Candy

Beoordeling 
 
1.0

Koop niet bij Coolblue.nl! Kopen gaat makkelijk bij Coolblue.nl, maar de after-sales is zeer slecht!

#coolblue

Beste netwerk,

De website ziet er mooi uit, en soms zijn er mooie aanbiedingen, bij Coolblue.nl. Kopen gaat prima, maar hoe zit het met de garantie / met de after sales?

Drie jaar geleden kocht ik een condensdroger van Candy voor 350 euro. Na iets meer dan twee jaar maakte deze droger ineens heel veel lawaai. Dit natuurlijk gelijk gemeldt bij Coolblue.nl. Echter konden ze niets voor mij betekenen omdat de garantie van 2 jaar net voorbij was.

Vervolgens heb ik geprobeerd een afspraak te maken met een reparatieservice via Coolblue.nl, maar dat wilde maar niet lukken. Daarop besloten een ervaren gecertificeerde monteur uit mijn woonplaats te contacteren en hem te laten langskomen.

De monteur constateerde dat de trommel achterin de droger helemaal was doorgesleten, en dat na ruim 2 jaar! Hij zei dat dit niet normaal was en dat de economische levensduur van zo’n apparaat toch wel minimaal 6 jaar is.

Na deze conclusie heb ik Coolblue.nl hiermee geconfronteerd. Ze waren het eens met het feit dat elektronische apparaten inderdaad een economische levensduur hebben. Echter vonden zij dat dit 4 jaar is. Coolblue.nl kwam op het volgende idee:

- de reparatie kost 300 euro, daarvan zou ik 225 euro zelf moeten betalen (uitgaande van een economische levensduur van 4 jaar volgens Coolblue.nl)

- Het apparaat kostte, inmiddels bijna 3 jaar geleden, 350 euro.

Waarom zou je dan voorstellen om het apparaat te laten repareren voor 300 euro? En waarom zou ik dan opnieuw een groot deel van het bedrag – 225 euro – opnieuw moeten investeren?

Ik heb voorgesteld om een nieuwe droger te kopen met een flinke korting, terwijl de monteur juist heeft gezegd dat ik een nieuwe zonder kosten zou moeten krijgen, aangezien de levensduur van zo’n apparaat toch wel 6 jaar ongeveer is. Ook hier reageerde Coolblue.nl afwijzend op.

Conclusie: kopen bij Coolblue.nl gaat goed en gaat snel, maar in dit geval is er totaal geen begrip getoond voor de kapotte droger en wil Coolblue.nl mij niet tegemoet komen met een goede korting op een nieuwe droger, terwijl ik eigenlijk gratis een nieuwe zou moeten krijgen volgens de ervaren en erkende monteur. Kijk dus uit met kopen bij Coolblue.nl en kijk als je iets koop ook naar hoe de garantie / after-sales is geregeld. Als aanrader wil ik Bol.com noemen. Bij elk kapot apparaat heb ik toe nu toe bij dit bedrijf altijd gelijk mijn geld teruggegeven.

BL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Afwasmachine

Beoordeling 
 
1.5

Eerste levering afwasmachine met inbouw service: 8 uur lang gewacht voor niks. Zou volgende dag gebracht worden: weer voor niks gewacht.

Daarna bericht dat er iets met de afwasmachine was (ja sorry, u had ingelicht moeten worden) en er moet een nieuwe komen, die kost wel 70 extra. Maar door de ellende (sorry he) hoeft u maar 20 bij te betalen.
Helaas kan de bezorging pas over 10 dagen omdat u installatie nodig heeft.

Vervolgens kreeg ik een email dat ik de bestelling gecanceld zou hebben (beter voor jullie interne score?).

Zijn ze er vanochtend: is enkel drempel levering, geen inbouwservice. En ja, dat komt vaak voor wordt me verteld. Nou, ze mogen hem houden. Wat een ongelofelijk trieste logistiek bij Coolblue. En waardeloze klantenservice.

Ik zou het dus echt niet doen, bestellen bij Coolblue. Ga nu naar de site van Mediamarkt. Had ik direct moeten doen.
Date of experience: December 29, 2023

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

AEG stofzuiger

Service 
 
1.0

AEG stofzuiger is na 2 jaar en 8 maanden stuk gegaan, geen enkele compensatie van Coolblue terwijl je mag verwachten dat een stofzuiger tussen 5 en 8 jaar mee moet kunnen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Koffiezetapparaat

Beoordeling 
 
2.3

Wat een slechte service dit keer met de aanschaf van een nieuw koffiezetapparaat. Her spoelsysteem doet het niet. Ik ga het nu voor de derde keer opsturen. Het apparaat wordt ook gewoon weer terug gestuurd zonder dat er wat aan wordt gedaan. En het is echt geen goedkoop koffiezetapparaat.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ps5

Service 
 
1.0

Ps is na reparatie kwijtgeraakt. Na 6 weken nog steeds geen oplossing en geen ps.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wasdroger

Beoordeling 
 
1.0

Super slechte communicatie !!! Nooit meer hier bestellen , Ongeloofelijk !!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Tv

Beoordeling 
 
1.0

Koop nooit bij coolblue een tv met zogenaamde verzekering, je bent zowieso de klos als er iets mee gebeurd.
Niks geen geen nieuwe of zo, repareren en je moet het zelf voorschieten 700 euro, en zie daarna maar je geld terug te krijgen.
Communicatie loopt overigens stroperig met klantenservice

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Nintendo switch

Beoordeling 
 
2.0

Nintendo Switch 10 maanden geleden gekocht voor de kinderen. Switch schakelt niet meer over naar tv modus. Terug gestuurd onder garantie. Zat blijkbaar een deukje op de bovenkant. Doet er dan niet meer toe wat ermee aan de hand is. Garantie afgewezen verder geen onderzoek meer naar probleem. Of je €220 wilt betalen voor een console van €250. Krijg je waarschijnlijk een refurbished, lekker makkelijk. Reden, fabrikant doet niet aan deelvervangingen ?. Aangegeven onderzoek nodig is wat nu het probleem veroorzaakt en dat dit hoogstwaarschijnlijk niks te maken heeft met deukje. Reactie: of ik niet meer wil reageren naar de klantenservice en dat ik ja of nee moet zeggen op €220. Kan echt niet! Normaal gesproken heeft een groot bedrijf een klachtenafdeling, welke verantwoordelijkheid neemt. Hier blijf je bij een heel web van klantenservicemedewerkers hangen die totaal geen juridische achtergrond hebben en gewoon verder geen actie nemen. Woorden wettelijke garantie en non conformiteit hebben ze nog nooit van gehoord. Geen Coolblue meer voor mij! Ik voel me bestolen en niet gehoord! Coolblue je houdt je niet aan de wet, we zien elkaar bij de geschillencommissie!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

koelkast

Beoordeling 
 
1.0

Ze zijn vieze oplichters. Ik ga nooit meer van de coolblue bestellen. Ik heb koelkast(en) besteld. Order nummer: 74871445
- Bij eerste koelkast (eerste oplichting):
Op de website staat niet duidelijk dat ze de koelkasten boven 80kg niet naar de eerste etage (zonder lift) kunnen brengen. WAAROM STAAT DAT NIET DAAR??? Ik heb cadeau kaarten gekocht, wegens deze koelkast. Daarom ook is deze een oplichterij!
- Bij tweede koekast - (tweede oplichting) - ADVERTENTIE SCAM
Bij deze koekast staat NOG STEEDS op de website 77kg. Coolblue . be /nl/product/932258/samsung-rb38c7b6a39-ef.html#product-specifications
(Derde oplichting) - Ik heb deze koelkast (weer met extra "Neerzetten op de gewenste plek" functie) gekocht. Maar de bezorgers hebben voor mij (voor mijn deur) doorgegeven, dat deze koelkast TOCH MEER DAN 100KG. Dus kunnen ze dat niet naar de eerste etage brengen. Ze hebben gezegt, dat deze op de website een "BUG" is en ze gaan dat wijzigen. (Dat was meer dan 1,5 week geleden.) Ze hebben helemaal niets gedaan.
- Bij tweede koelkast - TWEE KEER GELD STELEN, OPLICHTING
Ze probeerden mijn geld TWEE KEER bij de tweede koelkast stelen. -VIERDE OPLICHTING:
Bij de tweede koelkast hebben ze van mijn rekening (cadeaukaarten + coolbloetegoed) met 3 euro meer afgetrokken. Daarna heb ik hun gebeld, en daarn heb ik die 3 euro teruggekregen.
VIJFDE OPLICHTING:
Dus hebben ze 2 koelkasten teruggenomen. De bezorgers hebben de koelkasten helemaal niet aangeraakt. Ik ook niet. Maar ik heb daarna met 20,52 euro minder geld teruggekregen. Dus heb ik de contact met de coolblue opgenomen. Waarom hebben ik minder geld teruggekregen en waarom hebben ze dat niet gezegt?! Het antwoord van de coolblue (Majdouline) was de volgende: """Er is schade geconstateerd bij het ontvangen van de koelkast. Dit is de reden waarom je niet het gehele bedrag hebt terug ontvangen.""" (MAAR ZE HEBBEN DAT NIET VERMELD, ZE PROBEEREN ALTIJD HET GELD STELEN. Dat is mijn ervaring.)
ZESDE OPLICHTING:
Ik heb ze gisteren gebeld. Ze hebben gezegt, dat ik de 20.52eu binnen 5 dagen terugkrijg. Maar ik heb daarna helemaal geen bevestigingmail ontvangen, dus heb ik een email weer naar de coolblue gestuurd, dat ik dit bedrag ga terugkrijgen. Vandaag heb ik een email ontvangen, en daar staat ""Je toelichting zal ik even moeten doorzetten naar de juiste afdeling. Zij hebben op dit moment een doorlooptijd van 6 dagen. Zodra zij meer informatie hebben, nemen zij even contact met je op."" VOLGENS MIJ HEEFT DE MEDEWERKER VAN DE COOLBLUE GISTEREN HELEMAAL NIETS GEDAAN. Ze weten helemaal niet wat ze doen. Vieze oplichters. Ik ga nooit meer van de coolblue bestellen. Order nummer: 74871445

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

iPad air 4 256 GB

Beoordeling 
 
1.8

De drie maand oude iPad van mijn dochter (die ze nodig heeft voor school, en daarom voor haar aangeschaft) wilde niet meer opladen. Een garantiekwestie zou je verwachten, en zo deden ze het me in de winkel ook doen voorkomen. De volgende dag kreeg ik een mail dat garantie werd geweigerd, want de iPad zou verbogen zijn. Graag €459 euro betalen voorde reparatie.

De tablet sinds dag één in de bij coolblue mee gekochte tablet hoes met toetsenbord! Ik had speciaal gekozen voor een tablethoes aangezien de iPad dagelijks mee moet naar school. Van dit toetsenbord vielen na een week de eerste toetsen af! Deze toetsenbord hoes werd wel netjes omgeruild in de winkel. Nu is de iPad feitelijk kapot en weigert coolblue me service of garantie te bieden, waarbij wordt geschermd met garantiewetgeving die de klant verantwoordelijk stelt om te bewijzen dat het niet door oneigenlijk gebruik is ontstaan. Dit is een tablet van €800, waar ik nu na drie maanden €459 zou moeten gaan betalen om te repareren? Ik ben verdomme gekke Henkie niet!

Ik heb de tablet opgehaald uit de winkel waar ze het gore lef hadden om ook nog eens onderzoekskosten te berekenen! Ik heb gewigerd de kosten te betalen en heb de tablet meegenomen.

HIerna naar de Apple store gegaan, en het issue voorgelegd. De iPad wil niet meer laden. Binnen een paar minuten zat ik bij een Genius en werd vastgesteld dat het inderdaad aan de tablet lag. De Genius heeft de tablet ook grondig geinspecteerd en kon me melden dat deze 'gelukkig niet verbogen was, dus garantie!'. Na ongeveer 20 minuten in de Apple store kon ik met een nieuwe tablet de deur weer uitlopen, chapeau Apple! Jullie hebben opgelost wat coolblue heeft nagelaten!

Jullie zouden je diep moeten schamen om iemand zo met een kluitje het riet in te sturen, en na drie maand weigeren een fatsoenlijke oplossing te bieden!

Heb ook een officiele klacht ingelicht, maar ook daarop ontvang ik niet eens een reactie. Het is werklijk om te janken zo slecht! En breek me de bek niet open over de telefonische 'klantenservice', die werkelijk onbereikbaar zijn tenzij je minimaal een paar uur lang in de wacht wil staan. Alles voor een glimlach? Laat me niet lachen zeg!

Mij zijn jullie kwijt als klant, en ik zal een ieder altijd afraden om gebruik te maken van de 'diensten' van coolblue!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Telefoon

Beoordeling 
 
1.0

Defecte telefoon ging retour voor reparatie. Communicatie en afhandeling niet goed gegaan. reparatie viel buiten de garantie, maar daar werden we in eerste instantie niet van op de hoogte gebracht. Hier kwamen we pas na 1 uur bellen met klantenservice achter. Wij werden nl. verrast door een telefoon retour in een doos met 4 lossen schroefjes en zonder tekst en uitleg. Klantenservice begreep ons ongenoegen en heeft dit doorgespeeld naar backoffice.
Tot op de dag van vandaag nog geen uitleg gekregen over wat ze nu precies met onze telefoon hebben gedaan en waarom we hem retour hebben met 4 losse schroefjes erbij.
Jammer!

AB
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

telefoon

Beoordeling 
 
2.0

Donderdagavond telefoon besteld, levering vrijdag. Kwam niet, geen mail of iets met uitleg verder, niets. Zaterdag en zondag ook niet. en de rest van de weken erop ook niet. Klantenservice is ten alle tijden 'onverwacht druk nu' waardoor je vreselijk veel geduld en belminuten moet hebben wil je iemand spreken. Die iemand weet het dan ook niet en plaatst de order opnieuw. En zo gaat het dagen door. Nooit geleverd, nooit een goeie reden gekregen waarom niet. Na 7 dagen iedere ochtend hetzelfde liedje te moeten horen 'hee raar, het is niet gelukt' permanent gekapt met coolboeh!

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0

Aantal maanden terug werd mijn wasmachine vervangen met een lease contract bij coolblue. Ze kwamen aan en haalde me wasmachine weg zonder een nieuwe neer te zetten dus vroeg ik waar is mijn nieuwe die ik besteld heb ? Oh mevrouw geen idee wij komen alleen weghalen, ik bellen uit eindelijk heb ik een week moeten wachten op een nieuwe want was iets mis gegaan, kreeg bericht dat dit nooit meer zou gebeuren en er compesatie zou komen , erg fijn met kids in huis maar oke 1 keer een fout te overzien , tot dit weekend! Mijn wasmachine ging stuk 4 dagen terug wij bellen , oh mevrouw wij bestellen direct een nieuwe morgen heeft u onze bezorgers aan de deur dus zorg dat u aanwezig ben , zo doende zat ik sochtends vroeg te wachten maar einde ochtend nog niks ik weer bellen of mevrouw een fout wij zorgen dat hij er morgen is en u word vanmidag nog teruggebeld . Savonds nog niks , weer bellen en wel 3 keer want werd gewoon opgehangen of associaal te woord gestaan door hun personeel . Was niks geregeld en nu vandaag zondag nog geen wasmachine , kids zonder schone kleren en onderbroeken en wij zelf ook. Weer bellen…. Oh mevrouw wat vervelend wij gaan het regelen wachten …. Wachten …. Wachten …. Hallo mevrouw nou donderdag komt de wasmachine. Ik zeg pardon nog een week wachten dit kan niet hoe moet ik dat doen ik begon gewoon te huilen, werd gezegd kan niks doen. Toen vroeg ik oke kan me contract beeindigt worden haal ik em wel bij een andere winkel, ja dit kon wel was alleen al me geld en aanbetalingen kwijt ( vandaag nog €75 aanbetaald nogmaals) dus door al hun fouten kom ik tot de conclusie dat ik met beeindigen door hun fout ook nog is al me geld kwijt ben en anders maar week moet zorgen dat ik door kom. Mag ik vragen wat dit voor service is? Hoe jullie zo met mensen om kunnen gaan? En hoe jullie op deze manier eigenlijk nog mogen bestaan? Tot twee keer aan toe word ik vreselijk belazerd door dit bedrijf en als je belt krijg je te horen moment geduld dan krijgt u 1 van onze specialisten aan de telefoon, nou tot nu toe krijg ik van al het personeel te horen dat ze niks kunnen doen en niks mogen aanpassen en dat hogere personen in het bedrijf nooit met klanten bellen of dingen oplossen. Slecht voor klanten en hun personeel! Vreselijk dit bedrijf en adviseer mensen die van klantvriendelijkheid houden en normale service hier gewoon nooit iets bestellen!

PA
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Razer Nari

Beoordeling 
 
2.3

Nou hier zakt werkelijk mijn broek van af.
Wat een organisatie alles maar werkelijk fout daar.
In het verleden iets overgekocht maar is stuk gegaan.
Heb het aangeboden bij Coolbleu.
Kreeg netjes de mail dat ik een shoptegoed kreeg heel netjes.
Toen ik wilde gaan bestellen gebeurde het volgende.
Shoptegoed stond bij de oude klant in zijn webshop terwijl ik de reparatie op mijn gegevens heb verzonden.
Nu inmiddels 4 dagen verder en meer dan 6 uur aan de telefoon nog steeds niet opgelost.
Als ik alles uit moet gaan schrijven wat er allemaal fout is gegaan heb ik nog wel een A4 tje nodig.
Wat ​een slechte organisatie qua klantenservice en klachtafhandeling

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geen levering

Beoordeling 
 
1.0

Gisteren een 2de kans wasmachine gekocht. Deze zou vandaag volgens de mail worden bezorgd. Vanmorgen nog niets gehoord. Dus zelf maar gebeld. De machine was al verkocht. Dus als alternatief kon ik 30€ korting krijgen. Ik ben dit geld al kwijt om de was nu 30km verder te doen bij mijn zus.

Wat mij dwars zit dat ik geen machine vandaag heb ontvangen en Coolblue niets van zich heeft laten horen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Verborgen gebreken producten wees opgelet

Beoordeling 
 
2.0

Coolblue
Weena 664
3012 CN Rotterdam

, 11-06-2021

Onderwerp: ondeugdelijk product
Geachte heer of mevrouw,
Op 13 maart 2019 Ordernummer: Klantnummer: kocht ik bij u een product koelkast voor 499,00 euro. Het gaat om een Samsung RB34K6032SS/EF koelkast Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem.

Het product is niet goed omdat het product na twee keer reparatie heb ik nog steeds problemen zowel met harde geluid die uit de koelkast onstaansgeschiedenis harde klappen te horen borrelende geluiden dat eruit komt en lcd scherm die van temperatuur wissel zonder enkele reden zoals gebeurd altijd staat het op 3 koelkast vriezer 19 en plotseling sprong het koel vriezer gedeelte naar 13 graden en het maakte vreselijke harde geluid.
Ook merk ik dat mij energie verbruik hoge in wattage gaat en de koelkast echt hard werk om te blijven functioneren . Ik heb Samsung RB34K6032SS/EF koelkast normaal gebruikt. En ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschaf prijs.

Bij het product kreeg ik ook garantie. Dit is niet wettelijk verplicht. Daardoor had ik een hogere verwachting dat het een goed product was.

Hoe is dit wettelijk geregeld?

Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Dit betekent dat het product de eigenschappen moet hebben die ik ervan mocht verwachten volgens de koopovereenkomst. Als het product een onverwacht gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. Doet de verkoper dat niet als de consument hierom vraagt, dan mag de consument het product op kosten van de verkoper door een andere partij laten herstellen. Of de consument mag de koopovereenkomst ontbinden. In dat geval moet de consument het product teruggeven aan de verkoper. De verkoper moet het aankoopbedrag terugbetalen. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.

Wat verwacht ik van u?

Ik verwacht dat u mijn product gratis vervangt en een nieuw product geeft. Ik vraag u vriendelijk om een oplossing binnen 2 weken.

Biedt u geen oplossing?

Biedt u geen gratis vervanging van een nieuw product binnen deze termijn, dan bent u in gebreke.


Ik heb dan het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht dat u mij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetaalt.


Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per e-mail

Met vriendelijke groet,

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Website niet op orde

Beoordeling 
 
1.0

Heeft zijn website niet op orde. Tot 7 keer iets besteld, wat al verkocht was aan andere mensen. Vervolgens krijg je steeds tegenstrijdige berichten en mensen van de klantenservice weten totaal niet wat er speelt als ze contact met je opnemen. Ik was tot kort erg tevreden over dit bedrijf, maar mij zijn ze als klant kwijt. Waardeloos en amateuristisch.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

1 grote teleurstelling

Beoordeling 
 
1.0

Op donderdag 24 dec. Om 12:35 uur iPhone 12 pro besteld, op voorraad, is er beperkte voorraad dan staat dat anders vermeld, meteen via iDeal betaald.
Orderbevestiging nooit ontvangen.
Na bestellen iPhone een hoesje uitgezocht en besteld om 12:55, betaling via iDeal willen doen maar was niet nodig, kreeg direct een orderbevestiging.
Vreemd, toch maar even bellen.
Medewerker zegt dat het wel een uur kan duren voor ik de orderbevestiging van de iPhone krijg, op mijn vraag of de iPhone op voorraad is wordt bevestigend geantwoord.
Hoewel nog steeds geen bevestiging en ook geen bestelling van de iPhone zichtbaar in mijn bestellingen.
Om 13:25 maar weer gebeld, andere medewerker die vrolijk zegt dat de iPhone helemaal niet op voorraad is...........
Legt uit dat als er voorraad staat en er nog iemand de telefoon in winkelmandje heeft me dan net voor is geweest, reservering gebeurd pas na betaling, dan was er weinig voorraad. Niet dus dus want dat wordt expliciet vermeld op de site wanneer dat zo is.
Wat is er werkelijk gebeurd, de iPhone was niet op voorraad, bestelling en betaling zijn geaccepteerd en omdat er geen voorraad was is de betaling niet gecrediteerd maar in mijn tegoeden gezet en is het hoesje daar mee verrekend vandaar dat er geen betaling heeft plaats gevonden van het hoesje.
Alles geannuleerd en betaling terug gevraagd.
Vervolgens heeft deze medewerker, Eden, behalve beloftes, niets gedaan, helemaal niets!!
Omdat ik niets verneem van de beloftes nog maar eens gebeld, deze collega zag dat Eden was vergeten om een vonkje aan te zetten bij administratief verwerken. Ook hier weer beloftes en niets doen, bleek toen ik maandag ging weer bellen.
Er was echt niets gedaan of geregeld met de gedane beloftes.
Nu zou Julia actie gaan ondernemen, zij heeft een bestelling aangemaakt en ervoor gezorgd dat het bedrag gecrediteerd zou worden.
Nou dat heeft ze inderdaad gedaan maar de belofte van 3 werkdagen zijn, hoe verbazend, weer niet nagekomen.
Zie het ook niet meer gebeuren vandaag 31 december.
Het zal volgend jaar wel worden, maar zeker zonder glimlach.
COOLBLUE 1 GROTE TELEURSTELLING!

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
49 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw CoolBlue ervaring

COOLBLUE verkoopt diverse elektronica en consumenten produkten en sinds haar oprichting in 1999 sterk gegroeid. Cool Blue heeft in de België en Nederland inmiddels meer dan 300 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Voorbeelden van CoolBlue webwinkels zijn Laptopshop.nl, Camerashop.nl, PDAshop.nl en Speelgoedshop.nl.

Bestelt u bij CoolBlue voor 23.59 uur, dan wordt uw bestelling al op de volgende dag gratis bezorgd.

Wat is uw ervaring met CoolBlue? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij CoolBlue hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal CoolBlue reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 010-7988999
Meer info over CoolBlue op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
gratis bezorging
Levertijd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Productgroepen
  • Elektronica
  • Speelgoed
  • tablets
  • laptops
  • printers
  • Stofzuigers
  • Computers
  • camera's
  • keukenapparatuur
  • televisies
Merken
Diversen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Ideal