Details van de beoordeling

Bobshop
Elektronica

klantenservice is zeer kortaf

Beoordeling 
 
5.8

In mei 2012 een wasdroger gekocht. Helaas ging deze in 2013 al kapot. Ruim in de garantieperiode dus verder prima opgelost. Sinds dit weekend doet de wasdroger echter helemaal niets meer. Gebeld met de bobshop. Een zeer onvriendelijke medewerker had er duidelijk geen in zin vandaag en bleef maar herhalen dat ik naar de website moest en daar mijn gegevens moet achterlaten. Dat maar gedaan en zowaar teruggebeld. De enige mededeling die we echter kregen was dat ze voor €100,- voorrijkosten wel wilde komen kijken. En dat hebben we het nog niets eens over de onderdelen gehad. Aangegeven dat ik dat wel erg veel geld vind en gezegd dat ik er toch vanuit mag gaan dat als ik een wasdroger koop dat ik mag verwachten dat hij niet binnen 3 jaar 2x kapot gaat. Dat mocht ik vinden maar hij had daar verder geen boodschap aan. En als het me niet bevalt dan moet ik Samsung maar gaan bellen.
Kortom waardeloze service en niet eens de bereidheid om mee te denken!

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review