Details van de beoordeling

Matig

Beoordeling 
 
4.8

Ik had een accu voor mijn mobiel besteld en twee dagen later kreeg ik een krom exemplaar onverpakt in een grote bubbeltjesenvelop via PostNL.Volgens de onderdelenshop zou het aan PostNL liggen dat de accu krom en beschadigd was.

Op eigen kosten moest ik deze terugsturen en twee dagen later kreeg ik een nieuwe, Deze was wel goed, maar zat eveneens onverpakt los in een bubbeltjesenvelop. Gelukkig doet hij het goed, maar ik moest dus wel 4 dagen wachten op een accu die het deed en moest extra retourkosten betalen, omdat de eerste accu beschadigd was.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Richard van Baal op 09 November 2015

Beste Bakker,

Wanneer Post NL dramatisch met de te vervoeren pakketten omgaat, kunt u ons hierin weinig verwijten maken. Wij versturen circa 10 accu's per dag en slechts eenmaal hebben wij een accu retour gekregen welke krom is. Een accu met menselijke handen buigen is onmogelijk, dus deze heeft klem gezeten.

Retourneren kan kosteloos wanneer u 'retour afzender' op de enveloppe zet, dus deze kosten hadden bespaard kunnen blijven. Helaas.

De verdere procedure is uiteraard conform de wet. Het artikel wilden wij retour hebben, dit voor een claim bij Post NL, en na ontvangst hebben wij u direct een nieuwe toegestuurd.

De situatie is vervelend, maar ons valt in dezen niets te verwijten.

Gelukkig heeft u nu een goed werkende accu.

Vriendelijke groet,

Team Telefoon-onderdelenshop.nl

Reageer op deze review