Details van de beoordeling

Bobshop
Elektronica

Bobshop's klantenservice

Beoordeling 
 
4.0

Algemeen
In eerste instantie een andere printer besteld, maar deze bleek niet meer voorradig, dus kreeg ik een andere.

Verzending
Niet aangeven dat pakket aangekomen is bij de PostNL ophaal punt.
Geen naam op het pakket. (wie moet het afhalen?)
Geen bestelbon/ of uberhaubt een leverbon op het pakket aanwezig.
Niet hoeven tekenen voor ontvangst.

De PostNL afhaalpunt, zat zelf ook met de handen in het haar, zij wisten totaal niet wie dit pakket kwam afhalen. Een andere klant, welke toevallig ook een Canon printer had besteld had hem zo mee kunnen nemen!

Klantenservice
Eerst niet informeren dat bestelde printer helemaal niet leverbaar is, daarna dagen later beloven dat de verwachte leverdatum toch echt gehaald wordt. vervolgens tot drie maal toe deze datum op een andere later tijdstip laten komen.

Vervolgens nadat een andere printer is aangevraagd, de klant niet op de hoogte stellen van de verwachte leverdatum.

(22-10-2015) Helaas is de printer na ongeveer 2 maanden stuk gegaan, deze is ter reparatie opgestuurd naar Bobshop.
Sinds 22-10-2015 dus niets meer vernomen over hoelang het onderzoek/ reparatie zal duren.
(5 november 2015) Bobshop heeft ondertussen gemaild, gaan onderzoeken waarom het geven van een antwoord over "hoelang het onderzoek/reparatie duurt" te geven.
(9 november 2015) Een mail van bobshop gehad, zij gaven aan dat eind deze week een nieuwe printer bij de reparatiedienst wordt verwacht. Daarna zal deze worden opgestuurd naar mij.

(12-11-2015) Afgelopen week een "bedankt kaart" van BOBshop gehad voor het plaatsen van een review op Tweakers.net . Vandaag komt er een kaartje van PostNL binnen, U heeft een poststuk ontvangen van Bobshop welke onvoldoende gefrankeerd is. Mogen we even € 2,07 vangen!!!!! Die tegoedbon van €5,- is dus een wassen neus als ze (perongeluk/expres) vertegen om een postzegel te plakken. Overigens nog niets vernomen over hoelang het duurt voordat ik mijn gerepareerde/ nieuwe printer terug mag verwachten.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review