Woensdag een droger besteld en vrijdagmiddag zwaar beschadigd binnengekregen. Gelijk gebeld en gevraagd of ze hem nog kon reserveren, maar helaas. De volgende dag werd er door de juiste afdeling contact met mij opgenomen. Nogmaals gevraagd of ze hem konden reserveren, maar dat kon helaas niet meer gisteren nog wel (terwijl ik het gister had gevraagd). Moest vervolgens allemaal formulieren invullen en foto's maken van de beschadigingen. Er werden mij drie keuzes aangeboden:
1. Geld terug
2. het kapotte onderdeel wordt vervangen.
3. Ander toestel kiezen en zelf het verschil bijbetalen.
Van een groot bedrijf zoals redcoon had ik toch wel wat tegemoetkoming verwacht, maar helaas. Ze konden echt niet zelf een paar tientjes bijleggen, terwijl zij een fout hebben gemaakt door een kapot product te leveren. Ik heb voor de dag van levering een vrije dag moeten opnemen, aangezien je pas op de dag van levering weet hoelaat ze komen. Verder heb ik nog een hoop gezeur gehad, omdat je dingen moest uitprinten, in moest vullen en vervolgens weer inscannen. Ik ben erg teleurgesteld in redcoon, maar helaas wordt hier niks aan gedaan en zit ik nu zonder goede droger en geld in mijn nieuwe huis. Erg fijn.