Details van de beoordeling

4launch
Elektronica

Bezorging dikke onvoldoende

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb bij de aankoop van een product een leverdatum gekozen om die dag thuis te zijn. Via een website is de levertijd terug te vinden, in mijn geval zou dat tussen 10.00 en 12.00 zijn, echter er kwam niets en niemand. Toen ik tegen het einde van de middag opnieuw inlogde was de leverdatum veranderd naar de volgende dag, de hele dag dus voor niets thuisgebleven, er werd geen informatie per mail gestuurd en er werd niet gebeld ! De volgende dag hetzelfde verhaal, eerst een levermoment tussen 10.00 en 12.00 maar rond 13.00 was dat opeens gewijzigd naar 8.30 - 21.30. Niet fijn ! Weeer wachten dus.. 4Launch onderneemt niets en biedt geen extra service bij vertraging en zelfs niet indien een product een hele dag niet wordt geleverd. Alle verantwoordelijkheid wordt afgeschoven op de bezorger. Slechte service dus en geen smart shopping !

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

4Launch Customer Support op 09 Januari 2016

Geachte klant,

Wij betreuren dat in deze de zending bij PostNL vertraagd is. Wij hebben afspraken gemaakt met PostNL wat ervoor zorgt dat wij bestellingen die voor 23:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog verzenden. In deze heeft PostNL om onbekende reden niet kunnen leveren. Helaas hebben wij hier geen directe invloed op gezien PostNL een derde partij betreft. Wij hebben dan ook een onderzoek gestart naar uw bestelling. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook inmiddels met u contact opgenomen betreffende de zending en een kleine compensatie voor het ongemak.

4Launch – Customer Support

JW op 09 Januari 2016

Het is bijna 17.00, het product is na 2 DAGEN WACHTEN nog niet geleverd en er is geen enkele duidelijkheid over de levering. 4Launch neemt inderdaad contact met me op, ze kunnen mij geen enkele duidelijkheid over de levering bieden, nemen ook niet actief contact op met de bezorger om mij duidelijkheid te bieden, het enige dat wordt aangeboden is... een snoeppot..... Een snoeppot ter compensatie van 2 dagen wachten. 4Launch wil winst maken aan een slechte dienstverlening.

Berquin Tim op 19 Februari 2018

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Zelfs duurdere ram besteld omdat deze direct leverbaar was. 4launch plaatste ook de fout bij de koeriersdienst. Woensdag besteld, pas op maandag tracking info gekregen. Werd dus niet verstuurd.

Reageer op deze review