Details van de beoordeling

Foto Klein
Elektronica

Misleidende informatie, valse beloftes

Beoordeling 
 
5.0

Van tevoren werd er makkelijk gedaan over ruilen of ontevreden, dat zou allemaal geen probleem zijn. Ook pronkt Foto Klein.nl op de website met 100% klant tevredenheid. Jammer genoeg is dit niet mijn ervaring. Ik had een duidelijke keuze toen ik de winkel inging. Dat model was niet voorradig in de winkel en er werd alle moeite gedaan mij een ander model aan te praten. Ik ben in eerste instantie inderdaad met een ander model vertrokken. Achteraf wilde ik alsnog ruilen en het model kopen dat ik in eerste instantie wilde. Op de website stond aangegeven dat bewuste model nog voorradig was in Rotterdam Alexander. Aangekomen in de winkel, vertelde men mij dat dat apparaat in Rotterdam Alexander een demo model was. Ik begrijp ook al niet waarom het dan als een nog voorradig apparaat te koop staat op de website. Verkoper wilde mij toch liever een nieuw model verkopen. Weer werden mij andere modellen aangepraat. Ik wilde dat niet en uiteindelijk had ik dus graag mijn geld terug. Verkoper was van het moment dat ik wilde ruilen al niet meer zo vriendelijk, wilde weten waarom en probeerde allerlei om mij op andere gedachten te brengen. Zie hier onder wat er op de website staat over retourneren en geld terug:
Compleet in originele staat en verpakking = 100% vergoeding van het aankoopbedrag
Compleet maar een beschadigde verpakking = 90% vergoeding van het aankoopbedrag
Ondanks dat mijn verpakking met inhoud totaal onbeschadigd was, heel netjes ingepakt, niets gebruikt, ook niet de batterijtjes van de remote, netjes weer dichtgeplakt, werd er automatisch 10% van mijn aankoopprijs door Foto Klein gehouden. Ik heb er een aantal mailtjes aan besteed, maar krijg geen antwoord op dit thema. Wel werden mij opnieuw andere modellen aangeboden, waar ik niet op in ben gegaan. Ik moet concluderen dat gegeven informatie op de website dus misleidend en niet correct is, zowel over retourneren als over modellen die nog voorradig zouden zijn.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review