Details van de beoordeling

Redcoon
Elektronica

Yamaha A-S501 versterker zwart

Beoordeling 
 
3.0

Een Yamaha versterker aan 299 € bestelt en onmiddelijk betaald op 18/01/16 op site als 48 uur levering Na 10 dagen nog niets ontvangen Getelefooneerd en kreeg als antwoord niet meer op voorraad, levering voorzien binnen 3 dagen ! Na 2 maand nog steeds niets onvangen Een email gezonden. Na 6 dagen een mail terug met als antwoord nog steeds niet binnen. Op 4 April merk ik deze versterker op de site staat als voor 19 uur bestelt morgen in huis. Dit ziende bel ik terug om te vragen wanneer er geleverd zal worden. Tot mijn grote verbazing kreeg ik als antwoord hij is nog steeds niet binnen daarop zei ik hij staat op de site voor 19 uur besteld morgen geleverd !Antwoord: ik zie ook dat hij op site staat, een ogenblik ik vraag het even na.Na een poos wachten kreeg ik als antwoord het is een miverstand hij is niet meer beschikbaar bij de fabriekant. wij wissen hem onmiddelijk van de site, mail uw rekening nummer wij betalen u de som terug dewelke ik tot op heden nog niet ontvangen heb !,De versterker staat na 8 dagen nog steeds op de site. Mijn menig daar over is als volgt ze weigeren te leveren omdat versterker op ogenblik van bestelling 299 € was en op heden 399 € iets wat ik bestempel als gewoonweg afzetterij Ik wens nog dit te zeggen tot op heden was ik zeer tevreden wat betreft de levering van alles dat ik bestelde en raadde zelfs Redcoon aan aan vrienden. Nu dit alles heb ik mijn mening herzien

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Webcare op 11 April 2016

Beste Remmerie,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Helaas heeft de leverancier ons aangegeven dit product niet meer te kunnen leveren. De website is hier inmiddels naar aangepast.

Je e-mail met bankgegevens hebben wij ontvangen en de terugbetaling staat voor je klaar, het bedrag zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Reageer op deze review