Details van de beoordeling

Redcoon
Elektronica

geen levering

Beoordeling 
 
3.3

ook hier problemen bij het leveren tv besteld netjes betaald ,zie dat er heel veel klachten zijn heb er al spijt van dat ik bij jullie besteld heb.ook gebeld met jullie,maar jullie geven tnt de schuld.mijn man werkt daar en wat jullie zeggen klopt namelijk niet dus worden er ook een hoop mensen voorgelogen.dit vind ik heel erg dat dit gebeurd.wacht dit vandaag nog af maar ben bang dat het vandaag ook niet word geleverd.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 30 April 2016

Beste Irma,

We vinden het erg vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad over de bezorging van jouw bestelling, onze excuses hiervoor.

Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat een pakket te laat geleverd wordt. Door onze samenwerking met PostNL komen wij deze afspraak ook vrijwel altijd na. Helaas hebben wij gisteren tehoren gekregen dat er een hondertal pakketten niet verzonden konden worden omdat er bij PostNL niet genoeg auto's beschikbaar waren om deze mee te nemen naar het distributiecentrum.

Wij zullen nooit proberen de schuld af te schuiven op een andere partij, zeker niet als dit een partner van ons is. Ik kan me voorstellen dat het op deze manier overkomt, maar dat is absoluut niet onze bedoeling.

Ik hoop dat je je niet laat afschrikken door deze negatieve ervaring.
Indien je nog vragen hebt over jouw bestelling of misschien over andere zaken wil ik je vragen dit per e-mail naar ons te sturen. Dit kan je samen met jouw bestelgegevens e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review