Details van de beoordeling

Alarmdiscounter
Elektronica

Alarmdiscounter is 'm niet!

Beoordeling 
 
6.0

Alarmdiscounter is ‘m niet, helaas. Ongetwijfeld zal eigenaar Peter Groenenberg veel verstand van alarmsystemen hebben, de communicatie over de aangeboden producten schiet echt tekort en gaat niet veel verder dan korte, zakelijke, reacties op e-mails.

Ik zocht een GSM-telefoonkiezer voor een bestaande alarminstallatie en dacht met de Safebox een goede aankoop te doen, temeer omdat op de website het apparaat als zodanig wordt gepresenteerd. Als uiteindelijk na een aantal e-mails blijkt dat de Safebox toch niet de ideale keuze is, wordt mijn aanbod om het volledig ongebruikte product voor € 60 (aankoopprijs = € 75) te retourneren met één zin geweigerd.

Oké, de zichttermijn was ruimschoots overschreden, maar enige vorm van coulance, zeker nadat ik een vergoeding voor handling had voorgesteld, leek mij in dit geval wel op zijn plaats.

Ik verwacht dat Peter deze review wel zal kraken. Het zij zo. De aspirant-koper van een Safebox verwijs ik graag naar Marktplaats. Voor € 50 mag het hagelnieuwe alarmsysteem van eigenaar verwisselen.

Antwoord klantenservice

Wij hebben ons best gedaan om u zoveel mogelijk voor te lichten.
U wilde een specificieke toepassing hebben op uw bestaand alarmsysteem wat met dit systeem goed mogelijk is.
Achteraf komt u erachter dat u nog veel meer wilt dan de specificaties die van te voren bekend waren.
Als de apparatuur gebruikt is, kan het simpelweg niet meer terug
Daar kunnen we dan heel kort over zijn

Bij ons is het totaal geen probleem om te retourneren, maar nooit als het al gebruikt is.
Wij verkopen geen gebruikte apparatuur aan nieuwe klanten

Wij hebben heel veel tevreden klanten, die onze apparatuur al jaren gebruikten zonder enige storing of defekt.

En sorry als we dit zo zeggen, er zijn altijd klanten bij die denken dat ze alles kunnen zeggen op een review site om een bedrijf zwart te maken omdat ze zelf een stommiteit begaan hebben.

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review