Ongelooflijk slecht bedrijf!
Vorig jaar november heb ik een order geplaatst onder rembours. Zending is binnen gekomen en betaald aan de GLS chauffeur. Ik heb netjes een bon gekregen met daarop voldaan. Echter is het geld niet aangekomen bij Baxshop. Maar ik heb wel betaald. Bedrijfs recherche van GLS erbij gehad en volgens deze meneer was het zo klaar als een klontje, de chauffeur heeft het geld in zijn zak gestoken. De zaak zou afgehandeld worden tussen GLS en Bax. Echter ontvang ik na bijna 1 jaar nog steeds aanmaningingen. Ik bel steeds en leg het verhaal weer steeds opnieuw uit, waarop Bax aangeeft dat het wordt opgelost. Inmiddels de laatste aanmaning ontvangen en vandaag weer gebeld naar Bax. Nu zegt Bax, dat GLS niet uitkeert gezien er geen verzekering is voor verdwenen geld. Daarbij werdt mij verteld door Jeannette van Bax : gezien Bax al jaren zaken doet met GLS, dat ik als klant maar opnieuw dat bedrag mag betalen en ik inmiddels niet geloofd wordt dat ik betaald heb! Wie is hier nu de klant? GLS of ik? Voor mij is dit in iedergeval de laatste keer geweest om iets te bestellen en morgen wordt de rechtsbijstand op deze zaak gezet. Voor alle klanten die willen bestellen: betaal lekker met iDEAL , want onder rembours heb je alleen maar stress, wordt je dubbel genaaid bij Bax en wordt de hand boven het hoofd van GLS gehouden!