Details van de beoordeling

Baxshop
Elektronica

Bax doet het perfect!

Beoordeling 
 
10.0

Het is jammer hier zo vele onplezierige ervaringen te lezen. Zo te lezen aan de klachten ligt het niet altijd aan Bax zelf maar aan derde partijen, zoals vervoerders en fabrikanten. Om dan lage scores aan Bax te geven is mijns inziens niet correct.

Mijn verhaal gaat hier:

Dag-1: Ik bestelde een Korg Electribe 2 Music Workstation en kreeg die de volgende dag keurig netjes aangeleverd. Na die avond uitproberen kwam ik tot de conclusie dat voor de soort musiek die ikzelf maak ik toch beter de Korg Electribe 2 Sampler had moeten hebben.

Dag-2: Gelukkig dat Bax zo geweldig is om of geld terug of ruilen tegen wat anders aan te bieden. Dus ik meteen de Korg Electribe 2 Music Workstation als nieuw in de als nieuwe doos terug verpakken en binnen een dag kreeg ik een DHL retoulabel toegemailed en een download link om het retourformulier op te halen die dan met de zending mee gaat.

Dag-3: Mooi dan, papiertjes uitgeprint, retourformulier in de buitendoos, DHL op de buitendoos, en de hele mikmak bij DHL afleveren. Daar kreeg ik netjes het verzendbewijs geSMSt.

Dag-4: Dan kreeg ik van Bax een mailtje met een betaalverzoek om een Eurootje prijsverschil bij te betalen. Deed ik meteen met alle plezier en daarop kreeg ik een ontvangst bevestigings mailtje. Daarin kon ik zien dat Bax exact datgene gaat doen waar ik om heb gevraagd, te weten het exacte product (met nummer) namelijk de Sampler leveren.

Dag-5: Al gauw kreeg ik een mailtje van Bax met de bevestiging van de omruil, maar nog geen track & trace.
Maar na nog eventjes wachten kwam dan het verlossende mailtje: Het pakket is met DHL onderweg.

Dag-6: Ik kreeg in de middag mijn machientje bij mij keurig aan de deur afgeleverd. En nu heb ik precies wat ik wilde hebben, de Sampler. Helemaal nieuw, alles werkt, perfect. Wat een geweldige snelle en goede service!

Kortom, alles volgens het boekje, dus Bax doet het prima en oppie toppie in alle opzichten, en die krijgt dus van mij het Baximum aantal sterren!

GP
Was deze beoordeling nuttig? 3 5
Reageer op deze review