Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

Hoezo klantenservice??

Beoordeling 
 
3.5


Vaatwasser via internet besteld. Kreeg deze geleverd met schade. Monteurs maakten foto's en noteerden mijn bankrekeningnummer. Je bent dan in de veronderstelling dat het geregeld is en dat je snel de vergoeding krijgt. Niet dus bij BCC. Ik ben nu al 5 weken bezig met die stomme vergoeding van 50 euro. Het lijkt wel tijdrekken te zijn geweest van BCC zodat ik de koop niet meer kan ontbinden binnen de termijn van 2 weken. Wat een gezeur bij deze winkelketen. Volgende aankopen doe ik bij de concurrent.
Zie hieronder het mailverkeer van de "klantenservice". Typisch een geval van aan het lijntje houden lijkt mij.

Beste heer xxx

Bedankt voor uw e-mail en mijn oprechte excuses voor deze late reactie. Het is momenteel erg druk op onze Customer Service afdeling, waardoor er wat vertraging zit in onze reactietijd.

Ik kan zien dat mijn collega's nog bezig zijn met uw schade. De foto's en het genoteerde IBAN rekeningnummer zijn niet genoteerd in ons systeem door de bezorgers. Er wordt nu contact met hen gezocht, zodat wij alle juiste gegevens hebben om een goede beoordeling te maken van deze situatie. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor dit geleden ongemak en ik wil u verzekeren dat er contact met u wordt opgenomen, zodra mijn collega's meer weten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een hele prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
Adviseur Customer Service


PS Wij hebben een nieuw telefoonnummer: 020 334 88 88


------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------

Ontvangen: 29-4-2017 15:53
Aan: BCC Bestelstatus
Onderwerp: Re: Een vraag over je bestelling CRM:0251985

Beste Sandra,

Ondanks het verzoek om geduldig dit af te wachten, vraag ik mij toch af waarom het allemaal zo lang moet duren voordat ik mijn schadekorting krijg betaald.
Ik snap niet wat er nog niet duidelijk is.
Ik heb een beschadigde vaatwasser geleverd gekregen op 11 april met 2 deuken in de zijkant. Er waren die dag 2 bezorgers/monteurs bij de aflevering en deze hebben foto's gemaakt van de schade op hun telefoon. Er is een bedrag van 50 euro mij aangeboden welke ik heb geaccepteerd. Ook heeft een van de monteurs mijn bankrekeningnummer genoteerd. Dit lijkt mij toch vrij snel te controleren voor een bedrijf als BCC. Of gaat er van alles mis bij BCC?

Als ik dit van te voren had geweten had ik deze vaatwasser niet laten plaatsen. Hadden ze de vaatwasser mee terug kunnen nemen. Ik vind dit een zeer slechte ervaring met uw bedrijf.

Met vriendelijke groet,



Beste meneer xxx

Bedankt voor uw e-mail. Hierin vraagt u de status van de beloofde schadekorting.

Wat goed dat u hierover contact zoekt met ons. In het systeem zie ik dat er vandaag contact is geweest en dat een collega dit voor u gaat uitzoeken. Als mijn collega hier een antwoord op heeft gehad van de afdeling die hierover gaat, wordt u daarover geïnformeerd. Het verzoek is om dit geduldig af te wachten

Als er vragen en/of opmerkingen zijn, verneem ik het graag van u.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Sandra
Adviseur Customer Service
------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------

Ontvangen: 18-4-2017 18:04
Aan: BCC Bestelstatus
Onderwerp: Een vraag over je bestelling

Vraag De door mij bestelde vaatwasser bleek bij aflevering schade aan de zijkant te hebben. Er is mij 50 euro schadevergoeding aangeboden en ik heb deze vergoeding geaccepteerd. Tot op heden nog geen bedrag van 50 euro ontvangen. Ik denk dat er iets is misgelopen met de vergoeding. Het betreft de bestelling met Ordernummer: 4573753 Kan u uitzoeken waarom het zolang duurt? Met vriendelijke groet,




R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Ontevreden klant op 12 Mei 2017

geachte reef, lees net dat je deze vaatswasser online heb gekocht je heb dan meer rechten! Neem contact op met de consumentenbond € 50 is nu niet meer aan de orde hoger inzetten voor hun slechte service

Reageer op deze review