Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

Belachelijk Slecht!!

Beste BCC,

Maandag 29 mei heb ik in het filiaal van Lisse een liebherr koelkast besteld. Deze zou zaterdag 3 juni geleverd worden. Op donderdag heb ik telefonisch een wasmachine besteld. De regeling ‘vandaag besteld morgen in huis’ was helaas niet van toepassing, zelfs de wasmachine op zaterdag (2 dagen later) bezorgen was geen optie. De levering zou ivm pinksteren pas op dinsdag 6 geleverd kunnen worden.

De koelkast is keurig volgens afspraak geleverd. Helaas wel met deuken erin!!! Ik heb direct de bezorgers gebeld. Zij konden niets voor mij betekenen en gaven aan dat ik de klantenservice kon bellen en dat ik de koelkast gewoon in gebruik kon nemen. Ik heb direct de klantenservice gebeld. De koelkast kon niet tegelijk met de wasmachine op dinsdag 6 juni geleverd worden want de planning was vol en het was erg druk door de feestdagen. En weer kunnen jullie de policy ‘vandaag besteld, morgen in huis’ NIET nakomen. De eerst volgende leverdag zou woensdag 7 juni zijn. Beste BCC om 2 producten bij jullie te kunnen kopen zal ik toch echt moeten werken want ik neem niet aan dat ik GRATIS een koelkast en wasmachine kan krijgen! Daarnaast kan ik niet zomaar even vrij nemen omdat jullie iets komen leveren. Ook mocht ik de koelkast ABSOLUUT niet in gebruik nemen van Jermaine van de klantenservice. Uiteindelijk zou de koelkast op zaterdag 10 juni omgeruild worden.

Op dinsdag 6 juni is de wasmachine keurig door 3 man geleverd en aangesloten.

Eenmaal zaterdag 10 juni stonden er 2 bezorgers voor de deur met een WASMACHINE????

Hoe kan het dat ik op zaterdag 3 juni bel voor een koelkast en dat er in het systeem een wasmachine aangevinkt wordt en omgeruild gaat worden die nog niet geleverd is???? HEEL RAAR!! Niet?

De bezorgers hebben gelijk gebeld dat er een fout is gemaakt en ik zou terug gebeld worden.
Ik heb zelf naar de klantenservice gebeld en gesproken met Wim Dekker. Wim bedankt voor de inzet maar helaas is het probleem hierbij niet opgelost. Mijn vraag was of de koelkast dezelfde dag (zaterdag 10 juni) omgeruild kon worden. Dit was geen mogelijkheid want ja de bezorgers moeten ook naar huis…. En ja nog een week zonder koelkast kan wel?? Op maandag 12 juni ben ik toevallig vrij maar ja ook dat is geen optie. Dus al de 3e keer dat jullie ‘vandaag besteld, morgen in huis’ NIET na kunnen komen. En ja ook nu was dinsdag 14 juni wel een optie. BCC nogmaals voor de herhaling, als jullie willen dat er betaald wordt voor jullie producten, de medemens moet ook gewoon werken en kan niet altijd maar thuis zijn!! Misschien een idee om ook buiten kantoor uren te gaan leveren?? De volgende mogelijkheid is zaterdag 17 juni. Ik heb aangeven dat ik het op prijs zou stellen als de wasmachine smorgens geleverd zou kunnen worden. Ja mevrouw dat kunnen we niet invoeren we kunnen het alleen aangeven maar niet beloven dat er aan u wens voldaan kan worden. Vervolgens wordt ik terug gebeld door een mevrouw van de klantenservice. Zij kon niet zien wat Wim al gedaan had en had geen idee wat er aan de hand was. Hopelijk gaat de levering van zaterdag wel goed!?!

Nog een tip: SYSTEEMUPDATE??

Ik heb gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor een tegemoetkoming nav deze bar slechte service. Dit kon een bosje bloemen zijn of korting in de winkel. Beste BCC denken jullie dat ik ooit nog een stap in jullie winkel zal zetten?? Ik wil korting op mijn koelkast ter compensatie! Het enige wat er dan mogelijk was is dat ik 20 euro korting zou krijgen. MAAR dat moet ik vanuit Den Haag wel even in Lisse op komen halen…..

Dus puntje bij paaltje: 4 dagen vrij houden voor een levering van 2 producten, 1 uur en 45 bellen met de klantenservice (waarbij het minimaal 10 minuten duurt voor er wordt opgenomen) 2 weken zonder koelkast en een ritje naar Den Haag- Lisse ( a 67 km en 7,78 euro ritkosten) staat gelijk aan 20 euro??
En jullie promoten op jullie website ‘vandaag voor 23.59 besteld, morgen gratis geleverd’ & ‘Altijd de beste service’

Het is eerder 'high pricing, low kwality and serving' vinden jullie niet? want ja iedere klantenservice medewerker geeft me gelijk dat het heel vervelend is en dat het absoluut niet kan.... maar toch gebeurd het.....en een oplossing??

Beste BCC wat gaan jullie hieraan doen??

Met vriendelijke groet,

L.M Sparnaaij

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review