Vanwege snelle levering een laptop besteld, deze laptop werd snel geleverd. Echter bleek na 2 dagen dat de voedingkabel wel voedt maar NIET oplaadt. Het probleem gemeld en gezegd dat ik een jaar garantie erbij heb gekregen van Dell: OPHAAL en REPARATIEservice. Helaas kreeg ik het verzoek een RMA in te vullen, zo gezegd zo gedaan. Vervolgens werd de RMA goedgekeurd en mag ik het geheel binnen 14 dagen terugsturen, waarna 4 launch gaat bekijken of ik wel aan alle voorwaarden voldoe, waarna ze waarschijnlijk de Dell inschakelen. Aangezien ik de laptop elke dag nodig heb en om die reden een laptop met deze garantie heb gekocht vind ik deze actie diep betreurenswaardig en heb ZELF Dell benaderd voor een oplossing waarna binnen 1 dag een monteur van Dell de kabel heeft omgewisseld.. Dus 4Launch ga je dus vooraf beter informeren en stuur een nieuwe voedingskabel op of bel gelijk de Dell dan had je deze slechte recensie NIET gekregen.