Binnen een jaar was mijn telefoon (samsung galaxy 4.2) kapot gegaan en hij wou niet meer aan en er was zelf geen oplaad icoon bij het opladen dus besloot ik via bcc lelystad mijn telefoon te laten repareren.
Ze zeiden dat ik 2 jaar garantie op mijn telefoon had maar toen ik werd opgebeld om mijn telefoon op te halen bij hun zeiden ze dat er toch kosten eraan verbonden waren van 80,- van ''verzend kosten''.
Toen ik daar was lieten ze me zien dat me telefoon aan kon gaan met een andere boot animation maar ik zei dat ik niets wil betalen omdat het onder mijn garantie valt dus zeiden ze tegen mij dat ik ga betalen of ik krijg mijn telefoon niet terug dus ik eiste mijn telefoon kosteloos terug en na een tijdje brachten ze de telefoon naar het magazijn en kwamen ze terug maar dit keer ging het niet meer aan en gaven ze m'n telefoon terug.
Ik vermoed dus dat ze in plaats van naar samsung zelf hebben gestuurd om het te laten repareren dat ze het zelf in hun eigen magazijn lieten repareren.
Dus ik waarschuw jullie koop nooit iets bij BBC met hun zogenaamde ''low price, high service'' het moet eigenlijk zijn ''high price, low service''!!!