Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

BCC: waardeloos!

Beoordeling 
 
2.0

Enige dat goed is verlopen is het bestelproces, logisch ook. Hele dure apparatuur gekocht van Miel (wasmachine en droger). Uitgebreid met BCC overlegd dat de machines op elkaar moeten komen te staan. Werd met geen woord gerept over een tussenstuk waar de droger op moet komen om schade te voorkomen. Ik ben een leek en schaf voor de eerste keer een droger aan dus had geen idee. Bij bezorging - bezorgers een half uur later gekomen dan de opgegeven tijdsspanne - werden we gewezen op het nodig hebben van een tussenstuk. Toen ik liet blijken not amused te zijn over het feit dat dit niet eerder is gecommuniceerd en over het feit dat ik nu wéér een nieuwe afspraak met die mensen moet plannen (natuurlijk weer met zelfde tijdsspanne) was een tussenstuk toch ineens niet strikt noodzakelijk. Na navraag bij Miele zelf blijkt dat zonder tussenstuk de fabrieksgarantie vervalt!! Nu regelen we de boel bij Miele zelf.

Over de bezorging: Bezorgers komen doodleuk een half uur later aankakken dan de opgegeven tijdspanne van 2 uur. Ook nog een grote mond dat "we wel even hadden mogen aangeven dat parkeren lastig is". Het is Amsterdam!! In 1 woord waardeloos.

BCC, ongelooflijke prutsers. Voor ons niet weer!


R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Lucie Sneep op 26 Juli 2017

Helemaal met je eens!!!
Zie mijn review over de fonduepan die ik gekocht had daar en die het niet deed.
Verkopers zijn ongelooflijke prutsers en onbeleefd ook nog eens. Ze checken hun goederen niet eens in de winkel. (dus kwam ik er pas thuis achter)

Reageer op deze review