Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
2.5

Vandaag geprobeerd bij BCC Almere Buiten een fonduepan te kopen. Ik zeg 'geprobeerd' want e.e.a. eindigde met een grote mislukking. Ten eerste: in de héle winkel was maar één pan te zien á 43 euro. Ten tweede: de pan eenmaal gekocht deed het thuis niet!
Omdat we met fonduevlees thuis zaten en diezelfde avond een pan móesten hebben het showmodel gekregen zonder doos (was niet te vinden) Stof werd er niet eens afgeveegd en ik kreeg de pan in een plastic zak mee. Moest wel het volle bedrag betalen, maar niet gezeurd....
Thuisgekomen bleek dat de pan niet warm werd én het lichtje niet ging branden!
Dus terug naar de winkel.
De juffrouw achter de balie was in een chat aan het typen met iemand en bleef stug doorgaan, zonder acht op mij te slaan....Uiteindelijk keek ze na minuten op, en ik legde uit waar ik voor kwam. 'Dan moet U even naar de service balie gaan' en zonder mij te wijzen wáár dat dan was vervolgde ze het chattypen. Uiteindelijk zélf in de winkel een balie gevonden (waar niemand zat!) Op zoek gegaan naar een verkoper die 'los liep' in de winkel. Bleek dat de bon niet klopte met het artikel (geheel ander product stond op de bon, zodat evt. garantie helemaal niet mogelijk zou zijn!) Gelukkig ben ik direct dezelfde dag teruggegaan, zodat ik kon bewijzen dat ik de pan daar gekocht had! (werd opgezocht in de computer middels postcode en huisnr.) De verkoper die mij geholpen had 's morgens was vreemd genoeg (?) al naar huis ineens.
De andere verkoper ging nog controleren of het lampje écht niet brandde, en nee, die deed het inderdaad niet. Dan kreeg ik mijn geld terug. Uiteindelijk nog steeds geen fonduepan dus en geen enkel excuus gekregen van BCC.
Voortaan dus maar gewoon via internet weer kopen! Keus genoeg daar.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review