Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

Slechte service

Beoordeling 
 
2.3

Bij verhuizing inbouw was/droger achtergelaten, dus op dag van verhuizing in winkel wasmachine en warmtepomp-droger besteld. Want wil zo snel mogelijk in nieuwe huis kunnen wassen/drogen. Warmtepompdroger niet op voorraad, maar die zou snel binnenkomen, dus begin volgende week geleverd. Ik hoor niets. Halverwege de week klantenservice gebeld. En toen werd me duidelijk dat BCC een bedrijf is dat het allemaal niet aankan: na tien minuten (!) in de wacht wordt verbinding verbroken, moest driemaal bellen. Warmtepompdroger was er nig niet, maar zou mirgen komen. Zelfde verhaal voogende dag: droger komt morgen. Heb toen mail gestuurd met ultimatum, wil begin deze middag bezorgafspraak, anders ga ik ergens anders kijken. Geen reactie.
Bij witgiedhandel twee straten bij mij vandaan zekfde apoaratuur besteld, nig honderd euro goedkoper ook, kon binnen enkele uren geinstalleerd worden.
Pas nadat ik bij BCC de order geannuleerd had, kwam er een reactie (dat de warmtepomodroger echt morgen zou komen, hahaha).
Voor mij is duidelijk, dat als de klantenservice zo moeilijk bereikbaar is, dan kan het bedrijf de biel allemaal niet aan.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review