Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

geen succes

Beoordeling 
 
6.0

Op vrijdag avond een krulborstel in de winkel besteld, omdat die niet op voorraad was.
Ik vraag mag ik hem ruilen als die niet bevalt, want ik kan zo niet beoordelen of dat ik deze wel goed vind, omdat ik hem niet kan zien in de winkel. Ja werd er gezegd u kunt hem gewoon komen terug brengen.
Ik heb hem afgerekend(kreeg geen bon) want die zou in de e-mail zitten werd er gezegd! ( en die moest ik maar uitprinten). De volgende dag door DHL afgeleverd. tot zo ver alles goed. Ik heb hem bekeken, maar vond het toch niet de krulborstel die ik zocht.
kwaliteit viel mij tegen. Dus ik bracht hem terug naar de winkel. Bon ingevuld enz
Zegt de verkoper aldaar, ik kan hem alleen terug nemen met de bon (geen kopie van de bon)
Die Bon had ik dus niet gekregen! Zegt die man dar moet! Dat zou wel zo zijn dat dat idd zo hoort, maar ik had hem toch echt niet gekregen!! Ik werd gewoon niet gelooft!
Daar boven op werd nog gezegd, ja misschien heeft u wel net de krulbostel uit de winkel gepakt en zegt nu dat u hem terug komt brengen! Nu werd ik niet alleen voor leugenaar uit gemaakt maar ook nog eens als dief!
U kunt dus wel geloven dat dit tot een bepaalde hoogte punt ging oplopen!
Ik had de doos van DHL bij, daaruit had ik de krulborstel doos gehaald voor zijn neus, en bovendien moest ik de borstel laten bezorgen omdat die niet aanwezig was,(en dan zou ik hem wel zomaar uit de winkel gepakt kunnen hebben???? echt deze verkoper spoort niet!

Ik heb het aankoop bedrag terug gekregen, maar na deze belachelijke behandeling denk ik niet dat ik ooit nog een aankoop zal doen bij deze winkel!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Cindy op 25 Oktober 2017

Ik ben net zo behandeld Herken dit helemaal. JE mag zonder opgaaf van Reden binnen 14 dagen iets retour doen maar het was of ik in de verhoorkamer zat van de politie zo erg werd ik ondervraagt waarom ik het retour wilde doen en het leek er bijna op alsof ze mijn geld niet terug wilden geven. Schandalig ik koop nooit meer wat bij BCC

Monique op 31 Oktober 2017

Ik ben daarna naar mediamarkt gegaan, zeer prettig geholpen..
Maar mijn krul borstel bleek thuis niet in orde, ik terug... kreeg meteen een nieuwe!
Werd ook heel aardig behandeld door retour medewerkster.

nooit geen bcc meer!

Reageer op deze review