Details van de beoordeling

Laptopspot Wordt beoordeeld door redactie
LaptopSpot
Elektronica

Contactgegevens oplichter!

Adres:
Laptopspot
Helmbloemmeen 69
3844ve Harderwijk
Tel: 0648114644 Patrick

Het verhaal:
Rond 11 augustus scherm gekocht, kreeg een week niks te horen, tig keer gebeld, niks te horen. Toen hier een dreigement geplaatst en een dag later belde hij me via het bovenstaand nummer. Er was dus leven!!
Scherm dag later in huis, bleek het niet te doen. Mailtje gestuurd, en snel een antwoord terug! 2 dagen later had in een nieuw scherm in huis zonder gezeur. Hij had helemaal niet gevraagd om de oude... Er was dus leven aan de andere kant... Helaas bleek dit scherm het ook niet de doen, dus ik gaf het op. Hem een mailtje gestuurd; Kan ik ze retour sturen en geld terug krijgen? Ja geen probleem! stuur maar naar dit adres (adres hierboven) en ik zal het crediteren. Hij heeft ze ontvangen en ervoor getekend. Daarna niks meer van 'm gehoord. Na wat mailtjes verder, toch maar weer begonnen met dreigen en ja hoor! Ik kreeg een mailtje op 13 september; Excuses voor het ongemak, ze zijn gecrediteerd. Daarna nooit meer wat van 'm gehoord en ook geen geld ontvangen. Ook niet na tig dreigmailtjes.

Dus! Woont er iemand in de buurt van Harderwijk die groot en sterk is met veel vrienden?

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

marco op 21 Oktober 2017

Misschien verstandig om de wijkagent in te schakelen. Willeke Bos is haar naam geloof ik praat eens met haar. Politie Harderwijk.

Pieter@gmail.com op 22 Oktober 2017

Schakel de wijkagent in. Willeke Bos is haar naam geloof ik.

Hans berg op 25 Oktober 2017

Ik ben inmiddels al 4 maanden verder.. ik heb nog steeds niks gehoort. Ik moet constateren dat ik ben opgelicht. Ik had een laptop scherm besteld, verkeerde ontvangen. Gelijk retour gestuurd. We zijn al 4 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoort en geen enkel cent ontvangen. Heb maar besloten na 4 maanden dat ik deze review hierop zet, zodat andere mensen weten dat hij een oplichter is. Hij maakt nog steeds andere slachtoffers , hopelijk zit je snel achter de tralies.

Reageer op deze review