Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

08-08-17 afzuigkap gekocht, 24-10-17 rond, na 6 afspraken

Beoordeling 
 
4.0

Acht augustus heb ik bij BCC een afzuigkap besteld, hier bij heb ik de bestelling gekozen voor de montageservice. De eerste keer is de afzuigkap voor de helft gemonteerd, de kolf was niet bevestigd en de elektra was niet weggewerkt, de monteurs waren hier niet voor bevoegd.
Contact opgenomen, zowel schriftelijk als telefonisch (lange wachttijden trouwens), gemeld dat de montage niet af was, ook kwam er inmiddels er een brandlucht uit de afzuigkap. Na twee maal thuis blijven voor een Inventum monteur was de brandlucht verholpen.
Inmiddels werken verder, dus gebeld en gevraagd waar de monteurs voor de montage bleven, men wist van niets, dus er is maar een afspraak gemaakt voor het afmaken van de montage. Voor de vier keer thuis gebleven: Er kwam niemand opdagen. Opnieuw opgebeld; Men wist niets van mijn problemen af en er is nooit een afspraak gemaakt. Maar men heeft een afspraak ingepland waar bij dit keer echt de kolf afgewerkt zou worden en de elektra weggewerkt zou worden.
Vijfde dag thuis blijven: Er zijn monteurs! Men kon de elektra wegwerken, maar in hun werkorder stond niets over de werkzaamheden voor de kolf. Deze monteurs waren gelukkig erg behulpzaam (zeldzame eigenschap voor BCC personeel) en hebben uit zichzelf een vervolgafspraak voor me geregeld.
Zesde dag thuis blijven: De monteurs zijn hun afspraak nagekomen! De kolf is geplaatst, de afzuigkap hangt en de elektra is weggewerkt! Helaas is de kolf bekrast tijdens de werkzaamheden, maar dat kan gebeuren.

Ik heb direct na dat de monteurs weg waren foto's gemaakt van de beschadigingen en contact opgenomen met de BCC via het contactformulier, met de aanvraag voor een ontvangen product. Foto's verstuurd via Whatsapp op aanvraag van de medewerker. Op Whatsapp is het contact voortgezet, maar daar krijg ik telkens een andere medewerker en de helft van de medewerkers vraagt me opnieuw voor foto's en uitleg van het verhaal. (Hebben deze mensen geen CRM/ticketsysteem waar deze dingen in bijgehouden wordt?!)

Nu, 24 oktober, ben ik weer thuis gebleven en heb ik een vervangende afzuigkap ontvangen (omdat de kolf bekrast was) en het bovenste deel van de kolf waar een stuk was uitgeslepen heeft men laten hangen zodat het goed aansluit op het bestaande ventilatiekanaal. Wel twee krasjes op de afzuigkap en een klein deukje in de kolf, maar daar wil ik me niet meer druk over maken, ik ben helemaal klaar met BCC. (Leuk detail: De installateurs kwamen 's ochtends eerst een vaatwasser(?!) langs brengen in plaats van een afzuigkap, ik kon er wel om lachen, want ik ben ondertussen niets ander gewend van de BCC.)

Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij de BCC.

RS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

P de Boer op 09 Augustus 2018

Ik heb vorig jaar een nieuwe vaatwasser laten installeren door BCC monteurs. Ze waren ronduit onbeschoft en asociaal. Dat ze wel ff in de kerk om de hoek op het altaar gingen schijten etc waar ik bij stond. Ik heb hier al melding van gemaakt bij BCC uiteraard nooit iets van gehoord.
Waren ook nog prutsers ook. Ik had het zelf beter kunnen installeren.

Reageer op deze review