Details van de beoordeling

BCC
BCC reviews
Elektronica

KOOP HIER NIKS!

Beoordeling 
 
1.0

Hallo allemaal.

Ik wou graag iets met jullie delen en waarschuwen voor de praktijken bij BCC!!

Zelf heb ik een mooie dure wasmachine aangeschaft met een service plus garantie. Vervolgens vertoon de wasmachine binnen 6 maanden rare symptomen en gaat stuk. Nu hebben wij afspraak gemaakt om deze wasmachine te laten ophalen maar na 3 afspraken gemaakt te hebben met BCC blijkt de monteur bij elke afspraak ziek te zijn. Ik werk op locatie en op freelance basis dus deze grap met BCC heeft mij 720 euro gekost + 240 euro voor vandaag en de wasmachine is nog steeds niet opgehaald want de monteur was vandaag ook weer ziek! Vervolgens zijn we 8 weken verder en zijn de kosten van de wasserette hoog opgelopen.

IK WOU MIJN FRUSTRATIE ERGENS KWIJT WANT BEN NU 1000 EURO KWIJT AAN BCC. WEES GEWAARSCHUWD EN KOOP JE SPULLEN ERGENS ANDERS!!! BCC WEG ER MEE.................

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

P de Boer op 09 Augustus 2018

Die service plus garantie die ze erbij verkopen is gewoon bullshit. Dit is gewoon een extra centje voor BCC. Als je machine sneller stuk gaat dan de normale levensduur dan moet BCC je tegemoet komen, extra garantie of niet. Bijvoorbeeld: je mag er van uit gaan dat een wasmachine bij normaal gebruik 10 jaar mee gaat. ls de al na 2 jaar stuk gaat dan kun je bij hun aan de bel trekken.

Reageer op deze review