Details van de beoordeling

Bertje Bel
Elektronica

Doet wst t doen moet

Beoordeling 
 
5.8

Via bol.com kabel besteld. Bestellen via bol.com prima. De levering liet 2 dagen langer op zich wachten. Balen wznt had kabel hard nodig. Produkt prima. Reactie waarom zo laattot op heden geen reactie van bertjebel. Dus niet voor herhaling vatbaar

VX
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bertje Bel Klantenservice op 06 Januari 2018

Beste Vinnie,

bedankt voor je review. Het is jammer dat onze reactie aan je op de een of andere manier niet goed gegaan is. Wij reageren altijd dezelfde dag en meestal binnen een paar uur.

Soms gebeurd het, zeker in de periode van de feestdagen en rond oud en nieuw, dat er bij PostNl een leverdag vertraging ontstaat.

Graag licht ik toe wat wij doen om ervoor te zorgen dat je kunt bestellen tot 20:00 en je bestelling de volgende dag thuis moet zijn.

Om ervoor te zorgen dat je bestelling dezelfde dag geleverd kan worden hebben wij alle producten die op Bol.com staan zelf op voorraad. Dit wordt 's nachts van 00:00 tot 3:00 en de volgende dag van 16:00 tot 20:00 voor je ingepakt. Om 20:15 rijden wij zelf naar PostNl in Nieuwegein om er zeker van te zijn dat tot 20:00 besteld kan worden en de bestellingen ook die avond nog door PostNL worden verwerkt.

Ik begrijp dat het teleurstellend is als je bestelling niet op de verwachte dag afgeleverd wordt. Helaas hebben wij geen invloed op procedures bij PostNl. Ik hoop wel dat de toelichting verduidelijking geeft over de zorg die wij als verkoper hebben voor jouw bestelling bij ons.

Met vriendelijke groet,
Bertje Bel Webwinkels Klantenservice

Reageer op deze review