Foto Klein reviews & ervaringen

www.foka.nl
 
2.9 (69)
Foto Klein

69 Foto Klein reviews

 
(4)
 
(1)
 
(3)
 
(21)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
56 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Veel geld bespaard door Foto Klein

Beoordeling 
 
9.3

Ik heb onlangs de winkel in Den Bosch bezocht aangezien ik mij aan het oriënteren was voor een televisie.
Een mooie tv gevonden en gekocht.
Maar goed, daar is niets bijzonders aan.
Het leuke is dat de verkoper mij wees op ee. n besparingsactie, waardoor ik 100 euro kassakorting kreeg op mijn aankoop en ook nog eens ruim 300 euro per jaar bespaar op mijn energierekening via Energiedirect.nl
Top!!
Kijk dit soort acties daar hou ik van.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

anoniem op 06 Oktober 2015

Goh Foto Klein is zelf ook weer berichtjes aan het plaatsen zie ik !

anoniem op 31 Januari 2016

dat doen ze al jaren

Reageer op deze review

Goede webwinkel

Beoordeling 
 
10.0

Ik zocht naar een Samsung Tablet en Klein bleek het goedkoopste. De website was makkelijk overzichtelijk en snel te bestellen. En inderdaad maandag voor 17:00 besteld bleek dinsdagmiddag in huis.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 10
Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
10.0

Mijn camera besteld via internet. Hij bleek goedkoper te zijn bij afhalen in de winkel dus ik liet hem reserveren op Barendrecht. Toen ik aankwam lag hij keurig voor me klaar en de verkoper vertelde mij zelfs dat ik ook nog eens graties 5 jaar garantie kreeg. Prima service. Ga zo door.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 9

Michael op 10 Juni 2015

Het riekt hier naar een review van een medewerker van Klein.

Reageer op deze review

Onverwacht goede service

Beoordeling 
 
9.5

In 2012 kocht ik bij Klein Zwijndrecht een tablet van het merk Empire. Na twee jaar ging deze in de verlengde garantietijd stuk. De tablet werd vervangen door eenzelfde tablet, die na iets meer dan een half jaar stuk ging. De tablet werd door Klein opgestuurd naar de fabrikant. Na 5 weken bleek dat de tablet weliswaar bij de fabrikant was aangekomen, maar dat er nog niet naar gekeken was. Omdat Klein het zat was dat ik twee keer in korte tijd pech had met een door hen verkochte tablet en ze het gedoe met Empire zat waren, kreeg ik gratis een Asus tablet ter waarde van € 199.00. Ik vind dit grote klasse. In het verleden heb ik meerdere keren wat bij Klein gekocht, zoals een televisie, fototoestel, printer. Alle keren was de behandeling door personeel correct. Zodoende is Klein Zwijndrecht een zaak waar ik wel met vertrouwen naar terug ga.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review

Bewuste poging tot oplichting

Beoordeling 
 
4.0

Mijn ervaringen met Klein waren al niet heel positief maar mij zien ze er nooit meer. Vorige week lens gekocht in Utrecht. Verkoper gaf aan dat ik 2 maanden gratis verzekering had. Ik meldde dat niet voor een lens van nog geen 200 euro nodig te hebben. Verkoper vond dat vreemd, kost niets 'en u zit helemaal aan niets vast'. Op mijn vraag of ik dan na 2 maanden niets hoefde te doen: "nee, alleen als u wilt verlengen moet u contact opnemen".Voor de eerste 2 maanden moest ik nog wel tekenen, "anders geldt het niet". Op de bon stond niets, maar de volgende dag een mail met tussen de regels door dat je tijdig op moest zeggen. De link waarmee je dat kon doen werkte niet. De betreffende verzekering gebeld maar kon nog niets doen, gegevens zouden pas morgen binnen komen. Dat zou ook op mijn polis staan die ik gehad zu moeten hebben (maar dus niet gekregen heb). Helpdesk Klein gebeld. "We zeggen altijd dat je op moet zeggen". Even voorgelezen wat er op de site staat: er is alleen sprake van 2 gratis maanden. Nergens staat dat je ergens aan vast zit of moet opzeggen. Reactie helpdesk"'maar er staat toch ook niet dat je niet moet opzeggen?" Tja, je reinste oplichting en volgens mij strafbaar. Uiteindelijk wel een mailadres gekregen van de verzekering dat wel werkte en de verzekering direct opgezegd. Nooit meer Klein fotografie. Fouten kunnen worden gemaakt, maar hier is sprake van opzettelijke misleiding. Ik vrees dat er heel veel mensen intuinen. .

B
Was deze beoordeling nuttig? 14 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

De site is goed genoeg en het assortiment is inderdaad breed en diep.

Levering was zoals beloofd op de site de volgende dag. Helaas communiceert hun ordermail andere informatie, die beweerde namelijk dat het de volgende werkdag zou aankomen. Als je op vrijdag besteld dan is dat toch wel even een belangrijk verschil.

De verzending gaat gewoon in de doos van het artikel zelf als je dus iets duurs besteld dan ziet iedereen wat dit is. Nogal gevaarlijk, maar nog niet echt een dealbreaker. Voor het net zou hier een normale kartonnen doos omheen moeten zoals alle andere webshops dat doen.

Service was echter zeer slecht. Ze zijn telefonisch alleen te bereiken na minimaal een half uur aaneengesloten in de wacht te hebben gestaan. Op de mail reageren ze dan wel redelijk snel, alleen vergeten ze om de benodigde formulieren toe te voegen.

Al met al komt het nogal knullig over.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

verzekering

Beoordeling 
 
2.5

September 2014 fototoetel gekocht bij foto-klein oud-beijerland.Verkoper had het wel over een gratis service/onderhoud/diefstal verzekering voor drie maanden.NIET verteld werd dat je daarna vastzit aan een verzekering voor langere tijd.Heb vorige week twee maal een maandpremie laten storneren door mijn bank en vandaag 31 december een brief gekregen vanHSC (????)/Harmony Service Center.Vaag bedrijf,zal wel van Klein zelf zijn.
Meteen gebeld en mijn verhaal verteld,de dame aan de telefoon vroeg mij of ik die verzekering wilde opzeggen en dat wilde ik wel.De bevestiging mail kwam vrij snel maar wel met inachtneming van 1 betalingstermijn opzegtermijn conform de polisvoorwaarden (heb ik die dan?...nee dus)
Al met al riekt dit naar flessentrekkerij,dat durf ik hier echt wel te stellen.
Tip voor Foto-Klein:kappen met die dubieuze handelswijze om verzekeringen aan te smeren.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Verzekering aansmeren

Beoordeling 
 
2.5

Vandaag een bestelling opgehaald bij Foto Klein die ik via Internet gekocht had.
Ze vroegen om extra gegevens voor de gratis verzekering die ik twee maanden zou krijgen. Er is mij niet verteld dat ik hierna direct aan een verzekering van maximaal 60 maanden zat. Ook heb ik nergens de algemene voorwaarden kunnen lezen voordat ik mijn handtekening kon zetten.

Ondertussen probeerde de verkoopster mij ook een abonnement aan te smeren van UPC. Ik zei dat ik al een abonnement had en daar tevreden over was. Ik heb nog een oud abonnement van UPC met daarbij gratis Film1. De verkoopster zei dat ik via MyPrime veel meer keuze had en dat ik daar beter uit was. Ik zei dat ik niet overstap naar een ander pakket van UPC en dat ik zelf in de gaten hou wat hun aanpassingen zijn. In het pakket zou ik trouwens ook een lager internetpakket krijgen als ik nu heb.

De brief voor opzegging van de verzekering gaat morgen de deur uit. Via e-mail heb ik hem net al verzonden.

Kortom: ik raad deze winkel niet aan. Had ik onderstaande reacties maar eerder gelezen.

RR
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

dezwarteridder op 31 December 2014

Beste heer R.Rotteveel.

U zit geen 60 maanden vast aan de verzekering. Sterker nog u zit helemaal nergens aan vast. De verzekering is namelijk zoals verteld 2 maanden KOSTELOOS. Deze dient u inderdaad zelf op te zeggen, doet u dit dan is de verzekering MAANDELIJKS opzegbaar en zit u er dus nooit 60 maanden aan vast.
Jammer dat u zo reageert, want als u even informatie had opgevraagd bij de winkel of klantenservice of de polis juist had gelezen dan had u geen slechte review op internet hoeven te plaatsen.

Jammer dat u het slecht ervaart dat Foto Klein bereid is uw nieuw gekochte apparatuur voor 2 maanden GRATIS te verzekeren.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Een klein uurtje na mijn vorige review staat de camera weer op de website met de afhaalprijs van 249 euro. Nu was ik slimmmer....ik maakte een printscreen en ging hiermee terug naar filiaal Barendrecht. Hallo ....daar ben ik weer! Kijk.....de camera staat er weer op voor 249 euro, dus ik dacht....ik kom maar weer terug. De medewerker kijkt in de computer....ja sorry....de afhaalprijs is toch echt 279 euro!....Ik zeg....nou....dat denk ik niet hoor, het bewijs ligt hier en als je naar de datum en tijd kijkt, heb ik deze 10 minuten geleden uitgeprint. De medewerker ging overleggen ergens achter een deur....duurde even, kwam terug.....nou ja....hij ging hem dan voor me pakken voor de prijs van 249 euro. En terecht!
Tip: maak een printscreen van de afhaalprijs en de lokatie, waar het afgehaald kan worden. Neem de printscreen mee naar de winkel.
Ik blijf toch sterk het gevoel houden, dat ze de boel besodemieteren bij deze zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Ik dacht, ik ga een onderwatercamera aanschaffen....de Canon Powershot D30....leuke afhaalprijs in Barendrecht a 249 euro.....eerst nog even telefonische geverifieerd bij de klantenservice of dit klopte. Ja hoor.....u kunt ook reserveren, nee....ik rij wel even langs. Inderdaad bij aankomst werd getracht mij een andere camera aan te smeren, die qua belichting beter zou zijn......Nee dank u, niet nodig....ik ga beetje snorkelen meer niet. Wat blijkt......is de dagprijs (??) binnen 1,5 uur met 30 euro verhoogd. Maar....ik las net op de website......??!! Sorry mevrouw.....de prijzen worden hier regelmatig aangepast.
Prima bedankt....dan niet....jammer.....

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

stiekem een machtiging stelen.

Beoordeling 
 
2.0

Na aankoop van een smart tv werd mij door de verkoper een gratis verzekering opgedrongen.
Hiervoor moest ik mijn bankpas even geven en tekenen voor de verzekering.
Thuisgekomen bleek ik vast te zitten aan een doorlopende machtiging voor een verzekering.
Dus na 2 maanden ging ik automatisch betalen.
Oplichters zijn het. Trouwens, nergens staat bijna meer een prijs op in deze winkel.
Hierdoor wordt er ter plekke een prijs verzonnen door de verkoper die vaak veel hoger is dan ergens anders.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Klein op 07 September 2015

Beste Floris,

Wat vervelend om te moeten lezen dat u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw ervaring met Klein door de nasleep van uw aankoop. Natuurlijk willen wij dit probleem met u oplossen, maar wij kunnen op basis van deze review geen klantgegevens achterhalen en zodoende dus ook nog geen contact met u opnemen.

Zou u daarom een mailtje willen sturen naar info@klein.nl t.a.v. Paul? Dan kunnen wij meteen met uw problemen aan de slag!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

Half jaar oude Kobo-reader defect en al een maand weg .....

Beoordeling 
 
1.8

In april 2014 een Kobo Auro HD gekocht bij Foto Klein in Utrecht .... het 'leek' een aantrekkelijke aanbieding .....
Begin oktober deed het apparaat na enige storingen helemaal niets meer en (aangetekend) opgestuurd naar hun reparatie-afdeling. Kreeg direct een mail dat de reparatie 'gemiddeld' VIER tot ZES weken zou duren.
Na een maand maar eens gemaild ..... waarna ik te horen kreeg dat het apparaat zou zijn opgestuurd naar Kobo, maar dat er sprake was van een vertraging 'sinds de zomervakantie'.
Contact met Kobo leverde echter op, dat defecte e-readers in de regel worden vervangen door een nieuwe, dat er geen enkele sprake is van vertraging en dat de doorlooptijd 5 á 6 WERKDAGEN is.
Dit betekent dus dat - de voorgaande informatie over doorlooptijd bij Kobo afgetrokken - Foto Klein kennelijk minimaal DRIE weken nodig heeft om iets administratief af te handelen ..... ik vrees dat ik mijn ereader nooit meer terug zie, mede gezien alle klachten op deze site en op die van klacht.nl.
Ik heb gevraagd om het trackingnummer van de verzending van mijn reader naar Kobo, maar daar is tot op heden NIET op geageeerd ... ik denk dat ze liegen.

TV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8

Bij ophalen van mijn canon 10-22 lens, probeerde men gelijk mij een ander aan te smeren, met waarschijnlijk meer winstmarge, terwijl deze slechter uit de tests kwam. Vervolgend een filter. Deze stond op website van hun voor 50,96 (ik dacht 56) en verkoper vroeg hier 70 euro voor!!! Omdat ik dacht dat deze 56 euro kostte heeft hij hiervoor 56 euro berekend, terwijl deze op website dus 50,96 stond en hij dit gezien moet hebben. De afhaalprijs van de canon 10-22 lens zou bij afhalen 20 euro goedkoper zijn (499 ipv 519) Op factuur stond echter 529 en verschil was zogenaamd verrekend met bijgekochte zonnekap. Achteraf bleek dit niet het geval. De bijgekochte zonnekap (niet van Canon zelf maar een B-merk) was niet 54,98 maar gewoon 24,98, dit volgens klantenservice. Dus 30 euro helemaal niet verrekend. Uiteindelijk dus te veel betaald en eigenlijk gewoon opgelicht!!!!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Wat voel ik me nu dom en opgelicht! Gisteren een televisie besteld op hun website. Die kon vandaag opgehaald worden in Breda. Dus ik daar naar toe. Kreeg ik de vraag wat er met mijn oude televisie was. Heel slim want hij speelde daar dus helemaal op in.

De verkoper had in principe een geloofwaardig verhaal en kon mij ook echt verschillen tussen de Samsung (die ik had besteld) en een andere televisie laten zien. Uiteindelijk die andere televisie gekocht die € 125,- duurder was.

Toen ik thuiskwam en de televisie uit ging proberen, drukte ik per ongeluk op een knopje. Goh, het beeld werd ineens een stuk minder zoals op de Samsung te zien was. Ik druk het weer in en het beeld wordt helder. Toen ging er een alarmbel rinkelen. Zouden ze die Samsung bewust slecht in hebben gesteld zodat ik die niet zou willen?? Waarschijnlijk wel.

Nu was ik net op internet aan het kijken en kom ik achter twee dingen:
1. De televisie is niet full HD, maar HD ready. De Samsung was full HD. Iets dat ik ook gewoon wilde hebben.
2. De televisie kost bij alle andere aanbieders op internet maximaal € 329,-. Ik heb voor deze € 375,- betaald en dat was volgens hen MET korting.

Ik ben nu echt razend! Op hun website staat 30 dagen omruilgarantie en 100% tevredenheidsgarantie. Prima. Ik heb ze net meteen gemaild. Ik wil gewoon de Samsung en het resterende bedrag wil ik terug.

Wat een stel oplichters!!!

AS
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Amandje S op 26 Juli 2014

Even een update. Ik ben vandaag terug geweest met de veel te dure televisie, aangegeven wat het probleem was en dat ik gewoon mijn geld terug wilde. De verkoper die ik vandaag had, bleef ontzettend vriendelijk en netjes terwijl ik echt boos was (wel rustig bleef natuurlijk). Hij vroeg of ik op basis van mijn wensen dan niet toch even naar een andere televisie wilde kijken.
Om hem tegemoet te komen, was ik bereid te luisteren. Hij liet me een prachtige televisie zien die veel beter was dan degene die me gisteren was verkocht en voor een paar tientjes minder dan wat ik nu betaald had. Ik heb rustig de tijd gehad om op internet hun prijs te vergelijken met andere aanbieders van hetzelfde merk en nu waren ze inderdaad de goedkoopste.

Al met al moet ik zeggen dat deze verkoper de situatie heel erg netjes heeft opgelost. Dat moet ook gezegd worden!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Personeel niet op de hoogte van informatie op internetprijze .
Slechte houding tegenover klanten.


JD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

NIET TEVERTROUWEN PAS OP!!!

Beoordeling 
 
3.0

Bestel via enternet in de winkel van Klein in Breda, een vogel muurbeugel RC.
Keurig bericht dat hij op voorraad was en heeft later mail gezonden dat ik hem kon afhalen in BREDA.
Maandag Uit Zaandam vertrokken naar BREDA om de muurbeugel op te halen echter daar aangekomen vertelde de verkoper dat deze niet op voorraad was en niet meer besteld kon worden (wordt niet meer geleverd). DIT IS ECHTER NIET WAAR VOGEL (imp) LEVERD DEZE NOG GEWOON. Voel mij erg bedonderd. KOOP NIETS VIA INTERNET JE WORDT GEWOON BELASERD. Wat verder ng opvalt is dat hij gewoon via internet aangeboden wordt.
LET GOED OP BIJ DIT BEDRIJF.
SERVICE 0,0

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Levert niet, Post.nl krijgt de schuld

Beoordeling 
 
3.8

Sony flitser besteld die op voorraad was. Voor 20.00 uur, dus volgende dag niet in huis.
Dagen later nog niet geleverd. Vervolgens krijgt Post.nl de schuld. Een aantal zendingen zou verkeerd gesorteerd zijn. Waaronder mijn pakket. Als Post.nl dat weet dan is dat binnen een dag opgelost, lijkt mij. Vele bedrijven leveren om middernacht aan bij Post.nl die het dan de volgende dag aflevert.

Twee dagen daarna zou het Post.nl nog niet gelukt zijn mijn pakketje weer op het goede spoor te krijgen en af te leveren?
Klein kan geen track&trace nummer geven om het Post.nl verhaal te bewijzen. Bestelling staat op hun site nog als in behandeling. Bij zoveel vaagheid vraag je om negatieve recensies.

Heb ze nog 1 keer in staat gesteld te leveren. Gebeurt dat niet dan annuleer ik de order en gaat de hele zaak naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, Hoe kun je als bedrijf je naam te grabbel gooien

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Misleiding tekortkoming nakoming

Beoordeling 
 
1.0

Laat foto,s maken voor door foto klein aangegeven bedrag bij afrekening kost het ineens 50 procent meer. Valt niet over te praten. Geen foto KLein meer. Kwalitatief ook niet goed. Q

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Yuli op 30 December 2015

Ik heb het zelfde ervaring als Haman. Pasphoto laten maken bij fotoklein voor 3 personen kost €45. Overal in Rotterdam de prijs is €10 en bij fotoklein is €15. Niet meer fotoklein.

Reageer op deze review

Prima klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

De tv die ik besteld had kon helaas niet meer worden geleverd.
Jammer want volgens de site waren er nog diverse winkels met voorraad.
Ben echter zeer te spreken over de manier waarop klantenservice daarna met mij is omgegaan.
Op een zeer vriendelijke manier werd mij een alternatief geboden.
Door mij echter niet aangenomen waarna mijn geld binnen een dag werd teruggestort.
Nogmaals mijn complimenten voor de klantenservice.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte winkelervaring

Beoordeling 
 
3.0

Op zoek naar een nieuwe fotocamera. Gericht op de website van Klein gekeken omdat ze goede prijzen hebben. Toestel van mijn keuze was nog aanwezig in de winkel in Breda, dus eerder van mijn werk gegaan om het toestel in de winkel te bekijken en nog wat vragen te stellen.
In winkel aangekomen bleek toestel niet aanwezig. De voorraadinformatie op de website zou niet kloppen op het moment. Daar sta je dan voor niets! Wel werd een ander (150 euro duurder!) toestel aanbevolen.
Verkoper maakte een ongeïnteresseerde indruk. Was telkens erg langzaam met informatie in z'n computer opzoeken. Volgens mij deed hij wat anders of wist niet hoe de website werkt.
Kreeg de tip om het toestel te reserveren in een andere winkel en dan vrijblijvend te gaan kijken. Ik gaf aan dat ik dan al moest betalen, maar verkoper vertelde dat dat niet zo was. Thuis nogmaals gecheckt en inderdaad, je kunt niet reserveren zonder te betalen! Onjuiste info gegeven dus.
Daarbij was de camera volgens de website helemaal niet bij filiaal in Breda-noord beschikbaar, terwijl verkoper van wel zei. Daarbij komt ook nog dat het gewenste model niet via internet te bestellen was, en alleen afgehaald kon worden. Ook dat werd niet verteld en waarschijnlijk heeft de verkoper gewoon zitten slapen.
Kortom: zeer slechte service in de winkel en goedkope verkooppraatjes.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

anoniem op 06 Oktober 2015

Ik heb soortgelijke ervaring met Foto Klein, erg dubieus allemaal bij deze firma

bert offermans op 06 Oktober 2015

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!

"FOTO KLEIN DAAR MOEST IK ZEER BESLIST NIET ZIJN!!!!"

Mijn verhaal kort samengevat verrekijker besteld die gereserveerd op mij wachtte in de lichtstad Eindhoven.Ging hem ophalen 160 autokilometers en tja: " hij was er niet meer kapot" kreeg ik te horen. Wat vreemd nietwaar, verkoper ging nog even achter de schermen kijken. Kwam terug met een compleet nieuw verhaal er was een fout gemaakt wat betreft de voorraadadministratie, bovendien was de gewenste kijker niet meer verkrijgbaar. Ik voelde met mijn klompen aan dat hij mij probeerde te bedonderen.
Liet hem duidelijk merken dat ik dus die reis van 160 km voor de kat zijn k.. gemaakt had. Hij deed net alsof hij niets hoorde bij die laatste mededeling en keek geheel onverschillig om zich heen zonder iets te zeggen waarschijnlijk geleerd op de cursus verkooptechniek: "doe alsof je niets gehoord hebt, als het om lastige vragen gaat !".
En ja hoor.. er kwam weer wat leven in die vent, hij had een oplossing. Iets verderop stond een fantastische kijker op mij te wachten. Een en al halleluja en ik mocht hem meenemen voor de " inkoopprijs" maar hij moest wel even verzekerd worden ( dat laatste heb ik niet laten gebeuren gelukkig).
Ik zag meteen dat de kijker een andere vergrotingsfactor had, die was lager dan bij mijn gewenste kijker. Maar hij was toch zo goed echt heel erg goed!!!. Duidelijk een man die denkt: "Ik ga gekke Gerritje eventjes een oortje aannaaien en hoe leid ik klanten om de tuin" Enfin om toch een redelijk lang verhaal kort te maken neem ik toch die kijker mee op voorwaarde dat ik hem kon terugsturen als hij me niet mocht bevallen. Ik wilde thuis op mijn gemak even alle ins en outs bestuderen van het merk Bushnell. Thuis zag ik meteen dat het een gebruikte kijker was en hij voldeed niet . Dus inpakken en kosteloos teruggestuurd.
FOTO KLEIN maakt ook reclame dat ze scherpe prijzen hanteren. Dat is onjuist. Bij Conrad zijn diezelfde kijkers een stuk goedkoper en boven de €50 wordt ook alles gratis thuis bezorgd mits men met iDEAL betaalt. Tot slot vermoed ik, dat het bij KLEIN heel gewoon is om gebruikt goed voor nieuw te verkopen gezien de reviews van andere mensen hier op de site. Had ik deze site eerder gezien dan was ik nooit met Klein in zee gegaan. Als ik de merendeels negatieve kritieken van de klanten lees, vraag ik me af: "Hoe is het mogelijk dat die nog bestaan?" Ik zou zeggen beste mensen: " lees even alle klachten van de mensen en neem een juiste beslissing. Gegroet

Pietertje op 14 November 2015

Beste Sheila,
Die verkopers moeten allemaal zo veel mogelijk verkopen dat is een doelstelling oftewel "target". Maakt niet uit op welke manier je dat doet, als je maar een flinke omzet draait. Alles is toegestaan om hun klanten om de tuin te leiden. Trouwens er bestaat nog een review-side van zogenaamde positieve reacties betreffende de firma Klein. Maar ik denk dat firma Klein daar zelf de regie in handen heeft om de zaak wat op te peppen of te manipuleren. Daar is iedereen bijzonder positief, gek hé !

Sheila op 15 November 2015

Ik vraag me echt af hoe deze firma aan zijn personeel komt! Een normale sollicitatie procedure kan hier nooit aan de orde zijn! Maar ja aan de andere kant, wie zou hier ook willen werken?

Reageer op deze review
56 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Foto Klein ervaring

FOTO KLEIN is een bedrijf wat al ruim 35 jaar bestaat en noemt zichzelf één van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. De webshop Fotoklein.nl biedt een uitgebreide fotoservice waarmee foto’s in de beste kwaliteit voor de beste prijzen afgedrukt kunnen worden.

Fotoklein.nl heeft daarnaast een uitgebreid assortiment in beeld, geluid en electronica. Het assortiment van Foto Klein varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera’s, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten, tegen scherpe prijzen.

Voordelen Foto Klein:

  • Laagste prijsgarantie
  • Mogelijkheid tot volgen workshops en cursussen bij Foto Klein
  • Eigen klantenservice met reparatiecentrum

Wat is uw ervaring met Foto Klein? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Foto Klein hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Foto Klein reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee