Foto Klein reviews & ervaringen

www.foka.nl
 
2.9 (69)
Foto Klein

69 Foto Klein reviews

 
(4)
 
(1)
 
(3)
 
(21)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Onverwacht goede service

Beoordeling 
 
9.5

In 2012 kocht ik bij Klein Zwijndrecht een tablet van het merk Empire. Na twee jaar ging deze in de verlengde garantietijd stuk. De tablet werd vervangen door eenzelfde tablet, die na iets meer dan een half jaar stuk ging. De tablet werd door Klein opgestuurd naar de fabrikant. Na 5 weken bleek dat de tablet weliswaar bij de fabrikant was aangekomen, maar dat er nog niet naar gekeken was. Omdat Klein het zat was dat ik twee keer in korte tijd pech had met een door hen verkochte tablet en ze het gedoe met Empire zat waren, kreeg ik gratis een Asus tablet ter waarde van € 199.00. Ik vind dit grote klasse. In het verleden heb ik meerdere keren wat bij Klein gekocht, zoals een televisie, fototoestel, printer. Alle keren was de behandeling door personeel correct. Zodoende is Klein Zwijndrecht een zaak waar ik wel met vertrouwen naar terug ga.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review

Leveren niet aan bedrijven

Beoordeling 
 
3.3

Onlangs een HP printer besteld voor mijn Cartridge recyclingsbedrijf, brief gekregen met een korting van € 10 omdat we al lang niets meer besteld hadden. Dacht leuk bestellen we een printer, toevallig was er een stuk gegaan. Wat schetst mijn verbazing, brief van klantenservice wij leveren niet aan wederverkopers alleen aan consumenten. Uw product wordt niet geleverd, terwijl wel de order en iDEAL geldbetaling in ontvangst waren genomen. Geld is overigens volgende dag teruggestort, echter wat een KLEIN bedrijf als je zo met je klanten omgaat. Iedereen beseft toch dat je met 1 printer geen wederverkoop bedrijft en je dit sowieso nooit kan uitsluiten bij geen klant! Dus collega bedrijven bestel niet bij Klein want je weet nooit of ze gaan leveren en zeker niet met korting, ze passen de regels aan op de maanstand lijkt het! Jammer maar zo ga je niet met klanten om directie van Klein.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Goede webwinkel

Beoordeling 
 
10.0

Ik zocht naar een Samsung Tablet en Klein bleek het goedkoopste. De website was makkelijk overzichtelijk en snel te bestellen. En inderdaad maandag voor 17:00 besteld bleek dinsdagmiddag in huis.

PB
Was deze beoordeling nuttig? 0 10
Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
10.0

Mijn camera besteld via internet. Hij bleek goedkoper te zijn bij afhalen in de winkel dus ik liet hem reserveren op Barendrecht. Toen ik aankwam lag hij keurig voor me klaar en de verkoper vertelde mij zelfs dat ik ook nog eens graties 5 jaar garantie kreeg. Prima service. Ga zo door.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 9

Michael op 10 Juni 2015

Het riekt hier naar een review van een medewerker van Klein.

Reageer op deze review

NIET TEVERTROUWEN PAS OP!!!

Beoordeling 
 
3.0

Bestel via enternet in de winkel van Klein in Breda, een vogel muurbeugel RC.
Keurig bericht dat hij op voorraad was en heeft later mail gezonden dat ik hem kon afhalen in BREDA.
Maandag Uit Zaandam vertrokken naar BREDA om de muurbeugel op te halen echter daar aangekomen vertelde de verkoper dat deze niet op voorraad was en niet meer besteld kon worden (wordt niet meer geleverd). DIT IS ECHTER NIET WAAR VOGEL (imp) LEVERD DEZE NOG GEWOON. Voel mij erg bedonderd. KOOP NIETS VIA INTERNET JE WORDT GEWOON BELASERD. Wat verder ng opvalt is dat hij gewoon via internet aangeboden wordt.
LET GOED OP BIJ DIT BEDRIJF.
SERVICE 0,0

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

PAS OP ze smeren je ongevraagd een verzekering aan

Beoordeling 
 
6.3

TV gekocht bij Foto Klein Barendrecht. Nu opeens een verzekering zonder polis!!!
Bij Foto Klein in Spijkenisse hadden we ook een TV gekocht en daar gaf men netjes aan dat de gratis verzekering door je zelf wel gestopt moest worden. Ook krijg je een mailtje met de polisvoorwaarden toegestuurd. Zoals je mag verwachten.Maar bij Foto Klein Barendrecht niets van dit al. Wat Foto Klein verzwijgt in alle talen is dat ze jouw Privacy gegevens, t/m je bankgegevens doorgeven aan Harmonyservicenter. (WILT U DIT ECHT???) Een oplichterbende die vast wel een dochter zal zijn van Foto Klein. Ik kocht al ruim 30 jaar al mijn dure Audio bij Foto Klein. Dat dus nooit meer. Mijn vertrouwen is zwaar beschgadigd. Ik roep iedereen op te stoppen met zijn aankopen bij Foto Klein OF OP ZIJN MINST DIE VERZEKERING TE WEIGEREN.

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Edwinus op 26 Maart 2015

Hier hetzelfde verhaal .De verzekering is na een mail wel weer ongedaan gemaakt maar dit niet natuurlijk niet de normale manier .Overigens ze belazeren de boel ook met hun voorraadstatus .Alles is niet de volgende dag in huis .

Arjan op 20 Mei 2015

Ik heb dezelfde ervaring met de aanschaf van een tablet in Ridderkerk. De gratis verzekering wordt is in de praktijk een verzekeringspolis die je zelf op moet zeggen. Die informatie is mij in de winkel niet gegeven, en moet je lezen in de bevestigingsmail die je ontvangt. Opzeggen bij HSC is geen probleem. Let wel op de opzegtermijn van 1 maand, dus binnen 1 maand na aankoop opzeggen. Deze zogenaamde service van Foto Klein is gewoon een ordinaire koppelverkoop. Voor mij een reden om niet meer bij Foto Klein te kopen.

Lo op 20 Mei 2015

Inmiddels excuses ontvangen van Foto Klein. De polis is geroyeerd en ik heb daar een afschrift van gekregen. Dus wat dat betreft wel goede service. Maar ook een overbodige wanneer ze die verzekeringstruuk niet zouden doen.
Jammer dat zo'n, in mijn ogen GOED bedrijf, zulke zaken nodig heeft in de huidige markt om het hoofd boven water te blijven houden. Overigens altijd goede ervaring gehad met Foto Klein Spijkenisse. Met Barendrecht iets minder.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Dag, Ik heb 7 augustus twee bestellingen gedaan met de volgende bestelnummers 930100002867 en 930100002869. Ik was maandag 11 augustus naar de winkel in utrecht geweest en vroeg me af hoe het zat met de bestelling. Die gaven aan dat het in orde was en ik moest wachten op een afhaalbericht. 15 augustus was ik naar de winkel gegaan en vroeg me af of ze al gearriveerd waren. De medewerken Maarten gaf aan dat de bestelling niet binnen was en niet meer binnen zou komen ivm dat de tv's niet leverbaar zijn. Terwijl de week ervoor ik de tv's online had bestelt en ze waren nog op voorraad. De medewerker nam contact op met de klantenservice, die gaf aan dat ik een email gehad zou hebben op 14 augustus dat de bestelling geannuleerd zou zijn ivm geen voorraad meer. Ik heb GEEN email gehad noch telefonisch contact betreft de annulering. Ik heb toen zelf contact gelegt met de klantenservice en die gaven aan dat er nog een toestel in Krimpen ad Ijssel zou zijn. Ik was doorverbonden door de klantenservice, met het filiaal in Krimpen ad Ijssel die medewerker gaf aan dat dat toestel al was bestelt door een klant online die op 12 augustus die tv had bestelt. Mijn klacht kortom is dat ik 2 tv's bestelt had, GEEN email gehad hebt betreft de annulering, een klant na mijn bestelling een tv heeft bestelt en die vervolgens wel krijgt.
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Ik wil graag die twee toestellen hebben, mocht dat niet gaan soort gelijke toestellen met dezelfde specificaties zonder boven dat bedrag uit te komen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Prima klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

De tv die ik besteld had kon helaas niet meer worden geleverd.
Jammer want volgens de site waren er nog diverse winkels met voorraad.
Ben echter zeer te spreken over de manier waarop klantenservice daarna met mij is omgegaan.
Op een zeer vriendelijke manier werd mij een alternatief geboden.
Door mij echter niet aangenomen waarna mijn geld binnen een dag werd teruggestort.
Nogmaals mijn complimenten voor de klantenservice.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Veel geld bespaard door Foto Klein

Beoordeling 
 
9.3

Ik heb onlangs de winkel in Den Bosch bezocht aangezien ik mij aan het oriënteren was voor een televisie.
Een mooie tv gevonden en gekocht.
Maar goed, daar is niets bijzonders aan.
Het leuke is dat de verkoper mij wees op ee. n besparingsactie, waardoor ik 100 euro kassakorting kreeg op mijn aankoop en ook nog eens ruim 300 euro per jaar bespaar op mijn energierekening via Energiedirect.nl
Top!!
Kijk dit soort acties daar hou ik van.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

anoniem op 06 Oktober 2015

Goh Foto Klein is zelf ook weer berichtjes aan het plaatsen zie ik !

anoniem op 31 Januari 2016

dat doen ze al jaren

Reageer op deze review

verzekering

Beoordeling 
 
4.5

Maandag een camera gekocht bij Klein, daarbij werd mij verteld dat de verzekering de eerste twee maanden gratis was, voor 75,50 kon ik voor 5 jaar bijverzekeren en was ik voor alles gedekt. Dat gedaan leek een goede deal. Thuis besloot ik de polisvoorwaarden te lezen en daarin staat dat er per maand een bedrag wordt afgeboekt. Maar ik heb al 75,50 betaald dus dat begreep ik niet zo goed. Vandaag de verzekering gebeld idd per maand wordt het bedrag afgeschreven ik heb meteen opgezegd, ik vroeg hoe ik mijn 75,50 terug krijg die ik al heb betaald. Dat bedrag is niet van de verzekering. Ik heb nu 75,50 betaald voor iets waarvan ik niet weet wat het is en tevens is er niets erover op de website terug te vinden. Ik vind dit zeer slechte voorlichting van Klein en voel me op dit moment bedonderd.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

b op 10 Juni 2015

ik had tevens een screenprotector op de camera laten zetten, dit was de eerste keer niet goed gegaan omdat hij bijgesneden moest worden. Dus dinsdag terug werd er tot 2 keer toe een nieuwe gesneden bij thuiskomst zat hij scheef ik wilde hem recht doen toen zag ik dat er een kras op het scherm zat. IK baal hier zo van kan ik weer terug.

b. op 04 Juli 2015

Ff een update want ik dacht dat het was opgelost nou niet dus dit is wat ik afgelopen donderdag meemaakte nadat het beschadigde model omgerolen zou worden voor een nieuw model.
Woensdag ben ik zelf naar de winkel gegaan om te vragen of er al een nieuw toestel binnen was, ze hadden de sony a 6000 binnen alleen met een andere kit lens maar dit kon zo overgezet worden dus geen probleem. ik had mijn camera niet bij en zou een dag later terug komen. Donderdag ben ik terug gegaan naar de winkel om mijn camera om te ruilen. Dit was zo gebeurd, toen ik buiten stond besloot ik om de camera uit te proberen aangezien ik dit niet in de winkel had gedaan. Tot mijn grote verbazing was de camera al gebruikt. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad een nieuwe camera omruilen voor een gebruikte. Ik dus weer naar binnen waar ik heb laten horen dat ik het er niet mee eens was. De medewerker vertelde dat de kinderen de dag ervoor even was gebuikt om aan een klant de camera te showen. Ik heb aangegeven niet accoord te gaan met een demo model en dat ik nieuwe camera die nieuw uit de doos komt wil. De medewerker gaf me het gevoel niet zo te moeten zeuren en dit maar te accepteren. Dat heb ik niet gedaan nu moet ik over twee weken weer bellen of er al een nieuwe binnen is gekomen. Nu kan ik er weer zelf achter aan, wat een gedoe allemaal. Ik vind de service ontzettend slecht!!!! Ik heb geen goed woord over voor deze actie. Ik koop hier NOOIT meer iets.

b op 05 Juli 2015

Vandaag ben ik terug gegaan naar de winkel. De 75,50 die ik heb betaald is een 5 jaar service plus garantie mocht er iets afbreken aan het toestel dan wordt het kosteloos gemaakt. Dit staat los van de gratis 2 maanden verzekering die je bij een toestel krijgt en optijd moet opzeggen omdat het anders automatisch van je rekening wordt afgeschreven.
de kras op het scherm werd volgens een verkoper verzaakt door de screen protector die eigenlijk niet bedoeld was voor mijn toestel en ook op maat gesneden moest worden. Ik krijg nu een nieuw toestel alleen waren deze niet op voorraad dus ik krijg een telefoontje wanneer mijn nieuwe camera binnen is. Netje opgelost vind ik.

b op 18 Juli 2015

Via het klein team die ook reageren op je review is er een NIEUWE sony besteld. Op donderdag kreeg ik de bevestiging dat deze binnen was, vrijdag direct naar de winkel in Eindhoven. Ik had gevraag om een sony NIEUW in doos en NIET geopend, kom ik vrijdag in de winkel om de sony op te halen. is de doos OPEN gemaakt, want op donderdag kwam er een klant en wilde ze het toestel laten zien , hoe is het mogelijk dat mijn toestel op donderdag wordt geleverd en er toevallig een klant is die het toestel wil zien en dat ze ook nog de doos open maken om het toestel te showen. Mijn mond viel werkelijk open en ik kreeg te horen maar hij is niet gebruikt hoor !!! Nee zou ik ook zeggen maar ik zou een toestel krijgen dat NIEUW in de ONGEOPENDE doos zat. Wat een ontzettend slechte service, de medewerkers in de winkel zijn zo on klantvriendelijk en kunnen zich niet eens aan de afspraak houden. ik ben denk ik nu 6 keer terug geweest en hoopte dat het nu eens goed zou gaan, mij zie je hier NOOIT meer, ik heb het toestel maar geaccepteerd want na zeker 20 mailtjes over en weer en 6 keer binnen lopen bij de winkel ben ik zo klaar met KLEIN. Leuk hoor al die gratis workshops maar begin eerst maar eens met hostmanship en eerlijkheid bij het winkelpersoneel !!! Mijn advies KOOP HIER NIETS

Jan van Oers op 26 Juli 2015

Wat is dit herkenbaar......ook ik heb deze ervaring met Klein.nl in Eindhoven, gebruikte camera's met 1600 clicks, vol vette vingers, als nieuw willen 'slijten' aan de koper, dozen geopend, camera met missende onderdelen (afdekkapje fitser ) niet compleet, geen batterijlader, geen software geen garantie kaart, of een garantie kaart met een ander serienummer, tweemaal een oude beschadigde doos met een duidelijk gebruikte camera . enz. enz. enz. een soap werkelijk.

Na veel op en neer rijden en bellen met Paul vd klantenservice uiteindelijk mijn geld terug en METEEN een nieuwe camera in een NIEUWE ongeopende doos gekocht bij de concurrent in Eindhoven, Cityfoto, fantastisch geholpen alles nieuw, veel vertrouwen, daar had ik meteen naar toe moeten gaan dus.....

Het enige positive aan Klein.nl is de klantenservice en met name Paul, die heeft me vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, Paul heeft waarschijnlijk heel veel ervaring met de afhandeling van klachten want wat er allemaal misgaat in Eindhoven grenst werkelijk aan het ongelooflijke.

Klein.nl voor mij NOOIT meer !!

Klein op 27 Juli 2015

Beste b,

Allereerst onze oprechte excuses hiervoor. Wij betreuren deze vreemde gang van zaken ten zeerste. Wij zouden graag tot een correcte oplossing willen komen, maar helaas hebben wij geen contactgegevens. Zou je om die reden contact met ons op willen nemen door een mailtje te sturen naar info@klein.nl t.a.v. Paul? Dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen, zodat er naar een juiste oplossing kan worden gezocht.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

Reageer op deze review

Gladde verkooppraatjes

Beoordeling 
 
4.5

Mijn nieuwe e-reader was bij Klein het goedkoopst. En als je hem in de winkel kwam ophalen was hij zelfs tien euro goedkoper dan wanneer je hem thuis liet sturen. En dan kreeg je er ook nog twee maanden gratis verzekering bij. Ik had daar al een raar gevoel bij. Toen ik mijn bestelling in de winkel ging ophalen, trokken ze mijn keuze in twijfel. Onder het mom van goede service-verlening wilden ze mij een Icarus aanpraten, terwijl ik een Kobo had besteld. Mijn vrouw heeft de Kobo en is daar erg tevreden mee. De Icarus hadden we ook een week uitgeprobeerd en die vonden we helemaal niets. Dat heb ik ook verteld tegen de verkoper. Die begon toen een verhaal over "nieuwe chipssets" in de Kobo, toevallig nét na de aankoopdatum van die van mijn vrouw. Zeer dubieus allemaal.
En wat die gratis verzekering betreft: die moet je wel op tijd opzeggen, want die loopt na de twee gratis maanden gewoon stilzwijgend door!
Ik krijg hier al met al niet zo'n lekker gevoel van. Er zullen zat mensen zijn die in hun praatjes trappen en zich vanalles laten aansmeren.

B
Was deze beoordeling nuttig? 8 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Via website een LCD tv gereserveerd. Direct bericht via sms en mail dat ik produkt kon afhalen, wat vreemd was omdat ik een uur eerder in het filiaal was. Dus naar filiaal gebeld. "ja, hoor, hij staat er". Daar aangekomen. Geen tv. Verkoper probeert ander (duurder) merk te slijten. Verkoper geeft aan dat hij 2 dagen later, met de volgende zending, zeker het gewenste produkt binnen heeft en belooft te bellen als het binnen is. 2 dagen later; niet gebeld. Zelf gebeld. "ja hoor hij is binnen". Weer naar het filiaal. "Nee, sorry, toch niet. Weer een aanbod voor een duurder model of met niet gewenste specificaties. Verkoper kan niet aangeven of en wanneer er dan wel geleverd kan worden. Weet ook niet of er meer reserveringen voor mij zijn, waardoor er geen zekerheid kan worden gegeven of er geleverd kan worden. Manier van handelen roept geen vertrouwen op. Ben er zowat een week mee bezig en een aantal keer voor niets op en neer gereden. Erg Jammer, dan maar de omzet van een andere leverancier verhogen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

JH Post op 27 Juni 2014

Exact dezelfde ervaring. Alleen werden mij geen andere produkten aangesmeerd omdat er geen duurder alternatief is. Nooit meer naar Klein. Liegen en bedriegen is het enige dat ze kunnen.

F. van Buuren op 30 September 2014

Volledig mee eens V. Men heeft allerlei smoezen wanneer een product niet op voorraad blijkt en wil je van alles aansmeren -energie, UPC, etc- Prijzen zijn duurder dan geschetst en als je belt vanwege een klacht hang je ongelooflijk lang in de wacht. Tip voor Foto Klein; verander je slogan; Duur in prijs, nul qua service!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

Gisteren bij dit bedrijf een homecinemaset besteld voor een hele mooie prijs.
Kreeg direct een mailtje terug dat ik het direct op kon halen en dat het er twee werkdagen zou staan. Op het moment dat ik mij meldde in de winkel keek de verkoper al moeilijk en zei dat hij er niets van wist, na even zoeken zag hij in de computer mijn bestelling. Helaas ze hadden hem gisteren uitgepakt, de bestelling over het hoofd gezien.
Dan boven maar even kijken naar dat showmodel,er lag een mooie laag stof op dit apparaat, de verkoper bevestigde dat dit niet van 1 dag kon zijn.
De verkoper deed zijn uiterste best om mij (duurdere) apparaten aan te smeren met minder mogelijkheden. Korting op het stoffige showmodel was niet bespreekbaar.
Dus ondanks de bevestiging per mail ging ik met lege handen naar huis.
Ze lokken je gewoon naar de winkel om je iets duurders te verkopen.
De aangeboden kortingsbon van 10 euro heb ik niet aangenomen want ik zal hier nooit meer iets bestellen of kopen en raad iedereen af dit wel te doen

MS
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.5

De site is goed genoeg en het assortiment is inderdaad breed en diep.

Levering was zoals beloofd op de site de volgende dag. Helaas communiceert hun ordermail andere informatie, die beweerde namelijk dat het de volgende werkdag zou aankomen. Als je op vrijdag besteld dan is dat toch wel even een belangrijk verschil.

De verzending gaat gewoon in de doos van het artikel zelf als je dus iets duurs besteld dan ziet iedereen wat dit is. Nogal gevaarlijk, maar nog niet echt een dealbreaker. Voor het net zou hier een normale kartonnen doos omheen moeten zoals alle andere webshops dat doen.

Service was echter zeer slecht. Ze zijn telefonisch alleen te bereiken na minimaal een half uur aaneengesloten in de wacht te hebben gestaan. Op de mail reageren ze dan wel redelijk snel, alleen vergeten ze om de benodigde formulieren toe te voegen.

Al met al komt het nogal knullig over.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte winkelervaring

Beoordeling 
 
3.0

Op zoek naar een nieuwe fotocamera. Gericht op de website van Klein gekeken omdat ze goede prijzen hebben. Toestel van mijn keuze was nog aanwezig in de winkel in Breda, dus eerder van mijn werk gegaan om het toestel in de winkel te bekijken en nog wat vragen te stellen.
In winkel aangekomen bleek toestel niet aanwezig. De voorraadinformatie op de website zou niet kloppen op het moment. Daar sta je dan voor niets! Wel werd een ander (150 euro duurder!) toestel aanbevolen.
Verkoper maakte een ongeïnteresseerde indruk. Was telkens erg langzaam met informatie in z'n computer opzoeken. Volgens mij deed hij wat anders of wist niet hoe de website werkt.
Kreeg de tip om het toestel te reserveren in een andere winkel en dan vrijblijvend te gaan kijken. Ik gaf aan dat ik dan al moest betalen, maar verkoper vertelde dat dat niet zo was. Thuis nogmaals gecheckt en inderdaad, je kunt niet reserveren zonder te betalen! Onjuiste info gegeven dus.
Daarbij was de camera volgens de website helemaal niet bij filiaal in Breda-noord beschikbaar, terwijl verkoper van wel zei. Daarbij komt ook nog dat het gewenste model niet via internet te bestellen was, en alleen afgehaald kon worden. Ook dat werd niet verteld en waarschijnlijk heeft de verkoper gewoon zitten slapen.
Kortom: zeer slechte service in de winkel en goedkope verkooppraatjes.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

anoniem op 06 Oktober 2015

Ik heb soortgelijke ervaring met Foto Klein, erg dubieus allemaal bij deze firma

bert offermans op 06 Oktober 2015

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!

"FOTO KLEIN DAAR MOEST IK ZEER BESLIST NIET ZIJN!!!!"

Mijn verhaal kort samengevat verrekijker besteld die gereserveerd op mij wachtte in de lichtstad Eindhoven.Ging hem ophalen 160 autokilometers en tja: " hij was er niet meer kapot" kreeg ik te horen. Wat vreemd nietwaar, verkoper ging nog even achter de schermen kijken. Kwam terug met een compleet nieuw verhaal er was een fout gemaakt wat betreft de voorraadadministratie, bovendien was de gewenste kijker niet meer verkrijgbaar. Ik voelde met mijn klompen aan dat hij mij probeerde te bedonderen.
Liet hem duidelijk merken dat ik dus die reis van 160 km voor de kat zijn k.. gemaakt had. Hij deed net alsof hij niets hoorde bij die laatste mededeling en keek geheel onverschillig om zich heen zonder iets te zeggen waarschijnlijk geleerd op de cursus verkooptechniek: "doe alsof je niets gehoord hebt, als het om lastige vragen gaat !".
En ja hoor.. er kwam weer wat leven in die vent, hij had een oplossing. Iets verderop stond een fantastische kijker op mij te wachten. Een en al halleluja en ik mocht hem meenemen voor de " inkoopprijs" maar hij moest wel even verzekerd worden ( dat laatste heb ik niet laten gebeuren gelukkig).
Ik zag meteen dat de kijker een andere vergrotingsfactor had, die was lager dan bij mijn gewenste kijker. Maar hij was toch zo goed echt heel erg goed!!!. Duidelijk een man die denkt: "Ik ga gekke Gerritje eventjes een oortje aannaaien en hoe leid ik klanten om de tuin" Enfin om toch een redelijk lang verhaal kort te maken neem ik toch die kijker mee op voorwaarde dat ik hem kon terugsturen als hij me niet mocht bevallen. Ik wilde thuis op mijn gemak even alle ins en outs bestuderen van het merk Bushnell. Thuis zag ik meteen dat het een gebruikte kijker was en hij voldeed niet . Dus inpakken en kosteloos teruggestuurd.
FOTO KLEIN maakt ook reclame dat ze scherpe prijzen hanteren. Dat is onjuist. Bij Conrad zijn diezelfde kijkers een stuk goedkoper en boven de €50 wordt ook alles gratis thuis bezorgd mits men met iDEAL betaalt. Tot slot vermoed ik, dat het bij KLEIN heel gewoon is om gebruikt goed voor nieuw te verkopen gezien de reviews van andere mensen hier op de site. Had ik deze site eerder gezien dan was ik nooit met Klein in zee gegaan. Als ik de merendeels negatieve kritieken van de klanten lees, vraag ik me af: "Hoe is het mogelijk dat die nog bestaan?" Ik zou zeggen beste mensen: " lees even alle klachten van de mensen en neem een juiste beslissing. Gegroet

Pietertje op 14 November 2015

Beste Sheila,
Die verkopers moeten allemaal zo veel mogelijk verkopen dat is een doelstelling oftewel "target". Maakt niet uit op welke manier je dat doet, als je maar een flinke omzet draait. Alles is toegestaan om hun klanten om de tuin te leiden. Trouwens er bestaat nog een review-side van zogenaamde positieve reacties betreffende de firma Klein. Maar ik denk dat firma Klein daar zelf de regie in handen heeft om de zaak wat op te peppen of te manipuleren. Daar is iedereen bijzonder positief, gek hé !

Sheila op 15 November 2015

Ik vraag me echt af hoe deze firma aan zijn personeel komt! Een normale sollicitatie procedure kan hier nooit aan de orde zijn! Maar ja aan de andere kant, wie zou hier ook willen werken?

Reageer op deze review

WAARDELOOS!

Beoordeling 
 
3.0

Algemeen

Wilde een printer hebben en deze was bij klein goedkoop dus besteld en betaald. De volgende dag deze mail:
Hartelijk dank voor uw bestelling, helaas heeft het systeem uw bestelling 910100014692 automatisch geannuleerd.

Bij deze willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat wij uitsluitend aan consumenten leveren voor privé gebruik. Omdat u een bestelling heeft geprobeerd te plaatsen en niet wordt gekenmerkt als privé gebruiker maar als handelaar/wederverkoper/verhuurder kon uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.

Mocht u toch een vorm van betaling hebben kunnen doen dan wordt dit automatisch teruggestort op de bij ons bekende rekening. Dit gaan wij direct in orde maken en zal in de regel binnen 5 werkdagen weer op uw rekening worden bijgeschreven.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zomaar, geen overleg, wel order geaccepteerd en betaling geaccepteerd.

Echt HEEL onbeschoft.

Verzending
Zie korte toelichting, het enige wat verzonden is is een knullig automatisch mailtje.

Klantenservice
Hierover net gebeld en men verschuilt zich achter het niet aan bedrijven verkopen nou, dat is een vette leugen als ik potloden en fietsen zou verkopen had ik hier nu een printer staan want dan was het wel OK. Helaas verschuilt de klantenservice zich achter het systeem, betaling al teruggestort, order al geannuleerd enz. BAH en de beste man waar het ding voor is mag vanavond weer op mijn printer rommelen omdat dit bedrijf echt HEEL onbeschoft te werk gaat mijden dus

A
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Slechte levering

Beoordeling 
 
2.5

Oktober 2014
Maand geleden een Canon printer besteld bij Klein en tot op heden nog niet geleverd.
Deze printer in 22 van de 37 winkel in voorraad doch Klein kan dit niet leveren
Ze reageren niet eens. Waarom?????

Klein ---> Klein in prijs, groot in service ??? Je geloof het gewoon niet

Ik bestel niets meer bij Klein

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Het filiaal van Klein in Utrecht bezocht omdat ze hier e readers op voorraad zouden hebben. Was helemaal niet zo en bij navraag bleken andere filialen dit ook niet te hebben. Toch stond dit wel als actuele voorraad op de site. Misleidende informatie. Gelijk daarna website gecheckt en ook nu stond er gewoon voorraad die er niet is. Argument van wij hebben net verkocht gaat dus niet op.
De verkoper ging op vervelende manier in op ander merk e reader. Dan moest ik die wel nemen want was toch de beste en waarom zou ik voor minder kiezen. Die hadden ze toevallig wel op voorraad natuurlijk en was opeens de beste. Hier probeerde men zwaar in te spelen op mijn gevoel dat ik stom zou zijn überhaupt andere te willen.
Service en eerlijkheid en de klant respectvol benaderen duurt het langst. Zet geen stap meer over de drempel bij firma Klein.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5

Zondag 1 juni een bestelling via de webshop gedaan, kreeg direct een mail terug dat het bestelde per direct gereed was
om te worden afgehaald in de winkel.
2 dagen later ben ik naar de winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en hun oplossing was een duurdere te kopen.
Toevallig had de klant voor mij precies hetzelfde verhaal.
Ik wacht nog op reactie van mijn klacht.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

R.Schrijver op 04 Juni 2014

Antwoord van hun ontvangen: Kaart is niet voorradig, kon 10 euro korting krijgen op een sd kaart die 2x zo duur
is.
Mijn conclusie is nooit meer iets bij Klein bestellen.

Reageer op deze review

Misleidende informatie, valse beloftes

Beoordeling 
 
5.0

Van tevoren werd er makkelijk gedaan over ruilen of ontevreden, dat zou allemaal geen probleem zijn. Ook pronkt Foto Klein.nl op de website met 100% klant tevredenheid. Jammer genoeg is dit niet mijn ervaring. Ik had een duidelijke keuze toen ik de winkel inging. Dat model was niet voorradig in de winkel en er werd alle moeite gedaan mij een ander model aan te praten. Ik ben in eerste instantie inderdaad met een ander model vertrokken. Achteraf wilde ik alsnog ruilen en het model kopen dat ik in eerste instantie wilde. Op de website stond aangegeven dat bewuste model nog voorradig was in Rotterdam Alexander. Aangekomen in de winkel, vertelde men mij dat dat apparaat in Rotterdam Alexander een demo model was. Ik begrijp ook al niet waarom het dan als een nog voorradig apparaat te koop staat op de website. Verkoper wilde mij toch liever een nieuw model verkopen. Weer werden mij andere modellen aangepraat. Ik wilde dat niet en uiteindelijk had ik dus graag mijn geld terug. Verkoper was van het moment dat ik wilde ruilen al niet meer zo vriendelijk, wilde weten waarom en probeerde allerlei om mij op andere gedachten te brengen. Zie hier onder wat er op de website staat over retourneren en geld terug:
Compleet in originele staat en verpakking = 100% vergoeding van het aankoopbedrag
Compleet maar een beschadigde verpakking = 90% vergoeding van het aankoopbedrag
Ondanks dat mijn verpakking met inhoud totaal onbeschadigd was, heel netjes ingepakt, niets gebruikt, ook niet de batterijtjes van de remote, netjes weer dichtgeplakt, werd er automatisch 10% van mijn aankoopprijs door Foto Klein gehouden. Ik heb er een aantal mailtjes aan besteed, maar krijg geen antwoord op dit thema. Wel werden mij opnieuw andere modellen aangeboden, waar ik niet op in ben gegaan. Ik moet concluderen dat gegeven informatie op de website dus misleidend en niet correct is, zowel over retourneren als over modellen die nog voorradig zouden zijn.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Foto Klein ervaring

FOTO KLEIN is een bedrijf wat al ruim 35 jaar bestaat en noemt zichzelf één van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. De webshop Fotoklein.nl biedt een uitgebreide fotoservice waarmee foto’s in de beste kwaliteit voor de beste prijzen afgedrukt kunnen worden.

Fotoklein.nl heeft daarnaast een uitgebreid assortiment in beeld, geluid en electronica. Het assortiment van Foto Klein varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera’s, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten, tegen scherpe prijzen.

Voordelen Foto Klein:

  • Laagste prijsgarantie
  • Mogelijkheid tot volgen workshops en cursussen bij Foto Klein
  • Eigen klantenservice met reparatiecentrum

Wat is uw ervaring met Foto Klein? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Foto Klein hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Foto Klein reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee